Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty
D

Deleted member 121090

Guest
Witam nie wiem czy Wam to ulży ale może założę wątki: 1.Gwarancja Philips uwaga. 2.Gwarancja Panasonic uwaga 3.Gwarancja Sony uwaga.4.Gwarancja LG uwaga -pewnie znajdą się pokrzywdzeni w takiej czy innej formie,tak jak tutaj?
Koniecznie załóż.
Jeśli znasz podobnie bulwersujące przypadki łamania praw klienta przez te firmy to zrób to niezwłocznie.
Ja w moim przypadku Sony złamało warunki gwarancji to właśnie to zrobiłem i zdałem obszerną relację na forum. Więc temat o Gwarancji Sony już masz. Nie musisz zakładać.
Nie rozumiem natomiast Twojego określenia:
,, nie wiem czy Wam to ulży''
Dlaczego niby ma nam ulżyć? Czy zamieszczanie tych niepochlebnych opinii o samsungu jest dla Ciebie niewygodne?
rafaa
Nieprawda z tym OleOle.
W temacie o tym sklepie pisałem, jak mnie informowali, że nie przyjmą niezgodności towaru z umową i nawet próbowali tłumaczyć dlaczego.
Po otrzymaniu solidnie napisanego pisma bez słowa zająknięcia moje roszczenie przyjęli i kasę zakupu zwrócili.
A z powietrzem na Śląsku to oczywista bzdura i nonsens.
Nie ma w instrukcji ani słowa o dopuszczalnym poziomie pyłków na terenie w którym można użytkować te TV.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dokładnie każdy będzie mógł napisać o swoich przygodach z różnymi markami tv ... ważne tylko też jest to żeby ludzie pisali o pozytywnie załatwionych sprawach, bo tak to już jest w naszym narodzie że przeważnie to piszemy o tym co nas zabolało, a już nie mówię o typach co rejestrują się i dla picu piszą coś o innych markach tv żeby pokazać że nie tylko X firma ma problemy z gwarancją itp... Bo prawda jest taka każda firma ma modele które się psują i jest to norma , natomiast nie jest norma to jak traktuje się konsumentów, bo patrząc jak jest choćby u Niemców to różnica jest porażająca...bez względu czy to dotyczy rtv, agd czy np. . branży samochodowej.
I im więcej wpisów o złym traktowaniu tym lepiej dla nas wszystkich, tylko raz jeszcze napiszę piszmy również o tych pozytywnie załatwionych sprawach - bo wtedy jest to uczciwe wobec nas czytających jak i wobec firmy X.
Odnośnie Sony już jest temat, o Philipsie i Lg też można poczytać dużo na forum ale jest to porozrzucane....
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Najpierw kilka słów do kol. lolek126, HQ150 i rafaa.
Wbrew pozorom wasze dyskusje wiele dają. To dzięki wam ( inni też mają swój wkład) oraz kol. rafaa, który odważył się ostro nagłośnić tą sprawę medialnie ja sam zyskałem a wręcz zaoszczędziłem swoje pieniądze i nerwy, jeśli kupił bym ten model a za pół roku patrzył na kurz. Ściereczkę elektrostatyczną to ja kupuję za 20 zł a nie za 4 tyś. :-D
Teraz kilka słów do kol rafaa.
Wiem, że najłatwiej doradzać komuś jak się siedzi z boku i nie bierze odpowiedzialności ale na twoim miejscu ja zrobiłbym tak.
Oddaje telewizor do sklepu i w oparciu o Niezgodność składam reklamację.
Powód reklamacjia: źle poskładana, nie szczelna obudowa wokół matrycy.
Sposób załatwienia: naprawa, wymiana, wymiana na model innej firmy.
Czekam ustawowe 14 dni.
Sklep przysyła odpowiedź i teraz mamy kilka wersji.
Wersja 1 - optymistyczna :-D
Sklep akceptuje reklamację i wybiera jedną z proponowanych form załatwienia reklamacji. Idealnie byłoby jeśli zdecydowali by się od razu zwrócić pieniądze, mając na uwadze klienta i jego opinie o sklepie.
Wersja 2 - mniej optymistyczna ale jeszcze nie tragiczna :neutral:
Sklep na podstawie przeprowadzonej weryfikacji odrzuca reklamacje uznając ją za bez podstawną. W tym momencie wysyłam do nich pismo z prośbą o przedstawienie pisemne tej weryfikacji. Jednocześnie zadaje pytanie: jeśli obudowa jest złożona prawidłowo to skąd na matrycy znalazł się kurz. Czekam na odpowiedź. I teraz mogą pojawić się dwie pod wersje:
1 - sklep uznaje reklamacje i naprawia, wymienia itd.
2 - sklep dalej idzie w zaparte i pyta się na jakiej podstawie ja sądzę, że na matrycy jest kurz. Teraz przystępuje do kontrataku. Jako dowód przedstawiam opinie autoryzowanego serwisu, który pisemnie potwierdził obecność kurzu na matrycy. Jednocześnie stanowczo domagam się już teraz, nie naprawy, wymiany a zwrotu pieniędzy, gdyż mam prawo sądzić, że naprawa, wymiana nie przyniesie oczekiwanych efektów, tzn. usterka znów powróci za jakiś czas.
Wersja 3 - tragiczna ale jest jeszcze światełko w tunelu :cry:
Sklep odrzuca wszystkie moje argumenty i stoi na stanowisku, że nic im nie zrobię. Pozostaje mi konsultacja z Rzecznikiem Praw Konsumenta ( wcześniej oczywiście też można zasięgnąć rady ), z reguły mają siedzibę w UM i tam udzielają bezpłatnych porad. Rzecznik może pomóc przygotować pismo ostatniej szansy skierowane do sklepu. Jeśli tym nic nie wskuramy zostaje nam tylko sąd.

Jest to oczywiście moja wizja załatwienia tej sprawy. Nie jestem specjalistą prawnikiem, nie jestem sprzedawcą, nie jestem pracownikiem konkurencji. Jestem zwykłym konsumentem, który też ma zamiar kupić w najbliższym czasie TV.
Kol. rafaa decyzja jak załatwisz sprawę należy i tak do ciebie. Jednak jeśli już nagłośniłeś ta sprawę to warto spróbować. Masz wielką szansę wygrać.
Pozdrawiam
...i "czytajacych" też.
dj.doc
Piszesz dokładnie to samo co ja.
Już na początku tej dyskusji pisałem, że to pismo z serwisu potwierdzające defekt TV jest korzystne dla klienta w przypadku zgłaszania niezgodności towaru z umową.
Zauważ, że na fejsie już piszą coś innego. Już nie używają słowa defekt tylko ,, niedogodność''.
Sami chyba zauważyli po lekturze naszych wypowiedzi, że to dla sprzedawców gwóźdź do trumny.
 

dj.doc

New member
Tłumaczeń o śląskim powietrzu nie przyjmuję bo nadal, seria 6 tylko ma problem ze śląskiem. Przecież to absurd :) Poza tym, jeżdząc po kraju do znajmoych/rodziny - wszędzie kurz wygląda tak samo, jest go pewnie też tyle samo hehehe.

A z powietrzem na Śląsku to oczywista bzdura i nonsens.
Nie ma w instrukcji ani słowa o dopuszczalnym poziomie pyłków na terenie w którym można użytkować te TV.

Witam.
Zdaje sobie sprawę z małej niedorzeczności jeśli chodzi o powiązanie osadzania się kurzu z miejscem użytkowania, czytaj miejscem zamieszkania. Wątek "Ślaski" tej sprawy poruszyłem tak mimo chodem. Pierwszy ten trop podrzucił kol. lukasz177 w swoim poście #209 http://www.hdtv.com.pl/forum/1149687-post209.html
Pisał wtedy tak:
"Genezy problemu dokładnie nie znam. Serwisant, który u mnie był powiedział, że jest tam kilka warstw/folii i między podświetlaniem od tyłu a tą folią zbiera się kurz. Podobno też najczęściej występuje to w Bytomiu."
notabene kol. lukasz177 jest z Knurowa, czyli :hihi:Górny Śląsk. Czy to przypadek? :shock:
Ja też jestem mieszkańcem jednego ze Śląskich miast.
Pozdrawiam forumowiczów
... i "czytających" też.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ale na Śląsku mają różne marki tv a jakoś nie słychać żeby kurz był problemem, a tylko wersja 6 i jeden przypadek wersja 5 .. nadmieniam z ubiegłego roku wersje..
 

dj.doc

New member
lolek126 wiem, że Śląsk to nie tylko Samsung w domach użytkowników. Jednak na chwilę obecną większość opisanych tu defektów matrycy pochodzi od osób mieszkających na Śląsku.
Potraktujmy ten wątek trochę humorystycznie :lol:
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
...albo ze Śląska ludzie kupując modele serii 6 i 5 powinni od razu kupować kabinę taką jakie mają lakiernie :) albo Samsung w promocji będzie dokładał do tv..
 
D

Deleted member 121090

Guest
Na to bym nie liczył.
Jak parę lat temu zapalały się TV Sony, to jakoś nie chcieli dokładać gaśnic do zakupu.
 

lukasz177

New member
U mnie jutro minie 14dni bez odpowiedzi. Tzn. dostałem automatyczną odpowiedź o nadaniu numeru sprawy ale nie otrzymałem informacji o uznaniu czy też odrzuceniu reklamacji.
Czekam do poniedziałku i poinformuję o moich krokach na forum :)
 
D

Deleted member 121090

Guest
lukasz177
To akurat dobrze dla Ciebie.
Jeśli sklep nie odpowie Ci w terminie 14 dni od otrzymania Twojego pisma o niezgodności towaru z umową, to automatycznie Twoje roszczenie zostaje uznane.
 

KSG GLIWICE

New member
szajsung

to mój pierwszy post...

witam, nie wiem czy się cieszyć czy nie - że nie jestem sam w temacie
WEWNĘTRZNEGO ZABRUDZENIA KURZEM MATRYCY.

Dziś był serwisant z Zabrza u mnie i wydał diagnozę, że ciemniejsze plamy na ekranie (matrycy tv Samsug 40F5500) to na 100% efekt zakurzenia od wewnątrz matrycy (nie efekt cloudingu, murry ect, uszkodzeń, zużyć led).

WYSTAWIŁ GOTOWCA którego już ze sobą przywiózł :))) Z DIAGNOZĄ, która traktuje o odrzuceniu przyjęcia reklamacji/naprawy... z uwagi na zabrudzenie kurzem OD WEWNĄTRZ!

Całość jego diagnozy trwała może 2 min :) po czym powołał się na ptk. 7 karty gwarancyjnej (gdzie nota bene nie jest napisane, że nie obejmuje zabrudzenia OD WEWNĄTRZ!) i odmówił przyjęcia sprzętu, bo samsung... tego nie honoruje.
Koszt czyszczenia - 250zł :)))) i gwarancji nie ma, czy się nic nie uszkodzi ;)
No to pięknie.

DLA MNIE JEST ŚMIESZNE, że WADA FABRYCZNA ( w moim mniemaniu takową jest - złe złożenie matrycy, ramy tv która może skutkować dostaniem się tam kurzu, albo używanie niewłaściwych komponentów) nie jest uwzględniana.

PYTANIE DO SPECÓW: jak można zabrudzić kurzem TV OD WEWNĄTRZ???
dlaczego to moja wina ? rozumiem, gdyby to było zewnętrzne zabrudzenie, uszkodzenie- OWSZEM. ale tv był użytkowany zgodnie z zaleceniami i przeznaczeniem :)

TV jest i był użytkowany w NORMALNYCH warunkach, niestety nie mieszkam na wahadłowcu NASA... ale w normalnym, cywilizowanym mieszkaniu. TV ma rok z haczykiem i takie klocki, a jeszcze te SURREALISTYCZNE ARGUMENTY... odwołałem się mailowo do Samsunga przez ich formularz. Zastanawiam się co odpowiedzą. Na pewno sprawy tak nie zostawię i nie wykluczam wystąpienia na drogę cywilnoprawną.

Śmieszne jest, że gdy kurz się dostanie do podzespołów i coś się spali - uwzględnią/wymienią :)
ale gdy się dostanie między matrycę to już NIE (mimo, że takie dostanie się tam kurzu NIE JEST zależne od użytkownika, ale od tego JAK ZOSTAŁ TV ZŁOŻONY, jak jest szczelny)

byłbym wdzięczny za wszelkie informacje, jeśli komuś się udało pomyślnie załatwić ten problem.. w jaki sposób, jaką linią, opcją itp.
witaj daj znac co odpisał ci samsung u mnie tez był dzis serwis z Zabrza ten sam tekst to samo bzurne tłumaczenie napisz mi na meila ochel1@o2.pl.
 

dj.doc

New member
Witam.
Szanowni forumowicze, których dotknął problem "kurzu" :evil:
Ciekawi mnie jakie modele zostały dotknięte tym problemem.
Czy moglibyście, króciutko podać dane:
1. Model, rozmiar matrycy
2. Datę produkcji - nie jestem pewien ale jest to chyba 8 i 9 znak odczytany z numeru seryjnego, gdzie 8 -rok produkcji, 9 - miesiąc. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę.

Pozdrawiam
 

KraszanM

New member
Witam
A propo "felerów" w samsungu- UE55H6850 i chmurki na ekranie:
IMG_7696.JPG

IMG_7692.JPG

mam dwa tygodnie na ewentualny zwrot w MM, o ile obsługa nie stwierdzi, że nie porysowałem, nie zakurzyłem itp.
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam jak zrobiłeś zdjęcie nieba to co się dziwisz,że są chmurki? A poważnie to wymień i to szybko !
 

Rafal7

Banned
Masakra, ten tv to na śmietnik się nadaje.

Przez te Twoje zdjęcia sam odpaliłem parę plansz i na szczęście wszystko jest jak się należy, aż mi ulżyło.Nie przypuszczałem żę tak równo jest podświetlona matryca.
 
Ostatnia edycja:
Do góry