Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

lolek126

Well-known member
Bez reklam
I można tak o wszystkich markach, wszystkich producentach...
Sony robiło i robi szopki z realizowaniem gwarancji, Samsung, Philips, LG i reszta nie lepiej traktują klientów.

Dokładnie tak jak piszesz jeśli chodzi o serwisy bez względu na branże to jesteśmy w czarnej.... i to bardzo bardzo głęboko... niestety a najgorsze jest to że mijają lata i nic się nie zmienia tak naprawdę - wszędzie na zachodzie ludzie traktowani są jak Goście, a my jak potencjalni nabijacze ICH portfeli jesteśmy traktowani po macoszemu...
My tu piszemy o kwotach za tv 4-5 tys ale co powiecie jeśli ludzie mają problem z serwisem z samochodem wartym za 800 tys zł nie pomyliłem się i serwis łaskę robił dopiero aż tv weszła do sprawy i się ruszyło... nędza i rozpacz...
 
D

Deleted member 121090

Guest
A ten znowu wyjeżdża z autami.
Jakoś nie słyszałem, żeby serwisy samochodowe założyły komuś używany silnik na gwarancji.
A Sony np. tak może robić. Mają to zapisane w gwarancji. I TO ROBIĄ.
Zmienia się i to dużo. Klienci powoli są świadomi swoich praw i zaczynają o nie walczyć. Tu jest temat konkretny o GWARANCJI SAMSUNGA i proszę pisać na temat a nie o wszystkim.
 

bestman101

New member
I można tak o wszystkich markach, wszystkich producentach...
Sony robiło i robi szopki z realizowaniem gwarancji, Samsung, Philips, LG i reszta nie lepiej traktują klientów.


Takiej skali fuszerki jeszcze nie było na rynku jeśli nie dobiorą im się klienci teraz do dupy będą robili w przyszłości co będą chcieli.

To jest wątek Samsunga i trzymajmy się tu gwarancji Samsungów.

Ciekawe czy aby te ich zapisy gwarancyjne nie są to tzw niedozwolone klauzule mogą zostać za takie uznane ? Podobnie jak to się dzieje z operatorami czy to kablowymi czy to telefonii. Kwestia zgłoszenia gdzie trzeba.

Może ktoś zgłosi ten problem do UOKiK.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
A ten znowu wyjeżdża z autami.
Jakoś nie słyszałem, żeby serwisy samochodowe założyły komuś używany silnik na gwarancji.
A Sony np. tak może robić. Mają to zapisane w gwarancji. I TO ROBIĄ.
Zmienia się i to dużo. Klienci powoli są świadomi swoich praw i zaczynają o nie walczyć. Tu jest temat konkretny o GWARANCJI SAMSUNGA i proszę pisać na temat a nie o wszystkim.

Bo to jest najlepszy przykład obrazujący jak podchodzi serwis w przypadku kwoty za którą można byłoby kupić ze dwa dobre domy na dobrej działce jak to się mówi w stanie deweloperskim... i mowa o dużym mieście a nie np. takim jak Ty mieszkasz.. nie urażając Ciebie czy mieszkańców Twojego miasta.. To obrazuje gdzie się ma ludzi w naszym kraju..

Ale tak jak kiedyś napisałem jeśli cokolwiek mi się stanie z jakimś urządzeniem rtv to idę do Sądu i zgodnie z tym co tutaj na forum powiedziałeś że 50% pokrywasz wszystkich kosztów powalczymy w Sądzie i zobaczymy ile to jesteśmy w stanie zrobić. Zobaczysz ile kosztuje Prawnik dobry w Wawie ekspertyzy itp. Wszystkie Twoje posty sobie skopiowałem, wydrukowałem odnośnie twoich deklaracji ( tak jak doradził mi prawnik z pracy)- specjalnie dla Ciebie to zrobię. Bo sam jestem bardzo ciekawy ile zwykły śmiertelnik może zwojować ze Sprzedawcą - czy też z firmą X, bo tego nie wie nikt kto będzie stał za takim dużym Sprzedawcą jak np. jeden z naszych marketów ... Bo żadna firma rtv nie będzie chciała walczyć z jednym z takich Sprzedawców, którzy dla nich sprzedają tysiące ich wyrobów.
Masz to jak w banku tylko coś mi się musi rozwalić w ciągu dwóch lat, a Sprzedawca nie uzna mojej reklamacji. A ja słowa dotrzymuje :)
 
Ostatnia edycja:

Henry

Active member
Bez reklam
Takiej skali fuszerki jeszcze nie było na rynku jeśli nie dobiorą im się klienci teraz do dupy będą robili w przyszłości co będą chcieli. To jest wątek Samsunga i trzymajmy się gwarancji Samsungów.
To jeśli mamy trzymać się gwarancji Samsunga, to bardzo dużo zależy o serwisu współpracującego z Samsungiem, miałem dwukrotnie "przyjemność" korzystać z tzw. naprawy gwarancyjnej realizowanej przez serwis z autoryzacją Samsunga i dwukrotnie było ok, bez żadnych problemów.
A co do sprzętu tej firmy, to trochę się już mnie tego przewinęło i nigdy żadnych problemów nie było, dlatego w dalszym ciągu sprzęt tej marki kupuję.
A teraz inna sprawa, biorąc skale ich produkcji ile % sprzętu jest wadliwe?
W ilu % pojawiają się problemy z niewłaściwym realizowaniem gwarancji?

Żeby było jasne, potępiam złe praktyki firmy Samsung, tak jak i innych firm, ale nie popadajmy w skrajności pisząc, że ten sprzęt to popelina.... jeśli juz to w takim samym stopniu jak pozostałych producentów.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Jeśli Samsung robi TV do których wnętrza matryc dostaje się kurz i oni uważają że tak ma być, że to nie jest wada podlegająca gwarancji, to niestety ale taki towar to dziadostwo, bubel , szmelc.
Skoro dodatkowo Samsung w gwarancji zabezpieczył się stosownymi zapisami przed bezpłatną naprawą tej wady, to zdają sobie oni sprawę z możliwości jej występowania i nie jest to przypadek jednostkowy ale wręcz przeciwnie.
 

Henry

Active member
Bez reklam
Już pisałem w tym lub podobnym wątku....

Z jakiego okresu produkcji pochodzą te buble?
Myślę, że jest to dosyć istotne, ponieważ ostatnio przyglądałem się TV (48H6700) zakupionemu niemal rok temu pochodził z I-szych miesięcy produkcji i żadnych defektów nie zauważyłem.
Piszmy o konkretach, a inna sprawa, że można ustrzec potencjalnych użytkowników przed zakupem bubli.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Te TV z plamami na ekranie to jak czytam najczęściej egzemplarze które mają około roku.
 

bestman101

New member
To jeśli mamy trzymać się gwarancji Samsunga, to bardzo dużo zależy o serwisu współpracującego z Samsungiem, miałem dwukrotnie "przyjemność" korzystać z tzw. naprawy gwarancyjnej realizowanej przez serwis z autoryzacją Samsunga i dwukrotnie było ok, bez żadnych problemów.
A co do sprzętu tej firmy, to trochę się już mnie tego przewinęło i nigdy żadnych problemów nie było, dlatego w dalszym ciągu sprzęt tej marki kupuję.
A teraz inna sprawa, biorąc skale ich produkcji ile % sprzętu jest wadliwe?
W ilu % pojawiają się problemy z niewłaściwym realizowaniem gwarancji?

Żeby było jasne, potępiam złe praktyki firmy Samsung, tak jak i innych firm, ale nie popadajmy w skrajności pisząc, że ten sprzęt to popelina.... jeśli juz to w takim samym stopniu jak pozostałych producentów.

Jaka skrajność ? Ludzie kupili telewizory za ciężkie pieniądze a oni się wypieli na gwarancje to kryminał w normalnych krajach! Przypominam to WADA FABRYCZNA TV zaciąga kurz! A nie jakas konserwacja która musi wykonać klient. Kto czyści TV w środku ?! użytkowane w normalnych mieszkaniach w Salonach? normalnie komedia

Miałem 3x tv Samsunga od 75 do 55 cala i tu nie chodzi o to czy ładnie świeci czy nie. Równie dobrze wydając kilkanaście tys na telewizory mógłbym zostać tak samo potraktowany jak inni jakby mi to się przytrafiło.

Dlatego nie ważne jak świeci i czy mi się podoba nawet za darmo tego szajsu już nie wezmę bo w każdej chwili mogą mi powiedzieć spadaj dziadu wsadź sobie w dupę gwarancję.

No ale punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ja nie mam już Samsungów i mogę obiektywnie na to zerknąć.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Jeśli Samsung robi TV do których wnętrza matryc dostaje się kurz i oni uważają że tak ma być, że to nie jest wada podlegająca gwarancji, to niestety ale taki towar to dziadostwo, bubel , szmelc.
Skoro dodatkowo Samsung w gwarancji zabezpieczył się stosownymi zapisami przed bezpłatną naprawą tej wady, to zdają sobie oni sprawę z możliwości jej występowania i nie jest to przypadek jednostkowy ale wręcz przeciwnie.

Z tego co wiadomo na chwilę obecną to Samsung nie robi, a robił tv do których dostaje się kurz
( w tv z tego roku nie ma potwierdzenia o takim fakcie), a z poprzedniego roku tv są już nie produkowane. Do tego robił takie tv z tamtego roku w seriach 5 i 6 w innych nie stwierdzono.
I o tym tez trzeba pisać żeby ludzie nie myśleli że tak jest we wszystkich ich produktach z ubiegłego roku.
__________________
 

Henry

Active member
Bez reklam
Jaka skrajność ? Ludzie kupili telewizory za ciężkie pieniądze a oni się wypieli na gwarancje to kryminał w normalnych krajach! Przypominam to WADA FABRYCZNA TV zaciąga kurz! A nie jakas konserwacja która musi wykonać klient. Kto czyści TV w środku ?! użytkowane w normalnych mieszkaniach w Salonach? normalnie komedia

Miałem 3x tv Samsunga od 75 do 55 cala i tu nie chodzi o to czy ładnie świeci czy nie. Równie dobrze wydając kilkanaście tys na telewizory mógłbym zostać tak samo potraktowany jak inni jakby mi to się przytrafiło.

Dlatego nie ważne jak świeci i czy mi się podoba nawet za darmo tego szajsu już nie wezmę bo w każdej chwili mogą mi powiedzieć spadaj dziadu wsadź sobie w dupę gwarancję.

No ale punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ja nie mam już Samsungów i mogę obiektywnie na to zerknąć.
A ja mam Samsungi i też obiektywnie na to patrzę, więcej model, o którym wspominałem czyli ten potencjalnie wciągający kurz wisi domu na wsi, w salonie, w którym użytkowany jest kominek. Teoretycznie jest znacznie bardziej "narażony" na wciąganie kurzu ( jak to określiłeś) i nie stwierdziłem żadnych defektów w postaci kurzu czy jakichkolwiek plam.

Kończąc, myślisz, że inne firmy traktują lepiej Klientów? Poszperaj trochę na forum i poszukaj jak realizują gwarancję inni producenci...

Życzę Ci (innym, w tym sobie także ;) ) abyś nie musiał korzystać z żadnych napraw gwarancyjnych, a jeśli już, to aby odbyło się to bez żadnych perturbacji.
 

bestman101

New member
Z tego co wiadomo na chwilę obecną to Samsung nie robi, a robił tv do których dostaje się kurz
( w tv z tego roku nie ma potwierdzenia o takim fakcie), a z poprzedniego roku tv są już nie produkowane. Do tego robił takie tv z tamtego roku w seriach 5 i 6 w innych nie stwierdzono.
I o tym tez trzeba pisać żeby ludzie nie myśleli że tak jest we wszystkich ich produktach z ubiegłego roku.
__________________


Nic nie wiadomo odnośnie modeli TV z tego roku mogą robić takie same buble lub nawet gorsze najwcześniej wyjdzie to po kilku miesiącach i do roku od zakupu (ludzie nie oglądają 24h a tylko jak działa zaciąga kurz) wtedy będzie można mówić jak wygląda rocznik 2015.

Teraz to tak samo jak zgadywanie po ile będzie EURO na koniec roku.

Ja nie zaryzykuje i nie kupię i radzę innym to samo dopóki Samsung nie przyzna się jak jest i nie powie że nowe modele są od tej wady wolne. Jakby inaczej zachowali się przyznali się powiedzieli jakie modele co i jak i od kiedy już tego nie ma a tu co ??? wszystko jest możliwe.

Polaczki potestują buble (np testują tańsza technologia wytwarzania w fabrykach i towar na rynki trzeciego świata)
 
D

Deleted member 121090

Guest
I o tym tez trzeba pisać żeby ludzie nie myśleli że tak jest we wszystkich ich produktach z ubiegłego roku.
/QUOTE]
Masz pewność, że w tych z zeszłego roku ta wada się nie pojawi?
A jak się pojawi to Samsung inaczej potraktuje klientów?
 

bestman101

New member
Dobrego sprzedawce/producenta poznaje się nie wtedy jak sprzedaje masę towaru i fajnie dobrze idzie uśmiecha się do klientów bo kasy przybywa w kieszeni ale wtedy jak jest jakiś problem coś trzeba naprawić , wymienić , oddać czasami pieniądze.

Samsung postąpił jak pospolity cwaniaczek i oszust i tyle.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Oczywiście że nie mam pewności że w innych nie ma tej wady, ale nie ma pewności że jest ta wada w innych modelach.. prawda. W internecie nic ludzie nie piszą więc można domniemywać że w innych modelach nie ma tej wady. A już zakładać jak to Kolega jeden napisał wyżej że być może i w nowych modelach jest ten problem to już chyba są żarty... To takim tokiem rozumowania idąc nic byśmy nie kupili..

Ale masz rację potraktują tak samo jeśli ten kurz będzie bo zadzwoniłem na infolinię i z tego co Gość powiedział to każdy model tv ma taką samą gwarancję - zresztą tak jak przypuszczałem. Ale już dzwoniąc na infolinię można usłyszeć co nie wchodzi w gwarancję i jest to między innymi czyszczenie... Więc jak ktoś ma chęć np. na wysoki model tv to albo trzeba ryzykować i wierzyć że te serie są pozbawione ( zresztą może być i tak że serie niskie z tego roku będą tego defektu pozbawione ) albo nie kupować tv Samsunga.
Ale to jest nie możliwe bo i tak pewnie w 2015 roku Samsung będzie miał najwyższą sprzedaż bo zrobią mega promocje dodadzą smartfony co jakiś czas i ludzie tak kupią.
Osobiście nowych modeli serii 5 i 6 wcześniej jak pół roku od wejścia nie kupiłbym.. ale nie można zakładać z góry że od razu będą do bani.. trzeba teraz umieć wyciągnąć wnioski z modeli z ubiegłego roku i trochę odczekać aż troszkę te modele popracują u ludzi w domach.
 
Ostatnia edycja:

rafaa

New member
Samsung usunął mój komentarz ze zdjęciem mojego telewizora na fejsbuku. Czy jest możliwe, że zablokowali możliwość dodawania przeze mnie komentarzy na ich profilu? Bo zniknęła mi taka opcja :|

edit:
Oni naprawdę to zrobili, sku..syny :O


Tomasz O. To Ty?. Moich na razie nie usuwają ale ludzie powoli zaczynają się dopytywać czy w innych modelach też będą się takie kwiatki dziać. Samsung jakoś nie odpowiada.

Z innej beczki. Samsung tak poleca odpłatną usługę czyszczenia przez ich serwisy, serwisy twierdzą, że ryzykowna sprawa bo matryca może polecieć...chyba wezwę ten ich serwis na czyszczenie, zaplace te 250. Jak matryca się spier. to ciekawe co samsung wymyśli. W końcu polecali czyszczenie przez autoryzowany serwis tv który jest na gwarancji. Hmmm


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

KSG GLIWICE

New member

Attachments

  • 100_3267.JPG
    100_3267.JPG
    627,2 KB · Wyś: 90
  • 100_3268.jpg
    100_3268.jpg
    351,3 KB · Wyś: 71

rafaa

New member
Ksg piękną masz biel ;) Widzisz w Gliwicach jest dupne zapylenie heheheh. Wiem coś o tym, też jestem z gliwic. Wychodząc z dzieckiem na spacer zakładamy maski z filtrami żeby jakiejś pylicy nie dostać. Ja to pół biedy, szkoda malucha bo rośnie

Dodawaj te foty pod postami samsunga naich fanpage'u. Niech ludzie widzą, że nie tylko ja to mam.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
Ostatnia edycja:
Do góry