LG OLED C7 - najlepszy Oled w historii LG - czyli Himalaje jakości i św Graal dla każdego.

Status
Zamknięty.

baster

New member
Nie chcesz nie kupuj.
Udowodnij że nie jesteś wielbłądem ...
Jestem ponad 30 lat na rynku.
Być może masz w swojej karierze że piszesz coś co nie jest w zgodzie z rzeczywistością.

Kto chce kupuje, kto nie chce nie kupuje.

Każdy kto kupuje z powyższej oferty ma zagwarantowane:

- Najlepszą cenę z polskiej dystrybucji z LG POLSKA.
Przez to ma zagwarantowane wszystko co jest jest podane na stronie LG POLSKA:
- Netflix 3 miesiące gratis
- Cashback od LG
- W modelach 65" - xbox gratis, który zostanie dostarczony przez LG Polska
po zalogowaniu się
Dodatkowo:
- Profesjonalna kalibracja gratis
- Dostawa gratis.

Trzeba umieć się posługiwać Netflixem.
Logujesz się wg zasad LG a nie Netflixa i masz 3 miesiące gratis a nie jeden miesiąc .

Zdawkowe pytania są Twoje .

Jak niewierny Tomasz , wystarczy zadzwonić do właściwej osoby z LG Polska
By dowiedzieć się czy mamy pełną umowę.

Nie wiem o jakim Tomaszu piszesz ale my się podpieramy regulaminem promocji a Ty 30-to letnim doświadczeniem. Jeśli jest tak jak piszesz to dobrze ale napisz jak to jest u Ciebie w przypadku Xbox One X, czyli komu trzeba zapłacić połowę wartości konsoli?
 

Spili

Klub HDTV.com.pl
VIP
W regulaminach promocji xboxa sa do wyboru 2 konsole.
Starszy model S - który jest dodawany do TV za 1zł
I najnowszy model X za który płaci się 50% ceny półkowej - jeśli się go kupuje od razu z TV (markety)

Stad może wychodzi nieporozumienie.
Jak jasne i bezproblemowa jest raczej dystrybucja modelu "S" to z "X" jest pytanie komu trzeba zapłacić 50% ceny?
Tobie czy LG mnie fakturuje osobno?
 

Yacko

Member
Orientuje się ktoś czy poprawili na nowym sofcie problem z przejściami tonalnymi na słabszym materiale ? Banding nadal występuje w nowych partiach ?
 

m1xer

New member
Nie chcesz nie kupuj.
Udowodnij że nie jesteś wielbłądem ...
Jestem ponad 30 lat na rynku.
Być może masz w swojej karierze że piszesz coś co nie jest w zgodzie z rzeczywistością.

Kto chce kupuje, kto nie chce nie kupuje.

Każdy kto kupuje z powyższej oferty ma zagwarantowane:

- Najlepszą cenę z polskiej dystrybucji z LG POLSKA.
Przez to ma zagwarantowane wszystko co jest jest podane na stronie LG POLSKA:
- Netflix 3 miesiące gratis
- Cashback od LG
- W modelach 65" - xbox gratis, który zostanie dostarczony przez LG Polska
po zalogowaniu się
Dodatkowo:
- Profesjonalna kalibracja gratis
- Dostawa gratis.

Trzeba umieć się posługiwać Netflixem.
Logujesz się wg zasad LG a nie Netflixa i masz 3 miesiące gratis a nie jeden miesiąc .

Zdawkowe pytania są Twoje .

Jak niewierny Tomasz , wystarczy zadzwonić do właściwej osoby z LG Polska
By dowiedzieć się czy mamy pełną umowę.

kiki - czytanie ze zrozumieniem sie kłania... grupa ludzi zadała Ci proste pytanie na temat otrzymania xbox`a do zakupionego TV u Ciebie, gdzie oficjalna strona LG oraz rozmowy przez oficjalny czat LG wskazują jednoznacznie że konsolę można nabyć tylko i wyłącznie przy dodaniu xbox`a do koszyka z kupowanym TV - naprawę uważasz to za zdawkowe pytanie?

Wybacz ale skoro jesteś 30 lat na rynku, to chyba w Twoim interesie jest by udowodnić potencjalnemu klientowi że może nabyć (nie tani!) sprzęt z pełni legalnego źródła. Postaw się w naszej sytuacji i zobacz w jakim świetle stawiasz sam siebie... ktoś zadaje proste pytanie i zamiast odpowiedzi dostaje powieloną tysiąc razy frazę na forum "Najlepszą cenę z polskiej dystrybucji z LG POLSKA" Myślisz ze to rozwiązuje wątpliwości potencjalnego klienta? Ja nie...

Być może masz w swojej karierze że piszesz coś co nie jest w zgodzie z rzeczywistością. - rozwiń to proszę bo teraz ja nie rozumiem o czym piszesz.

Netflix - gdzie ja pisze że nie umiem sie posługiwać Netflixem? Odpaliłem TV, skonfigurowałem wg kreatora, pokazał się baner o promo na 3 miesiące, aktywowałem i dobiło mi 156 zł do aktualnego abonamentu i tyle. A TV nie kupiłem w żadnym markecie.

Nie zdziwię się jak ostatnie kilka wpisów poleci do "kosza" bo ktoś uzna że "są nie na temat" - ja uważam ze są! Po to jest forum żeby szukać odpowiedzi, dzielić się wiedzą i co najważniejsze nie wprowadzać innych w błąd!

Proszę poświeciłem 5 minut z życia i zapytałem raz jeszcze przez przez oficjalny czat LG o xboxa - rozmowa poniżej:

Konsultant LG Witamy, xxx. Jak możemy Ci pomóc?

xxx: Witam, czy konsole xbox można uzyskać tylko i wyłącznie poprzez zakup OLED TV65 w podanych na Waszej stronie sklepach?

xxx: Czy może po rejestracji sprzetu przez Waszą stronę istnieje możliwość jej dostania

Konsultant LG jedynie poprzez sklepy które są podane

xxx Pytam dlatego iż na jednym z większych for internetowych zwiazanych z hdtv.com.pl mozna przeczytać takie info

xxx ze kupując u użytkownika który podaje sie za pracownika/właściciela audiovideo.com.pl
xxx dostaje
xxx Każdy kto kupuje z powyższej oferty ma zagwarantowane:

- Najlepszą cenę z polskiej dystrybucji z LG POLSKA.
Przez to ma zagwarantowane wszystko co jest jest podane na stronie LG POLSKA:
- Netflix 3 miesiące gratis
- Cashback od LG
- W modelach 65" - xbox gratis, który zostanie dostarczony przez LG Polska
po zalogowaniu się
Dodatkowo:
- Profesjonalna kalibracja gratis
- Dostawa gratis.


xxx Interesuje mnie zapis: W modelach 65" - xbox gratis, który zostanie dostarczony przez LG Polska po zalogowaniu się
xxx czy jest to zwyczajne wprowadzanie ludzi w błąd?

Konsultant LG proszę o chwilę cierpliwości
Konsultant LG obawiam się że tak, sprzęt należy zakupić w sklepach które są podane tylko one są obięte tą promocją
Konsultant LG bo są współorganizatorami

xxx Czyli nawet jeżeli zarejestruje TV poprzez Wasza stronę to nie pojawi mi sie opcja np "odbierz konsole gratis"? :)

Konsultant LG niestety nie

xxx ok, bardzo dziękuje za informacje.
xxx Pozdrawiam i życzę miłego dnia

Konsultant LG Dziękuje bardzo za rozmowę i życzę miłego dnia!

Bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety, która pojawi się po wybraniu opcji "Zakończ Czat", co pozwoli na poprawę jakości świadczonych przez nas usług.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu. Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:30.

Konsultant LG zakończył usługę. Dziękujemy za rozmowę.

Jak dla mnie to nie ja robię tutaj za wielbłąda...
 

Felipe

New member
Koledzy, czy zdarza wam się, że telewizor gubi ustawienia po wyłączeniu i ponownym włączeniu ?
U mnie ostatnio dzieje się tak, że mam ustawiony tryb obrazu np. "kino użytkownika" podczas oglądania SAT, następnie wyłączam tv. Po ponownym włączeniu telewizora obraz przedstawia się np. na Eco a tryb "kino użytkownika" widnieje już jako "kino" czyli tak jakby nie pamiętał zmienionych opcji obrazu dla tego trybu... Ktoś się spotkał z czymś takim ?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeszcze raz
Każdy zakup w naszej firmie obięty jest zgodnie z Umową LG POLSKA i w terminach obowiązujących na stronie LG Polska:
- Kalibracja profesjonalna gratis
- Dostawa gratis
- Netflix gratis 3 miesiące
- CashBack 200/300/lub 500 zł w zależności od produktu
- Konsola Xbox One gratis ( konsola będzie dosyłana każdemu kto kupił przez LG Polska do domu). W sieciach konsola jest dodawana przez sieć od razu.
I to jedyna różnica.

Więc proszę nie kłamać bo wyciągnę konsekwencja celowego oszukiwania ludzi:

Komunikat LG POlska:
"XBOX ONE S również będzie dostępny dla Was do wszystkich modeli OLED 65” tylko - konsole będziemy przesyłać pocztą poprzez agencję. Wymagana będzie rejestracja klienta poprzez stronę www.
Zakupy wszystkie od 9.11.2017

Uruchomienie tej metody może jednak chwilkę zająć
Pozdrawiam,
Marcin Kubiszak
 

MKa11

New member
Kiki, to były proste pytania, a ty obrażasz i straszysz ludzi, potencjalnych klientów, na głowę upadłeś?
Cytat z maila Marcina Kubiszaka tylko potwierdza obawy. Gdzie link do rejestracji etc., to na razie są tylko obietnice - A NIE OFICJALNIE OGŁOSZONA PROMOCJA LG. caps celowy.

ŻENADA, tak ma wyglądać 30 lat na rynku?
 
Ostatnia edycja:

m1xer

New member
Hmmm - dostałem tego zbanowanego posta bastera na @ w ramach powiadomień subskrypcji i moim zdaniem nie zawiera on nic obraźliwego - jest to raczej podsumowanie i własne wnioski do zaistniałej sytuacji. Rozumiem że z wolnością słowa względem własnych przekonań/odczuć na tym forum cienko?

Koledzy, czy zdarza wam się, że telewizor gubi ustawienia po wyłączeniu i ponownym włączeniu ?
U mnie ostatnio dzieje się tak, że mam ustawiony tryb obrazu np. "kino użytkownika" podczas oglądania SAT, następnie wyłączam tv. Po ponownym włączeniu telewizora obraz przedstawia się np. na Eco a tryb "kino użytkownika" widnieje już jako "kino" czyli tak jakby nie pamiętał zmienionych opcji obrazu dla tego trybu... Ktoś się spotkał z czymś takim ?
O ile przy naziemnej i filmach z dysku nic takiego nie zaobserwowałem to np wczoraj przy odpaleniu Stranger Things na Netflixie TV sam ustawił "kino domowe" ale tłumacze sobie to tym ze po prostu chciał dobrać najlepszy profil do wyświetlanego materiału ;)
 

Jacek144

New member
Hmmm - dostałem tego zbanowanego posta bastera na @ w ramach powiadomień subskrypcji i moim zdaniem nie zawiera on nic obraźliwego - jest to raczej podsumowanie i własne wnioski do zaistniałej sytuacji. Rozumiem że z wolnością słowa względem własnych przekonań/odczuć na tym forum cienko?


O ile przy naziemnej i filmach z dysku nic takiego nie zaobserwowałem to np wczoraj przy odpaleniu Stranger Things na Netflixie TV sam ustawił "kino domowe" ale tłumacze sobie to tym ze po prostu chciał dobrać najlepszy profil do wyświetlanego materiału ;)

A zauważyłeś że jest to HDR?
 

m1xer

New member
Pewnie prawidłowo, stwierdzam tylko że skoro ustawiłem sobie tryb HDR na standard a TV zmienił sobie sam na kino to oznacza ze TV czasami samo decyduje i może to jest odpowiedź na pytanie które zadał kolega Felipe.
 

Jacek144

New member
Pewnie prawidłowo, stwierdzam tylko że skoro ustawiłem sobie tryb HDR na standard a TV zmienił sobie sam na kino to oznacza ze TV czasami samo decyduje i może to jest odpowiedź na pytanie które zadał kolega Felipe.

Trybu HDR standard nie ma. Zauważ,że jak wyłączysz ten materiał,to kino domowe znika.
 

m1xer

New member
Może sie źle wyraziłem - więc jeszcze raz ;) Jak odplam ten serial widzę ikonę o Dolby Vision, potem klikam w ustawienia na pilocie i mam do wyboru "Tryb obrazu" i w nim właśnie mimo ze ustawiłem ręcznie "standardowy" to zmieniło mi samo na "kino domowe"

ps. czy gdzieś można sprawdzić ile TV ma nabite godzin wyświetlanego obrazu?
 
Status
Zamknięty.
Do góry