Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

zucio

New member
Aktualizacja

Szanowne koleżanki i koledzy proszę o poradę, bo dyskusja w zasadzie zeszła na tematy wymiany tv, a ja nie wiem czy zaktualizować soft. Tv zakupiony w marcu 2016 i nie aktualizowany a ostatnio skorzystałem z wifi i non stop wola aby zaktualizować oprogramowanie. Nie wiem czy to warto robić skoro w zasadzie tv służy mi tylko do oglądania tv z cp. Boje się różnych problemów, które użytkownicy mieli po aktualizacji softu.
 

lorienn

New member
Ja zrobiłem, po czym zresetowałem cały TV (do tego był update lunchera androidowego) i menu TV działa szybciej, nowe problemy się nie pojawiły. Inna sprawa, ze TV poszedł na serwis w związku z niedziałającym 3D. Z drugiej strony jak działa to może nie ruszać :)
 

zucio

New member
No właśnie - tv działa ok. Korzystam i tak tylko z pilota CP, więc jest ok. Tylko wkurza ten komunikat o aktualizacji po każdym włączeniu tv.
 

xymox2003

New member
Witam
Ostatnio pisałem że mój telewizor padł (na gwarancji),okazało się w serwisie że padła matryca.Wymieniono ją na nową,telewizor pochodził około 3 h i pojawiły się powidoki,ciężko mi to określić ale kolega który naprawia telewizory powiedział że padła płytk logiki.W reklamacji powiedziałem że nie działa poprawnie 3D,Ta sprawa została totalnie olana przez serwis (TONCOLOR Zielona Góra).Tak więc znów zostane bez telewizora na około 3 tygodnie.Zamierzam teraz przy zgłoszeniu reklamacyjnym postawić sprawę jasno albo wymiana telewizora na inny,lub zwrot kasy.Co oni postanowią postaram się napisać
 

beno0

New member
Mój Philips 40PFH6550/88 trafił do serwisu - oczywiście zgłosiłem nie działające 3d. Wymiana NSE (Zgłoszona) - co to oznacza? Interesuje mnie max 43cale i natywne 100 - 120 Hz. W grę wchodziły dwa modele pus6561 i 6581. Czuję że znowu będzie problem z wyborem TV. W euro w 2015 dałem za 40cali 2700 zł. Ambilight 3 robi robotę.
 

zakli

New member
Reklamacja telewizora dobiegla konca.Dzis otrzymalem telefon z serwisu ze wysylaja kurierem list z zaswiadczeniem do sklepu w którym kupilem telewizor,i tam maja mi wymienic na inny w cenie zakupu w 2015r.Wymienic lub zwrot gotówki,nie maja prawa mi odmówic zwrotu gotowki.Ciekawe jak będzie faktycznie.Okulary zostana dolączone do listu, a wiec sa zbedne.
Wychodzi na to ze Philips zrezygnowal z wymiany,decyzja nalezy do nas,czy gotowka,czy wymiana po nowej cenie innego tv.Ci co zglosili problem z 3d na poczatku to dostali propozycje wymiany,my juz nie dostaniemy.
 

MATOS

New member
Też mam ten sam status: Wymiana NSE [Odrzucona], a na dodatek jeszcze jakieś błędy ze strony serwera mi się wyświetlają nad informacjami o naprawie. Wie ktoś co taki status oznacza? Bo jak to, że TV jest sprawny, to chyba im wyślę jeszcze raz niech sobie nie robią żartów - 3D jest tak rozmazane, że nie da się oglądać. Na dodatek musiałem na własny koszt okulary dosłać.
 

beno0

New member
Też mam ten sam status: Wymiana NSE [Odrzucona], a na dodatek jeszcze jakieś błędy ze strony serwera mi się wyświetlają nad informacjami o naprawie. Wie ktoś co taki status oznacza? Bo jak to, że TV jest sprawny, to chyba im wyślę jeszcze raz niech sobie nie robią żartów - 3D jest tak rozmazane, że nie da się oglądać. Na dodatek musiałem na własny koszt okulary dosłać.

Mam to samo i też okulary musiałem dosłać.:-x
 

remal

New member
Ja mam NSE [Oczekująca]. U mnie serwisant sprawdzał 3d na miejscu, na moich okularach. Śmiał się sam do siebie z tego co widział.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

beno0

New member
Ja mam NSE [Oczekująca]. U mnie serwisant sprawdzał 3d na miejscu, na moich okularach. Śmiał się sam do siebie z tego co widział.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Hmm. U mnie serwisant też 3d sprawdzał na miejscu ale okularów nie zabrał, a za kilka dni dzwonili żeby im przesłać bo takie wymagania itp. Trochę dziwne bo przecież okulary nie są w zestawie z TV.
 

zakli

New member
Kurier przwiózł zaswiadczenie 1 sierpnia..Bez problemu w Euro wydano mi pieniadze.Sprzedawca zapytal sie tylko czy wymieniamy,czy gotowka.
Kupiłem Sony KD-55XD8005.
 

lorienn

New member
Kurier przwiózł zaswiadczenie 1 sierpnia..Bez problemu w Euro wydano mi pieniadze.Sprzedawca zapytal sie tylko czy wymieniamy,czy gotowka.
Kupiłem Sony KD-55XD8005.

Czy możesz opisać jak wrażenia z oglądania wieczorem (czerń), bo to chyba IPS? Jak spisuje się Android i w jakiej jest tam wersji? Byłbym bardzo wdzięczny.
 

pawelandroid

New member
Też mam ten sam status: Wymiana NSE [Odrzucona], a na dodatek jeszcze jakieś błędy ze strony serwera mi się wyświetlają nad informacjami o naprawie. Wie ktoś co taki status oznacza? Bo jak to, że TV jest sprawny, to chyba im wyślę jeszcze raz niech sobie nie robią żartów - 3D jest tak rozmazane, że nie da się oglądać. Na dodatek musiałem na własny koszt okulary dosłać.

U mnie również pojawił się status: Wymiana NSE [Odrzucona],czyli, że jednak nie wymieną tego telewizora?, a już czekam 5 tygodni.
 
Ostatnia edycja:
Do góry