Philips 47pfl6008 test-ten model robi furorę na całym świecie,czy tak będzie w Polsce

Swirek00

New member
A teraz taka ciekawostka - od trzech dni żadnego problemu z TV - dobrze że jestem cierpliwy, bo pewnie serwis wymieniłby pól telewizora, i to niepotrzebnie, i byłbym sporo kasy w plecy.


Więc jak komuś mogę coś poradzić - to cierpliwość :)
 

Calvex

New member
U mnie coraz częściej ten TV ma ten sam problem.

Czyli włączam TV (Logo Philipsa się nie pokazuje) i mam czarny obraz, ale dźwięk jest. Mogę bez problemu zmieniać kanały, ale obrazu nie mam.

Ktoś coś wie na ten temat ? Zwykła gwarancja mi się skończyła, ale mam jeszcze tę przedłużoną kupioną w MediaExpert...
https://www.youtube.com/watch?v=xtBGaEKoPqc

/EDIT
Wiecie co na ten problem pomaga ? Włączenie TV i zostawienie go. Próbowałem już mase rzeczy, restarty, wyłączenie z gniazda na 2h i nic nie pomaga. Jak będziecie mieli ten problem, to włączcie TV i niech leci... nie wiem czy ten złom musi się nagrzać, ale obraz za jakiś czas się pojawi.
 
Ostatnia edycja:

kostek111

New member
Poczytaj kilka postów wyżej , ponoć wyłączenie w menu szybkiego startu tv pomaga.Ale ogulnie to staraj się go pozbyć.

G3 6.0 Tapatalk
 

radziej100

New member
Menu wyłączenia szybkiego startu nie pomaga na brak wizji. Szybki start jedynie pozwoli na ograniczenie poboru mocy przy wyłączonym telewizorze z 20W do <1W (co za idiota wymyślił "szybki start"??).
 

Calvex

New member
Ja jednak przystałem przy tych ustawieniach mam 47 cali,

Picrure style...personal( or any other)
BACKLIGHT CONTRAST 50-55( depending on the light in the room)
COLOUR 54
SHARPNESS 3
NOISE REDUCTION off
MPG ART. RED. off
PIXEL PRECISE HD :
PERF. NATURAL MOTION off
CLEAR LCD on
ADV. SHARPNESS on
DYN. CONTRAST off or Minimum( try to see which you like better)
DYN. BACKLIGHT off or standard ( try both, see which you like)
COLOUR ENHANC. off
ADVANCED :
LIGHT SENSOR on
GAMMA 0
COLOUR TEMP custom 127,127,125
VIDEO CONTRAST 90
BRIGHTNESS 50


Dla mnie konfiguracja jest idealna ciut można modyfikować ale tylko ciut jeśli ktoś woli,


Lecz tak czy siak wkur mnie w nim:
- zawieszanie się-
- powolne działanie menu (po chu. te swicidelka jak chodzi to cholernie wolno)
- wylacza sie czasem sam żallll

Mam ostatnią wersję oprogramowania,
nie wiem czy jest sens powracac do starszej a dokladnie 173_045 że niby jest lepsza.
Sam nei wiem co mam już myśleć o tym telewizorze jeślibyła by możliwość to oddał bym to i za tą kasę kupił znaczenie lepszego przynajmniej tak mi się wydaje :)

Mnie dziwi tylko fakt jak można tak nieudolnie mieć w dupie poprawienia działania tego tv szooook.
Tyle kasy a te debile nie potrafią raz a dobrze zrobić

O dzieki szukalem ustawien i te sa eleganckie ;) Zawsze jak zrobie upgrade softu, to mi resetuje ustawienia...
 

bartbuks

New member
Mój philips już mnie wykończył. Poddaję się. W listopadzie wyłączył się, dioda migała dwa razy, tv nie reagował. Potem jakby nigdy nic, działał. I tak kilka razy. W styczniu wysłałem do serwisu, po gwarancji. Jakaś część, moduł, sterownik, który odpowiada za chłodzenie. Pomagała mu tylko aktualizacja i potem działał. Próba wyeliminowania problemu to koszty około 1200 zł, więc olewam temat i kupuję drugi tv, bo krew mnie zalewa. Szkoda że tv wytrzymał tylko 2lata i dwa miesiące...

Miał być hit, a okazało się że jego żywotność to śmiech na sali...
 

berlin6

New member
Witam. To mój pierwszy wpis tutaj i chyba ostatni, bo już mam dosyć tego "czegoś" co wisiało na mojej ścianie!!! Moja historia zaczęła się pod koniec września zeszłego roku. Brak fonii obraz jest. Telewizor zgłoszony do naprawy. Oczywiście odebrany z domu po tygodniu od daty zgłoszenia reklamacji.Naprawa 3 tygodnie(wymiana płyty głównej) Niecały tydzień w domu, ponownie brak fonii obraz jest (nie wspomnę już o notorycznym wyłączaniu się telewizora, który towarzyszył przy poprzednim razie oraz samoistnym przełączaniu się).Wymiana modułu SSB. I tu rzecz bardzo dziwna. W opisie usterki napisano -okresowo pasy na ekranie. Przecież takiej usterki nie zgłaszałem. Przecież PHI...PS (serwis) otrzymał jak zwykle płytę z nagraną usterką. W celu wyjaśnienia sprawy zadzwoniłem do PHI...PS, i tu lekki szok!!!! Pan konsultant powiedział, że ma nawet zdjęcie tych oto pasów. Ok ale telewizor i tak ma dalej tą usterkę. Trzecia naprawa . Jak zwykle tydzień czekania na kierowcę. I tutaj już prawie 5 tygodni czekania na "naprawiony telewizor" (ponowna wymiana modułu SSB). Szok, telewizor działa jeszcze gorzej!!! Poprzednio nie było fonii, teraz poszerzyło się to o zanikanie obrazu podczas użytkowania telewizora, doszło jeszcze brak Smart TV pomimo połączenia z internetem. Połączenie niby nawiązane a nic nie można zrobić. Telefon do PHI...PS, i tutaj znowu matactwo na całego. Kazano zadzwonić mi o 12 bo mają duże obłożenie :) Śmiech na sali. Poinformował mnie o tym sam ADMINISTRATOR, który nie ma nic do roboty tylko odbierać telefony i informować o dużych kolejkach na infolinii. Z podejrzeniem, że próbują sobie zorganizować trochę czasu na odpowiedź wziąłem telefon żony. Nawiązanie rozmowy natychmiastowe a na zapytanie o zaistniałej sytuacji z Administratorem konsultant odpowiedział czkawką. Rezultat naszej długiej rozmowy to rada abym skontaktował się z MIK-iem w Radomiu w celu wyjaśnienia sprawy, gdyż telewizor jest już po gwarancji HaHaHa!!!!!! Gdzie zgłaszałem usterkę w PHI...PS czy w serwisie. Żałosna próba zepchnięcia problemu na serwis, który musi męczyć się z takimi bublami (współczucia). Mogę się założyć, że najchętniej wymieniliby 80% telewizorów na nowe. Lecz się nie poddałem wysłałem mail'a doPHI...PS co poskutkowało wzięciem telewizora na oględziny w celu potwierdzenia stanu technicznego. Dzisiejszego dnia tj. 16.02.2016 dostałem list (nie polecony) z Pragi, nawet nie zamknięty. Każdy mógł go przeczytać. To co napisali zwaliło mnie z nóg. Niestety nie mogę go opisać ponieważ jest "poufny i chroniony prawem" -podobno :) bo po otwartej kopercie mogę powiedzieć zupełnie co innego. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko czekać na ekspertyzę która według listu jest już z góry przesądzona, chyba że stanie się cud. A mogłem wydać te 5 tys. na zabawki dla dzieci, byłyby wniebowzięte. Dziękuję wszystkim za przeczytanie mojego wpisu. Na pewno się nie poddam i poinformuję jak się moja sprawa zakończyła.
 

Hadit

New member
https://youtu.be/NOJ1WhRi8yU

Mam problem z tym modelem od 3 tygodni z początku nie było to tak uciążliwe bo tv wylaczal się raz kiedyś, jakby się zwieszal, pomagało tylko wyciągnięcie wtyczki zasilającej z tyłu tv. Mam już po gwarancji 3 miesiące niestety.

Tv nagle wyłaczą się, nie ważne czy podczas grania w PS4 czy oglądania tv, czy siedzenia na PC. Wszędzie to samo brak sygnału sciemniony ekran pomimo że tv jest włączony po 15 sekundach wraca na obraz z hdmi i po 30 sekundach znowu ściemnia. Tak w kółko.

Myślałem ze to wina softu, jakimś cudem, po godzinie wysiłku żeby tv się nie wyłączył podczas aktualizacji, udało się i z pendrive jakoś wgrałem najnowszy soft.

Ale dalej to samo się dzieje.
Co może być przyczyną?
Szukać juz nowego tv?
Czy znacie jakiegoś magika który by podjął się ewentualnej naprawy?
I czy jest to wgl opłacalne?

Dobrze mi z nim było, ogólnie super tv, dopóki nie zaczął pokazywać fochow. Słyszałem ze czesto tak jest w Philipsach ze się wyłączają, ale ten po prostu dziwie się zachowuje.

Pozdrawiam i licze na pomoc.
 

Marcinesko

New member
Płyta główna Ci pada kolego w tym szajsie (niestety)
Koszt nowej z montażem to jakieś 1500 plnów, więc chyba oczywista oczywistość, że nie warto tego robić.
Spakuj TV, dorzuć trochę łajna czy innej zgnilizny i wyślij Philipsowi z odpowiednio ubranym w dosadne słowa "listem gratulacyjnym".
 

Hadit

New member
Jesteś w 100% pewien swojej teorii o płycie? Dzwoniłem do MIK z Radomia. 120zl za sprawdzenie tv. Nie wiem po twoim wpisie czy jest sens. Miał być hit a jest shit. 2 lata tyle pograł. Sugerowalem się przy wyborze, ogólna opinia gościa o nazwie "kiki". Teraz będę szukał 40-43 cali do 2500? Myślę nad Samsung UE40H6400 podobno udany model. Chyba ze coś innego polecacie?
 

Cavallino

Banned
Jesteś w 100% pewien swojej teorii o płycie? Dzwoniłem do MIK z Radomia. 120zl za sprawdzenie tv. Nie wiem po twoim wpisie czy jest sens. Miał być hit a jest shit. 2 lata tyle pograł. Sugerowalem się przy wyborze, ogólna opinia gościa o nazwie "kiki".

Kiki tylko reklamuje Philipsy, bo nimi handluje.
Rzetelnych opinii od niego nie uświadczysz.
Sam się też dałem na takie ładne jego reklamy złapać i kupiłem resetujący się badziew, który nie chce nagrywać z timera, a philips w ogóle nie reaguje na reklamacje.
 

kostek111

New member
@Hadit
Kolego prześledź wątek wszystko masz opisane tv na śmietnik.
Co do tv To ten samsung ma dobre opinie. Ja wymieniłem na Lg 50LF652v.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

Hadit

New member
https://youtu.be/v6_sIlU4-AU

Dziwna przypadłość po raz kolejny. Tv zaraz pakuje i lecę do Media Markt obejrzeć a zamówię przez internet. Tv pomimo tego że jest wyłączony ale zasilanie podłączone przez wtyczkę z tyłu. Wyłaczą się i włącza, dioda przeskakuje co chwile na włączony i wyłączony. To w kwestii takiej absolutnej diagnozy czy ktoś miał podobnie ;( zawiodłem się strasznie teraz wezmę gwarancję na 5 lat i samsunga albo lg tego co podałeś kolego. Najbardziej chciałbym Sony kiedyś miałem przez rok jakaś bravie i super było. Ale drogie są.
Pozdrawiam tych którzy odczuli po portfelu to jak ja.
 

radziej100

New member
Trochę dziwne, że radomski serwis nie jest w stanie określić usterki (zasilacz, czy płyta główna). Przecież tego modelu mieli na pęczki w serwisie. Zasilacz nie jest drogi i warto by zaryzykować. Zastanawiająca jest losowość usterek. Wszystkie pojawiają się u wszystkich we wszystkich wersjach firmware. Płyta zasilacza to na wtórnym rynku ok 100-200zł. (być może one też są fabrycznie uszkodzone). U mnie raz na tydzień ciemny ekran (głos i ambilight jest). Po kilku, kilkunastu minutach wszystko wraca do normy.
 
Do góry