Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty
D

Deleted member 121090

Guest
Przeczytaj Ustawę i jej omówienia i wszystko będziesz wiedział.
Zresztą w temacie w którym piszesz też już to było szczegółowo omówione.
Jak sprzedawca opowiada Ci bajki to poproś go, żeby dał Ci to co mówi na piśmie.
Zresztą najlepiej z nimi kontaktować się w formie pisemnej. Jak wyślesz im list polecony ze swoimi roszczeniami to będą Ci musieli w takiej samej formie odpowiedzieć.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Nopcjusz

New member
Witam

Posiadam 2 telewizory, które nabyłem w tym samym czasie 12.10.2014r a więc za niecałe 3 tygodnie skończy mi się gwarancja.

TV 1 - Samsung UE48H6700
TV 2 - UE32H6400

Od dłuższego czasu na tym mniejszym mam kilka brudnych plamek[problem brudnej matrycy ogólnie znany]. Niestety długo zwlekałem ale czas pod koniec coś z tym zrobić. Czy dzwonić do samsunga czy przez sklep? Chyba samsung najlepsza opcja bo najszybciej a poprzez sklep teraz się nie opłaca nie dość, że będzie dłuższy czas oczekiwania to nawet jak się drugi raz popsuje to mi nie oddadzą kasy lub nie wymienią sprzętu bo zdąży minąć gwarancja. Dobrze kombinuje?

W tym dużym też widać plamki ale małe w rogach, chyba też to warto od razu zgłosić i niech robią oby dwa.

Nie mam chyba karty gwarancyjnej, jedynie fakturę zakupu to wystarczy?

Ps. Jeszcze mam takie coś, że jak oglądam skoki narciarskie to spod narty skoczków co jakiś czas rozwija się taka jakby przezroczysta serpentyna. Nie wiem co to jest i czy to też warto o tym wspomnieć, ale to chyba nie wina TV bo tak było od początku i jest na dwóch TV - może to kwestia jakiegoś ustawienia?:(

Odpowiem na swój post. Mi nikt nie odpisał, ale może komuś się przyda ta informacja!

Zgłosiłem przez samsung poprzez gwarancję. Dziś przyjechał Pan z serwisu i wymienił matrycę w mniejszym TV. Jest ona też dodatkowo oklejona aby nie przyjmowała tyle zabrudzeń. W tym większym TV Pan sprawdził i mimo, że było kilka plamek stwierdził, że tu jest co innego a mianowicie błąd podświetlenia. Jako, że mieli mały galimatias, Pan nie wiedział, że tu do naprawy są 2 TV. Zadzwonił do biura i się okazało, że zgłoszenie na 2 TV było przyjęte a matryca do dużego TV jest w drodze i jutro będzie ponownie aby wymienić. Całość trwa ok. 20-30 minut.

Ważna sprawa bo tu różnie czytałem odnośnie oddania na gwarancji SAMSUNGA. Wymieniona lub naprawiona zostaje wadliwa część ale gwarancja nie leci od nowa. Nie dostaje się na tę część ponownie dwuletniej gwarancji! Czyli teraz kiedy u mnie kończy mi się ogólna gwarancja 2 letnia po zakupie TV za dwa tygodnie to jak się po tym czasie znów zabrudzi matryca to usługa będzie płatna.
Dokładnie o tym rozmawiałem i szczegółowo dopytywałem, także to jest pewne info. Klienci którzy mają ponowne usterki po prostu sprzedają TV bo nie opłaca się potem naprawiać. Wpisu do karty gwarancyjnej także nie ma, wszystko jest elektronicznie i do sprawdzenia poprzez stronę.:smile:

Jak znów za jakiś czas się zepsuje to sprzedam dziada i ciul! Aby zapobiegać zabrudzeniom można[a nawet trzeba] przy sprzątaniu odkurzaczem najechać na otwory wentylacyjne rurą odkurzacza i wessać syfy, tak Pan poradził. Też ma samsunga serie H przez 2 lata i na razie od nowości spokój z brudem.

Myslę, że coś pomogłem.
 

skopek69@wp.

New member
Witam, przejrzałem ten wątek czytając kilkadziesiąt stron, ale proszę o informację. Kupiłem telewizor samsung ue55h6410 w dniu 05.12.2014 a więc przed wejściem nowej ustawy. Zakup w sklepie OleOle, a więc rtv euro agd. Jak najlepiej poprowadzić postępowanie reklamacyjne aby mieć jak najmniej problemów ? W grę wchodzi tylko czyszczenie/uszczelnienie czy wymiana na nowy ? Na gwarancje, rękojmie ? Do producenta ? sprzedawcy, na co się powołać ? Telewizor ma ciemne plamy jak na zdjęciu.

Zgłoszenie zrobione po przez sklep, rękojmia na początku września. Dzisiaj ostateczne rozpatrzenie reklamacji. Pozytywne. Wymiana/zwrot gotówki. Celuje w serie KS, której nie ma w sklepie, więc czekam na zwrot kasy. Łatwo nie było. Ogólnie duża opieszałość. Nie obyło się bez pomocy rzecznika. Na szczęście finał in plus. Pozdrawiam
 

luwa

New member
No i niestety mój drugi 48H6400 (poprzedni wymieniony na ten egzemplarz po pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi w Agito ze względu na "kurz") będzie reklamowany drugi raz z tytułu rękojmi o zwrot pieniędzy - tym razem nie da się z niego korzystać ze względu na brak reakcji na przyciski na pilocie lub baaardzo wolną reakcję.
Stało się to z dnia na dzień i resetowanie do ustawień fabrycznych oraz smart huba a także odłączenie od internetu i modułu CAM nie przynosi efektów. Telewizor czasami jak "odpocznie" to przez minutę - góra dwie działa poprawnie a póżniej zamula do tego stopnia że przełączenie programu trwa kilka minut o ile wogóle zadziała.
Czy spotkał się ktoś juz z takim przypadkiem? Może jakieś pomysły?
 

mzeromski

Member
Iwitajcie
Od kwietnie posiadam tv samsung ue48h6400. Od wczoraj mam problem..
A więc mój telewizor po wyłączeniu listwy i włączeniu jej s po wrorem nie chce wchodzić w tryb czuwania.. Tzn nie mogę go uruchomić ponieważ nie zapala się w ogóle czerwona dioda na nim.. Muszę kilku krotnie włączać i wyłączać listwe i po kilku razach zalapuje. Włącza się dioda i można go normalnie uruchomić. Po tym działa bez zarzutów... Miał ktoś podobny problem? dzwoniłem do serwisu ale oni nigdy o czymś takim nie słyszeli.. pan zaproponował że może serwis podjechać ale żebym posprawdzał czy a pewno to nie jest u mnie coś nie tak bo jak się okaże że przyjadą na marnę to mnie naliczą za przyjazd..
podłączałem pod inną listwę, przenosiłem do innego pokoju, brałem drugi kabel zasilający i nic.. przywracałem także ustawienia fabryczne z menu telewizora.. co jeszcze mogę zrobić ? i czy zgłaszać to do agito czy od razu do samsunga i niech przyjeżdzają ?? Panowie prośba pomoźcie mi... :(
 

GRazny

New member
streszczenie

Panowie...

Czy ktoś z moderatorów/adminów może z datą uaktualniać pierwszy post tego tematu?
Przeczytałem pierwsze 10 stron (chyba 2015) ale przydałoby się wiedzieć co robić w wymienionych przypadkach np: w październiku 2016

187 stron to lekko sporawo ;)
 

men203

New member
Witam
3 miesiące temu serwis Samsunga wymieniał mi matrycę na nową (nie zgłaszałem tego do sklepu). Teraz problem z plamami wystąpił ponownie, więc złożyłem reklamację do sklepu w którym kupowałem (sklep internetowy) żądając zwrotu gotówki. Proszę napisać jakie dokumenty muszę wysłać razem z paczką oczywiście poza kserem faktury? W wiadomości którą otrzymałem ze sklepu napisano "odpowiednie pismo reklamacyjne (np. opis usterki i Twoich oczekiwań)." Na stronie sklepu (satysfakcja.pl) znalazłem jedynie oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

http://www.satysfakcja.stati.pl/REG...dstąpieniu_od_umowy_zawartej_na_odległość.pdf

Bardzo proszę o pomoc osoby które mają jakieś doświadczenie w tej kwestii.

Pozdrawiam
 
D

Deleted member 121090

Guest
Poszukaj w necie wzór takiego pisma. Znajdziesz bez problemu.
Jak to jest pierwsze zgłoszenie reklamacyjne, to sprzedawca mimo Twojego żądania może się uchylić od zwrotu gotówki. Za pierwszym razem może Ci go naprawić np.


Miejscowość, data
Nazwa sprzedawcy

adres siedziby


Reklamacja z tytułu rękojmi

W dniu ........................... (dzień, miesiąc, rok) nabyłam/em w ramach umowy sprzedaży na podstawie faktury VAT...............telewizor...................
W okresie/dniu .................... stwierdziłam/em wadę fizyczną/prawną zakupionego telewizora, polegającą na tym, że .................................................. ............. (opisać usterkę/wadę)
W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego ( Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta /Dz. U. 2014 r., poz 827, wprowadzająca zmiany w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121), żądam wymiany na nowy telewizor bez wad. Jednocześnie oświadczam, ze nie wyrażam zgody na naprawę reklamowanego sprzętu.

Twój podpis
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

GRazny

New member
Panowie...

Czy ktoś z moderatorów/adminów może z datą uaktualniać pierwszy post tego tematu?
Przeczytałem pierwsze 10 stron (chyba 2015) ale przydałoby się wiedzieć co robić w wymienionych przypadkach np: w październiku 2016

187 stron to lekko sporawo ;)

to może inaczej...

Czy całość problemów z nieszczelnością matrycy dotyczy również serii KU?
Miał to ktoś w JU?
bo widzę że w H to bywało...

gwarancja to wiadomo - zapis pozostał pewnie po dziś dzień
 

Rafal7

Banned
Ciekawe, ale ten film jest stary, zobacz jak naładowane są te płaskie tv elektronika, teraz to są dwie trzy małe płytki i to tyle.
Dla mnie to celowa zagrywka.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Zgadzam się ja to nie raz pisałem że to wina ludzi i ich głupoty, bo wiele rzeczy w tych tv nie powinno być, a do tego tv powinien być odpowiednich rozmiarów ( mam na myśli grubość) i świat wyglądałby inaczej,,, a tak to mamy to co mamy Koreańczycy kombinują tylko żeby jak najtańszy tv był - więc wkładają dziadostwo, bo przy okazji na tym inne firmy jak Sony , Panasonic musi tez kombinować z jakością żeby ceny były porównywalne i spirala się nakręca. A potem 3 lata tv i do widzenia.. Ja i moja najbliższa rodzina jak na razie mamy mega szczęście do tv ale kiedyś będzie ten pierwszy raz..
 

szopek20

New member
ue55h6700

Witam serdecznie, w moim samsungu nie ma zadnych dziwnych szarych smug chodz 29 grudnia 2016 minie 2 lata od daty zakupu co za tym idzie koniec gwarancji. Lecz pojawily sie niebieskie plamy co o tym sadzicie?? to tez od zakurzenia??
 

Attachments

  • IMG_1827.JPG
    IMG_1827.JPG
    248,5 KB · Wyś: 83

szopek20

New member
Witam serdecznie, w moim samsungu nie ma zadnych dziwnych szarych smug chodz 29 grudnia 2016 minie 2 lata od daty zakupu co za tym idzie koniec gwarancji. Lecz pojawily sie niebieskie plamy co o tym sadzicie?? to tez od zakurzenia??

Samsung poszedl na gwarancje servis przyjechal po telewizor po wstepnej rozmowie bedzie wymieniana matryca, choc co sie okarze po powrocie nie wiem tv ma wrocic pod koniec tego tygodnia lub na poczatku przyszlego. Czekam na telefon
 

Metrolog

New member
Rodzaj matrycy można sprawdzić bez wchodzenia do menu serwisowego wystarczy mała lupa. Rozkład subpikseli jest na tyle odmienny w AUO i Samsungu że bez problemu można zidentyfikować producenta.
 
Do góry