Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

pablov7

Member
Czy przecierałeś ekran? Tak się dzieje od wycierania go szmatką. spróbuj delikatnie przetrzeć to miejsce i trochę powyżej, powinno pomóc.

Kiedyś użyłem złego środka i są na środku tłuste plamy które za nic nie chcą zejść próbowałem wielu różnych preparatów i temat był omawiany w wątku o KS'ach ale to mi nie przeszkadza bo nie widać przy normalnym oglądaniu, natomiast kolega niżej który wstawił JS zdjęcie to są wypalone boki poświaty które samsung od miejsca albo naprawia albo oddaje pieniądze sklep bo takich sztuk dużo miałem na ekspozycji w pracy.
Z moją sztuką może się tak dziać więcej z biegiem czasu i chyba zareklamuję, będę się ubiegać o zwrot pieniędzy. Zwłaszcza że telewizor jest średnio po około 2-3h używany 5 dni w tygodniu.
 
Ostatnia edycja:

Paw3los

New member
Nie kupować samsunga to NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE.

d0fd674fd1146429gen.jpg

W tym momencie pisałbym do serwisu co następuje.
Jeżeli producent Twierdzi, że kurz, który jest w każdym z domów nieunikniony ma negatywny wpływ na TV, powinien umieszczać stosowną informację w papierologii.
Powinien także udostępnić instrukcję czyszczenia, jak ma to miejsce w ekspresach do kawy, czy innych odkurzaczach. Drugim wyjściem jest zaprzestanie sprzedaży TV do użytku domowego, ponieważ taki sprzęt wytrzymuje tylko w sterylnych warunkach. Jest to bzdura, którą załatwi każdy prawnik.
 

pablov7

Member
w życiu nie pomoże. Co prawda posiadam js9000 i nie chcę być złym prorokiem ale zobacz zdjęcie. Mój pojechał do sklepu - czekam na info.


Niedawno jeszcze sprzedawałem z ekspozycji 65JS9000 i takie poświaty były po lewej stronie, klient dostał 1000zł rabatu i potem już zgłosił na serwis, wymienili mu matrycę.
 

rysiusek

New member
Witam, jako że wkońcu mam czas na zabawę w reklamację zabieram się za mój Tv h6400(kurz).Tv zakupiłem rok temu w agito obecnie emag.Mam pytanie do was rękojmię mogę złożyć na ich stronie, bo widzę że fajnie mają to rozbudowane itp (jako że nie mogę dodać jeszcze linku(nowe konto) to tą reklamację można znaleźć na stronie EMAG i na dole formularz reklamacyjny)Czy lepiej przez maila ?
Dodatkowo chciałbym wiedzieć czy dobrze rozumiem postępowanie i kolejne kroki : Złożyć rękojmę,zgodzić się na naprawę(1 raz),ubiegać się o pismo że Tv został naprawiony. Gdy znów Tv bedzie mieć problem powtórzyć procedurę tylko że już nie zgadzać sie na naprawę tylko na wymianę. Pozdrawiam i z góry dziękuję.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Witam, jako że wkońcu mam czas na zabawę w reklamację zabieram się za mój Tv h6400(kurz).Tv zakupiłem rok temu w agito obecnie emag.Mam pytanie do was rękojmię mogę złożyć na ich stronie, bo widzę że fajnie mają to rozbudowane itp (jako że nie mogę dodać jeszcze linku(nowe konto) to tą reklamację można znaleźć na stronie EMAG i na dole formularz reklamacyjny)Czy lepiej przez maila ?
Dodatkowo chciałbym wiedzieć czy dobrze rozumiem postępowanie i kolejne kroki : Złożyć rękojmę,zgodzić się na naprawę(1 raz),ubiegać się o pismo że Tv został naprawiony. Gdy znów Tv bedzie mieć problem powtórzyć procedurę tylko że już nie zgadzać sie na naprawę tylko na wymianę. Pozdrawiam i z góry dziękuję.
Dokładnie tak.
Tylko po naprawie ubiegaj się o pismo, że został naprawiony właśnie w ramach rękojmi.
Ja bym wysłał swojego maila z żądaniem reklamacyjnym z powołaniem się na ustawę i żądaniem odpowiedzi. Nie wiadomo co tam w swoich druczkach mają popisane. Raczej nic z korzyścią dla klienta.
 

slawekmod

New member
Sprawa wygląda tak: dziś otrzymałem pismo, wygląda na to że ostateczne, od federacji konsumentów w Warszawie z którego jasno wynika że Samsung podtrzymuje stanowisko że odbiornika nie wymieni. Rzecznik wyczerpał swoje możliwości i zostaje mi tylko sąd. Czy warto? Najpierw musze porozmawiać o tym z prawnikiem.
Wniosek: w naszym kraju klient jest ścierwem, głupim, tępym betonem który ma kupić towar i ma sp..... i do tego nie ma żadnych praw. Korporacyjni pseudoprawnicy mają płacone za to żeby z klienta zrobić osiołka.
Żadnego g...a z logiem Samsunga nie kupię. Nie jest to firma godna zaufania czego przykładem są telewizory. Niestety , mam jeszcze dwa śmieszne telefony z tym logiem które też wywijają różne numery, czyli jakość podobna do TV.
 

slawekmod

New member
Ehh, znowu błąd. To sprzedawca napisał że telewizora nie wymieni w oparciu o info z serwisu którego przedstawiciel nawet nie miał generatora kontrolnego. Euro też jest u mnie skreślone.
 
D

Deleted member 121090

Guest
A przypomnij w skrócie co dolega Twojemu TV i streść historię zmagań z Samsungiem.

Z tego co piszesz, trzeba Samsungowi udowodnić, że jego TV był niezgodny z umową.
Może wystarczy wziąć ekspertyzę niezależnego eksperta? Ja bym poprosił biegłego sądowego o sporządzenie takiej ekspertyzy. Jak Samsung ją zobaczy, to spodziewam się, że do sądu nie będzie chciał iść.
Na razie masz chyba tylko ocenę sytuacji przez ich autoryzowany serwis. No sam wiesz, rozumiesz.
 

rysiusek

New member
Dokładnie tak.
Tylko po naprawie ubiegaj się o pismo, że został naprawiony właśnie w ramach rękojmi.
Ja bym wysłał swojego maila z żądaniem reklamacyjnym z powołaniem się na ustawę i żądaniem odpowiedzi. Nie wiadomo co tam w swoich druczkach mają popisane. Raczej nic z korzyścią dla klienta.
No jak narazie czekam teraz na serwisanta.
Dzień dobry,

Dziękuję za zdjęcia. Skontaktujemy się z serwisem w celu umówienia wizyty serwisanta.
 

mervik

New member
Witam dzisiaj dzownił serwis samsunga do mnie, że dostali zlecenie naprawy telewizora, a zgłaszałem w sklepie że chce zwrot pieniędzy a nie naprawę. To samo powiedziałem przez telefon i pani powiedziała że oni czyszczą takie matryce i jeśli nie chce naprawy to mogą wystawić opinie, co mam dalej robić?, pozdrawiam i liczę na waszą pomoc.

...u mnie było to samo w H6400...siwe plamy ..zadzwoniłem do Sam...przysłali serwisanta...na drugi dzień ...on tylko zobaczył TV i go zabrał... za dwa dni przywiózł ..czyściutki bez plam z ładniejszym obrazem
...mam nadzieję że go zabezpieczyli ...bo mija gwarancja za dwa miesiące:roll:
 

Roster93

New member
...u mnie było to samo w H6400...siwe plamy ..zadzwoniłem do Sam...przysłali serwisanta...na drugi dzień ...on tylko zobaczył TV i go zabrał... za dwa dni przywiózł ..czyściutki bez plam z ładniejszym obrazem
...mam nadzieję że go zabezpieczyli ...bo mija gwarancja za dwa miesiące:roll:

Wydaje mi się, że go zabezpieczyli, ponieważ mój TV do dnia dzisiejszego 0 smug na ekranie czy jakiś niepokojących oznak.
 

rysiusek

New member
Mija już 11 dni od napisania do sklepu emag o rękojmię. Po przekroczeniu 14 dni co mam zrobić ? Bo sklep po wysłaniu zdjęć napisał tylko że skontaktuje się z serwisantem i tyle(11dni temu).
 
D

Deleted member 121090

Guest
Wysłałeś do nich pismo? Masz potwierdzenie kiedy go otrzymali?
Jeśli wysłałeś prawidłowe pismo z żądaniem reklamacyjnym to sklep ma 14 dni na udzielenie na niego odpowiedzi i odniesienie się do Twoich w nim żądań.
Jeśli tego w tym terminie nie zrobią to znaczy, że zaakceptowali Twoje żądania.
 

rysiusek

New member
Wysłałeś do nich pismo? Masz potwierdzenie kiedy go otrzymali?
Jeśli wysłałeś prawidłowe pismo z żądaniem reklamacyjnym to sklep ma 14 dni na udzielenie na niego odpowiedzi i odniesienie się do Twoich w nim żądań.
Jeśli tego w tym terminie nie zrobią to znaczy, że zaakceptowali Twoje żądania.
Dostałem od Emag wiadomość:
Dziękuje za wysłaną wiadomość. Uprzejmie informuję, że w następnej wiadomości mailowej wyśle Panu instrukcję jak odesłać produkt na koszt sklepu, w celu przeprowadzenia wymiany.
Teraz dopytuję sie ich jak to będzie do końca wyglądać i ile muszę czekać i być bez TV. NIe wiem czy nie zrobiłem błedu i mogłem zaproponować zwrot pieniedzy? Bo skoro ten model ma problemy z tymi smugami to kurde znowu będe miec po roku ten sam problem. Telewizor wyślę w poniedziałek, Emag napisało do mnie żeby dodać wszystkie rzeczy itp no to wiadome i kartą gwarancyjną, o ile była taka dodana przez producenta do fabrycznego opakowania (a nie każdy producent to robi). Dodać tą kartę gwarancyjną ?
Z góry dzięki za odpowiedz :D
 

ARKOT

Klub HDTV.com.pl
VIP
Na forum miłośników alfy, jeden z forumowiczów opisuje przypadek z TV Samsunga. TV ma 11 miesięcy i na jego obrzeżach pojawiły się plamy, przebarwienia. TV jest na gwarancji więc w czym problem?
Usterkę zgłosił, serwis przyjechał, usterkę potwierdził, więc wydawałoby się sprawa prosta. Nic bardziej mylnego. Odmówili usunięcia usterki gdyż jest ona podobno spowodowana kurzem, który UWAGA, zabrudził matrycę od wewnątrz. A tego zgodnie z kartą gwarancyjną samsunga usuwać nie muszą. Może to sobie klient zamówić na własny koszt, ale ostrzegają, że istnieje ryzyko uszkodzenia matrycy.
Tu tekst pisma z serwisu:
,, Widoczne plamy na ekranie, są to wewnętrzne zabrudzenia matrycy powstałe wskutek osadzającego się kurzu. Tego tupu defekt w rozumieniu treści karty gwarancyjnej nie jest usterką odbiornika - punkt 5 i 7 karty gwarancyjnej. Z tego powodu odrzucamy roszczenia klienta, usunięcia tej usterki na zasadach gwarancji. Sporządzono dokumentację fotograficzną.''
Odnosząc się do karty gwarancyjnej i ww. punktów, to: pkt.5 Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu, a wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być przeprowadzone przez APS firmy Samsung. pkt.7 Gwarancja nie obejmuje: a) okresowe kontrole, konserwacja i naprawa lub wymiana części z powodu normalnego zużycia eksploatacyjnego (zarysowania, trudne do usunięcia zabrudzenia, wytarcia. itp). b) usunięcie lub instalacja produktu, czyszczenia zewnętrznego jak i wewnętrznego (np. głowic, układów optyki).
Niezła jazda.

Ja wymienialem dwa Samsungi KS8000 i KS9000 dokladnie z tego samego powodu. Za pierwszym razem (telewizor ze sklepy RTVEURO) sklep oddal mi kase bez marudzenia. kupilem wiec KS9000 ty razem w Media i po okolo eroku oprocz opisanych wad doszlo jeszcze wypalenie diod na tasmie podswietlajacej i odklejajaca sie ramka. Niestety nie od razu skonczylo sie to dobrze. Pisalem skarge do federacji Konsumenta i dopiero oni spowodowali ze sklep oddal mi inny wybrany TV- tym razem Sony XD9303. Z serwisu Samsunga nie korzystalem a z przywileju zakupu w sklepie. masz prawo wyboru kto realizuje gwarancje. Teraz kupilem Q7 i mam nadzieje, ze wad juz nie bedzie mial
 

stefan920

New member
Wysłałem pismo do al.to (dawniej satyfakcja.pl). Najpierw, w marcu był u mnie Samsung i wymienił mi matrycę, ale to w ramach gwarancji, poza sklepem. Co prawda wspomniałem o tym w reklamacji z tytułu rękojmi, ale z tego co już przeczytałem tutaj, to nie wezmą tego pod uwagę.

Pismo wydrukowałem, podpisałem i zrobiłem jego zdjęcie i wysłałem e-mailem, do tego dołączyłem zdjęcia tych plam i dowód zakupu.

Jednego się obawiam. Jak wymusić, aby al.to naprawiło mi telewizor z tytułu rękojmi, a nie jakiegoś warunkowego czyszczenia matrycy itp? Można to jakoś zaznaczyć dodatkowo, jakoś wymusić?

Dzięki z góry!

Miałem się odezwać jak poszło. Więc wysłałem do al.to telewizor bez karty gwarancyjnej. W odpowiedzi dostałem informację, że moja reklamacja z tytułu rękojmi została rozpatrzona pozytywnie. Odesłali telewizor do Samsunga. Telewizor przyszedł do mnie z powrotem - wydaje mi się, że wydać małe zaciemnienia w dalszym ciągu, więc pewnie za jakiś 1-2 m-ce będą jeszcze bardziej widoczne. A jak to się stanie, to wysyłam drugi raz rękojmię z żądaniem zwrotu pieniędzy.

Dzięki za Wasze porady, są bardzo cenne. A Samsungowi już za bardzo nie ufam, patrząc na to co się dzieje - 2 wymienione matryce za mną, a problem wydaje się jakby nie został usunięty.
 

rysiusek

New member
Dostałem od Emag wiadomość:
Dziękuje za wysłaną wiadomość. Uprzejmie informuję, że w następnej wiadomości mailowej wyśle Panu instrukcję jak odesłać produkt na koszt sklepu, w celu przeprowadzenia wymiany.
Teraz dopytuję sie ich jak to będzie do końca wyglądać i ile muszę czekać i być bez TV. NIe wiem czy nie zrobiłem błedu i mogłem zaproponować zwrot pieniedzy? Bo skoro ten model ma problemy z tymi smugami to kurde znowu będe miec po roku ten sam problem. Telewizor wyślę w poniedziałek, Emag napisało do mnie żeby dodać wszystkie rzeczy itp no to wiadome i kartą gwarancyjną, o ile była taka dodana przez producenta do fabrycznego opakowania (a nie każdy producent to robi). Dodać tą kartę gwarancyjną ?
Z góry dzięki za odpowiedz :D
Panowie załączyć tą kartę gwarancyjną ? Bo to w sumie jest wymiana także no nie wiem.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Panowie załączyć tą kartę gwarancyjną ? Bo to w sumie jest wymiana także no nie wiem.

A już masz decyzję,że będzie wymiana a nowy?
Możesz wrzucić do pudła ale dołącz jeszcze pismo wyraźnym żądaniem reklamacyjnym realizowanym przez sprzedawcę, bez zgody na zgłoszenie naprawy gwarancyjnej.
 

rysiusek

New member
A już masz decyzję,że będzie wymiana a nowy?
Możesz wrzucić do pudła ale dołącz jeszcze pismo wyraźnym żądaniem reklamacyjnym realizowanym przez sprzedawcę, bez zgody na zgłoszenie naprawy gwarancyjnej.
W sumie to nie mam że będzie wymieniony na nowy :| Teraz mnie zasmuciłeś. Ale skoro mineło 14 dni od mojego żądania a chciałem by towar został wymieniony na nowy to powinni się zgodzić na to.
Dobrze załącze że wymagam gwarancji z tytułu rękojmi.
dzięki :D
 
Do góry