pamiętam opisywany przez ciebie przypadek. Tu sytuacja jest inna.
1) w opisywanym Twoim przypadku dostałeś towar zgodny z opisem, tyle, że po gwarantowanym terminie. Tu serwis Ali przelewa Ci kasę i we własnym systemie rozlicza się ze sprzedawcą.
2) jeśli towar dostajesz w terminie, ale jest on niewłaściwy w pierwszej kolejności dogadujesz się ze sprzedawcą. Zazwyczaj zwraca jakaś część. Jeśli się nie dogadacie dopiero interweniuje Ali lub obsmarowujesz jego profil
tak jest to opisane tu:
BuyerProtection
Niestety w moim przypadku nie aktywne są wszelkie formy kontaktu z Ali. Gdy chcę to zrobić, wyskakuje komunikat, że przed upływem terminu dostarczenia nie mogę otworzyć nowego tematu sporu.
Jednak boję się, że po upływie terminu Ali stwierdzi, że wszystko jest OK i zamknie sprawę.
Tak jak napisałem wyżej, gość przystał na moje warunki i właściwie sporu nie ma, tylko co ja mam teraz robić, on sam przeleje mi kwotę? Będzie wiedzieć? Czy najpierw na Ali? Jak mam się skontaktować z administracją Ali skoro nie mogę przed upływem terminu?
Czy mam czekać? Nie wiesz jak to dalej wygląda?
teraz żałuję, bo mogłem poczekać i napisać, że nie dostałem towaru.