ech .. czytanie, ze zrozumieniem się kłania
Czyli w Europie też będzie. Dlaczego najpierw w UK?.. bo oni są najaktywniejsi na avforums, a jak tamten człowieczek napisał Panasonic śledzi tamto forum. Ponadto była tam też wypowiedź jakiegoś gościa, który zgłaszał w UK problem "purple snake" i usłyszał, że wiedzą o problemie i że zajmuje się nim centrala w Japonii.
[ na marginesie, panele są inne ale tylko jeżeli chodzi o dodatki .. Japończycy mają jakieś różne ciekawe zabawki, jak np. update firmware przez fale radiowe .. ale za obraz odpowiadają te same komponenty ]
Czyli wniosek z tego jest jeden. Nie należy podchodzić z właściwym "Nam" podejściem czyli "my to jesteśmy na zadupiu, nikt o Nas nie pamięta".
Tylko jak widzicie tego typu objawy w swoim TV, to telefon i zgłaszać to do serwisu. Dobrze by tylko było jakby wszyscy zgłaszali to w ten sam sposób - fioletowe węże czy jakoś tak. W ten sposób Panasonic pl będzie miał jasny sygnał, że ten problem też u Nas istnieje.
A jakby mimo to olewali, to zawsze można pisać maile do centrali w Japonii. Jak widać z podejścia do sprawy mimo wszystko zależy im na klientach.
edit: z tego co wiem to nasze modele rożnia się od tych UK tylko brakiem wbudowanego tunera.
5. The fix will first be available in U.K soon (dates were not mentioned) followed by other countries in Europe. The fix will be carried on case-by-case basis which means that it will be available to only those who have reported the problem (Not 100% sure but it looks like that).
Czyli w Europie też będzie. Dlaczego najpierw w UK?.. bo oni są najaktywniejsi na avforums, a jak tamten człowieczek napisał Panasonic śledzi tamto forum. Ponadto była tam też wypowiedź jakiegoś gościa, który zgłaszał w UK problem "purple snake" i usłyszał, że wiedzą o problemie i że zajmuje się nim centrala w Japonii.
[ na marginesie, panele są inne ale tylko jeżeli chodzi o dodatki .. Japończycy mają jakieś różne ciekawe zabawki, jak np. update firmware przez fale radiowe .. ale za obraz odpowiadają te same komponenty ]
Czyli wniosek z tego jest jeden. Nie należy podchodzić z właściwym "Nam" podejściem czyli "my to jesteśmy na zadupiu, nikt o Nas nie pamięta".
Tylko jak widzicie tego typu objawy w swoim TV, to telefon i zgłaszać to do serwisu. Dobrze by tylko było jakby wszyscy zgłaszali to w ten sam sposób - fioletowe węże czy jakoś tak. W ten sposób Panasonic pl będzie miał jasny sygnał, że ten problem też u Nas istnieje.
A jakby mimo to olewali, to zawsze można pisać maile do centrali w Japonii. Jak widać z podejścia do sprawy mimo wszystko zależy im na klientach.
edit: z tego co wiem to nasze modele rożnia się od tych UK tylko brakiem wbudowanego tunera.