Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

bartson2

New member
Sam andek działa szybko, natomiast co do zapisywania ustawień, wygląda to mniej więcej tak, że dajmy na to ustawiasz sobie przykładowo na opcji "osobiste" własną temperaturę barw + do tego wyłączasz "perfect natural motion" (efekt teatru), to po każdorazowym, ponownym uruchomieniu TV, pomimo, że w opcjach będziesz miał ustawione na nasze przykładowe "osobiste", pomimo tego temperatura barw będzie zupełnie inna od zadanej, a efekt teatru będzie wyraźnie widoczny, pomimo wyłączonego "perfect natural motion". Trzeba wtedy przestawić na moment na jakąkolwiek inną opcję i wrócić do ustawień poprzednich (nasz przykład "osobiste"). Wtedy dopiero TV podczytuje prawidłowe ustawienia obrazu jakie zadaliśmy.

I dodatkowo to samo dzieje się z dźwiękiem :)
 

bartson2

New member
Wczoraj specjalnie po Waszych wpisach zwrócałem na to uwagę, ale mnie jest OK jeśli chodzi o te ustawienia, z tym, że ja mam model PFH6510 i aktualizację oprogramowania z września 2015 r.

Tak jeszcze trochę w temacie ustawień (mam nadzieję, że nie pokręcę bo nie mam aktualnie dostępu do telewizora, ale z tego co kojarzę z wczorajszego zagłębiania się w funkcje TV) to zauważyłem taką oto rzecz:


Ustawień obrazu, dźwięku itp. można dokonywać dwutorowo:
1) Wchodząc do ustawień poprzez wciśnięcie "gwiazdki" na pilocie,
2) Wciskając przycisk o symbolu podobnego do "domku", który jest poniżej kursorów na awersie pilota czyli przycisk, który nas prowadzi do YouTube, aplikacji i innych takich rzeczy (następnie schodzimy na sam dół tej strony i tam jest pasek z ustawieniami obrazu, dźwięku itp. - z tym, że te ustawienia nijak się mają do tych, które się ustawia po wciśnięciu "gwiazdki" na pilocie) - zwróciliście na to uwagę ?

Może nie zauważyłeś, bo masz je prawidłowo podświetlone w menu ale telewizor po włączeniu i tak gra po swojemu. Aczkolwiek może twojego modelu problem nie dotyczy.
 

jarhead7

New member
Hej, powiedzcie dlaczego tv nie widzi pliku z aktualizacją? Jak wrzucam na pena plik zip albo wypakowuję go na pamięć usb to tv nie widzi pliku. Poprzednią aktualizację też robiłem z pena (przez internet była informacja,że oprogramowanie jest aktualne) i już nie pamiętam w jakiej postaci ten plik zapisałem na usb ale się zaktualizował.


Zresetowałem tv włożyłem pena w port usb 2- tak jak poprzednio, następnie włożyłem w port usb 3 i automatycznie zadziałało. Z tego co widziałem w specyfikacji tej aktualizacji to ma poprawić zapamiętywanie temperatury barwy...czy zauważyliście poprawę? Ja do tej pory nie zauważałem różnic w obrazie po wyłączeniu tv.
 
Ostatnia edycja:

mik61

New member
Ja w sumie już sam nie wiem jak to z tym obrazem jest ja tam różnicy nie widzę wcale u siebie... Czy pamięta trudno mi powiedzieć muszą wypowiedzieć się tu koledzy którzy bardziej drążą temat kolorów, mnie bo bardziej irytuje brak 3D
 
Ostatnia edycja:

adrianhd

New member
Panowie uwolniłem sie od tego TV zwrócony, ogolnie to nie wiem czy problem z TV czy z softem.
Ale ostatnio zaczął w moim egzemplarzu wariować podświetlenie LED. Bylo widac pod kątem że coś jest na matrycy.
 

lukasz1983

New member
Szczęściarz z Ciebie, żeby mi też walnęło coś konkretnego heh. Tak to dzisiaj otrzymałem mój tv z serwisu, gdzie stwierdzili, że wszystko ok. Oczywiście odwołanie złożone i czekam aż mi zwrócą gotówkę albo chociaż pozwolą wybrać inny tv, na pewno już nie Philips
 
Ostatnia edycja:

prezmer

New member
Hej, powiedzcie dlaczego tv nie widzi pliku z aktualizacją? Jak wrzucam na pena plik zip albo wypakowuję go na pamięć usb to tv nie widzi pliku. Poprzednią aktualizację też robiłem z pena (przez internet była informacja,że oprogramowanie jest aktualne) i już nie pamiętam w jakiej postaci ten plik zapisałem na usb ale się zaktualizował.


Zresetowałem tv włożyłem pena w port usb 2- tak jak poprzednio, następnie włożyłem w port usb 3 i automatycznie zadziałało. Z tego co widziałem w specyfikacji tej aktualizacji to ma poprawić zapamiętywanie temperatury barwy...czy zauważyliście poprawę? Ja do tej pory nie zauważałem różnic w obrazie po wyłączeniu tv.

Na pendrive'a musisz wrzucić plik rozpakowany. U mnie też nie wykrywał softu jeśli zrobiłem tak:
  • TV włączony
  • wkładam pena
  • Wybieram aktualizację przez USB

Natomiast aktualizacja poszła jeśli:
  • TV wyłączony (kabel zasilający)
  • wkładam pena
  • włączam TV - system automatycznie wykrywa nową wersję na penie, nie trzeba nic robić
 

Bravolot

New member
Może nie zauważyłeś, bo masz je prawidłowo podświetlone w menu ale telewizor po włączeniu i tak gra po swojemu. Aczkolwiek może twojego modelu problem nie dotyczy.

U mnie jest akurat wszystko OK jeśli chodzi o ustawienia obrazu i dźwięku. Za każdym razem to sprawdzam wzrokowo, a nie sugerując się wyłącznie ustawieniami w menu.


A czy kupując w sklepie stacjonarnym też jest 30 dni na zwrot jak coś się nie spodoba?

Pytasz tak ogólnie, czy o Saturna ?
Bo jeśli tak ogólnie to jedynie w przypadku zawarcia umowy na odległość możesz w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i dokonać zwrotu telewizora. W przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym możliwość zwrotu towaru to wyłącznie dobra wola sprzedającego (tak ponoć jest w Saturnie, ale bynajmniej nie wynika to z żadnych regulaminów, które są dostępne na ich stronie internetowej, więc tutaj mimo wszystko należałoby być ostrożnym).
W innych przypadkach pozostaje Ci wyłącznie dochodzenie roszczeń u sprzedawcy w trybie reklamacyjnym (z tytułu niezgodności towaru z umową - masz na to 2 lata, jednak reklamacje powinieneś złożyć najpóźniej do 2 miesięcy od stwierdzenia usterki). Jest jeszcze coś takiego jak świadczenie gwarancyjne w w ramach udzielonej przez producenta TV dobrowolnej gwarancji), ale o tym nie będę pisał bo to nie forum prawne i po raz kolejny robi się OT ;-)
 

bartson2

New member
Na pendrive'a musisz wrzucić plik rozpakowany. U mnie też nie wykrywał softu jeśli zrobiłem tak:
  • TV włączony
  • wkładam pena
  • Wybieram aktualizację przez USB

Natomiast aktualizacja poszła jeśli:
  • TV wyłączony (kabel zasilający)
  • wkładam pena
  • włączam TV - system automatycznie wykrywa nową wersję na penie, nie trzeba nic robić

Przy włączonym TV po włożeniu pena system też automatycznie przechodzi do aktualizacji.
Jeśli wersja zainstalowanego już softu jest ta sama lub jeśli wypakowany plik jest w jakimś folderze to nic się nie dzieje.
 

bartson2

New member
Ja w sumie już sam nie wiem jak to z tym obrazem jest ja tam różnicy nie widzę wcale u siebie... Czy pamięta trudno mi powiedzieć muszą wypowiedzieć się tu koledzy którzy bardziej drążą temat kolorów, mnie bo bardziej irytuje brak 3D

Wyłącz Perfect Natural Motion w ustawieniach najlepiej na jakimś filmie z anteny czy tam dekodera. Następnie włącz telewizor i bez wchodzenia w menu popatrz czy obraz wciąż jest bez efektu teatru. I daj znać.
 

mik61

New member
Wyłącz Perfect Natural Motion w ustawieniach najlepiej na jakimś filmie z anteny czy tam dekodera. Następnie włącz telewizor i bez wchodzenia w menu popatrz czy obraz wciąż jest bez efektu teatru. I daj znać.

Ma ktoś jakieś info od tych popaprańców w Philips odnośnie postępów czy dalej cicho? Ja już sie dziś upominałem w PH i żadnych konkretów jakiś przychlast odebrał
 

Bravolot

New member
Wczoraj do nich dzwoniłem jeszcze raz przed 18-tą, żeby podać numer seryjny swojego telewizora i próbowałem się podpytać jaki jest przybliżony termin rozwiązania problemu z 3D. Oczywiście nie są w stanie tego określić, bo tym się zajmuje inny dział (tj. Dział Oprogramowania) i standardowa gadka - "Dział Oprogramowania już nad tym pracuje".
O samoczynną zmianę ustawień nie pytałem bo u siebie nie zaobserwowałem tego problemu i tego nie zgłaszałem.

Prawdę powiedziawszy wątpię, żeby się uporali z problemem jakości obrazu w 3D do przyszłej soboty i chyba zacznę się powoli rozglądać za innym telewizorem.....
 

mik61

New member
Wczoraj do nich dzwoniłem jeszcze raz przed 18-tą, żeby podać numer seryjny swojego telewizora i próbowałem się podpytać jaki jest przybliżony termin rozwiązania problemu z 3D. Oczywiście nie są w stanie tego określić, bo tym się zajmuje inny dział (tj. Dział Oprogramowania) i standardowa gadka - "Dział Oprogramowania już nad tym pracuje".
O samoczynną zmianę ustawień nie pytałem bo u siebie nie zaobserwowałem tego problemu i tego nie zgłaszałem.

Prawdę powiedziawszy wątpię, żeby się uporali z problemem jakości obrazu w 3D do przyszłej soboty i chyba zacznę się powoli rozglądać za innym telewizorem.....

Ja poczekam jeszcze do końca listopada i wtedy zacznę działać, nie uśmiecha mi się bawić w pakowanie odsyłanie czekanie itd. dla tego łudzę się trochę że naprawią to jakoś :(
 

dark c

New member
Ja poczekam jeszcze do końca listopada i wtedy zacznę działać, nie uśmiecha mi się bawić w pakowanie odsyłanie czekanie itd. dla tego łudzę się trochę że naprawią to jakoś :(

Mam trochę tak jak Ty. Raz już naprawiali, i obawiam się, że tym razem kolejny raz oddadzą tv, zamiast pieniędzy, więc póki co odwlekam to jak mogę, gdyż na starość nerwowy jestem, a denerwować się nie lubię...;) Telewizor po wymianie płyty głównej nie miał żadnej zwiechy pilota ani sam się jeszcze nie włączył, więc jestem prawie pewien, że łatwo nie będzie mi go zwrócić.

Na aktualizacje naprawiającą 3d i te ustawienia jakoś nie liczę mocno, choć łudzę się jak Ty... Czytałem jednak w sieci, że po 3 lata się ludzie skarżą, proszą, i softu porządnego nadal nie ma... Błędy podobne i to w telewizorach z najwyższych półek, o wiele droższych niż 6550, szczerze więc wątpię, że nagle naprawią coś w tym modelu :/ Sam napisałem wczoraj kolejnego maila w tej sprawie, gdyż im nas więcej, tym może coś się ruszy, aaale...
 

Bravolot

New member
Ja poczekam jeszcze do końca listopada i wtedy zacznę działać, nie uśmiecha mi się bawić w pakowanie odsyłanie czekanie itd. dla tego łudzę się trochę że naprawią to jakoś :(

Napiszę Ci Kolego szczerze, że gdyby nie to, że uzyskałem zapewnienie o możliwości zwrotu / wymiany telewizora w sklepie do 30 dni to ja osobiście bym się nie decydował na ciągnięcie tematu w trybie reklamacyjnym (odsyłanie telewizora do serwisu itp.) gdyż wiadomo, że to nie wina konkretnego egzemplarza tylko oprogramowania telewizorów z tej serii. Z tego co pisałeś wcześniej zależy Ci głównie na 3D, a doprowadzenie tej funkcji do stanu akceptowalnego na pewno nie będzie taką prostą sprawą ze strony Philipsa i ten termin 2 tygodni na uporanie się z problemem, o cztn mnie informował przedstawiciel Philipsa obslugujący stoisko z TV w Saturnie jest raczej mało realny.

Pytanie jest również takie czy zwalone 3D jest podstawą do reklamowania telewizora w trybie niezgodności towaru z umową - może być ciężko bo funkcję taką TV posiada, a to, że słabo działa to już inna sprawa - stopień akceptowalności jakości obrazu 3D jest rzeczą bardzo subiektywną i tutaj zapewne należałoby zacząć od zlecenia ekspertyzy rzeczoznawcy, który się specjalizuje w elektronice.

Z drugiej strony prawda jest taka, że w tym przedziale cenowym trudno jest znaleźć godnego konkurenta dla tego telewizora. Pojawiały się w tym wątku informacje o godnym rywalu takim jak Sony755C, ale w tej cenie co za 50 calowego Philipsa można w zasadzie kupić 43 calowego Sony, a to jest przecież ogromna różnica jeśli chodzi o wielkość ekranu.
 

dark c

New member
Na oficjalnym fanpage'u "Philips TV" też sami "miSZCZowie marketingu i komunikacji w social mediach", kasują niewygodne posty w trybie uber-hiper przyspieszonym... :) Zatrudniali ich pewnie tak samo jak programistów. "- Pan ma ciekawą fryzurę, to nie wiemy w sumie, może będzie pan programistą, a Pani to może do marketingu."
 

maykel

New member
Na oficjalnym fanpage'u "Philips TV" też sami "miSZCZowie marketingu i komunikacji w social mediach", kasują niewygodne posty w trybie uber-hiper przyspieszonym... :) Zatrudniali ich pewnie tak samo jak programistów. "- Pan ma ciekawą fryzurę, to nie wiemy w sumie, może będzie pan programistą, a Pani to może do marketingu."
Moich wpocin na stronie www Philipsa w dziale opinie o produkcie oczywiście również nie zamieścili. Pewnie była zbyt merytoryczna i nie wychwalała ich TV pod niebiosa 😉

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
 
Do góry