Aster HDTV

Kleszcz25

New member
Nie ma co się nigdzie przenosić. Na razie to użytkownicy Aster będą przez rok dojeni przez UPC bo takie mają umowy i oferty programowej i cennowej UPC nie powąchają :(
 

piteron

Active member
Bez reklam
o ile powąchają kiedykolwiek
UPC juz teraz umie zrobić ze jedna klatka w bloku ma bogatszą ofertę za mniejsze pieniądze od drugiej
zresztą Vectra tez w tym bryluje
 

piteron

Active member
Bez reklam
proszę bardzo
Żuromińska 1 Bródno w pierwszej znajomy ma Max HD,i internet 10Mb za 55 zł
ja miałem select HD i net 5 mb za 85 zł
dodatkowo u mnie w paczce nie było kanału TVP historia,a znajomy takowy kanał miał w selekcie
i tak na marginesie,skoro uważasz że pisze bzdury to napisz to w sposób cywilizowany,inaczej jestem skłonny mieć podejrzenia ze jedynie co umiesz to obrażać innych
 

brodacz

Active member
Bez reklam
proszę bardzo
Żuromińska 1 Bródno w pierwszej znajomy ma Max HD,i internet 10Mb za 55 zł
ja miałem select HD i net 5 mb za 85 zł
dodatkowo u mnie w paczce nie było kanału TVP historia,a znajomy takowy kanał miał w selekcie
i tak na marginesie,skoro uważasz że pisze bzdury to napisz to w sposób cywilizowany,inaczej jestem skłonny mieć podejrzenia ze jedynie co umiesz to obrażać innych

Przepraszam cię, to jednak Twój sąsiad bredzi. NIGDY nie było i nie ma takich cen nawet w promocji "Kosmiczna specjalnego przeznaczenia 2010-2". Jeśli nie chcesz by nadal wciskał Ci kit to poproś by pokazał fakturę i wszystko stanie się jasne. Jak nie chce pokazać faktury to wystarczy pesel i ID. Pozdro
 

piteron

Active member
Bez reklam
jakoś mi to nie pasuje,osobiście i u mnie był przedstawiciel i zaproponował takie same zasady,jedyny warunek to taki że musiał bym zrezygnować z usług ja,i nowa usługę wziąć na inna osobę
dlatego musiałem zmienić operatora,który notabene dal lepsze warunki,lecz jakość usług jest diametralnie gorsza od tego co mialem w UPC,tam było może i wolno,ale awaria była jedna,w tamtą zimę,tu (czyli Vectra) zdarzają sie więcej niż często
w Aster,(a bylem ich klientem ok 16 lat,jeszcze za czasów BEJ)też było ok pod wzgledem technicznym,ale cena to kosmos
 

piteron

Active member
Bez reklam
potwierdzam
praktycznie co weekend jest jakaś awaria internetu,praktycznie codziennie zgłasza mi na TVP1 program kodowany itp
cena owszem fajna,ale czasami mam już serdecznie dosyć
dodatkowo oferta programowa jest delikatnie mówiąc taka sobie
a najlepsze jest to ze w pakiecie złotym dają niby 2 kanały HD,ale przedstawiciele nie wiedzą,lub nie chcą powiedzieć wprost żeby je odbierać trzeba dodatkowo płacić,a wtedy już oferta UPC jest równoważna finansowo,i w dodatku kanałów HD dają tam 4
p/s
może to nie ten temat ,ale może ktoś podpowie,od chwili złożenia reklamacji operator ile ma dni na ustosunkowanie sie do reklamacji?
mi się wydaje że 30 dni,po przekroczeniu tego terminu czy mam prawo do zerwania umowy?
czy operator po tym terminie musi sie przychylić do żądań zawartych w reklamacji?
 

jmahorow

New member
witam,
jestem szczęśliwym posiadaczem Astera od 3 tyg. Jak na razie jest ok, pozatym, że kretyńska oferta, żeby mieć taniej to musiałem wziąć tel. komórkowy i stacjonarny, a wyszło coś koło 145 zł w tym pakiet full cyfrowy, analog, hd, wifi i net 10 mb/s w (od 24.00 do 6.00 - to śmiech hahhaa).

Dziwnie jest tylko, że muszę pilnowac terminu tego cholernego telefonu stacjonanrnego. Mam go chyba na 9 m-cy za 1 zł miesięcznie i po tym okresie muszę z niego zrezygnować, albo płacić normalnie.

Poza tym jest wszystko ok. Net działa ok. Kanały hd też. Aczkolwiek, miałem porównanie na TV N i wydaje mi się, że na "n" nadawane są w większym bitratem, jest zdecydowanie lepsza jakość. Czy da się sprawdzić jak aster przesyła sygnał kanałów HD ?

Brakuje mi Discovery showcase HD, jest w ofercie, ale nie widzę w cenniku pozycji jak go aktywować. W HD packu go nie ma :(

Czy coś wiadomo o tym?
 

sekret

New member
WIdze, że HBO HD zaczeło wreszcie nadawać polskie napisy. Tylko mam taki problem, że napisy są w części w ekranie, w części poza (drugi rzad napisów), żadne ustawienia tv ani dekodera nie pomagają. Czy też tak macie, czy tez widzicie całe napisy?

Pozdro
Sekret
 

jmahorow

New member
Czy istnieje możliwość wyłączenia tych napisów z poziomu opcji na "pilocie" Czy tylko przez menu dekodera? Dekoder mam krótko. Np. w dekoderze n lub multimedii była opcja do zmiany napisów, dzwięku i proporocji obrazu z poziomu pilota. i ekranu TV bez konieczności wchodzenia w setup.
 

kupon70

New member
Czy istnieje możliwość wyłączenia tych napisów z poziomu opcji na "pilocie" Czy tylko przez menu dekodera? Dekoder mam krótko. Np. w dekoderze n lub multimedii była opcja do zmiany napisów, dzwięku i proporocji obrazu z poziomu pilota. i ekranu TV bez konieczności wchodzenia w setup.
Żółty przycisk na pilocie
 

bluray

Banned
Jak rozwiązać umowę z ASTER ?

Z powodu zmian cen na dzień 01.01.2011 chcę rozwiazać umowę.
Kto wie jak to zrobić skutecznie.
Cytuję opinię z innefo forum:

idziesz do salonu aster z podaniem w dwóch egzemplarzach o niezaakceptowaniu nowych cen i to wszystko. nie daj sobie wmówić, że: "umowy zawartej na warunkach promocyjnych, ASTER Sp. z o. o. przysługuje roszczenie odszkodowawcze oraz prawo do żądania zwrotu przyznanych korzyści w ramach tej umowy"
SATKurier.pl / Polonica / Aster: nowe kanały i wzrost cen od stycznia
 
Do góry