Ferguson FBOX ATV

Forest89

Active member
Bez reklam
No tak robiłem. Wgrałem nowe FW, wszedłem w Netflixa, pokazało błąd, zresetowałem FBOX-a, wszedłem w Netflixa i dalej jest błąd ;) Netflixa masz zaktualizowanego w Google Play??
 

Manuelmanix

New member
Witam. Specjalnie założyłem konto żeby Wam napisać, że rozwiązanie od maximus600 działa. Zrobiłem wszystko wg instrukcji i po całej procedurze Netflix nie zadziałał. Włączyłem urządzenie i nie wiem czy to było przyczyną, ale apka Netflixa zaktualizowała się i wszystko w tej chwili działa jak należy. Po reinstalacji systemu dajcie aplikacji się zaktualizować i wyłączcie boxa trzymając przycisk kilka sekund. Powinno poskutkować.

ps. spróbujcie kilka razy zrestartować boxa
 

Forest89

Active member
Bez reklam
Wróciłem z pracy, uruchamiam FBOX-a, włączam Netflixa i... działa... :D Reset to najlepiej chyba z prądu odłączyć. Wczoraj grzebali u mnie z prądem i Netflix nagle zaczął działać :D
 

m.marecki

New member
U mnie Netflix również przestał działać. Kontaktowałem się z pomocą techniczną fergusona i z toku rozmowy wyszło, że stosują jakąś nakładkę na oprogramowanie które oszukuje Netflixa. Jakiś Burnkey czy coś podobnego. Pan obiecał wysłać na maila tą apkę do zainstalowania i wtedy Netflix zacznie działać.
Pytanie. Czy jest to zgodne z prawem ?
 

Forest89

Active member
Bez reklam
Nie kombinuj tylko zrób jak wszyscy, czyli zainstaluj najnowsze FW, włącz Netflixa, restart i ponownie włącz Netflixa.
 

Forest89

Active member
Bez reklam
Netflix działa w oparciu o platformę Android tv a nie jakiś autorski system Fergusona. Kto do kogo miałby mieć pretensje? Nikt nie grzebie i nie moduje samej aplikacji. Oglądanie i taka wymaga wykupienia subskrypcji. Już pomijam fakt, że Netflixowi raczej na rękę szerszy dostęp do ich biblioteki bo im więcej urządzeń tym więcej subskrybentów, prawda? ;)
 

maximus600

New member
U mnie Netflix również przestał działać. Kontaktowałem się z pomocą techniczną fergusona i z toku rozmowy wyszło, że stosują jakąś nakładkę na oprogramowanie które oszukuje Netflixa. Jakiś Burnkey czy coś podobnego. Pan obiecał wysłać na maila tą apkę do zainstalowania i wtedy Netflix zacznie działać.
Pytanie. Czy jest to zgodne z prawem ?


Naprawdę przejmujesz się takimi kwestiami? A jak myślisz dlaczego Netflix takie coś zrobił? Zapewne dogadał się z koncernami typu Samsung, LG którym bardzo ale to bardzo nie leży to, że masz takie same albo i większe możliwości na sprzęcie za parę groszy co na ich hiper i extra pudłach za tysiące.
Gwarantuję Ci, że tym koncernom zależy bardzo ale to bardzo na tym aby miliony użytkowników stwierdzili że tanie android boxy są do kitu i należy natychmiast lecieć do sklepu kupować ich telewizory. Zrobią wszystko aby Ci wmówić że ich produkty są ech i och no bo jak to może być, że masz 4K, HDR i kupę innych możliwości o Kodi i IPTV nie wspominając w urządzonku za 300 PLN a ich super i hiper telewizory za 10.000 wzwyż oferują dopiero zbliżone możliwości? Czyli co? Netflix tak bardzo się o Ciebie martwi, że pomimo tego iż płacisz Mu abonament odcina Ci dostęp do usługi?
Pomyśl o co naprawdę w tym chodzi. pozdrawiam
 

Fanek

New member
Bez reklam
Wczoraj zrobiłem update poszło od razu bez problemów, przed tym polecam zrobić backup na pendrive jeśli ktoś ma dużo apek poinstalowane - zachowuje też wszystkie ustawienia boxa fajna sprawa.

Co zauważyłem to netflixa działa teraz normalnie przy ustawieniu audio na RAW i poprawnie wykrywa DD 5.1, update jak najbardziej na plus! :)
Jeszcze tylko HDR by się przydał, ktoś może pytał ich w tej kwestii ??

Netflix oczywiście działa w 4K, jest ikonka 4k UHD przy odpowiednich pozycjach, Forest zawsze tak było ;)
 

Padre_peper

New member
Czy jest ktoś komu Netflix nadal nie działa (NW-6-404), wszystko robiłem zgodnie z instrukcją, kilka razy i dalej nic. Dostałem nawet od serwisu link do właściwego firmware i wgrałem z pendrive. Fboxa mam od miesiąca i do zeszłego tygodnia działał ok. Netflix na aplikacji na telefony wgranej na Fbox działa bez problemu. Pozostaje mi wysłać do serwisu ale obawiam się czy uznają reklamację skoro sprzęt teoretycznie sprawny, choć z drugiej strony Netflix nie pozwala się zalogować to nie ważne na czyim koncie będą sprawdzali o ile będą sprawdzali a nie tylko ponownie wgrają nowy soft i odeślą.
 

Forest89

Active member
Bez reklam
Wyszło nowe FW, zaktualizowałem OTA, nowa kompilacja ma nr 20180912.202524 (2018-09-13). Niewiem jakie zmiany póki co, ale niewiem czy czasem coś nie było naprawianie z Netflixem bo działa od razu, nie trzeba nic kombinować z restartowaniem itd.

Wysłane z HTC 10 [Tapatalk]
 

Fanek

New member
Bez reklam
Padre peper tak robiłeś?

Aktualizacja oprogramowania przez sieć:

ATV USTAWIENIA -> Informacje -> Aktualizacja systemu

Koniecznie wybrać REINSTALL by Online i koniecznie wybrać opcję FULL

Po aktualizacji oprogramowania, Netflix nadal nie powinien działać.

Po zobaczeniu błędu, proszę o ponowne uruchomienie Fboxa.
Następnie Netflix powinien działać bez problemu.
 

Padre_peper

New member
@Fanek
Jasne, robiłem dokładnie tak i to kilkukrotnie pomiędzy kolejnymi próbami profilaktycznie przywracając stan fabryczny , resetując przez soft oraz przez wyjęcie wtyczki zasilacza na co najmniej minutę. W życiu aktualizowałem firmware w rożnych sprzętach w daleko bardziej pokręcone sposoby i gdzie to było możliwe to wszystko działało :) Pamiętam że jak kupiłem Fbox to DRM nie było domyślnie włączone a ponieważ mam kiepsko z jasnowidzeniem a nic w setupie nie znalazłem to napisałem do serwisu i dowiedziałem się że włącza się je w IPTV, teraz już po aktualizacji jest domyślnie włączone. Soft mam bezsprzecznie aktualny a Fbox od aktualizacji był juz kilkukrotnie bez prądu a Netflix dalej wyświetla błąd NW-6-404. Resetowałem kilkukrotnie router, sprawdzałem po Ethernecie i wifi ba, zmieniłem nawet źródło internetu na innego providera, zostawiłem Netflixa na pół godziny przez które 60 razy próbował się połączyć. Wgrałem najnowsze firmware otrzymane z serwisu po USB. Nie ma już nic logicznego co mógłbym zrobić. Na wszelki wypadek nawet nie korzystałem z Restore User Data obawiając się czy czegoś nie nadpiszą.
 
Ostatnia edycja:

Fanek

New member
Bez reklam
- W zakładce Aktualizacje pokazuje ci nową date softu tak? 2018........
- Po instalacji firmware apke netflixa też aktualizujesz ze sklepu?
- Tam gdzie masz zainstalowane aplikacje zobacz na netflix i czy na starcie nie zajmuje nic w pamięci podrecznej?
- w APToideTV masz inną apke netflixa czarny na tablety, zobacz tą czy ta działa?

Jeśli wszystkim działa a u ciebie nie w jakieś pierdółce tkwi problem imo
 

Padre_peper

New member
Cztery razy tak, oglądam Netflixa na aplikacji do zwykłego androida którą skopiowałem sobie że smartfona, nawet bym się pogodził z obsługą myszą bo kupiłem fbox razem z air mouse sr400 ale przeglądanie biblioteki jest niewygodne no i nie da się krzyżakiem przewijać filmów. Jakość filmów jest doskonała, podejrzewam że fullHD, pewnie ta aplikacja też wykrywa aktywny videwine. Właśnie zrezygnowałem z abonamentu sat, nie mam żadnej telewizji, fbox i netflix jest moim jedynym źródłem rozrywki więc chciałbym żeby obsługa była normalna. Kupiłem za 170 zł na Amazonie Roku ale zginęło w transporcie więc kupiłem fbox szczególnie że mam jeszcze hbo go więc muszę mieć box umożliwiający sideload o obsługę myszą.
 
Do góry