Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Jeżeli się nie dostosowuja do praw które ustala ustawa to w takim razie łamią prawo i tyle.
Kogo to obchodzi ze to jest dla nich za mało czasu.

Widzisz jakie Ty masz szczęście ze swoim tv - jak na razie nic CI się nie dzieje.. :) oby tak dalej.. bez farta nic się nie zrobi ..
 

Rafal7

Banned
Tak.
Sam dopiero po zakupie tv dowiedziałem o jego możliwościach filtrowania powietrza w naszym mieszkaniu i oczyszczaniu go z kurzu.
Czytam cały czas ten temat i nie było przypadków w tv o większej przekątnej.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Dziękuję Panowie za wszystkie sugestie i zainteresowanie tematem. Wszystko o czym wspominaliście uwzględniłem w piśmie do nich. Dam znać jak będzie wyglądała dalsza przepychanka ze sklepem.
men203
Tydzień minął. Jeszcze się nie odezwali?
 

Wolfram

New member
Teraz w sumie zauważyłem, że nie napisałem jak się skończyła moja pierwsza reklamacja z tytułu rękojmi.
Wysłałem pismo do sprzedawcy z żądaniem usunięcia wady jaki i jej przyczyny powstania lub wymiany na nowy wolny od wad. Odpowiedź na moje pismo dostałem wraz z naprawionym TV. Swoją drogą trochę dziwna kolejność. Wydaje mi się, że wpierw powinni odpowiedź na moje pismo, że uznają moją reklamację i czy wyrażam zgodę na jego naprawę...

Kolejna ciekawostka. Serwis z Poznania uznał, że ciemne plamy na matrycy to nie kurz, a w rubryce "opis wykonywanych czynności" jest "naprawa podswietlenia wymiana LEADBAR". Co to jest LEADBAR? Czyżby literówka i chodziło o LEDBAR?
 

men203

New member
UDAŁO SIE!!! :)
"dziękuje za kontakt oraz przepraszam za tak długi okres oczekiwania na odpowiedz. Zgodnie z decyzją spółki al.to z dnia 04 kwietnia 2017r. reklamowany telewizor przekazany został do autoryzowanego serwisu Producenta celem dodatkowej weryfikacji. W związku z potwierdzeniem usterki przez ww. serwis, informuje o zmianie decyzji w przedmiotowej sprawie, tym samym proponujemy wymianę urządzenia na nowe, dowolnie wybrane z oferty sprzedawcy (również z możliwością dopłaty) lub alternatywnie zwrot gotówki. Uzasadnienie: Zgłoszenie tytułem rękojmi zostało uznane za zasadne. Reklamacja została przekazana do działu handlowego który skontaktuje się z Państwem celem zwrotu środków lub sprzedaży dowolnego towaru dostępnego w ofercie al.to"
Jeszcze raz dziękuje Panowie za podpowiedzi :)
 

MicheLLo

New member
Witam Was przemiło. Dołączam do grona użytkowników Samsunga z miłościwie w nim panującym kurzem na matrycy. Mój model to: UE50J6200, zakupiony w Saturn 31.03.2016.
Wczoraj tylko dzwoniłem do serwisu (Ruda Śląska) do którego odesłał mnie Samsung na FB, chcieli przeprowadzić test obrazu, ale nie było mnie w domu, więc jeszcze jestem przed całą procedurą.
Jakieś sugestie jak zacząć sprawę? Będę wdzięczny mega...
Powiem Wam, że dopiero jak faktycznie zacząłem zwracać na to uwagę (plamy) to mnie zaczęło mocno irytować :( pierwsze oznaki pojawiły się, myślę, że z 2 miesiące temu.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Radocha, jakby ktoś co najmniej dorzucił smartfona w ramach rekompensaty. Jeszcze trochę i będzie "udało się - dostałem wypłate w terminie" ;)
 
D

Deleted member 121090

Guest
UDAŁO SIE!!! :)
"dziękuje za kontakt oraz przepraszam za tak długi okres oczekiwania na odpowiedz. Zgodnie z decyzją spółki al.to z dnia 04 kwietnia 2017r. reklamowany telewizor przekazany został do autoryzowanego serwisu Producenta celem dodatkowej weryfikacji. W związku z potwierdzeniem usterki przez ww. serwis, informuje o zmianie decyzji w przedmiotowej sprawie, tym samym proponujemy wymianę urządzenia na nowe, dowolnie wybrane z oferty sprzedawcy (również z możliwością dopłaty) lub alternatywnie zwrot gotówki. Uzasadnienie: Zgłoszenie tytułem rękojmi zostało uznane za zasadne. Reklamacja została przekazana do działu handlowego który skontaktuje się z Państwem celem zwrotu środków lub sprzedaży dowolnego towaru dostępnego w ofercie al.to"
Jeszcze raz dziękuje Panowie za podpowiedzi :)

Super.
Cieszę się, że udało się nam pomóc kolejnemu forumowiczowi.
 

men203

New member
Jest radocha bo miałem obawy że serwis może spróbować zrzucić winę na mnie. Tak jak już pisałem dzięki temu forum nie zostałem z tv z plamami. Pod koniec czerwca kończyła mi się gwarancja, więc to był praktycznie ostatni moment na rozwiązanie umowy. Teraz mogę rozglądać się już za nowym, ale na szybko nie będę niczego kupował. Na tą chwilę w oko wpadł mi model UE55KU6100, ale chcę mieć pewność, że w tym modelu nie będzie problemu z kurzem.
 

sodalit1990

New member
Nie kupować samsunga to NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE.

d0fd674fd1146429gen.jpg
 
D

Deleted member 121090

Guest
Podaj od razu jaki to sklep był taki sprytny.
W tym wypadku wina leży po stronie sklepu, który Cię olał.
RHJG
Jako gospodarz tego tematu proszę Cię, żebyś nie zaśmiecał tematu i nie obrażał forumowiczów.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Następnym razem w taki razie napisz skąd pochodzi to zdjęcie i opatrz je jakimś komentarzem.
Zdjęcie by było bardzo dobre gdybyś napisał jaki sklep potraktował tak klienta.
Zauważ, że to nie jest pismo z Samsunga tylko ze sklepu. To jest stanowisko sklepu jak rozumiem z wypowiedzi Wolframa Auchan.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry