Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

rafaa

New member
Też myślałem że to dse ale ciapy się powiększają. Na zdjęciu telefonem tego nie widać dokładnie. Niektóre placki to takie półksiężyce. Od nowości tv tego nie miał. Testowałem jak tylko się dało


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

dj.doc

New member
Witam.
Przeczytałem ten temat od pierwszego postu. Uważam, że jedyna droga - w przypadku zabrudzenia matrycy kurzem - to skladanie reklamacji u sprzedawcy z tytułu Niezgodności Towaru z Umową lub Rękojmi, wszystko zależy od daty zakupu.
Dlaczego tak uważam.
Reklamacja z tytułu Gwarancji, nic nie da gdyż firma Samsung informuje w gwarancji za jakie defekty nie odpowiada. Przyznaje, że takie zabrudzenia to defekt ale zgodnie z gwarancją nie podlega naprawie :p.
Reklamacje z tytułu Niezgodności Towaru z Umową / Rękojmi, kierujemy do sprzedawcy, z którym zawarliśmy umowę. Sprzedawca ma obowiązek poinformować nas o wszystkim co dotyczy danego produktu w chwili zakupu. Jeśli nie informował nas o możliwości wystąpienia wady w postaci "Nieszczelnej Matrycy" to mamy prawo przypuszczać, że ta wada istniała w chwili zakupu. Dodatkowo składając pismo reklamacyjne warto zaznaczyć, że ta wada jest "Istotna", gdyż np. powoduje rozkojażenie i przeszkadza w oglądaniu programów i nie tylko, a do takich celów kupiliśmy telewizor ;-).
Polecam poczytać o swoich prawach zanim podejmiemy decyzję. Artukułów na ten temat jest wiele, każdy coś bez problemu znajdzie. Mi podoba się proste porównanie. Nie mogę zamieścić linku do strony, na której jest to porównanie praw obowiazujących przed i po 25 grudnia 2014 (za mały staż na forum :lol:), ale jeśli ktoś chce to poszukajcie np.: Prokonsumencki - Reklamacja towaru przez konsumenta przed i po 25 grudnia 2014 roku, czyli co zmienia nowa ustawa o prawach konsumenta. Mam nadzieję, że ta sugestia to nie przestępstwo i nie dostanę kary od moderatora :blagam:.
Nie jestem specjalistą w dziedzinie prawa, jestem zwykłym konsumentem i w ten prosty sposób tłumaczę sobie swoje prawa wynikające z ustawy. Mam prawo się mylić, i jeśli ktoś uważa, że nie mam racji nie obrażę się z tego powodu, wręcz przeciwnie z chęcią przeczytam merytoryczną krytykę.
Sam stoję przed dylematem jaki telewizor kupić, w innym temacie proszę forumowiczów o propozycje. Jedną z marek, ktorą biorę pod uwagę jest firma Samsung. Jednak po przeczytaniu tego tematu mam problem, czy stać mnie wydać kilka tysięcy zlotych na produkt, który może okazać się wadliwy.
Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

lycone

Banned
dj.doc ma rację. Korzystanie z niezgodności towaru z umową jest o wiele lepsze dla użytkowników, ponieważ chroni nas wtedy prawo, a nie widzimisie gwarancyjne producenta...

Wysłane z mojego Note 3
 
D

Deleted member 121090

Guest
No widzę że wreszcie pojawiają się forumowicze piszący to co ja od początku tego tematu.
 

dj.doc

New member
No i otrzymałem odpowiedź...

"Szanowny Panie,

W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.

Weryfikacja techniczna reklamowanego towaru wykazała, że zgłoszona wada towaru nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Sprzedawcy i niezwiązanych z towarem, jest natomiast skutkiem niewłaściwego użytkowania. W takiej sytuacji odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona.

W zaistniałych okolicznościach nie możemy się przychylić do załatwienia reklamacji w oczekiwany sposób."

Będę pisał jeszcze odpowiedź z moją opinią na temat tego stwierdzenia o niewłaściwym użytkowaniu... ale to po świętach.
Witam.
Mam nadzieje, że korespondencja jest prowadzona w formie listownej i wszystkie pisma wysyłasz listem poleconym.
Na twoim miejscu w kolejnym piśmie poprosiłbym o przesłanie kopi przeprowadzonej weryfikacji technicznej na którą powołuje się sprzedawca. Poprosiłbym również o pisemne uzasadnienie na jakiej podstawie stwierdzają niewłaściwe użytkowanie.
Pozdrawiam
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ciekawy jestem co oznacza wg nich prawidłowe użytkowanie tv Samsunga serii 6, że w komorach takich jak się maluje samochody ale to powinno wtedy być zapisane np. w instrukcji , albo Sprzedawca powinien o tym poinformować podczas sprzedaży tych modeli tv. Śmiech na sali..
 

rafaa

New member
Za szkło to wstawisz i zrobisz sobie taki oltarzyk. Albo raz na godzinę bierzesz odkurzacz i odkurzasz mu plecy. Ewentualnie nie oddychasz, najlepiej w ogóle nie włączasz. Moim zdaniem producenci tv już dawno osiągnęli poziom absurdu wmawiając, że ich tv jest naj, hiper, duper i cokolwiek a potem wciakają pierdoły, że clouding, banding i dse to jest normalne zjawisko związane z technologią. Ludzie przestaliby kupować to gówno, to i zaczęliby takie kwiatki wymieniać od ręki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Niewątpliwie pewnie zaczęliby myśleć żeby szanować ludzi którzy kupują ich produkty, a tym samym mają za co utrzymać rodziny... a u nas szanuje się do czasu kiedy kupisz daną rzecz,,,,
 

okocz

New member
Oczywiście posłałem im to listem poleconym, odpowiedź odmowna otrzymałem mailem i od razu im odpisałem, że odpowiedź chce na piśmie.

Sklep, w którym kupowałem mój telewizor to internetowy OleOle - właściciel posiada również sieć sklepów EURO RTV AGD.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dobrze zrobiłeś - to samo niech na piśmie napiszą cwaniaki i niech wytłumaczą jak trzeba korzystać z tego tv żeby to się nie zrobiło...
To Ole Ole zareklamowało się :)
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam jak dobrze to rozumiem ta weryfikacja techniczna, to była nie przez serwis Samsunga tylko prywatna opinia kogoś z OleOle ?
 

okocz

New member
Nie było nikogo a OleOle tylko chyba powołali się na serwis, który był u mnie jeszcze przed zgłoszeniem towaru jako niezgodnego z umową - kolejna masakra. Po wysłaniu pisma nie ubyło u mnie nikogo!
O tym tez napisałem w odpowiedzi, ale tak naprawdę czekam na odpowiedź pisemną, bo chcę im tez odpowiedzieć droga pisemną, by był tego twardy dowód.
 
D

Deleted member 121090

Guest
A jak kupowałeś w OleOle to mnie to już nie dziwi.
Pisałem tutaj na forum sporo o tym sklepie i ich podejściu do klienta i reklamacji. Możesz poszukać tematu.
Mnie wysłali rozwalone żelazko i też nie chcieli go przyjąć jako towaru niezgodnego z umową. Też mnie odsyłali do serwisu:)
Dostali solidnie napisane pismo i problem zniknął. Czekałem chyba ponad miesiąc na zwrot kasy, musiałem ich w końcu policją postraszyć i naraz była u mnie na koncie.
 

okocz

New member
Mam już napisany pozew do Polubownego Sądu Konsumenckiego(mniejsze koszty i szybsze działanie). Czekam tylko na pisemną odpowiedź ze sklepu.
Jak to nie podziała to zostaje jeszcze odwołanie do sądu rejonowego.
 

okocz

New member
Niestety tak. Dlatego wspominam jeszcze o sadzie rejonowym. Do przedawniania czasu jeszcze sporo. Co prawda mam już na oku inny telewizor, ale będę cierpliwy.
Mimo wszystko może taki pozew da już Ole!Ole! do myślenia.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Miejmy nadzieję że się przestraszą tym bardziej że nikogo nie było od nich u Ciebie i praktycznie to co stwierdzili to na podstawie tego co Samsung Stwierdził Tobie, wiec oni tak naprawdę nie zrobili nic w tej sprawie.. do tego dochodzi sposób użytkowania tv - to jest bardzo ciekawe..:) niech wytłumaczą jak to trzeba użytkować ten model ..
 
D

Deleted member 121090

Guest
Miejmy nadzieję że się przestraszą tym bardziej że nikogo nie było od nich u Ciebie i praktycznie to co stwierdzili to na podstawie tego co Samsung Stwierdził Tobie,
Nie przypominam sobie, że w piśmie serwisu Samsunga było coś o nieprawidłowym użytkowaniu TV.
Możesz coś takiego zacytować?
 

okocz

New member
Nic o błędnym użytkowaniu nie było(całe pismo cytowałem ileś tam postów wcześniej). Chyba, że gdy powoływali się na punkt z gwarancji. Jak będę w domu to sprawdzę co dokładnie te punkty mówią, bo nie pamiętam.
 
Do góry