Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty
D

Deleted member 121090

Guest
Tak.....
Przyjeżdżają i usuwają tylko objaw nie przyczynę. Jak Ci padnie drugi raz po gwarancji, to się na Ciebie wypną.
Wysłanie towaru do sklepu w ramach reklamacji jest darmowe bo wszelkie koszty pokrywa sprzedający i jeśli panie nam TV po raz drugi, zażądamy skutecznie zwrotu kasy za tego bubla.
 
D

Deleted member 121090

Guest
A Euro nie obowiązuje Ustawa tak jak wszystkich innych sprzedawców?
W Ustawie jest jakiś wyjątek dla tego sklepu?
 

mafia35

New member
Bez reklam
Oczywiście. Wezma tv i dwa tygodnie masz z bani. A tak dzwonisz do serwisu, telewizor zostsje w domu a oni przyjezdzaja i na miejscu wymieniaja matryce. Co jest wygodniejsze?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Rafal7

Banned
Wiem ze jak wymieniają matrycę to gwarancja nam się nie przedłuża.
Ale jak wymienia nam cały tv na takim sam model to mamy nową pełną gwarancję tak?
 
D

Deleted member 121090

Guest
Oczywiście. Wezma tv i dwa tygodnie masz z bani. A tak dzwonisz do serwisu, telewizor zostsje w domu a oni przyjezdzaja i na miejscu wymieniaja matryce. Co jest wygodniejsze?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Dużo wygodniej mieć pewność tego, że jeśli bubel nam padnie po raz drugi, to możemy zażądać zwrotu kasy, niż mieć szybciej wyczyszczoną matrycę ale żadnej gwarancji, że podczas drugiej naprawy nie zrobią nas w konia po raz kolejny, bo będą mieli do tego prawo.
Ja bym wolał obyć się bez telewizora dwa tygodnie ale jednocześnie mieć prawo skutecznie zażądać zwrotu kasy za TV, którego doskonale wiemy że serwis nie potrafi skutecznie naprawić.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Oczywiście, że jest tak jak piszesz.
Wystarczy konsekwentnie dochodzić dochowania praw jakie nam klientom przysługują.
Sporo jest niestety na forach osób które starają się nam klientom wmówić, żebyśmy nie dochodzili swoich roszczeń, bo to niby trudne, czasochłonne, niemożliwe do wyegzekwowania.
 

Wolfram

New member
Dzisiaj sprawdziłem swojego 9-miesięcznego 40H6500. Zauważyłem, że w dolnym prawym rogu coś już się zaczyna pojawiać, na razie jest wielkości monety pięciozłotowej. :/
Dodatkowo znalazłem 3 bad pixele i 3 sub pixele, a wcześniej ich na 100% nie było. :(
Czy w takim stanie mogę zgłosić TV do reklamacji?
 

meo

New member
oto zdjecie mojego ue48h6650:
ue48h6650.jpg


sprawa wyglada nastepujaco:
telewizor zostal zakupiony 2014-11-18 w med** ex**rt (nie wiem czy moge napisac nazwe wiec zagwiazdkowalem)
kupilem go przez zamowienie przez ich strone internetowa z odbiorem tego samego dnia w wybranej placowce (wiec realnie nie wiem czy kupilem przez internet czy jest to traktowane jako zakup normalny)
podlegam pod stara ustawe (zakup przed 25 grudnia)
gwarancje mam jeszcze 2 miesiace.
oplaca sie cos innego z tym robic niz tylko poprzez serwis samsunga?
rozumiem ze jezeli poprzez sklep i drugi raz by sie to stalo to bym mogl moze o zwrot pieniedzy sie ubiegac ale jaka jest szansa ze w ciagu 2 miesiecy sie to znow stanie biorac pod uwage ze sama 'naprawa' bedzie trwala 2 tyg. (czyli 1,5 miesiaca uzytk. tele. pozostanie na gwar).

mam jeszcze pytanie czy ktos sie orientuje jak to teraz wyglada w serwisie samsunga tj. wyczyszcza mi to tylko? czy wymieniaja matryce a jak tak to czy ma ona pozatykane juz te otwory?
da sie jakos uniknac tylko czyszczenia?

prosze o szybka odpowiedz gdyz gwarancja mi 'zaraz' bedzie mijac :)
pozdrawiam
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
To lepiej szybciej zgłosić jak zaraz wygaśnie gwarancja.. bo bez względu co zrobią to i tak nie masz większego na to wpływu.. dla większości osób z tym problemem serwis czyścił matryce..
 

ramzi84

New member
Po czyszczeniu/ wymianie matrycy problem może wrócić ale na pewno już będzie po gwarancji. Sam miałem wymianę matrycy w styczniu i narazie wszystko ok. Zobaczymy jak będzie po sezonie grzewczym.
 

Nopcjusz

New member
Witam

Posiadam 2 telewizory, które nabyłem w tym samym czasie 12.10.2014r a więc za niecałe 3 tygodnie skończy mi się gwarancja.

TV 1 - Samsung UE48H6700
TV 2 - UE32H6400

Od dłuższego czasu na tym mniejszym mam kilka brudnych plamek[problem brudnej matrycy ogólnie znany]. Niestety długo zwlekałem ale czas pod koniec coś z tym zrobić. Czy dzwonić do samsunga czy przez sklep? Chyba samsung najlepsza opcja bo najszybciej a poprzez sklep teraz się nie opłaca nie dość, że będzie dłuższy czas oczekiwania to nawet jak się drugi raz popsuje to mi nie oddadzą kasy lub nie wymienią sprzętu bo zdąży minąć gwarancja. Dobrze kombinuje?

W tym dużym też widać plamki ale małe w rogach, chyba też to warto od razu zgłosić i niech robią oby dwa.

Nie mam chyba karty gwarancyjnej, jedynie fakturę zakupu to wystarczy?

Ps. Jeszcze mam takie coś, że jak oglądam skoki narciarskie to spod narty skoczków co jakiś czas rozwija się taka jakby przezroczysta serpentyna. Nie wiem co to jest i czy to też warto o tym wspomnieć, ale to chyba nie wina TV bo tak było od początku i jest na dwóch TV - może to kwestia jakiegoś ustawienia?:(
 

Nipek

New member
Witam ! Mam taki problem.. cz możecie mi podpowiedzieć co to moze byc w moim TV który zakupiłem koło 4 miesięcy temu ? pojawiła sie w prawym dolnym rogu taka kreseczka ktora kończy się gdzieś w połowie ekranu..
 

Vairloff

New member
Witam.
Mam taki sam problem ze swoim telewizorem samsung model UE55h6400akxxh.
Wczoraj po przyjezdzie do matki( mieszkam za granica) zauwazylem ciemne plamy na tv ktory jej kupilem 14.10.2015. po zrobieniu testu obrazu wyszlo ze plamy sa na calym ekranie. Poczytalem ten watek i wywnioskowalem, ze bardziej oplaca sie oddac tv na reklamacje do sklepu z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. Wedlug nowych przepisow mam na to podobno rok czasu. A teraz opisze jak wygladala sytuacja w sklepie: po zadzwonieniu tam pan sprzedawca probowal wszystkimi silami naklonic mnie do oddania sprzetu na gwarancje jako ze stwierdzil ze to jest dokladnie to samo tylko nie musze czekac. nie zgodzilem sie powiedzialem ze ta wada najprawdopodobniej sie powtorzy po wymianie matrycy jako ze ten telewizor nie jest szczelny po prostu i z moich wiadomosci wynika ze przy drugiej takiej samej usterce bede mogl od nich zadac zwrotu pieniedzy, a jezeli go oddam na gwarancje to mi go juz drugi raz nie naprawia. Pan sie nie zgodzil stwierdzil ze to jest dokladnie to samo i przy wystapieniu drugi raz tej samej usterki nic nie dostane poniewaz rekojmia sie skonczy i bede mogl oddac go tylko na gwarancje gdzie mi go raczej nie przyjma bo to jest z mojej winy. Do tego probowal mi wmowic na poczatku ze okres rekojmi wynosi tylko pol roku, po moich perswazjach zmienil zdanie i przyjal tv na reklamacje, ale nie chcial wystawic zadnego potwierdzenia. Musialem sam pisac oswiadczenie ze oddalem telewizor na reklamacje ktorego znowu nie chcial podpisac musialem czekac na kierownika. Prosze o wyjasnienie jak ktos sie zna co z tym fantem zrobic, czy sprzedawca ma racje. i jeszcze pytanie jak sie takie oddanie na rekojmie ma do gwarancji, jako ze przy zakupie tv, zaplacilem ponad 500 za przedluzenie gwarancji na 5 lat. Sklep to neopunkt gliwice chorzowska 11a
 
Do góry