32LC2R - problem z HDTV - dość pilne
Witam.
Korzystając z aktualnej (do poniedziałku, 6.11) promocji MM w moim mieście ("Poznań kupuje bez VATu") - chciałem wejść w posiadanie telewizorka jak w temacie. Cena niezła, ale nie powalająca - 2786pln. Tak czy siak, byłem już zdecydowany, już miałem brać, kiedy coś mnie pikło, i poprosiliśmy obsługę o podłączenie sztuki do kabla z sygnałem HDTV - mają obok stanowisko N, więc chcieliśmy tam sprawdzić czy obraz będzie satysfakcjonujący; prezentowany egzemplarz był podłączony do zwykłego kabla antenowego, i obraz był, delikatnie mówiąc, słaby.
Pan z obsługi, po okazaniu mu o który telewizor nam chodzi - powiedział, że podobnież ten konkretny model NIE obsługuje telewizji HDTV (wejście HDMI jest jak najbardziej obecne), po podłączeniu do dekodera N (nboxa) - wyświetla komunikat o nie obsługiwaniu danego formatu, czy coś w ten deseń, niestety nie pokazał nam tego bezpośrednio. Mówił, że nie mieli o tym pojęcia, aż nie kupił takiego telewizora jeden z pracowników MM. Pisali w tej sprawie do LG Polska, niestety dotąd - bez odpowiedzi. Modele 37" - działają bez problemu, 32 - wcale, podobno sprawdzali na kilku egzemplarzach. Sytuacja dla nich również niezręczna, bo przecież sprzedali tego trochę, opisując telewizor jako spełniający wymogi HDTV, a tu zonk - jestem przekonany, że klient, który kupił, i nie będzie mógł z tej funkcji korzystać - będzie mógł mieć pod ich adresem słuszne, i uzasadnione roszczenia.
Czy ktoś z Was może wie coś więcej w tym temacie? Czy jest to błąd niewielkiej serii, czy też dotyczy całej populacji danego modelu, i generalnie mówiąc - nie warto się w to pchać? Czy może jest opcja, żeby sobie poradzić z tym problemem, np poprzez aktualizację firmware'u?
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi. Promocja trwa do poniedziałku włącznie, więc byłoby fajnie się na nią jeszcze załapać o ile oczywiście z dyskusji wyniknie, że warto.
pozdrowienia
Kuba aka 'yahoo', Poznań