Denon X-4000 problem

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Z pewnych i nie drogich, to Alphard. Bardzo dobre wykonanie, zero problemów.
Ja jestem zadowolony, kilka osób na forum również.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dla stuprocentowej pewności zamienię kable HDMI. Tylko pytanie na jakie, żebym nie miał już złudzeń, że to aby na pewno nie moja wina? Mam tv LG 47LW570S. Potrzebuję trzech kabli (nc-ampli, blu-ampli, ampli-tv)

Możesz nawet nie kupować, a wypożyczyć i sprawdzić...Do jakiej kwoty chcesz kupić i ile metrowy kabel hdmi?
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Gdybyś tylko Hans2 napisał troszkę wcześniej. Nie chciałbym za dużo wydać. Coś ok. stówki za kabel (300 za komplet)? Potrzebuję 2,5 - 3 metrów do tv, 2m. do nc+ i 0,5 między blu i ampli. Wypożyczenie jest ciekawą opcją, ale jeżeli policzę paliwo spalone do sklepu, to mam już połowę kabla. Czy ten będzie ok: ALPHARD HDMI DA VINCI 1,6 M HD 8 PI (4443692885) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ?

Ja bym cos kupil ( będzie deko drożej ) ale ja osobiście bardziej ufam tej firmie - bandridge seria profigold..Choć sś ludzie i tutaj na forum którzy są zadowoleni kabli z Alpharda tylko nie wiem czy nie deko droższych.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Kupuj Alpharda, w tej cenie nie ma nic lepszego.
Niczym się nie różni od tych po kilkaset zł. Wykonanie pierwsza klasa.
Mam coś podobnego, ale chyba inny model. Potem sprawdze.
 

rabit

Active member
Bez reklam
Chyba jednak znowu będę męczył panów ze sklepu, bo u nich na ich tv, był ten sam problem (sprawdzali przed wysyłką do serwisu). Druga sprawa, to jednak moje stare Onkyo 608 i 828, nie miało problemów z tymi kablami.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja bym tak właśnie zrobił, pomęczysz się trochę teraz, za to w przyszłości nie będziesz się zamartwiał.
Ja bym działał teraz, póki temat jest gorący.
Co do kabli to też róznie bywa, kiedyś po wymianie ustąpił problem z zanikaniem obrazu.
Tak czy inaczej, ja bym działał i uderzał z ampli na wymiane/naprawe.
 

rabit

Active member
Bez reklam
Armanig, dobrze gadasz. Niestety jutro wyjeżdżam, więc może coś w piątek, sobotę będę wiedział.
 

werf

Active member
Bez reklam
Ile ty masz ten amplituner ?
Nie możesz ich docisnąć z tytułu niezgodności i pozbyć się tego konkretnego egzemplarza
Serwis jak to serwis u nich nigdy usterki nie występują a ty widać masz żyłę wodną pod domem
 

rabit

Active member
Bez reklam
Kupiłem go 1 lipca, ale w domu mam go może tydzień. Niestety ta żyła wodna działa tylko na ampli Denona (blu-ray tej firmy działa jak należy). :)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Chyba jednak znowu będę męczył panów ze sklepu, bo u nich na ich tv, był ten sam problem (sprawdzali przed wysyłką do serwisu). Druga sprawa, to jednak moje stare Onkyo 608 i 828, nie miało problemów z tymi kablami.

A masz włączone sterowanie hdmi w bluray? I czy masz włączony szybki start w bluray ? Chyba, że w 1713 nie ma tego...
 

rabit

Active member
Bez reklam
Przepraszam że tak długo mnie nie było, ale praca nie pozwalała. Jak wyłączyłem Deep Color to od razu miałem śnieżenie. Tylko w AUTO dało się oglądać. Sterowanie HDMI mam wyłączone. W sklepie powiedzieli że dostane nowy, tylko ten muszę oddać. W przyszłym tygodniu będę działał.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zgadza się, kasa byłaby jeszcze lepszym rozwiązaniem, albo jeszcze lepiej, kasa + zadośćuczynienie za zmartwienia kolegi.
Tak żeby akurat starczyło na Denka 4520 :)
 
Do góry