Panie rafcio
Panu ktoś płaci za takie budowanie opinii firmie Samsung? Ma Pan dowody na potwierdzenie Pana opinii?
Niemalże w kazdym watki w ktorym sie Pan udziela mozna zauwazyc to samo.
Kolego MatteBlack, nikt mi nie płaci. Tak mam dowody na bad pixele w KS7000. Sam trafiłem na trefny egzemplarz 60KS7000 przed Euro w neonecie - miał 10 bad pixeli. Oprócz mnie problem z bad pixelami zgłaszało co najmniej kilku innych nabywców tej "nowości", zarówno na tym forum, jak i na forum sąsiednim. Poczytaj sobie, czytanie naprawdę nie boli, a forum jest po to, żeby zgłaszać rzeczywiste problemy, a nie kogokolwiek szkalować.
O tych problemach trzeba pisać kolego, żeby przyszli nabywcy byli tego świadomi i przed zakupem dokładnie sprawdzali dany egzemplarz m.in. pod kątem bad pixeli, jak i zgłaszanych problemów z odstającymi ramkami.
Poczytaj kolego wpisy klientów, u jednego z nich już czwarta wymiana matrycy przez serwis nie dała rezultatu (bad pixele i zabrudzenia na matrycy). Inny klient kupując KS w RTV Euro - dopiero czwarty sprawdzany egzemplarzy był w miarę ok. - tylko 1 bad pixel. Z resztą, rusz kolego swoje cztery literki do sklepów celem potestowania KS i daj znać na forum co i jak, ile egzemplarzy udało Ci się przetestować i jakie były tego efekty.
Również ja mógłbym zapytać Ciebie kolego, czy Tobie Samsung płaci za dbanie o wizerunek tej firmy??? Czy według Ciebie trzeba siedzieć cicho i nie pisać o problemach z KS, nie ostrzegać potencjalnych klientów na co mają zwrócić uwagę przed zakupem???
Ostatnia edycja: