[Nasze Zestawy AV] mój smart leaving room

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Dzisiaj przyszła paczka z takim bajerem. Inteligentne gniazdko. Niestety nie działa z bramką Xiaomi i potrzeba aplikacji od Blitzwolf. Docelowo trafi do mojego NAS, nie żeby go włączać i wyłączać a do podglądu ile bierze prądu. Tak się sprawdza z PCtem.
b9a585f327c1304e60bada233b4629c6.jpg
12938282f1d785d6b231345fda9cc294.jpg
 

buldoggg

Member
Bez reklam
Denerwuje mnie tylko to że nie ma jednej aplikacji do wszystkich firm i trzeba miec zainstalowanych tyle apek ile różnych firm
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Zle kombinujesz.


Jest jedna aplikacja dla wszystkich urzadzeni i nazywa sie google home.
Sama funkcja włączania i wyłączania jak najbardziej działa w Google Home. Brak jednak dodatkowych opcji jak harmonogram czasowy czy statystyki zużycia prądu.

Lolo2 masz jakieś inne smart gniazdko? Te z Blitzwolf sprawuje się super, ale może warto sprawdzić coś jeszcze zanim się zamówi więcej sztuk?

e98a785d97ab67d662c1ac84c3a392a0.jpg
 
Ostatnia edycja:

buldoggg

Member
Bez reklam
Amazon alexa też to ma,ale jest jedno ale jak zawsze,u mnie musiało by działać to tak że jedną aplikacją włączam i wyłączam urządzenia,steruje nimi np zmieniam barwę światła,przyciemniam,i steruje przez broadlinka np telewizor(a tego się właśnie nie da)
 

Davide

Member
Zawsze myślałem, że Fibaro to top smart home. Możesz coś więcej napisać, bo mam u siebie sporo urządzeń Xiaomi za ułamek wartości Fibaro i póki co jestem zadowolony.

Posiadam Centrale, Posiadam Double Switch'e do sterowania oświetleniem, roller Shuttery do sterowania oknem dachowym, karniszem, posiadam flood sensory, motion sensory , door/window sensory. Podłączony również mam elektryczny zawór kulowy, gdzie w momencie wykrycia wody przez flood sensor zakręca zawór wodny, oraz posiadam podłączony pod fibaro zamek gerda lock , gdzie otwieram drzwi za pomocą smartfona. Co powiem o Fibaro. Strasznie ten system się tnie.Centrala notorycznie się zawiesza, przez co trzeba ją restartować - potrafi się to zdarzyć 5 razy dziennie co daje nam brak kontaktu z centralą, 40 razy nie mogłem wejść do domu ( dobrze , że zamek Gerda Lock można otworzyć normalnym kluczem), okna nie mogłem otworzyć przez miesiąc, rzeczy różne się rozłączają, aplikacja zanim odpali to szybciej wstanę i ręcznie zgaszę, zapale światło, często się nie da zapalić światła. Ogólnie również podejście do klienta jest tragiczne. Pomimo , że człowiek zostawił u nich 10 tys.
 

buldoggg

Member
Bez reklam
Posiadam Centrale, Posiadam Double Switch'e do sterowania oświetleniem, roller Shuttery do sterowania oknem dachowym, karniszem, posiadam flood sensory, motion sensory , door/window sensory. Podłączony również mam elektryczny zawór kulowy, gdzie w momencie wykrycia wody przez flood sensor zakręca zawór wodny, oraz posiadam podłączony pod fibaro zamek gerda lock , gdzie otwieram drzwi za pomocą smartfona. Co powiem o Fibaro. Strasznie ten system się tnie.Centrala notorycznie się zawiesza, przez co trzeba ją restartować - potrafi się to zdarzyć 5 razy dziennie co daje nam brak kontaktu z centralą, 40 razy nie mogłem wejść do domu ( dobrze , że zamek Gerda Lock można otworzyć normalnym kluczem), okna nie mogłem otworzyć przez miesiąc, rzeczy różne się rozłączają, aplikacja zanim odpali to szybciej wstanę i ręcznie zgaszę, zapale światło, często się nie da zapalić światła. Ogólnie również podejście do klienta jest tragiczne. Pomimo , że człowiek zostawił u nich 10 tys.

no to grubo,z tego co piszesz,że działa to kiepsko

ps:xiaomi lepsze :D
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Posiadam Centrale, Posiadam Double Switch'e do sterowania oświetleniem, roller Shuttery do sterowania oknem dachowym, karniszem, posiadam flood sensory, motion sensory , door/window sensory. Podłączony również mam elektryczny zawór kulowy, gdzie w momencie wykrycia wody przez flood sensor zakręca zawór wodny, oraz posiadam podłączony pod fibaro zamek gerda lock , gdzie otwieram drzwi za pomocą smartfona. Co powiem o Fibaro. Strasznie ten system się tnie.Centrala notorycznie się zawiesza, przez co trzeba ją restartować - potrafi się to zdarzyć 5 razy dziennie co daje nam brak kontaktu z centralą, 40 razy nie mogłem wejść do domu ( dobrze , że zamek Gerda Lock można otworzyć normalnym kluczem), okna nie mogłem otworzyć przez miesiąc, rzeczy różne się rozłączają, aplikacja zanim odpali to szybciej wstanę i ręcznie zgaszę, zapale światło, często się nie da zapalić światła. Ogólnie również podejście do klienta jest tragiczne. Pomimo , że człowiek zostawił u nich 10 tys.
Dzięki za informację. W takim razie ciężki temat. Człowiek wykłada sporą kwotę po to, żeby działało to bez problemów, a tu taka niespodzianka. Ciekawe w czym problem? Może jakieś zakłócenia wifi/Zigbee?
 

Davide

Member
Dzięki za informację. W takim razie ciężki temat. Człowiek wykłada sporą kwotę po to, żeby działało to bez problemów, a tu taka niespodzianka. Ciekawe w czym problem? Może jakieś zakłócenia wifi/Zigbee?



Myśle, że problem z oprogramowaniem. Jest to cały czas niedopracowane. Najgorsze jest to , że podejście do klienta również mają okropne. Człowiek wysyła odstąpienie od umowy z zażądaniem zwrotu pieniędzy. Mija dwa miesiące jak się nie odzywają. Odzywają się po dwóch miesiącach z pomysłem , że pomimo , że oni dobierali centrale , że jednak lepiej , jest kupić inną i sprzedadzą mi ją w lepszej ofercie. Problemem jest to , że jeżeli sprzedawca, przez 30 dni się nie odezwie na odstąpienie od umowy, uważa się ,że uznał reklamację, i zwróci kasę. Według Prawa. Oczywiście nie chcą tego dokonać , więc pozostaje Sąd. Jeżeli chodzi akurat o fibaro , to nie jest to tylko problem z centralą i z Wave. Kolega mój kupił urządzenia w Home Kit, by łączyć z Iphone. Działa to tylko i wyłącznie po bluetooth i jak znajduje się w drugim pokoju , to już światła w tym drugim telefonem zgasić nie może
 

buldoggg

Member
Bez reklam
Myśle, że problem z oprogramowaniem. Jest to cały czas niedopracowane. Najgorsze jest to , że podejście do klienta również mają okropne. Człowiek wysyła odstąpienie od umowy z zażądaniem zwrotu pieniędzy. Mija dwa miesiące jak się nie odzywają. Odzywają się po dwóch miesiącach z pomysłem , że pomimo , że oni dobierali centrale , że jednak lepiej , jest kupić inną i sprzedadzą mi ją w lepszej ofercie. Problemem jest to , że jeżeli sprzedawca, przez 30 dni się nie odezwie na odstąpienie od umowy, uważa się ,że uznał reklamację, i zwróci kasę. Według Prawa. Oczywiście nie chcą tego dokonać , więc pozostaje Sąd. Jeżeli chodzi akurat o fibaro , to nie jest to tylko problem z centralą i z Wave. Kolega mój kupił urządzenia w Home Kit, by łączyć z Iphone. Działa to tylko i wyłącznie po bluetooth i jak znajduje się w drugim pokoju , to już światła w tym drugim telefonem zgasić nie może

to co tutaj się dowiedziałem o fibaro to jakaś masakra,wole kupić parę żarówek xiaomi,i sonoffa basic i mieć z głowy wszystko.
 

Davide

Member
to co tutaj się dowiedziałem o fibaro to jakaś masakra,wole kupić parę żarówek xiaomi,i sonoffa basic i mieć z głowy wszystko.

Jedyne co fajnie działa to faktycznie zamek gerda lock, oraz termostat nest 3rd. Namierza mój i Żony telefon i podczas wyjścia nas obu z domu obniża temperature w mieszkaniu, podczas zbliżania się podnosi temperaturę. Na ten przykład bez tego termostatu pobierało mi gazu np 1m3 dziennie. Podczas tego myślącego termostatu pobiera tylko 0.5 m3 dziennie. Więc oszczędność jakaś jest. Dodam , że sam się uczy w jakich godzinach przebywamy w domu oraz w jakich nie. Więc jedynie to polecę. Super rozwiązaniem jest KNX , oczywiście to działa, lecz niestety jest to bardzo drogie.
 

hazi25

Klub HDTV.com.pl
VIP
też myślę ostatnio nad Yeelight czy ktoś testował Yeelight V2 różni się czymś szczególnym od V1 bo ceny są w sumie podobne...
 

Przemgd

New member
Czy ktoś ma jakiś pomysł lub zastosował jakiś tani napęd do żaluzji? Wystarczy mi funkcja obrotu czyli otwórz zamknij, bez podwijania. Najtańsze somfy jakie znalazłem to ok 360zl/szt....
 
Do góry