Data udostępnienia firmware dla modeli 255 i 355 przez koncern Harman/Kardon

Blink_182

Klub HDTV.com.pl
VIP
gboy napisał:
Właśnie dostaje k...cy.Zrobiłem upgrade i zaczęło sie pykanie w głośnikach.Ludzieee...Co tu zrobić, jeszcze raz upgrade?Puka przy przełączaniu kanałow z dolby na stereo.Żałuję ze to wgrałem bo wszystko w sumie było dobrze wcześniej...

Ciesz się ze tylko przy przełączaniu z dolby na stereo. Ja mam w jednym H/K pykanie nawet w momencie jak się zmieniają reklamy w TV. Oczywiscie pykanie przy zmianie kanalów tez jest. W weekend zrobie mu upgrade i jak nie pomozę to moja kobieta kaze mi sie wyprowadzić z tym H/K :)
 

darkmajin

Member
Bez reklam
przyznaje... przyznaje sie równiez do tego ze moj model jest całkowicie bez wad radze kupowac te po Jul 2008 ..z tyłu jest nalepka mozna sprawdzic
wczesniej miałem model z marca był probem z wiatraczkiem to se wymieniłem :rolleyes:
 

gboy

New member
Najbardzie mnie w....ia to ze przed upgradem bylo dobrze a teraz jest źle...!

Ja kupile, pare dni temu i podkusilo mnie zeby ten upgrade zrobic bo mialem problemy przy ogladaniu VOD z n ki...Problem i tak pozostal a dodatkowo to pykanie...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

unky

Member
gboy: Trzeba reklamować sprzęt. Ja po długim weekendzie wysyłam do serwisu. Na szczęście wysyłka idzie na koszt serwisu.
Tylko szkoda że takie problemy z tym klamotem w sumie za niemałe pieniądze.
 

gboy

New member
Ja pobawie sie z nim przez weekend, jesli sie nie poprawi to tez wysle do serwisu.

POnowny upgrade nic nie daje...Pozostaje serwis.Nie daruje im tego hehe
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

unky

Member
Tez upgradowałem kilka razy i efekt ten sam - zero poprawy a jak już napisałem powyżej to jest nawet gorzej niż przed upgradem - przy sound mode na autoselect jak leci standardowy sygnał stereo p HDMI i ampli przełącza się w dziwny try w którym gra tylko sub (na wyświetlaczu jest tylko symbol sub'a) - porazka totalna.
 

Blink_182

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja tez bede musial wyslac sprzet do serwisu. Mam jedna sztuke w ktorej ugrade nic nie dal. Pukanie w glosnikach jest bardzo glosne.Im dluzej sprzet pracuje tym jest to glosniejsze. Mam troche watpliwosci co do serwisu H/K. W serwisie dostalem info ze nie mieli takich przypadkow co wydaje mi sie bardzo dziwne. Pan z serwisu sugerowal mi ze to moze byc normalna rzecz w H/K. Boje sie ze sprzet wroci nie zrobiony.
 

unky

Member
Ślijmy te Harmany z pukanie w głośnikach do serwisu. Jak ja dzwoniłem to też mówił że nie było takiego przypadku a słyszę że Blinkowi powiedział to samo, czyli nie do końca mówił prawde bo albo ja albo Blink powinnismy usłyszeć - tak ktoś już zgłaszał ten problem, a nie że "pierwsze słyszę o takim problemie" - niemniej mi obiecał że zajmą się tym i podłączą tuner SAT celem sprawdzenia.
Potwierdzam - mam ten sprzet już półtora miecha i rzeczywiście coraz głośniejsze te pyknięcia - już w nocy nie daje się oglądać tak wali w głośnikach...
 

Blink_182

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie wiem jak jest u Ciebie ale u mnie te pyknięcia zaczynają się dopiero jak sprzęt się rozgrzeje. Przez 30 minut od włączenia jest cicho a dopiero później zaczyna pykać. Po godzinie od włączenia jest to już bardzo głośne. Zwróć na to uwagę i opisz to dobrze bo jeżeli w serwisie po włączeniu sprzętu będzie cicho to Ci go odeślą z adnotacją że usterki nie stwierdzono.

Właśnie dostałem informacje od jednego z naszych kolegów z forum ze serwis H/K wymienił mu sprzęt na nowy ponieważ nie był w stanie naprawic tego pykania. Sytuacja miala miejsce w sierpniu.
 
Ostatnia edycja:

oskar2008

New member
Hk247

Witam. Na przełomie czerwca-sierpnia reklamowałem w serwisie HK amplituner 247 ze względu na uciązliwe pykanie w głosnikach podczas zmiany źródła oraz w trakcie zmiany kanałów w tv "n". Dwukrotnie w serwisie stwierdzili ze sprzet jest sprawy. Rzeczywiście gdy osobiście u nich słuchałem nie było słychać tych trzasków. Przyczyną może było zbyt krótki odsłuch (tak naprawde nie wiem). Systuacje rozwiązał właściciel serwisu Pan Michał, wymieniając mi jednostkę na nową. Osobiście przyjechał do mnie sprawdzić czy rzeczywiście usterka ustąpiła. Ustąpiła.
Bardzo dziwią mnie posty userów którzy piszą ze dzwoniąc do serwisu HK słyszą iż opisywany problem jest im nieznany. Mój przerabiali na przełomie czerwca-sierpnia. Zakończony wymianą ampltunera na nowy. Ktoś tu mówi ewidentną nieprawdę. Firma HK nie powinna chować głowy w piach jesli wypuscili wadliwe jednostki powinni o tym poinformować swoich klientów i jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem. Ilosć wpisów na tym forum świadczy iz problem rzeczywiście istnieje. Wykonywanie upgrad-ów firmware przez użytkowników na sprzęcie za 3tysiące to jakieś nieporozumienie. To nie jest manta czy ferguson za stówe. Ciekaw jestem jak teraz po ingerencji w sprzęt będziecie go reklamować. To jest pierwszy powód przez który relamacji wam nie uznają.
Z niecierpliwością będe śledzić jak zakończy sie ten wątek. Mysle że wszyscy powinni udać się z tymi problemami do serwisu. Rozmawiajcie z panem Michałem - gość kompetentny i rzeczowy na pewno wam pomoże. Nie wykonujcie żadnych napraw na sprzęcie który macie na gwarancji.
Pozdrawiam Zadowolony Klient Serwisu HK w Katowicach.
 

arsenal

Moderator
VIP
Upgrade oprogramowania to nie własnoręczna naprawa. Skoro producent umożliwia taki upgrade, daje potrzebne oprogramowanie ładujące i sam soft na swojej stronie to wie co robi. Przyznaje się do pomyłki. Umożliwia szybkie i łatwe, własnoręczne zlikwidowanie problemu.
Twierdzisz, że Sony Playstation 3 to też kategoria Manty i Fergusona bo Sony też wypuszcza co jakiś czas nowy soft internecie? Telewizory Samsung, Sony czy Panasonic za kilka i kilkanaście tysięcy złotych też dostają często nowy soft do pobrania i samodzielnej instalacji. To także jest nieporozumienie?
 

matador73

New member
witam wszystkich,

mi się wydawało, że mam duże doświadczenie i nabrałem się na zakup HK355. .
Po dwóch dniach wysłałem go do serwisu, bo nie mogłem znieść szumu zasilacza. W/g mojej wiedzy i doświadczenia nie jest to problem z wentylatorem, a całym blokiem zasilacza który jeszcze przed włączeneim wentylatorów wydaje dziwne impulsowe dźwięki (niestety każdy model - sprawdziłem to w sklepach). Odebrałem z serwisu sprzęt bez żadnej poprawy. Co do grzania się tego sprzętu to dziwię się, że projektowany w tak mega gorącym klimacie ma w sobie taki mały radiator wspomagany przez wentylatory. Moim zdaniem to nie najlepsze rozwiązanie o czym świadczą liczne posty. Można było tak jak to robią inni zastosować większy radiator, dzięki czemu wentylatory włączałyby się po dobrym rozgrzaniu sprzętu. Tymczasem on już od poziomu pojedynczych watów zaczyna zachowywać się jak piekarnik i włączać najpierw przedziwne skwierczenie a potem wentylację....
Co do upgradu, to czekałem podobnie jak wszyscy na ten cud i niestety jest chyba gorzej niż było. Nie można wierzyć w to, że oprogramowanie poprawi pracę zasilacza, ale przynajmniej wyeliminuje niedociągnięcia jittera, złe przełączanie między źródłami analogowymi a HDMI, połykanie początkowych fragmentów utworów, losowe zamrażanie obrazu itd.
Po zmianie softu zaobserwowałem jednak szereg dodatkowych mankamentów:(
- mnóstwo "pyknięć" w głośnikach których wcześniej nie było np. podczas przerzucania ścieżek DVD/CD, wyłączania wzmacniacza
- nieprawidłową pracę dekoderów np. odsłuchu z radia w systemie Logic 7, w którym głośniki wariują emitując raz po raz efekty z różną głośnością
- gorzej wchodzi menu, czasami jest to niemożliwe i trzeba kilka razy wciskać menu AVR.

Mam wrażenie, że poprawiono kalibrację z mikrofonu, który wydaję mi się lepiej teraz dostraja kolumny i poza tym można to wyłączyć w obrębie każdego źródła:D.


czekam na kolejną aktualizację....
Może Amerykanie zrobią ze swojego CHEVROLETA po kilku aktualizacjach Hondę.....he....he...:wink:

pozdr.
Matador
 

bandzlor

New member
Widze za Arsenal caly czas w zaparte broni H/K ;) no akurat tobie sie udalo ale jak tu czytam to 99% ludzi ma z nimi problemy i nie ma co sie oszukiwac... A co do playstation to tam wszystko sie robi automatycznie bez zadnej zabawy i nie trzeba kupywac dodatkowego kabelka...
 

arsenal

Moderator
VIP
Jak sprzęt jest niesprawny to się go reklamuje. Mój AVR 255 jest sprawny. Po aktualizacji zniknęło zanikanie dźwięku w PS3. Nic nie pyka, nic nie szumi, nic się nie przegrzewa, nic nie wariuje w głośnikach. Komuś nie działa to do serwisu. Przecież to proste. Przez samo pisanie na forum się nie naprawi.
Naprawdę szkoda mi tych z was, którym coś nie działa jak powinno. Harman sam sobie wystawia opinię i ma nauczkę na przyszłość. Nie zmieni to jednak mojej opini na temat jakości tego co we wzmacniaczu najważniejsze. Jakości audio. Ta jest dla mnie, podkreślam DLA MNIE, wysoka. Lepsza od Onkyo 606 i Denona( modelu nie pamiętam - cenowo ta sama klasa). Dlatego wybrałem AVR255 i nie zmieniam na żadnego japońca w tym przedziale cenowym.
A co do playstation to tam wszystko sie robi automatycznie bez zadnej zabawy i nie trzeba kupywac dodatkowego kabelka..
Telepatycznie się przecież nie wgra:rolleyes: Do PS3 też potrzeba kabel sieciowy, połączenie Wi-Fi lub wypalić płytę CD/DVD z softem. Ludzie. Kryzys wam tak tryb narzekania na ostro właczył? Jak kogoś nie stać na wydanie 5 złotych na kabel RS niech zakłada wątek pomocowy na forum. Zrobi się składkę i pomoże w biedzie.
 

oskar2008

New member
Arsenal. Jesli klient kupuje sprzet za 3tysiące złotych to stawiając go na półce sprzęt ma po prostu grać. Zawsze. Niedopuszczalne jest przy tej kategorii sprzetu i w tym przedziale cenowym szukanie usterki na własną rękę. Ilośc wpisów na tym forum swiadczy ze problem rzeczywiście istnieje. Rozwiązanie problemu leży po stronie HK a nie klienta.

Arsenal wskaż mi linka do polskiej strony internetowej HK gdzie firma przyznaje się do błedów w amplitunerach i wskazuje algorytm naprawy. Ja czegoś podobnego nie znalazłem. A wystarczyła by krótka informacjia i każdy klient wie co ma dalej robić. Wcale nie jest powiedzane ze ten nowy soft naprawi to uciązliwe pykanie. Z wpisów na tym forum stwierdzam iż wgranie softu nie pomaga. Mysle ze ze wzgledów marketingowych taka informacja nigdy sie nie ukaże na oficjalnej stronie HK.

Czytając to forum, zauważyłem iż opisywany problem wystepuje w amplitunerach AVR 247, 255 i 355. Jesli ktoś ma podobny problem w innym modelu prosze o wpis.
 
Do góry