Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

miet55

Member
Bez reklam
Oj jak to ciężko przeczytać kilka postów wcześniej ze zrozumieniem,...
Najlepiej to wszystko podać na talerzu i podgrzane. A żeby tak samemu włożyć trochę wysiłki i zrobić sznytki na drogę, to już się nie chce... ;)

Wcześniej pisałem, że poprawili "Channel logo intake" a, że jestem estetą (poza wymogami jakościowymi) to już mi pasuje. Teraz na 55 programów jakie mam (Smatr HD), brakuje mi tylko 11 logotypów. Do tej pory brakowało więcej niż połowa.
Teraz czekam na naprawę wyświetlanych zdjęć, tak żebym nie musiał robić resize, bo systemowy skaluje nie wszystkie rozmiary.
 
Ostatnia edycja:

grzeinik

New member
Cześć,
Połączyłem tv po wifi z komputerem na którym udostępniłem folder z filmami. Program który używam to universal media server. Problem mam taki, że niektóre pliki mkv odtwarzają się normalnie tzn. Jak wcisnę pauze, to na pasku widać całkowitą długość filmu, dzięki czemu mogę go swobodnie go przewijać. Na większości filmów jednak wygląda to tak, że na pasku nie ma pełnej długości filmu, tylko jakieś 10s wiecej niz aktualny stan, tak jakby film się na bieżąco buforował. Nie wiem od czego to zależy, bo pliki filmów działających ok i tych "buforujących" się wyglądają podobnie, tzn podobne wielkości, to samo rozszerzenie mkv. W czym może tkwić problem? Odtwarzam za pomocą kodi, bo tylko kodi widzi udostępniony przeze mnie katalog z filmami. Nie ogarnąłem jeszcze tego we wbudowanym playerze.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi.
Jurek
 

loituma

New member
Czy może ktoś napisać coś więcej na temat nowej aktualizacji?
Głównie chodzi mi o to, czy nie przysparza jakiś nowych problemów, oprócz opisanych powyżej.
 

MORGMORG

New member
Ciekawe kiedy o ile wogole wypuszcza amazon video prime (aplikajce dla polski) bo instalowalem wczesniej apke ale co z tego skoro nawet nie bralo pod uwage jez. polskiego
 

miet55

Member
Bez reklam
Kto z was ma doświadczenia z Netflix'em w okresie próbnym. Czy są problemy z rezygnacją? Wszystkie za i przeciw mile widziane :)
 

Paw3los

New member
Żeby anulować subskrypcję (domyślnie włączona na autoodnawianie) wchodzisz w ustawienia konta i po sprawie. Dostaniesz na koniec maila, że przykro im niezmiernie z powodu Twojej rezygnacji. Miałem na miesiąc i nie chcę więcej, bo seriale jakoś mnie nie kręcą, a filmy dostępne są z "innych" źródeł.
 

FoX88

New member
Kto z was ma doświadczenia z Netflix'em w okresie próbnym. Czy są problemy z rezygnacją? Wszystkie za i przeciw mile widziane :)

Nie ma żadnych problemów z rezygnacją.

Nawet możesz tego samego dnia wybrać opcję rezygnacji, a do końca okresu próbnego członkostwo nie zostanie anulowane, normalnie możesz oglądać, natomiast po prostu nie będzie Ci nikt przedłużać abonamentu dalej.

To o tyle dobra opcja, że jakby ktoś zapomniał do kiedy ma abonament, to nie musi tego pilnować.

Netflix nie ma też nic przeciwko współdzieleniu konta. Przy najwyższym abonamencie wychodzi 13zł/miesiąc na głowę, każdy ma swój osobny profil na koncie i nikt nikomu nie miesza z listą filmów/seriali.

Netflix: jedno konto, kilka osób - to legalne

Możesz dzielić się swoim kontem Netflix z kim chcesz
 

slawek77

New member
Ja dzień przed anulowałem, nie przyszedł do mnie żaden mail i mi ściągnęło kasę. Zadzwoniłem i mila pani oo razu mi anulowała subskrybcję i zwrócono mi kasę na drugi dzień
 

brodacz

Active member
Bez reklam
U mnie nie dało się zrezygnować z poziomu tv czy androida w smartfonie. Musiałem na kompie. Swoją drogą chętnie podłączyłbym się do kogoś za 13 zł...
 

Koksiu11

Klub HDTV.com.pl
vip
Jak ktoś chętny na netflixa lub showmax lub inne rzeczy za free to na priv osoba z vipem lub administracji mogę udostępniać więcej info priv
 
Do góry