Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

remal

New member
Czerń w Sony ba pewno lepsza. Ale obraz - kolory, kąty, smart na pewno na plus dla LG. Jak tylko Cię stać bierz OLEDa i masz bezkompromisowy obraz. Jak jednak 65 cali to polecam obejrzeć model 850, który dostał właśnie nagrodę EISA. Ogólnie po tygodniu 65 już nie jest taki duży i dobrze, że nie poszedłem w 55 cali. Zastanów się nad wielkością tv póki możesz [emoji16]

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

efel

New member
Cześć,

mam pytanie... zakupiłem TV w euro rtv, czy żeby go zgłosić w ramach rękojmi wystarczy przedzwonić na infolinię i oni po niego przyjadą czy muszę osobiście się udać do sklepu?

Pozdrawiam

Nie mam pojęcia, ja zgłaszałem bezpośrednio do MIK przez ich stronę, tylko że wtedy to nie jest w ramach rękojmi, a w ramach gwarancji i dlatego trwało to tak długo. Zadzwoń na infolinię i się dowiesz, podejrzewam że nie będziesz musiał sam dostarczać do sklepu TV ze względu na jego wielkość.

Czerń w Sony ba pewno lepsza. Ale obraz - kolory, kąty, smart na pewno na plus dla LG. Jak tylko Cię stać bierz OLEDa i masz bezkompromisowy obraz. Jak jednak 65 cali to polecam obejrzeć model 850, który dostał właśnie nagrodę EISA. Ogólnie po tygodniu 65 już nie jest taki duży i dobrze, że nie poszedłem w 55 cali. Zastanów się nad wielkością tv póki możesz [emoji16]

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Myślałem nad 65 calami, ale w zasadzie nie potrzebuję aż takiego rozmiaru bo siedzę niecałe 2m od TV. Wziąłem oleda LG 55B7V. Zapłaciłem 8 tys, mam go od 2 dni. W ogóle nie ma porównania do mojego poprzedniego Philipsa. Zdaję sobie sprawę z ponad 2 krotnej różnicy cenowej, ale Smart TV w LG działa sto razy lepiej niż w Philipsie. W zasadzie nie ma się czego przyczepić. Wszystko działa płynnie, odtwarza filmy z NASa z napisami, jest dżwięk 5.1 DTS. Youtube nie zacina nawet w 4k i 60 fps, to samo Netflix, Amazon Video. Są filmy, seriale w 4K z HDR. No kurde bajka. Jak sobie pomyślę ile się namęczyłem w Philipsie, żeby to jako-tako działało to mnie śmiech ogarnia. W LG wyciągasz z pudełka TV, podłączasz kabelki i po prostu kurna działa. Szok.

Obraz na oledzie to poezja, w ogóle mi nie szkoda Ambilight, bo jak oglądam film wieczorem, w całkowitej ciemności nie jestem w stanie zauważyć gdzie kończy się TV. W ciemnych scenach obraz jest po prostu zawieszony przede mną, robi to piorunujące wrażenie, nie widać czarnych pasów powyżej i poniżej filmu. Obraz po prostu jest przede mną i tyle. Dodatkowe oświetlenie psułoby ten efekt.

W zasadzie to dziękuję Philipsowi że wypuścił takie dziadostwo i ja byłem na tyle głupi że je kupiłem. Dzięki temu po 1.5 roku mogłem odzyskać kasę, dołożyć i kupić prawdziwy TV. Dodatkowo dzięki Philipsowi i jego skopanemu Androidowi mogę teraz docenić to jak fajnie działa WEB OS. Do tej pory byłem sceptycznie nastawiony względem całej idei Smart-TV, uważałem że i tak trzeba dokupić osobne urządzenie żeby mieć porządnego Smarta. Teraz powoli zmieniam zdanie.
 

odl

New member
mam pytanie... zakupiłem TV w euro rtv, czy żeby go zgłosić w ramach rękojmi wystarczy przedzwonić na infolinię i oni po niego przyjadą czy muszę osobiście się udać do sklepu?
Udaj się osobiście do sklepu z pismem ze zgłoszeniem reklamacji na podstawie rękojmi, żebyś miał potwierdzenie daty wpływu zgłoszenia na papierze. Po tv i tak przyjedzie serwis (nie musisz go zawozić), a okres 2 tyg. na decyzję dot. wymiany liczy się od daty zgłoszenia.
 

remal

New member
Nie musisz mieć pisma. Dyktujesz w sklepie co nie działa, mowisz jakie masz oczekiwania , on mają formularz rękojmi w komputerze. Też pisałem za pierwszym razem, ale nie ma to sensu.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Hatake

New member
Dzięki za informację. Wezmę się za to w poniedziałek, mam czas do końca miesiąca bo wtedy wypadają mi już 2 lata. Dwa tygodnie od daty zgłoszenia czyli liczy się od mojej wizyty w placówce?
 

pasazer

Member
Czekam już ponad miesiąc. Na początku tego tygodnia miałem status Wymiana NSE-Zgłoszona. Wczoraj było Wymiana NSE-Odrzucona. Dzisiaj jest Naprawa [W naprawie].

Czego się spodziewać?
 

xymox2003

New member
Witam
Ostatnio pisałem że mój telewizor padł (na gwarancji),okazało się w serwisie że padła matryca.Wymieniono ją na nową,telewizor pochodził około 3 h i pojawiły się powidoki,ciężko mi to określić ale kolega który naprawia telewizory powiedział że padła płytk logiki.W reklamacji powiedziałem że nie działa poprawnie 3D,Ta sprawa została totalnie olana przez serwis (TONCOLOR Zielona Góra).Tak więc znów zostane bez telewizora na około 3 tygodnie.Zamierzam teraz przy zgłoszeniu reklamacyjnym postawić sprawę jasno albo wymiana telewizora na inny,lub zwrot kasy.Co oni postanowią postaram się napisać
Problemów ciąg dalszy,telewizor poszedł do naprawy (serwis TON COLOR) ,skąd został wysłany do serwisu centralnego w sprawie 3D.Tam reklamacja 3D została odrzucona,chyba to sprawdzał ktoś ślepy.Telewizor wrócił do mnie po miesiącu czasu ,pochodził kilka godzin i pojawiła się delikatna kratka w cienkie linie na całym ekranie.Tak więc na dzień dzisiejszy telewizora w sumie nie miałem półtora miesiąca i znów muszę w poniedziałek zgłosić naprawę w czwartek zostanie zabrany i przywiozą go za tydzień niby naprawiony.Ręce opadają już nie wiem jak ich przekonać do oddania kasy za ten złom.Może któryś z szanownych kolegów podpowie co mam mówić przy zgłoszeniu reklamacji ,aby coś zrobili w tym kierunku.
 

efel

New member
Tam jeszcze była taka funkcja 3D: Gra na pełnym ekranie w trybie dwuosobowym. W skrócie to polegało na tym, że jak się odpaliło jakąś grę (np na konsoli) z podzielonym ekranem, to po założeniu okularów i włączeniu tego trybu w TV każdy gracz zamiast pół ekranu widział swoją połowę na całym ekranie. Oczywiście takie były założenia, bo w praktyce jak całe 3D ta funkcja nie działała i każdy z graczy widział przenikający się razem z jego własnym obraz oponenta. Jak nie trudno się domyślić ten feler praktycznie uniemożliwiał zabawę czyniąc tą funkcję bezużyteczną.

Może próbujcie zareklamować to, może jeszcze nie powstała specyfikacja która w jakiś pokrętny sposób uzasadni dlaczego to działa dobrze i reklamacja jest bezzasadna...

Bo skoro 3D odrzucają twierdząc, że jeżeli TV wyświetla obraz 3D to jest zgodny ze specyfikacją, to ciekawe jak uzasadnią tę funkcję, bo w zasadzie to nie ma wielkiej różnicy czy się ma okulary założone czy nie.
 
Ostatnia edycja:

octobre

New member
model 6500 nie obsłuży poprawnie 3d (crosstalk) swego czasu była mega awantura o to na walu fejsbokowym ...
funkcja 3d nie bedzie działać tak jak zadeklarował producent w materiałach reklamowych ponadto tpv/philips zamknął projekt 3d i nie rozwija już go (aktualizacje softu)
vide artykuł blogera obywatelhd (szymon adamus) o tv philips seria 6500
pozostaje więc rozpetać prasową burzę ... (przedtem zalecam udanie się do rzecznika konsumenta)
 
Ostatnia edycja:

efel

New member
model 6500 nie obsłuży poprawnie 3d (crosstalk) swego czasu była mega awantura o to na walu fejsbokowym ...
funkcja 3d nie bedzie działać tak jak zadeklarował producent w materiałach reklamowych ponadto tpv/philips zamknął projekt 3d i nie rozwija już go (aktualizacje softu)
vide artykuł blogera obywatelhd (szymon adamus) o tv philips seria 6500
pozostaje więc rozpetać prasową burzę ... (przedtem zalecam udanie się do rzecznika konsumenta)

Wszyscy o tym wiemy. Temat stary jak świat. Możesz iść, pienić się i rozpętywać tą prasową burzę, albo możesz tak jak niektórzy tutaj (w tym ja) starać się odzyskać kasę za ten bubel i już nigdy nie mieć nic wspólnego z firmą TP Vision.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To nie Philips zamknął projekt 3D ale cały świat się wypiął na 3D.
Myśmy od pierwszego pokazu na świecie mówili że to upadnie z hukiem, tym bardziej że jest niebezpieczne da zdrowia.
Wchodzić będzie w przyszłym roku naturalny system ...8K.
 

efel

New member
To nie Philips zamknął projekt 3D ale cały świat się wypiął na 3D.
Myśmy od pierwszego pokazu na świecie mówili że to upadnie z hukiem, tym bardziej że jest niebezpieczne da zdrowia.
Wchodzić będzie w przyszłym roku naturalny system ...8K.

Cały świat się wypiął na 3D? Czy w kinach nie ma filmów 3D? Ludzie na nie nie chodzą? Oczywiście że nie. To producenci TV się wypięli na 3D bo okazało się, że to ich kosztuje. Wymaga dobrej matrycy 120Hz. Dobrej elektroniki i ścisłej kontroli jakości, żeby na rynek nie trafiały egzemplarze wybrakowane które mają np crosstalk. Po co dawać dobry produkt, jak można za te same pieniądze sprzedawać produkt gorszy, a nuż nikt się nie zorientuje, albo nie będzie miał wyjścia i kupi tak czy siak...

Filmów 3D jest sporo, na dobrze działającym TV ogląda się je z przyjemnością, bez efektów ubocznych dla zdrowia. Nie znam nikogo kto by powiedział: "Mam do wyboru dwa telewizory, jeden z funkcją 3D drugi bez. Kosztują tyle samo. Wezmę ten bez 3D bo po co mi to."
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Tak, cały świat się wypiął !
Nawet największy IMAX też już odpuścił.
Ja znam tysiące ludzi którzy kupili z 3D - obejrzeli raz lub dwa i dziś nie wiedzą nawet gdzie mają okulary.
Sam należę do tej grupy.
Jeśli jesteś fanem największym 3D zawsze możesz rozwijać system.

Dziś nikt nawet nie zapyta o 3D.
Mam jeszcze telewizory z 3D do sprzedaży w super cenie .
Bierzesz???
 

pasazer

Member
Czy ktoś z Was nie przyjął z powrotem TV z serwisu w związku z tym, że nic nie zrobili i twierdzili, że wszystko jest OK?
Co się dzieje dalej? Znowu trzymają TV miesiąc i znowu odsyłają z informacją, że wg nich jest OK?
 

freeman1982

New member
Zrobiłem ponowną instalację TV i mam problem z aplikacjami niby jest że się pobiera ale stoi na 0% i nic nie rusza albo komunikat oczekiwanie na instalację. Robiłem czyszczenie pamięci podręcznej w google play store i usługach google nic to nie dało zainstalowałem drugi raz TV i to samo brakuje pomysłów może ktoś coś podpowie. chyba zainwestuję w android boxa będzie mniej problemów :/
 
Do góry