Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

yatak

New member
Miesiac temu kupilem ks 8000 49 cali. Okolo tygodnia temu pojawil sie problem z plamka na matrycy, ktora widac nawet przy wwylaczonym tv. Plamka ma okolo 1 cm srednicy i wyglada jak maly wylew benzyny na wodzie ( nie wiem jak to inaczej opisac). Sprawe zglosilem mailowo przez kontakt ze strony samsunga. W odpowiedzi otrzymalem info, ze to moja wina i jest to uszkodzenie mechaniczne. Nawet zglupialem i pomyslalem ze moze 7 letni syn czyms uderzyl i faktycznie tak jest. W tym tygodniu pojawilo sie kilka innych, podobnych chociaz mniejszych plamek co chyba wyklucza uszkodzenie mechaniczne. Zdjecia znow wyslalem mailem - czekam na odpowiedz. Tv nie byl czyszczony zadna chemia, matryca nie byla dociskana podczas wycierania itd.
 

Rafal7

Banned
Ogromna jest moda na zwroty TV ...
Niemiecka sieć MM/SATURN pozwala i gwarantuje zwroty TV bez podania przyczyn.
Skutek taki, że kupując TV u Niemca (MediaMarkt/SATURN) dostajesz TV ze zwrotów.

Czołowa niemiecka sieć MSH nie informuje polskiego nabywcę, że TV jest ze zwrotu.

Zalecam eksperyment: OLED 55" SONY A1 w sklepie Media Markt a zwłaszcza SATURN PL.
Dają na 14 dni z prawem do zwrotu bez podania przyczyn.
Jesteś jakimś opłaconym naganiaczem czy jak?
Nie siej zamętu, wystarczy że już próbowałeś go rozsiewać.
http://www.hdtv.com.pl/forum/gdzie-...h/132153-media-saturn-msh-co-ze-zwrotami.html
:banned:
 

stefan920

New member
Witam,

To mój pierwszy post na tym forum. Ktoś wspomniał o serii J - więc chciałbym potwierdzić z mojej strony że faktycznie kurz zbiera się także w nich - UE40J5100.

Zadzwoniłem na infolinię Samsunga, po kilku dniach przyjechał serwisant do mnie i wymienił matrycę. Teraz, po miesiącu znowu zaczynam zauważać plamy kurzu. Ręce opadają.

Co mogę zrobić? Chciałbym się upewnić - muszę takie usterki zgłaszać przez sklep, wtedy to się nazywa rękojmia i mogę po 2 albo 3 naprawie domagać się zwrotu pieniędzy lub wymiany na inny model, mam rację?

Pozdrawiam!
Bartek
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam co możesz zrobić ? Przeczytać dokładnie co kolega ekspert HQ150 pisał na ten temat,już mnóstwo razy w tym wątku...
 

stefan920

New member
Witam co możesz zrobić ? Przeczytać dokładnie co kolega ekspert HQ150 pisał na ten temat,już mnóstwo razy w tym wątku...

Przeczytałem i napisałem to w moim poście. Chciałbym tylko otrzymać potwierdzenie, czy dobrze zrozumiałem. Dowiedziałem się też, że mimo wizyty Samsunga u mnie, z takim pismem będę startował od początku.

Na infolinii powiedział mi konsultant, że gwarancja na matrycę 2 letnia biegnie od czasu wymiany.
 

james harden

New member
Witam użytkowników forum , jestem posiadaczem samsunga model 50h6400 kupiony w lutym zeszłego roku w rtv agd niestety pojawiły się plamy z kurzu trzy z boku ekranu o średnicy kilku cm i dwie prawie na środku bardzo widoczne , zacząłem przeglądać fora i jestem przerażony świadomością ze mój tv za prawie trzy tysiące po roku może nie być objęty gwarancja zadzwoniłem na infolinię samsunga i zgłosiłem problem i w ciągu kilku dni ma zgłosić się serwisant ,tematy które przeglądałem były dość stare bo z 2015/16 roku wiec chciałem zapytać czy zmieniło się już coś w tej kwestii ? Jakieś rady na przyjazd serwisanta ? przeczytalem sporo stron z tego tematu ale wątek ma prawie 230 stron i nie mam poprostu czasu wszystkiego ogarnąć z góry dziękuję za odpowiedzi i poświęcony czas.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Najlepiej jak Ci wymienią na nowy, ale to chyba a wykonalne.
O H 6400 pisaliśmy od samego początku. Ale każdy miał nadzieję, że jego akurat nie dotyczy. Pewnie będą Ci czyścić, tylko będzie znów za rok ?
 

james harden

New member
Rano był serwisant i zabrał tv , w sumie to bez problemów ,pokazałem o jakie plamy chodzi i gość powiedział ze będą go czyścić i uszczelniac dodatkowo zdziwił mnie tylko fakt ze nie chciał żadnych papierów zobaczyć , nie zapakowal go nawet w karton tylko owinol streczem i zabrał do auta , za kilka dni ma być z powrotem to zobaczymy.
 

Ziku90

New member
Ogromna jest moda na zwroty TV ...
Niemiecka sieć MM/SATURN pozwala i gwarantuje zwroty TV bez podania przyczyn.
Skutek taki, że kupując TV u Niemca (MediaMarkt/SATURN) dostajesz TV ze zwrotów.

Czołowa niemiecka sieć MSH nie informuje polskiego nabywcę, że TV jest ze zwrotu.

Zalecam eksperyment: OLED 55" SONY A1 w sklepie Media Markt a zwłaszcza SATURN PL.
Dają na 14 dni z prawem do zwrotu bez podania przyczyn.
I bardzo dobrze. Jakbym miał taką możliwość to bym sam z niej skorzystał w grudniu 2015. Człowiek fizycznie NIE JEST W STANIE sprawdzić tak skomplikowanego urządzenia jak telewizor w sklepie w 100%, a niektóre problemy wychodzą w kilka dni po zakupie.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

stefan920

New member
Wysłałem pismo do al.to (dawniej satyfakcja.pl). Najpierw, w marcu był u mnie Samsung i wymienił mi matrycę, ale to w ramach gwarancji, poza sklepem. Co prawda wspomniałem o tym w reklamacji z tytułu rękojmi, ale z tego co już przeczytałem tutaj, to nie wezmą tego pod uwagę.

Pismo wydrukowałem, podpisałem i zrobiłem jego zdjęcie i wysłałem e-mailem, do tego dołączyłem zdjęcia tych plam i dowód zakupu.

Jednego się obawiam. Jak wymusić, aby al.to naprawiło mi telewizor z tytułu rękojmi, a nie jakiegoś warunkowego czyszczenia matrycy itp? Można to jakoś zaznaczyć dodatkowo, jakoś wymusić?

Dzięki z góry!
 
D

Deleted member 121090

Guest
Piszesz pismo z takim żądaniem reklamacyjnym, powołujesz się w nim na ustawę i żądasz pisemnej na niego odpowiedzi. Oczywiście pismo adresujesz do sprzedawcy i od niego żądasz odpowiedzi.
 

stefan920

New member
Dostałem odpowiedź:

Reklamowany towar należy przesłać do siedziby naszej firmy, za pośrednictwem kuriera FedEx Express Polska Sp. z o.o. (na nasz koszt), podając numer ID XXXX - na adres podany w treści tej wiadomości. Zamówienia kuriera można dokonać pod adresem fedex lub nr telefonu: 801 002 800 lub z telefonów komórkowych 22 576 31 94. Prosimy pamiętać, że wysyłka w taki sposób nastąpić może tylko i wyłącznie na terenie Polski.

Przesyłka powinna zawierać kompletny reklamowany towar wraz z kserokopią dowodu zakupu i oryginalną kartą gwarancyjną (jeśli była dołączona do produktu), a także odpowiednie pismo reklamacyjne (np. opis usterki i Twoich oczekiwań).

Prosimy o podanie adresu zwrotnego, na jaki mamy odesłać produkt po zakończonej procedurze reklamacyjnej, gdyż jego brak może znacznie wydłużyć realizację zgłoszenia. W takim przypadku prosimy o podanie takiej informacji podczas składania reklamacji (np. w formularzu reklamacyjnym, w polu *dodatkowe uwagi*).

Tak więc zamawiam kuriera i wyślę do nich telewizor. Wszystko jest okej póki co? Załączać kartę gwarancyjną?
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Nie załączać!
Nie korzystasz z gwarancji więc po co im ona?
Nie masz obowiązku przy korzystaniu z gwarancji na posiadanie karty gwarancyjnej.
 

pablov7

Member
Panowie jak się kończyły zgłaszane reklamacje odnośnie podświat krawędziowych, wymieniali matryce czy nowy tv? Mój 55KS8000 kupiony w listopadzie choć dopiero użytkowany od stycznia, natomiast od 2 miesięcy czyli gdzieś marca zaczęła się robić w lewym dolnym rogu mała poświata i póki jeszcze świeży telewizor nie wiem czy nie zareklamuję. Ciekawi mnie w tej chwili sytuacja bo nie mam w pracy już żadnych sztuk tego modelu ani serii KS7000 (rtv euro agd).
Sztuki ekspozycyjne które miałem na sklepie miały z miesiąca na miesiąc coraz większe te podświaty i w kilku miejscach więc już tylko gorzej może być.
Zdjęcia niżej jak to wygląda.

http://mariuszn.com/tmp/03/031651_20170523_000828.jpg
http://mariuszn.com/tmp/02/023732_20170523_000903.jpg
http://mariuszn.com/tmp/02/024949_20170523_000839.jpg
 

Paw3los

New member
Czy przecierałeś ekran? Tak się dzieje od wycierania go szmatką. spróbuj delikatnie przetrzeć to miejsce i trochę powyżej, powinno pomóc.
 

fade1

Member
w życiu nie pomoże. Co prawda posiadam js9000 i nie chcę być złym prorokiem ale zobacz zdjęcie. Mój pojechał do sklepu - czekam na info.

 
Do góry