Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

Ziewnik

New member
tak sobie szukam tv (jako drugi w domu przed czym się broniłem...)...nominalnie wstępnie wybrałem tego Philipsa...przebrnąłem caaaaaały wątek (adminowi powiedzieć mogę, że w okolicach 100 strony są problemy i kieruje do innych wątków...) i....chyba mi przeszło....
choć przyznaję, że za dużo tego wszystkiego a ja...chciałbym po prostu oglądać tv z dekodera i usb...


Oglądam tv tylko z dekodera, nawet obsługuje go pilotem od dekodera i jest ok. Zrobiłem ustawienia, które było kilka stron wcześniej i też jest ok. USB i 3D nie sprawdzałem, tego drugiego nawet nie przetestuje, bo nie mam okularów więc na temat tych dwóch spraw nie wypowiem się.
Mam ciągle w głowie problem z uruchomieniem tv po odłączeniu zasilania, po prostu nie chciał się włączyć, teraz nie sprawdzam i udaję, że jest ok. ;-)


Co do problemów z kierowaniem na inne wątki, numer strony nie jest regułą, może to zrobić w każdym dowolnie wybranym momencie, pomaga czyszczenie ciasteczek.


Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, proszę o ewentualne potwierdzenie lub zaprzeczenie. Chodzi o podgląd ustawień obrazu, bo jest, ale też i go nie ma :lol:, ale do rzeczy.


Wchodząc w ustawienia wciskając na pilocie, powiedzmy "koło zębate" :p i wybierając wszystkie ustawienia -> obraz -> i obojętnie co, np. kolor to podgląd jest, natomiast jak wejdziemy poprzez przycisk home
obraz->kolor i podglądu nie ma.


Mam oprogramowanie widmo, które było, a już go nie ma, czyli z grudnia.


Resumując, w sumie jestem zadowolony. Będę się martwił jak zabraknie prądu.
 

Jogi007

New member
"Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, proszę o ewentualne potwierdzenie lub zaprzeczenie. Chodzi o podgląd ustawień obrazu, bo jest, ale też i go nie ma , ale do rzeczy."
Potwierdzam brak podglądu po wejściu w ustawienia z menu "Home"
 

lukasz1983

New member
tak sobie szukam tv (jako drugi w domu przed czym się broniłem...)...nominalnie wstępnie wybrałem tego Philipsa...przebrnąłem caaaaaały wątek (adminowi powiedzieć mogę, że w okolicach 100 strony są problemy i kieruje do innych wątków...) i....chyba mi przeszło....
choć przyznaję, że za dużo tego wszystkiego a ja...chciałbym po prostu oglądać tv z dekodera i usb...

z takimi wymaganiami świetny będzie LG LF652V lub Samsung J6200. Na pewno nie Philips 6550. Z większym budżetem warto zainteresować się Sony W755C, gdzie zdecydowanie mniej problemów, niż w tym Philipsie
 

freeman1982

New member
50PFH6510/88 po aktualizacji wywaliło tuner TV korzystam z anteny naziemnej nie można przeskanować kanałów. Pojawia się komunikat że nie ma zainstalowanych kanałów po czym pyta się czy zainstalować wciskam OK i nic nie wyskakuje czarny ekran :/. Robiłem już 3 razy przywróć ustawienia fabrycznej i reset ustawień na niebieskim tle podczas instalacji jest zainstaluj kanały ale nie można wejść i przeskanować.
wszystko inne działa
a miało być tak pięknie :/
aktualizacja Wersja: QM152E.0.5.100.44
 

markx

New member
Jeżeli Philips ma takie podejście do swojego sprzętu, to nic tylko się cieszyć. Można użytkować telewizor za darmo przez 12 miesięcy, a na koniec go oddać jako niezgodny z umowa :D
 

maroani

New member
Jeżeli Philips ma takie podejście do swojego sprzętu, to nic tylko się cieszyć. Można użytkować telewizor za darmo przez 12 miesięcy, a na koniec go oddać jako niezgodny z umowa :D
Pono robią straszne problemy i olewają klienta także bardziej chyba należało by złożyć pozew zbiorowy...
 

maroani

New member
50PFH6510/88 po aktualizacji wywaliło tuner TV korzystam z anteny naziemnej nie można przeskanować kanałów. Pojawia się komunikat że nie ma zainstalowanych kanałów po czym pyta się czy zainstalować wciskam OK i nic nie wyskakuje czarny ekran :/. Robiłem już 3 razy przywróć ustawienia fabrycznej i reset ustawień na niebieskim tle podczas instalacji jest zainstaluj kanały ale nie można wejść i przeskanować.
wszystko inne działa
a miało być tak pięknie :/
aktualizacja Wersja: QM152E.0.5.100.44

Trochę nie rozumiem niektórych ludzi którzy godzą się na wybrakowane produkty albo takie gdzie nie działają wszystkie reklamowane funkcje... to jest mega dziwne dla mnie nawet jak bym nie korzystał z 3D to oczekiwał bym żeby działało generalnie współczuję sytuacji takim osobom jak ta wyżej przecież to żenada że tv za prawie 4000 zł ma problemy z poprawnym odbiorem.
Tym bardziej po 8 cyz 9 aktualizacjach...
To jest śmieszne i czuję się oszukany i olany przez firmę philips... która w ogóle nie kontaktuje się z poszkodowanymi klientami... dziadostwo...
 

freeman1982

New member
Infolinia Philipsa dział telewizory dziś zajęta cały czas.
Zgłosiłem mailowo o dziwo bardzo szybko otrzymałem odpowiedzi
Skończyło się na:

"Nasz serwisant przyjedzie do Pana. Jeśli będzie to możliwe to naprawa zostanie przeprowadzona na miejscu, ale może tez być możliwość, że telewizor zostanie zabrany do serwisu. W razie pytań proszę powoływać się na numer sprawy serwisowej RMA. Serwis będzie kontaktował się z Panem w przeciągu 3 dni roboczych licząc od dnia jutrzejszego."

Osobiście wolał bym żeby wgrał jakąś poprawkę na miejscu.
Dam znać jak już będzie po wizycie.
 

mik61

New member
Infolinia Philipsa dział telewizory dziś zajęta cały czas.
Zgłosiłem mailowo o dziwo bardzo szybko otrzymałem odpowiedzi
Skończyło się na:

"Nasz serwisant przyjedzie do Pana. Jeśli będzie to możliwe to naprawa zostanie przeprowadzona na miejscu, ale może tez być możliwość, że telewizor zostanie zabrany do serwisu. W razie pytań proszę powoływać się na numer sprawy serwisowej RMA. Serwis będzie kontaktował się z Panem w przeciągu 3 dni roboczych licząc od dnia jutrzejszego."

Osobiście wolał bym żeby wgrał jakąś poprawkę na miejscu.
Dam znać jak już będzie po wizycie.

Jestem bardzo ciekawy tego co powie serwisant zapewne nic i zapakuje telewizor na serwis. Może nie doczytałem ale czego dotyczyło twoje zgłoszenie? 3D?
 

maroani

New member
Ja się szarpnąłęm i napisałem do philips holland ponieważ to jest przykre jak philips polska olewa klientów. Ciekawostka albo mój błąd na stronie holenderskiej nie odnalazłem mojego modelu jeżeli chodzi w wsparcie czyli 55PFT6550/12 czyżby faktycznie go wycofali a januszy zostawili z barachłem?
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Niektóre modele są dostępne na niektóre rynki w oficjalnej dystrybucji więc może ten model na Holandie nie jest przeznaczony :)

"One day your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching"
 

pawelw81

Member
Infolinia Philipsa dział telewizory dziś zajęta cały czas.
Zgłosiłem mailowo o dziwo bardzo szybko otrzymałem odpowiedzi
Skończyło się na:

"Nasz serwisant przyjedzie do Pana. Jeśli będzie to możliwe to naprawa zostanie przeprowadzona na miejscu, ale może tez być możliwość, że telewizor zostanie zabrany do serwisu. W razie pytań proszę powoływać się na numer sprawy serwisowej RMA. Serwis będzie kontaktował się z Panem w przeciągu 3 dni roboczych licząc od dnia jutrzejszego."

Osobiście wolał bym żeby wgrał jakąś poprawkę na miejscu.
Dam znać jak już będzie po wizycie.

Witaj.
Czyli nie załatwiałeś reklamacji ze sklepem tylko napisałeś bezpośrednio do Philipsa z problemem?
Jak Cię zweryfikowali, tzn. co im podałeś, że wiedzą, że Twój Tv jest na gwarancji itd.?
Też chcę tak zrobić i zobaczymy co odpiszą.
Z tym, że ja napiszę o wszystkich bolączkach w moim TV 40pfh6510/88.
 

freeman1982

New member
Witaj.
Czyli nie załatwiałeś reklamacji ze sklepem tylko napisałeś bezpośrednio do Philipsa z problemem?
Jak Cię zweryfikowali, tzn. co im podałeś, że wiedzą, że Twój Tv jest na gwarancji itd.?
Też chcę tak zrobić i zobaczymy co odpiszą.
Z tym, że ja napiszę o wszystkich bolączkach w moim TV 40pfh6510/88.

Jak masz zgłoszenie na stronie Philipsa niby przez maila to się otwiera taki formularz
i tam podajesz datę zakupu nr seryjny nr telefonu itd. rodzaj usterki.
Podejrzewam że dużo mają takich albo podobnych zgłoszeń skoro na infolinii zgłasza się administracja i proszą żeby zadzwonić za godzinę bo mają dużo zgłoszeń i wszystkie linie zajęte.
 

freeman1982

New member
nie spikam dobrze ale przez google tłumacza sobie przeglądałem oficjalne forum philipsa to też są takie przypadki jak np. mój że nie ma kanałów.
 

Jocker89

New member
Po przebrnięciu dużej części tego wątku mam mieszane uczucia co do tego TV. Jego cena jest bardzo fajna, ambi też zrobi swoje ale czy dla takiej osoby jak ja, która chce oglądać telewizję z Cyfrowego Polsatu, czasami jakiś meczyk wieczorem film z pendriva lub laptopa będzie zadowolona z takiego TV? Czy lepiej sobie odpuścić......... niestety ale coś mi się wydaję, że może być z nim więcej problemów niż przyjemności
 

mik61

New member
nie spikam dobrze ale przez google tłumacza sobie przeglądałem oficjalne forum philipsa to też są takie przypadki jak np. mój że nie ma kanałów.

Twój problem nie jest odosobniony problem z kanałami jest po ostatnim sofcie, nie wszyscy używają naziemnej dlatego nie wielu sobie zdaje sprawy z problemu np ja mam NC+ to nawet nie wiem czy to działa czy nie, nie próbowałem. Tak samo jak nie wielu zdaje sobie sprawę z błędu 3D bo albo nie maja okularów albo ich 3D nie interesuje albo jedno i drugie
 

bluray

Banned
Brak kanałów to pewnie sprawa instalacji DVB-T. Najsilniejszy sygnał ma MUX z TVP. Najsłabszy z FOKUS.
Jeżeli nie masz FOKUS i STOPKLATKA to wina anteny.
 

Sssebo

New member
Po przebrnięciu dużej części tego wątku mam mieszane uczucia co do tego TV. Jego cena jest bardzo fajna, ambi też zrobi swoje ale czy dla takiej osoby jak ja, która chce oglądać telewizję z Cyfrowego Polsatu, czasami jakiś meczyk wieczorem film z pendriva lub laptopa będzie zadowolona z takiego TV? Czy lepiej sobie odpuścić......... niestety ale coś mi się wydaję, że może być z nim więcej problemów niż przyjemności

Śledziłem ten temat od początku bo byłem zainteresowany kupnem tego tv, bardzo zależało mi na ambi - mój poprzedni tv tez był z ambi więc wiem co jest warte,
powiem tak, miałem obawy ale zaryzykowałem i nie żałuję. Używam tv do takich samych celów jak Ty.
 
Do góry