Ferguson FBOX ATV

Forest89

Active member
Bez reklam
A któryś z kolegów używa NC+ Go? Można jakoś zainstalować aplikację bo oficjalnie w Sklepie Play nie ma apki dla Android TV.
 

okhan

New member
U mnie reinstall też nie pomógł.
- zrobiłem reinstall by online, full
- zaktualizowałem netflixa
- odpaliłem netflixa, błąd
- restart
- odpaliłem netflixa, dalej błąd

Ktoś ma maila do ich pomocy technicznej?
 

okhan

New member
OK, kolejna próba pomogła. Tym razem zrobiłem to nieco inaczej, nie wiem, czy ma to znaczenie, ale napiszę, jakby ktoś jeszcze zmagarł się z tym problemem.

- Reinstall by online, opcja full
- akutalizacja wszystkiego w google play
- odpalamy netflixa, wyskakuje błąd

I tutaj - to co zrobiłem inaczej, to:
- nie zamykać netflixa z kodem błędu, tylko zrobić twardy reset przez odłączenie wtyczki

po ponownym uruchomieniu u mnie zadziałało
 

Fanek

New member
Bez reklam
Robiłem dokładnie tak samo jak okhan napisał tylko reset przez opcje urządzenia. Padre peper a ty jak robisz? nie wiedziałem że da się inaczej
 
Ostatnia edycja:

Padre_peper

New member
Firmware aktualne wgrałem już chyba z 10 razy, restart robiłem i z ustawień i przez wyciągnięcie wtyczki i z ekranu domowego i z ekranu błędu Netflixa i nawet w czasie ładowania aplikacji Netflix. Wczoraj kilka razy przestała działać obsługa Air Mouse Fergusona, nie traciła łączności bo nic nie dawało ponowne parowanie tylko wymagała restartu fboxa choć od miesiąca nigdy nie odmówiła pracy a na deser w nocy podczas oglądania filmu nagle w ciągu kilku sekund przywrócił się do stanu fabrycznego. Ciekawe jest też, że strasznie grzeje się gniazdo USB 3, posiedział w nim godzinę pendrive a po wyjęciu jego wtyk był ledwie do utrzymania w palcach, tak na oko 70-80 stopni.
 

Forest89

Active member
Bez reklam
No to na moje coś masz z nim nie tak. U mnie nie ma takich cyrków, jestem mega zadowolony z tego "gówienka" ;) Daj znać o tym serwisowi i umów się z nimi na wysyłkę sprzętu do serwisu.
 

Fanek

New member
Bez reklam
Jak Forest pisze dawaj go na serwis.
Forest zobacze z tym YT bo powiem szczerze, że mało kiedy go właczam na boxie
 

maximus600

New member
A któryś z kolegów używa NC+ Go? Można jakoś zainstalować aplikację bo oficjalnie w Sklepie Play nie ma apki dla Android TV.

No właśnie czy ktoś coś? Ostatnio usunęli nawet IPLę czym mnie bardzo wkurzyli. Nie miałem zrobionego backupu i po reinstalacji boxa - ze względu na Netflixa IPLI w Gogle Play już brak.
Z chęcią wrzuciłbym także na ruszt Cyfrowy Polsat GO ale na to chyba także nie ma co liczyć?
pozdrawiam
 

maximus600

New member
No to może zapytam inaczej. Czy ma ktoś może apke IPLA ale na Android TV a nie taką tabletową. Obecnie nie można poprać IPLI z Ggogle Play no chyba, że jest jakiś inny sposób?
 

Ted07

New member
Czy jesteście zadowoleni z użytkowania FBoxa? Zastanawiam się nad zakupem i nie wiem co wybrać czy FBoxa czy może coś sprowadzić z Chin Micool 8 pro ma 2 GB RAMu i 8 GB pamięci stałej. Możecie coś doradzić?
 

kozure

New member
Jest nowy soft na OTA - likwiduje całkiem błąd Netflixa.

Teraz wystarczy wybrać Upgrade Online i wybrać FULL dla czystej instalacji lub NORMAL by zachować pliki.

Sam miałem "oporną" sztukę i poprzedni soft nie pomagał - teraz nawet wtyczki nie trzeba było wyciągać :)

@maximus600 - Polsat podobno szykuje nową apke na Android TV stąd brak IPLA itp w sklepie Android TV

Ja zazwyczaj instaluje większość aplikacji z USB z pliku .apk - chodzą, choć czasami obsługa pilotem jest niemożliwa - ale pomaga mysz USB i jest znośnie;)
 

kozure

New member
@Ted07 - Fbox "łyka wszystko" jeśli chodzi o formaty audio/video, ma USB 3.0, Netflix jest 4K, no i jest polskie wsparcie!!! Ile ogarniali tego Neflixa? Tydzień?:D Mi tam pasuje to "gówienko" ;)
 

Forest89

Active member
Bez reklam
Ja tam też jestem zadowolony. Jest to nieliczny boxik, który ma Netflixa w 4K, wszystkie te chińskie to max 1080p lub nawet 480p. Z filmów jakie miałem to odtwarza wszystko włącznie z nowymi formatami MKV 4K HDR, różne Sample z bardzo wysokim bitrate przekraczającym 100mbps nie robią na nim wrażenia. Płynne działa, bez zadyszki. Jedyne co to u mnie YouTube w 4K się czasem wiesza, w sensie wiesza się obraz, dźwięk idzie dalej i sam box normalnie reaguje, jak przesune suwakiem film to się odwiesza i jest normalnie. I tu tam mam pytanie do innych użytkowników czy u Was YT w 4K też czasem wiesza się obraz? :)

Co do NC+ GO to będę instalował APK z pendrive i dam znać czy to działa.


Edit.
No i NC+ GO sprawdzone i działa. APK zainstalowany z pendrive. Sterowanie oczywiście do kitu bo to nie jest aplikacja stworzona pod Android TV. Oryginalny pilot działa tylko jako mysz, którym i tak nie można wszystkiego zrobić. Jakość niestety max 720p.
 

Attachments

  • IMAG2201~2.jpg
    IMAG2201~2.jpg
    44,3 KB · Wyś: 90
Ostatnia edycja:

Fanek

New member
Bez reklam
Netflix działa w 4K + DD 5.1, ale niestety bez HDR, tego mi troche brakuje bo coś tam się włacza z netflixa.

Ktoś może podpytywał Fergusona o netflix HDR ?
kilka dobrych miesięcy temu mieli wziąć to pod uwage - chodziło o jakieś licencje netflixa.
 
Do góry