Parafrazując słynne hasło nie zamierzałem nikogo urazić.Sam siebie bym musiał tym walnąć ,bo też czasem coś w MM kupuję(czajnik,toster itp.).Miałem na myśli oczywiście kwestię cen i poziomu obsługi,a dokładniej kompletnej niewiedzy pracowników(są wyjątki),bo do ich stosunku do klienta raczej bym się nie czepiał-nie jest źle.Poza tym wybór towarów jest moim zdaniem bardzo marny.W takim supermarkecie powinno być niemal wszystko,tymczasem całe ściany zawieszone są jednym modelem tv,a na nowości trzeba czekać miesiącami(gdy gdzie indziej już dawno są).Co do cen-przy tv o wartości ok.7-8 tyś. różnice względem cen w sklepach internetowych sięgają często ponad 2 tysięcy zł !!!(służę przykładami).Jeśli ktoś chce tyle przepłacać,no cóż jego pieniądze - jego sprawa.Myślę,że warto jednak spróbować - wiem,że wiele osób ma opory/obawy przed kupowaniem w necie(też kiedyś miałem).Natomiast te różnice mnie oburzają - wiem że mniejsze koszty w sklepach netowych itd.,ale MM to gigant-dostaje ogromne rabaty,koszty też ma stosunkowo niskie.Jeśli różnice sięgają 1/3 ceny to ktoś tu nas skubie i to nieźle.jacek76 napisał:I to ich niezwykle celne hasło: MM nie dla idiotów - wyłącznie dla wyjątkowych idiotów.
Witam,
ja dla odmiany kupuję elektronikę tylko u nich.
Nie liczę na wiedze i doradztwo sprzedawcy, bo nie ma się co łudzić - zazwyczaj nie są specjalistami, więc trzeba samemu wiedzieć co się chce kupić.
Mają za to duży wybór i serwis z którego zdarzało mi się korzystać i tu spełnili moje oczekiwania.
Co do ceny - pewnie że zazwyczaj jest wyższa niż w necie (zawsze można coś wytargować), ale ja wolę zapłacić trochę drożej i kupić coś co widzę, mogę sprawdzić i zabrać od razu do domu.
Jak kupuję TV za 10000pln i przepłacam w stosunku do netu np. 1000pln wiedząc, że przez rok stracę na nim 4000-5000pln (chcąc sprzedać) to patrząc na serwis (pewna gwarancja, zwrot w 10 dni, akcja typu tv na próbę na 2 m-ce, brak problemów z ewentualną wymianą, brak pośredniczącego transportu kurierem-ryzyko uszkodzenia itp.) zgadzam się na to i wiem za co przepłacam.
Jeżeli ktoś patrzy tylko na cenę i chce zawsze jak najtaniej to net jest właśnie dla niego i wtedy trzeba tylko znaleźć w gąszczu różnych sklepów (czasami niepewnych) ten, który spełni oczekiwania i zapewni obsługę na odpowiednim poziomie.
Na to ja akurat nie mam czasu ani rozeznania, a ewentualne nerwy i niepewność (ryzyko) nie są dla mnie warte wkalkulowanej nadpłaty.
Pzdr
Jacek
Przypominam - kupując w sklepie internetowym(z głową -sprawdzonym,solidnym) mamy wszystko co trzeba:
-gwarancję
-rękojmię
-możliwość zwrotu
-możliwość sprawdzenia towaru w obecności kuriera
Nie dajmy się naciągać.
Ostatnia edycja: