4k/60fps to wiem że działa. Pozostało czekać może coś się zmieni niedługo.
Dzisiaj zgłaszałem problem w sofcie do supportu Philipsa że przy HDR jak przełączy się obraz to jest przyciemniony i dopiero wejscie w menu TV i wyjscie znowy rozjaśnia obraz
Szkoda tylko że ten Philips ma problemy z meczami piłki nożnej, nie daj Boże na ekranie elektroniczne bandy z napisami które coś tam wyświetlają i jednocześnie biegający z piłką zawodnicy to tak na 5 sekund włącza się tryb spowolnienia i dopiero po tych sekundach tv łapie płynnosc, jak kota chce mecze nanim oglądać to nich omija szerokim łukiem, oddałem mamie bo ona męczy nie ogląda, rozglądam się za innym tv, a i dolne rogi podświetlenie standard, biała plama, Netflix w nocy porażka, wzrok skupia się tylko na tym rogu i proszę nie piszcie mi tutaj że niektórym to nie przeszkadza, Philips niech się weźmie lepiej za robienie żarówek a nie telewizorów, w skali 1-6 ocena 3-
Nic takiego się nie pojawia, tak samo jak nie mam białych plam w rogach.
Może powinniście reklamować wasze TV?
Serio?
Już raz reklamowałem TV i po 3 tygodniach serwis zajebisty z Radomia odesłał z pisemną informacją o rzekomo przeprowadzonej Ekspertyzie, która nie wykazała żadnych uchybień. A reklamowałem zrywany sygnał HDR plus od góry matrycy po środku widoczny na 20cm ukośny pionowy banding. Pierwszy raz z czymś takim się spotkałem...
Pisałem pismo opisując od A do Z.
Jednym słowem złodzieje!!!
p.s. Z oprogramowaniem się x razy pierd..., a co dopiero za matrycę będą się brać!