Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

magiks33

Member
g.biel
Złóż bezpośrednio w serwisie Samsunga, będzie o tydzień szybciej:D

fakt lepiej od razu dzwonic do samsunga ja zglosilem do samsunga i do sklepu e tym samym dniu.serwisant sasmunga był na drugi dzeń a ze sklepu sms po tyg ze bedzie serwisant :(.Teraz serwis zabierze mojego 55ks7000 i dadzą pismo aby sklep wydał nowy ciekawe ile to bedzie trwało :(
 

men203

New member
Witam
U mnie po prawie 14 miesiącach używania TV 3D UE50H6400 pojawiło się (a w zasadzie jest już parę miesięcy) to co na zdjęciu. Dodatkowo pod przezroczystą ramką także mam kurz czy inne paskudztwo - to też usuwają przy wymianie matrycy? Zostałem zakwalifikowany do wymiany matrycy i jutro mają przyjechać to zrobić. Jutro mogę napisać o efektach, ale wcześniej chciałbym spytać czy ktoś z Was miał również dość dużo ilość kurzu pod boczną ramką? Pytam w razie jakby serwis miał nie przyjąć naprawy na gwarancję ze względu na to.
 

Attachments

  • 20160821_181125.jpg
    20160821_181125.jpg
    237,6 KB · Wyś: 116

men203

New member
Też tak uważam. Mam w domu jeszcze TV bardzo rzadko spotykanej firmy "Sharp" i z nim nie ma żadnego problemu z kurzem co mogę udowodnić serwisantowi. Z drugiej strony facet z serwisu który do mnie dzwonił (Samsung podał im błędny numer seryjny mojego modelu) był bardzo miły i zapewnił mnie że zamawia kurierem nową matrycę i że do poniedziałku powinna do nich dojść.
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Samsung ... król .... kurzu :) Nic tylko dać im Nobla za wynalezienie tych genialnych "dziurawych matryc". Powinni ten cud techniki reklamować "Twoja matryca jest jak gąbka - chłonie wszystko" :)
 
D

Deleted member 121090

Guest
A na forum hdtv konkurencyjnym w dalszym ciągu piszą, że problemu kurzu w Samsungach nie ma, że to jakiś fejk:)
 
D

Deleted member 121090

Guest
Witam
U mnie po prawie 14 miesiącach używania TV 3D UE50H6400 pojawiło się (a w zasadzie jest już parę miesięcy) to co na zdjęciu. Dodatkowo pod przezroczystą ramką także mam kurz czy inne paskudztwo - to też usuwają przy wymianie matrycy? Zostałem zakwalifikowany do wymiany matrycy i jutro mają przyjechać to zrobić. Jutro mogę napisać o efektach, ale wcześniej chciałbym spytać czy ktoś z Was miał również dość dużo ilość kurzu pod boczną ramką? Pytam w razie jakby serwis miał nie przyjąć naprawy na gwarancję ze względu na to.
Reklamowałeś jako naprawę gwarancyjną?
Dlaczego?
 

men203

New member
Reklamowałeś jako naprawę gwarancyjną?
Dlaczego?

A jak miałem reklamować? Serwisant przyjechał, wymienił panel na nowy i jest ok. Dobrze trafiłem bo muszę przyznać, że jakiś czas temu miałem remont w domu i mimo iż tv stał w innym pokoju to dość dużo pyłu z gładzi znalazło się w środku. Serwisant od razu poznał, że był remont. Najpierw wyczyściliśmy środek a dopiero potem robił zdjęcia. Jestem bardzo zadowolony z tej usługi.
 
D

Deleted member 121090

Guest
A jak miałem reklamować? Serwisant przyjechał, wymienił panel na nowy i jest ok. Dobrze trafiłem bo muszę przyznać, że jakiś czas temu miałem remont w domu i mimo iż tv stał w innym pokoju to dość dużo pyłu z gładzi znalazło się w środku. Serwisant od razu poznał, że był remont. Najpierw wyczyściliśmy środek a dopiero potem robił zdjęcia. Jestem bardzo zadowolony z tej usługi.
Wystarczyło przeczytać ten temat, wiedziałbyś że to takie sobie rozwiązanie.
Serwis usuwa tylko objaw nie przyczynę. Problem najprawdopodobniej do Ciebie powróci. Jak stanie się to już po gwarancji, to zostaniesz z plamami na ekranie.
Gdybyś zgłosił reklamację u sprzedawcy, to przy drugiej takiej usterce mógłbyś zażądać nowego TV albo zwrotu kasy.
 

men203

New member
Jeszcze mam rok gwarancji. Może faktycznie popełniłem błąd, ale tv kupowałem przez internet na allegro i chciałem przyspieszyć to wszystko. Następnym razem jednak będę składał reklamację w sklepie.
 

zbyniu4

New member
Jakby trochę inny problem. Dzisiaj znalazłem 2 gorące/martwe piksele na matrycy 55F6770. Jak jest z gwarancją w temacie pikseli u samsunga.
 

zbyniu4

New member
Pixele czy subpixele? 2 to mało na gwarancje. Sprobuj rozmasować
Wielkością jakby piksele, ale po masowaniu ściereczką wydaje mi się że kształty są jakby takie dziwne. Może robale jakieś wlazły i zostały. Wieczorem jak wróci mój nikon z trasy to zrobię fotki może będzie coś lepiej będzie widać. Jeżeli by się okazały robale to co reklamować w serwisie czy w sklepie agd rtv?
 
Do góry