Czyli "nie znam się, ale się wypowiem"
A jak się już wypowiadasz to chociaż byś czytał ze zrozumieniem.
Użyłem słowa przestałyco sugeruje, że przedtem działało.
A skoro działało i przestało to raczej nie dlatego, że nagle w przypływie złośliwości zapragnęło się pozbyć T2 HEVC ze swojego wnętrza...
No więc jestem pozytywie zaskoczony, bo opinie o tym serwisie nie są za dobre. Z serwisu jestem mega zadowolony. Niepokój mój wzbudza jedynie TV, bo jeśli podświetlenie nie wytrzymuje nawet okresu gwarancji, to coś nie tak z jakością. Ale pocieszam się myślą, że droższe Philipsy psują się...
Jaki jest czas oczekiwania na reakcję? Właśnie mija tydzień od zgłoszenia, a jeszcze nikt się ze mną nie raczył skontaktować. Nawet jakiegoś maila wysłać, że zgłoszenie przyjęte czy coś w tym stylu.
65EP640 kupiony w marcu 2020. Wczoraj podczas oglądania padł obraz. Głos jak i wszystkie funkcje działają prawidłowo. Próbowałem nawet zaktualizować soft metodą na boot i przycisk. Po aktualizacji dalej to samo. Podejrzewam że padło zasilanie podświetlenia chociaż świecąc latarką nie udało się...
Powiem, że wreszcie jak dla mnie jest dobry soft 379. Wszystko działa pięknie. HDR10 i Netflix wreszcie bez chwilowych przebarwień na 65EP640.
Także jak dla mnie zakończyłem etap zmieniania softu.
No chyba, że kiedyś jakiś nowy wprowadzi rewolucyjne zmiany.