Philips LED TV PUS8804, 50 '', 55 '' i 65 '', HDR Dolby Vision / HDR10 + dźwięk z soundbara 2.1 i Android Pie 9.0, Smart TV.

philipek

New member
kolego, nie chodzi o błędy w odtwarzaniu "zewnętrznymi playerami" tylko z użyciem zintegrowanego, wbudowanego w oprogramowanie TV!
To że w/w próbki działają poprawnie na np. VLC, PotPlayer, MPC BE itp, itd poprzez HDMI czy bezpośrednio na kompie - było mi wiadomo od samego początku.
Jak już napisałem (o ile nie doczytałeś) - chodzi o odtwarzanie bezpośrednio z USB z zastosowaniem konkretnych ustawień Formatu Obrazu.
Co do wtrącenia odnośnie jakości - ...rozumiem, że późna pora i problemy z kojarzeniem o co biega przedmówcy.
 

janunio

New member
Bez reklam
VLC zainstalowany na TV i czyta z pena. Tej opcji nie wymieniłeś.
Na marginesie; szkoda, że nie ma PotPlayera na Androida.
 

Lewy99pl

New member
Witajcie, co zrobić jeśli ten model traci często połączenie z WIFI? Po prostu w pewnym momencie jakby zapomina sieci i trzeba na nowo w nią wejść.

Druga sprawa, to że np. jak pobieram aplikację (Np. "Player" od TVN) To jak wchodzę w niego w głównym menu to mam informację że muszę pobrać tę aplikację. Problem w tym że ona już jest pobrana i jedynym sposobem żeby w nią wejść, jest szukanie poprzez sklep Google i tam klikanie Otwórz.

Czekam na pomoc :D
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Witajcie, co zrobić jeśli ten model traci często połączenie z WIFI? Po prostu w pewnym momencie jakby zapomina sieci i trzeba na nowo w nią wejść.

Druga sprawa, to że np. jak pobieram aplikację (Np. "Player" od TVN) To jak wchodzę w niego w głównym menu to mam informację że muszę pobrać tę aplikację. Problem w tym że ona już jest pobrana i jedynym sposobem żeby w nią wejść, jest szukanie poprzez sklep Google i tam klikanie Otwórz.

Czekam na pomoc :D
Cześć,
Jeżeli chodzi o wi-fi to taki problem powinien być zgłoszony do supportu Philipsa, bo nie jest to normalne zachowanie TV.
Co do aplikacji Player, to jak zainstalowałeś aplikację ze sklepu Play, to musisz ją dodać do ekranu głównego, wybierając z listy aplikacji ikonę "+". Tam będziesz miał dostępną apkę, którą zainstalowałeś. Po kek dodaniu dwie ikony "Player" będą na pasku i tą, która pyta o instalację ze sklepu Google Play - usunąć.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

philipek

New member
Dostępna aktualizacja z 30 września: TPM191E _ 001.001.114.002
aktualizacja "dualna" - po zaktualizowaniu TV pojawia się aktualizacja pilota

Na szybko z braku czasu zweryfikowałem na w/w FW występowanie kilku bugów:
- Restart po próbie aktywowania profilu ograniczonego AKTUALNY
- Niezapamiętywanie danych zestawionych połączeń WIFI AKTUALNE
- Problem z algorytmem skalowania obrazu w zintegrowanym z oprogramowaniem TV odtwarzaczem AKTUALNE
- Irytujące działanie klawiatury ekranowej POPRAWIONO, ale do ideału jeszcze brakuje
 

philipek

New member
po ostatniej aktualizacji, kolejny kamyczek do ogródka Philipsa....

Na podstawie mojego kontaktu z supportem, historii z bugiem dźwięku po aktualizacji i najświeższym niedopatrzeniu (czytaj braku sprawdzenia / przetestowania) upublicznionej aktualizacji, nasuwa się jedna myśl - oprogramowania całościowo nikt nie testuje! Może takie podejście ekonomicznie ma uzasadnienie, ale na krótką metę - łatwo klientów borykających się z problemami zniechęcić nie tylko do produktu, ale i do marki........

No dobra od końca - zgłosiłem część wykrytych błędów bezpośrednio supportowi.
Odpowiedź otrzymałem stosunkowo szybko, jednak jej treść ...cóż miło by było gdyby osoba odpisująca na dokładnie opisany problem podparła się wynikami wewnętrznej (ich własnej) weryfikacji problemu. Zadowolony byłbym również z lakonicznej odpowiedzi w stylu - sprawdzimy i skontaktujemy się.
Ja tymczasem otrzymałem maila w którym "zmusza się" mnie do odwalenia roboty za nich, dodatkowo z uszczerbkiem dla mojej prywatności.
Jedyny konkret z konwersacji to uruchomić "trojana" do debugowania a wygenerowane logi przesłać do analizy.
Takie postępowanie pracowników wsparcia zrozumiałbym gdyby zgłaszany problem był jednostkowy. Tymczasem ja "zaatakowałem ich na rozgrzewkę" dwoma bugami zaobserwowanymi przez kilku właścicieli Tego TV - profil ograniczony + wifi, co wyklucza brak powtarzalności i jest banale do sprawdzenia.
Aktualnie na penie "mam tego trojana" i wydajność TV wyraźnie spadła... Dodatkowo zapewne za jego sprawą, TV po raz pierwszy zaliczył "przepiękną i piskliwą" zwichnę podczas przełączania kanałów NTC, zakończoną samoistnym restartem.

Nowy bug - w aktualnym oprogramowaniu zniknęło startowe logo Bowers&Wilkins.......
Kaliber tego błędu nie jest duży, ale obrazuje to co napisałem wcześniej.
Dodatkowo jeżeli ktoś uruchomi TV w trybie sklepowym i zapuści demo wyraźnie zauważy / usłyszy brak przemyślanej synchronizacji "flagi" opisu zalety dźwięku B&W z odtwarzaną ścieżką dźwiękową - podbiciem dźwięku.

Na koniec pozytyw: klawiatura bluetooth Logitech K600 po ostatniej aktualizacji została w końcu wykryta i poprawnie sparowana.
Na poprzednim FW telewizor w ogóle nie wykrywał w/w. - szczęśliwie pożyczoną klawiaturę troszeczkę przetrzymałem, co umożliwiło kolejną próbę po aktualizacji FW zakończoną sukcesem.

Dla zainteresowanych "świeża próbka" obrazująca bug wewnętrznego (zintegrowanego) odtwarzacza video przy ustawieniach formatu obrazu - wypełnij ekran.
Pobraną próbkę bezpośrednio odtwarzać z USB podłączonego do TV.
Ta klip obrazuje nieco inny problem - obraz jest poprawnie podbijany, ale kiedy pojawiają się napisy "telewizor robi pół kroku w tył" i tak zastyga aż do jednolitej ciemnej sceny, później od nowa...
 
Ostatnia edycja:

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Cześć,
Ja też mam problem z profilem ograniczonym.
Wysłali mi maila gdzie prosili o logi (to nie żaden trojan tylko plik umożliwiający zgranie logów na USB).
Podziękowali za logi i powiedzieli, że przekazali dalej. Zobaczymy.

Taptalk
 

larsxxx

New member
Sprawdziłem w sklepie jeszcze kilka różnych modeli Philipsa. Na wszystkich aktywowanie trybu ograniczonego powoduje restart lub nawet czarny ekran, recovery. Tam najwyraźniej nikt nie testuje oprogramowania.
 

philipek

New member
...pewności nie mam - wydaje mi się, że większość błędów oprogramowania zapewne jest wspólna dla tegorocznych modeli korzystających z tego samego FW.

11111jpg_qsqwrsp.jpg
 

Jericho24

Member
Bez reklam
Panowie, mam tendencje do wylaczania listwy przepieciowej do ktorej oprocz TV sa podlaczone inne urzadzenia. Czy przy ponownym przywrocenia napiecia TV dlugo sie uruchamia albo gubi jakies ustawienia?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Oczywiście , że dźwiękowo super sprawa.
Masz też TCLa z głośnikami JBLa lub Onkyo.
Jak duży masz pokój ?
Oprócz dźwięku masz też inne życzenia ?
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Na taki model serii 8xxx i aby matrycy 120 Hz nie było ???!!!! Lipa , z 2018 seria 8xxx są na panelach 120 Hz , Philips na psy spada !!!!

Co do usb - 2.0 tylko i wyłącznie ( 2 gniazda )
 

dawistr

New member
Więc z nowymi tv jest coraz gorzej. Więcej modeli z 2018 wspierało usb 3.0. Chyba będę zmuszony do polowania na tcl u55x9006, choć tak naprawdę wolałbym 50 cali. 55 może mi za bardzo wystawać i przeszkadzać.
 
Do góry