Denon X-4000 problem

rabit

Active member
Bez reklam
Hmmm... Sprzęt oddany w poniedziałek w zeszłym tygodniu i dalej nie mam go w domu. Dzisiaj dzwoniłem do sklepu i podobno jest problem w Hornie, bo nie ma już X-4000 w kolorze złotym, a w czarnym też ponoć już wyszły (ja mam czarny). Jutro mam dostać odpowiedź co dalej. Po telefonie do sklepu, odezwał się serwisant z Horna, i powiedział, że u nich pracuje ten sprzęt już dwa dni, i nic się nie dzieje. Że może to wina blu-raya? Tylko że ja mam Denona 1713 i z Onkyo współpracował bezproblemowo. Pewnie się powtarzam, ale Denona kupiłem 01.07 i miałem go tydzień w domu.
 

rabit

Active member
Bez reklam
Pierwsze zdjęcie przed pierwszą naprawą. Drugie przed drugą naprawą.
 

Attachments

  • 2014-07-05 09.02.11.jpg
    2014-07-05 09.02.11.jpg
    251,5 KB · Wyś: 49
  • 2014-07-27 20.39.31.jpg
    2014-07-27 20.39.31.jpg
    739,9 KB · Wyś: 48

rabit

Active member
Bez reklam
Zaniosłem do sklepu i powiedziałem że chcę nowy. Niestety w sklepie powiedzieli że musi sprzęt sprawdzić serwis i wtedy dostanę nowy. Niestety tak się nie stało, ponieważ serwis powiedział że to pewnie jakieś "zawieszenie" i u nich nic niepokojącego nie występuje. W sobotę chciałem puścić nowy koncert Metalliki (ten z filmem) w 3d znajomym, i niestety nie miałem takiej możliwości. W 2d nie było problemu. Widziałem w ich oczach... sprzęt za tyle kasy i niezły szajs.
 

Henry

Active member
Bez reklam
Pytam, bo jeśli byś zgłosił niezgodność z umową, to wtedy obowiązuje ich max 14 dni, po tym terminie jeśli np. nie wrócił by sprawny sprzęt to oznacza, że twoje żądanie zostało zaakceptowane
 

rabit

Active member
Bez reklam
Wydawało mi się że robie dobrze, odnosząc Denona do sklepu i żądając nowego, a nie wysyłając do Horna. Sprzedawca umówił się ze mną na jutrzejszy dzień, więc coś więcej będę wiedział jutro. Dobrej nocy :)
 

pacmanx

New member
Miałem w 100% identyczny objaw kiedyś na kiepskich kablach hdmi.
Do tego w 2D potrafiło chodzić ok, ale 3D wymaga wyższych przepustowości i odbiornik sygnału (projektor) potrafił w ogóle nie wyświetlić obrazu. Zmniejszenie na 1080i (jeszcze mniejsza wymagana przepustowość) pomagało w 100% - obraz był ok, do momentu aż wymieniłem kabel...

Spróbuj także zrobić taki test - odłącz wszystkie niepotrzebne kable (przede wszystkim antenowe) od tv i amplitunera oraz innych urządzeń (zostaw tylko to co absolutnie niezbędne, odłącz też niepotrzebne urządzenia) i sprawdź obraz - może zakłócenia powoduje dodatkowy prąd płynący przez masę pomiędzy urządzeniami?
 
Ostatnia edycja:

rabit

Active member
Bez reklam
Niestety nie mogę przeprowadzić testów, ponieważ sklep się nie odezwał. Serwis też nie zadzwonił, więc dalej jestem w czarnej d...e. Jeżeli to wina kabli, to dlaczego na Onkyo wszystko chodziło ok? Onkyo oddałem w dobre ręce, ale jak będzie trzeba to do mnie wróci i przetestuję. Ale tak jak piszę: miałem Onkyo 608 - swój, oraz 828 na testach i nie było problemu, więc dlaczego miałby być w Denonie? Naprawdę zaczyna mnie to denerwować. :(
 

rabit

Active member
Bez reklam
Tylko jest jeszcze jeden szkopuł. Denon pracuje bez problemu powiedzmy pół godziny, ale jak tylko się nagrzeje (tak mi się wydaje), to mam "śnieg" na tv, i po jakimś czasie, zaczynam całkowicie tracić wizję. Wczoraj mieli dzwonić ze sklepu, lecz niestety znowu zero wiadomości. :(
 

rabit

Active member
Bez reklam
Przed wysłaniem do serwisu, sprawdzili amplituner również w sklepie, aby wykluczyć problem z moimi połączeniami. Jak się okazało, u nich był taki sam efekt jak u mnie. Mają nowy model Toshiby i swoje kable, a ja mam LG. Przed chwilą dzwoniłem do serwisu, i u nich nie ma żadnego problemu, przez cztery dni. Wymiana dopiero po trzeciej naprawie. Ostatnio miałem zrobione pozytywnie psychotesty, ale jak nie dostanę nowego sprawnego amplitunera, to wyrzucę go przez okno. Co za różnica czy będzie leżał przed moim domem, czy w serwisie. I tak nie mogę się nim cieszyć :) Oczywiście żartowałem, ale już tylko to mi zostało. Śmiać się z tego.
 

werf

Active member
Bez reklam
Ale ty masz cierpliwość dalej walczysz z gwarantem
Nie możesz po prostu odstąpić od umowy i kupić w innym sklepie który ma jeszcze na stanie kolor czarny ?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ale ty masz cierpliwość dalej walczysz z gwarantem
Nie możesz po prostu odstąpić od umowy i kupić w innym sklepie który ma jeszcze na stanie kolor czarny ?

Tak jak piszesz... myślę ze w hornie kręcą, skoro w sklepie jest to samo co u Ciebie na innym tv i na innym kablu to by musiało być wielkie szczęście żeby w serwisie nagle olśniło amplituner ..
 

Rafal7

Banned
Musiałby chyba jechać osobiście do serwisu i niech przy nim włączą ampli i sprawdzą, tylko uprzednio niech nr.-y sprawdzi na ampli czy to aby jego.
 

rabit

Active member
Bez reklam
Za daleko żebym się do nich fatygował. Teraz mają w sklepie plan, aby Horn zadzwonił do swoich sklepów patronackich, czy przypadkiem nie mają na stanie X-4000. Nie uwierzycie kiedy dają mi odpowiedź... w poniedziałek. Jak tak dalej pójdzie, to okres gwarancyjny się skończy i bujaj się kliencie. Podoba mi się jak gra Denon, ale jeżeli Horn tak podchodzi do człowieka który płaci prawie 4000 zeta za amplituner, to powiem szczerze, że już chyba nigdy nie kupię sprzętu z dystrybucji Horna.
 

werf

Active member
Bez reklam
Jeśli nie znajdą ci czarnego daj znać są dostepne po 3200 a jeśli Denon ci się znudził to można zawsze bliźniaka 7008 za nie całe 4 :-D
 

rabit

Active member
Bez reklam
Ale to też Horn. I powiem szczerze że już szukam czegoś w podobnych pieniądzach, i chyba to będzie Yamaha 1030. Tylko gdzieś to muszę odsłuchać, i odzyskać pieniądze. Wcześniej pisałem, że blackninja miał lepszą cenę, ale chciałem być fair co do sklepu w którym robiłem odsłuch. Denon X-4000 mi i mojej żonie pasuje dźwiękowo. Ale może to jakiś biznes? Jeden ampli tydzień jest u mnie, potem niby do serwisu, a tak naprawdę do następnego klienta...
 
Do góry