Niedziałające lub źle działające funkcje modelów z serii 6007

andrzej4

New member
super :-( ale chyba innego wyjścia nie ma, muszę dzwonić:-(


Jeżeli chcesz dzwonić to raczej tylko po porade a jak chcesz oddać do serwisu to tak jak wcześniej pisałem zrób to przez sklep jako niezgodność towaru z umową bo masz większe prawa.Gwarancja w philipsie to tak jakby jej nie było może trwać wieki.
 

dziubasdg

New member
A dlaczego "jako niezgodność towaru z umową"? Przecież ambilight był, tylko się zepsuł, więc chodzi mi o naprawę. o co z tym chodzi, bo nie do końca się orientuję:(
 

andrzej4

New member
A dlaczego "jako niezgodność towaru z umową"? Przecież ambilight był, tylko się zepsuł, więc chodzi mi o naprawę. o co z tym chodzi, bo nie do końca się orientuję:(

Chodzi o to ,że nie możesz korzystać w pełni ze wszystkich funkcji telewizora którego kupiłeś a to jest niezgodne z umową .Poczytaj o tym w internecie.Zresztą zrobisz jak będziesz uważał.
 
Ostatnia edycja:

markus236

New member
no ja jak kupowałem to miał śmigać z camem cyfry+ a okazało się jak zwykle pic na wode więc zastanawiam się nad reklamacją jako nie zgodność z umową czekam tylko na nową aktualizacje może poprawią....
 

andrzej4

New member
no ja jak kupowałem to miał śmigać z camem cyfry+ a okazało się jak zwykle pic na wode więc zastanawiam się nad reklamacją jako nie zgodność z umową czekam tylko na nową aktualizacje może poprawią....

Trzeba próbować tylko musisz się z tym liczyć że nie będziesz miał tv przez jakiś czas bo pójdzie do serwisu na sprawdzenie .
 

miet55

Member
Bez reklam
..... czekam tylko na nową aktualizacje może poprawią....
W cuda wierzysz? Jedyny sukces to, że ktoś poczyta fora i nie będzie sobie w ogóle zawracał głowy Philips'em. Zaś wszelkiego typu testy, to można se o kant czterech liter rozbić!
Tu masz oficjalne stanowisko Philips'a w sprawie współpracy z modułami:

Nr referencyjny: 50-1192763928


Szanowny Panie,

Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Philips.

W odpowiedzi na Pana e-mail informujemy, że producenci telewizorów jak i operatorzy satelitarnych telewizji cyfrowych wydają certyfikaty dla obsługi telewizorów jak i modułów odnośnie prawidłowego współdziałania. Firma Philips jak i operatorzy satelitarnych telewizji cyfrowych takich certyfikatów nie wydali, w związku z czym na takiej podstawie informujemy, że nie zapewniamy pełnej kompatybilności telewizorów Philips i modułów operatorów takich jak Cyfra Plus czy Telewizja N.
Telewizor będzie obsługiwał tego typu moduły, aczkolwiek nie zapewniamy pełnego, prawidłowego działania.



W razie dodatkowych pytań lub niejasności prosimy o odpowiedź na tą wiadomość lub kontakt pod numerem telefonu: 22 397 15 04 / 22 397 15 06.
Podczas rozmowy prosimy podać numer referencyjny podany na początku wiadomości. Jest to najprostszy sposób w jaki będziemy mogli zidentyfikować Pańskie zgłoszenie bez dodatkowej weryfikacji.
 

markus236

New member
to dziwne bo niektórzy piszę że działa ?? więc o co chodzi ?? KIKI jak nie będzie aktualizacji to czeka cię reklamacja mam już dość PHILA !!!!!
 

miet55

Member
Bez reklam
to dziwne bo niektórzy piszę że działa ?? więc o co chodzi ??
Dokładnie chodzi o to, że nie można odtworzyć zarejestrowanych (nagranych) materiałów z częstotliwości:
12265V, 12284H, oraz 12188V.
Co z tym idzie, po podłączeniu nośnika nagrywającego, w chwili oglądania programów z wym. częstotliwości, następuje rejestracja dla potrzeb Timeshift'u. W związku z niezgodnością, TV restartuje się.
 

dziubasdg

New member
Witam i wracam do tematu - u mnie serwis się spisał dosyć szybko, choć może dlatego, że reklamację składałem przez sklep, w którym kupiłem TV. Reklamację zgłosiłem 20.06.2013. Kilka dni wymiany maili ze sklepem i 01.07.2013 po TV przyjechał kurier. Domagałem się wprawdzie wymiany TV na nowy - w ramach sugerowanej przez "andrzej4" niezgodności towaru z umową (no bo po 2 miesiącach użytkowania to trochę żenada, że już coś się popsuło), ale sklep odmówił - i została tylko opcja naprawy. Naprawiony TV trafił do mnie 24.07.2013 i ambilight DZIAŁA:)! Myślałem, że będzie gorzej po opisywanych problemach z serwisem, ale na szczęście poszło wszystko w miarę sprawnie. W każdym bądź razie dziękuję wszystkim za pomoc.
 

andrzej4

New member
Dlatego tak szybko ponieważ reklamowałeś w sklepie jak wcześniej radziłem.Jeżeli chodzi o wymiane to nie mają takiego obowiązku nawet jako niezgodność z umową zawsze pierwsza jest naprawa.A tak poza tematem to ja dopiero dzisiaj dostałem nowy tv czyli ponad 3 miesiące.
 
Ostatnia edycja:

WojtR

Member
Bez reklam
tak czytam ten wątek przepraszam te TV ile mają max rok ?
i ponoć ambi miało nie padać , byłem nastawiony na 6008 o problemach z softem byłem świadomy ale to co się dzieje z padaniem tych TV .... serwis naprawa 2-3 miesiące to jest dno i 2 metry mułu
 

murzyn997

New member
Smart sie wysypał:/pewnie wgrywanie na nowo firmware, co?
 

Attachments

  • 20130802_115843.jpg
    20130802_115843.jpg
    327,1 KB · Wyś: 41

jenson

Banned
Może wyłącz go na parę***minut z gniazdka, a jak nic nie podziała to dzwoń na infolinie. W końcu za coś***im tam płacą, ten telewizor najlepiej rozwalić młotkiem i wywalić przez okno. Chociaż pewnie powiedzą ci żebyś zresetował wszystko do fabrycznych... chińszczyzna...
 

dziubasdg

New member
Mam takie pytanie dotyczące gniazda słuchawkowego w 42pfl6007: zawsze mi się wydawało, że jak podepnę słuchawki do jakiegokolwiek sprzętu, to dźwięk się automatycznie wyłączy i "przechodzi" na słuchawki. A w moim 42pfl6007 tak nie jest: dźwięk w telewizorze muszę wyłączyć pilotem, żeby został tylko w słuchawkach. czy to tak ma być, czy to kolejna wada tego tv? Też tak macie? A może jest jakiś myk w ustawieniach, którego nie mogę znaleźć, żeby to zmienić?
To niby nie problem, ale jak chcę troszkę pogłosić dźwięk w słuchawkach, to znowu mi się włącza dźwięk w TV (a w nocy to czasem bywa irytujące:)
 
Do góry