Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

Wolfram

New member
Z ciekawości zadzwoniłem do serwisu Samsunga z zapytaniem ile kosztuje naprawa pogwarancyjna takiego podświetlania i w moim przypadku dla 40" TV to koszt ~400 zł. Patrząc na to, że jest to druga usterka tej samej rzeczy w ciągu kilku miesiącu to raczej dobrze zrobiłem odstępując od umowy tym bardziej, że gwarancja kończy się w grudniu. Jakieś wadliwe to podświetlanie albo niedualna naprawa.
Tylko nie wiem dlaczego sklep tak długo to przedłuża.....
 

alsen

New member
Prośba o waszą radę
jeśli kupiłem przez internet telewizor, otrzymałem w pn.
Dopiero wczoraj znalazłem czas na dłuższą zabawę, testy itd.
Stwierdzam defekt podobny do Bandingu, ciemne dwa pasu po obu stronach krawędzi, pionowe.
Teraz tak, mam w sumie do wyboru chyba
1 zareklamować tv - czyli jakby gwarancja,
2 zwrócić bo mam 14 dni bez podania przyczyny.

Co robić, poradźcie. W euro powiedzieli mi, że jak zareklamuję to jest szansa na wymianę. Natomiast jeśli zwrócę to może się okazać, że towar jest niepełnowartościowy i potrącą mi jakąś kasę...
 

Esko

New member
Gwarancja

A jak to jest z gwarancja na nowa czesc? W serii KS wymienili mi matryce na nowa, czy na ta nowa matryce z uwagi ze jest to kluczowa czesc telewizora mam ponownie 2 lata gwarancji?
 

ed33

New member
Widzę, że wątek podobny więc nie będę zakładał kolejnego.
Jestem posiadaczem Samsunga UE55JU7000 i dopiero po paru miesiącach używania zauważyłem kilka zgrupowanych na niewielkim obszarze bad pikseli.
Umieściłbym linka ale jestem tu nowy więc może poźniej się uda.

Generalnie piksele są w obszarze kaszet na filmach, więc a tak bardzo to nie przeszkadza. Ale wkurzające jest to, że TV, który nie należy do najtańszych ma takie cuda. Kontaktowałem się z pomocą, gdzie powiedziano mi, że reklamacja jest uwzględniana dopiero od 7 pikseli. Nie wiem czy się wykłócać doszukiwać się kolejnych wad itd. Nie wiem czy jest sens.

Miał ktoś z was przygody z serwisem Samsunga w takich tematatch?
 

Bl4ke

New member
Przed świętami w Neonet kupiłem Samsunga UE43MU6172. W sklepie wydawało się wszystko ok, lecz w domu wieczorem widać chmurki na białym tle.

https://zapodaj.net/f40f92ebf42e7.jpg.html

f40f92ebf42e7.jpg.html

f40f92ebf42e7.jpg.html


Czy tv reklamować w sklepie? Czy może jest to w normie?
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Nie wydaje mi się, żebyś w tym wypadku miał podstawy do wyegzekwowania naprawy, wymiany czy zwrotu TV.
 

adam80

Member
Mam identycznie, przy "normalnym obrazie" jest OK, ten model i tak jest rewelacyjny w porównaniu do modeli z krawędziowym podświetleniem.
 
D

Deleted member 121090

Guest
adam80
Tuś mnie zaskoczył. To nie jest model z krawędziowym podświetleniem?
BI4ke
To jest nowy TV tam raczej nie ma zabrudzeń, tylko nierównomierne podświetlenie matrycy.
Reklamować oczywiście możesz, ale czy coś wskórasz? Wątpię ale życzę powodzenia.
W instrukcji jest ostrzeżenie, że coś takiego może wystąpić na tym TV.
 

adam80

Member
Bo to jest budzetowe Direct led (bez wygaszania) oczywiście go nie otwierałem, ale jeśli siedzi tam edge led - to jest najlepiej zrobiony jaki do tej pory widziałem. Nie pamiętam teraz gdzie, ale przed zakupem czytałem drobiazgowy test tego TV, i były tam dość szczegółowo opisane zalety i wady podświetlenia w tym modelu. O tym że jest to direct led świadczy też jego grubość - ale to temat o gwarancji więc może na tym skończę.
 
Ostatnia edycja:

Karsung

New member
Plamy na ekranie Rękojmia w euro rtv agd Odmówili

Witajcie,
Problem jak u większości.
Plamy na ekranie.
Gwarancja skończyła się w lutym 2017 więc skorzystałem z rękojmi zgłaszając to w w grudniu 2017.
W końcu mamy 12 miesiecy na zgłoszenie zauważonego problemu w naszym sprzęcie(stwierdzenia wady: 2017-01-27).
Opisałem to tak oraz wkleiłem zdjęcia:



Numer Zamówienia: xxxxxxx
Data zakupu Towaru: 2015-02-25

Imię: xxxxxxxx
Nazwisko: xxxxxxxx
Nr telefonu: xxxxxxxxx
E-mail: xxxxxxxx@gmail.com
Ulica: xxxxxxx
Nr domu: xxxx
Nr mieszkania: xxx
Kod pocztowy: xxxx
Miejscowość: xxxxx

Nazwa Towaru: Telewizor Samsung UE40H6400
Nr katalogowy / PLU Towaru: PLU 1014918
Nr fabryczny / IMEI: xxxxxxxxxxxxxx
Data stwierdzenia wady: 2017-01-27



Opis wady: Plamy na ekranie Pismo w załączniku Zdjęcia wady w załączniku faktura w załączniku
Podstawa prawna reklamacji: Rękojmia
Oczekiwany sposób załatwienia reklamacji: Wymiana



na co po oględzinach zdjęc bez wizyty serwisu odpisali mi:

Szanowny Kliencie,

W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.

Na podstawie zebranej dokumentacji fotograficznej informujemy, że zgłoszona wada telewizora towaru, nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Sprzedawcy i niezwiązanych z towarem, jest natomiast skutkiem niewłaściwego użytkowania. Wada ta wynika z zabrudzenia/zakurzenia matrycy.

W takiej sytuacji odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona.

W zaistniałych okolicznościach nie możemy się przychylić do załatwienia reklamacji w oczekiwany sposób.


Pomóżcie proszę, doradźcie co dalej.
 

Attachments

  • 20171230_202232.jpg
    20171230_202232.jpg
    450,5 KB · Wyś: 40
  • 20171230_202240.jpg
    20171230_202240.jpg
    346 KB · Wyś: 49

kapssel

New member
Dzień dobry,

Przez pół dzisiejszego dnia studiowałem powyższy temat i mam straszny mętlik w głowie. Może od początku:
Posiadam sławetny telewizor Samsung UE50H6400 zakupiony 02-04-2016 w sklepie stacjonarnym RTV EURO AGD. Oczywiście na ekranie pojawiły się plamy prawdopodobnie spowodowane dostaniem się kurzu do wewnątrz.

Czasu nie mam zbyt dużo do końca gwarancji, stąd pytanie jak podejść do tematu. Oczywiście w grę wchodzi tylko reklamacja w ramach rękojmi, ale czy muszę przynajmniej choć jeden raz zgodzić się na czyszczenie (wymianę) matrycy? Czy mogę od razu żądać zwrotu pieniędzy?
Oczywiście nie miałbym nic przeciwko naprawie ale jeśli problem powróci to taki sposób rozwiązania sprawy odpada.

Na ww. stronie sklepu jest informacja, że reklamację na produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym należy zgłosić w wybranym sklepie fizycznym. Czy zatem mam spakować TV i dostarczyć im go do sklepu wraz z pismem? Co w takim przypadku z diagnozą? Przecież nikt z "fachowców" telewizora nie oglądał.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
 
D

Deleted member 121090

Guest
karsung
Zapytaj ich pisemnie oczywiście, na czym to niewłaściwe użytkowanie polegało?
Zapytaj ich też gdzie w instrukcji obsługi jest informacja o tym, że ten TV jest nieodporny na powietrze u nas w domach?
 

ebola1972

Member
Mi się zdaje że kolega dał ciała bo zgłosił usterkę długo po zakończeniu gwarancji. Tak że reklamacja moim zdaniem nie obowiązuje i cokolwiek producent napisze to nie ma znaczenia. Co do rękojmi w tym przypadku to sam nie wiem. Należało by chyba udowodnić że wada istniała jeszcze w momencie obowiązywania rękojmii.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Ale sklep nie odrzucił jego roszczenia jako to złożone po okresie obowiązywania ochrony Ustawowej tylko odrzucił jako to wynikłe z niewłaściwego użytkowania TV.
Skoro więc sprzedawca wie, ze TV był niewłaściwie użytkowany, to powinien nam powiedzieć na czym to niewłaściwe, niezgodne z instrukcją użytkowanie polegało.

Nieprawdą oczywiście jest, że nie ma znaczenia czy cokolwiek nam sklep napisze w tym przypadku.
To jest właśnie bardzo ważne.
 

ramzi84

New member
w 40h5500 po dwukrotnej wymianie matrycy problem znikł. Ostatnia wymiana początek 2016r. i zero plam do dziś. Wymieniona matryca była pozaklejana w różnych miejscach.
 
Ostatnia edycja:

kosimazaki12

New member
Witam po raz kolejny:-D
W moim 55HU7200 po raz trzeci pojawiły się plamy. Dwa razy wymieniona została matryca.
Tym razem Samsung zdecydował o wymianie tv na nowy. Czy ktoś z was był w podobnej sytuacji? Jak to wygląda u samsunga? Proponują tv na wymianę czy do sklepu i zwrot gotówki, a oni już rozliczają się ze sklepem? Swoją drogą na serwis złego słowa nie powiem:-D
Pozdrawiam
 
Do góry