Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

mik61

New member
Zapewne niewiele to pomoże ale ja jutro również dołączę do grupy osób "prześladujących" ;-) Mam też cichą nadzieję, że przedstawiciel Philipsa ze stoiska z telewizorami w Saturnie zgłosi problem serwisowi, tak jak wczoraj obiecał.

Dołącz każdy sprzeciw się liczy w "Kupie siła"
 

Bravolot

New member
Masz rację mik61. Może Philips zajmie się na poważnie rozwiązaniem problemu, gdy się okaże, że każdy kolejny zakup telewizora z serii 65xx to interwencja klienta w dziale supportu. Może 3 tysiące złotych to nie jest jakaś oszałamiająca kwota jeśli chodzi o cenę telewizora, ale mimo wszystko jest to trochę pieniędzy i producent chociażby z szacunku dla klienta powinien stanąć na głowie, żeby sygnalizowane problemy w miarę możliwości niezwłocznie usunąć.
Powiem Wam szczerze, że zakupiłem ten telewizor m.in. dlatego, że dowiedziałem się, że jest produkowany w Polsce. Mam nadzieję, że się nie zawiodę bo jak od dawna wiadomo "Polak potrafi" :)

Tak jak pisałem poprzednio mam jeszcze 3 tygodnie na podjęcie decyzji o ewentualnej wymianie telewizora na coś innego w tej klasie cenowej, ale mam cichą nadzieję, że nie będę do tego zmuszony bo naprawdę jestem zadowolony z tego TV jeśli chodzi o jakość obrazu wyświetlanego w 2D.
 

mik61

New member
Może i nie są bardzo duże pieniądze ale w moim przypadku to są dwie wypłaty... Tv wziąłem na raty i nie wyobrażam sobie sytuacji że dałem 3000zł za Tv z którego nie mogę korzystać zgodnie z jego przeznaczeniem, ja też kupiłem go nie dawno bo we wtorek będzie równe 2 tyg więc też nie jestem jakimś seniorem, a co do wymiany tego TV to ogólnie rzecz ujmując też jestem zadowolony ma wady których mieć nie powinien ale też mam cichą nadzieję
 
Ostatnia edycja:

Bravolot

New member
Dołącz każdy sprzeciw się liczy w "Kupie siła"

No więc tak jak wczoraj informowałem, dzisiaj rano poszedł e-mail do działu supportu Philips'a z opisem problemów:
- występowanie bardzo dużego "cross talk" obrazu podczas odtwarzania filmów w 3D,
- problem z odtwarzaniem plików video za pośrednictwem YouTube - po wyborze pliku video do odtworzenia, ekran telewizora jest "czarny", a jedynie słychać ścieżkę dźwiękową.

Odczekałem 2 godziny i zadzwoniłem na infolinię Działu Obsługi Klienta, żeby zgłosić ww. problemy telefonicznie. Pan podziękował za uwagi i przyjął zgłoszenie. Potwierdził zarazem, że coraz więcej osób zgłasza na infolinię tego rodzaju problemy, a Philips już nad tym pracuje. Ponoć z 3D powinien zostać szybciej rozwiązany, natomiast jeśli chodzi o YouTube to aplikacja ta jest własnością Google i w tym zakresie Philips ma ograniczone możliwości, aczkolwiek uzyskałem zapewnienie, że oczywiście podejmą ze swojej strony starania, aby przy współpracy ze specami z Google usunąć w możliwie najkrótszym terminie problem.
 

mik61

New member
No więc tak jak wczoraj informowałem, dzisiaj rano poszedł e-mail do działu supportu Philips'a z opisem problemów:
- występowanie bardzo dużego "cross talk" obrazu podczas odtwarzania filmów w 3D,
- problem z odtwarzaniem plików video za pośrednictwem YouTube - po wyborze pliku video do odtworzenia, ekran telewizora jest "czarny", a jedynie słychać ścieżkę dźwiękową.

Odczekałem 2 godziny i zadzwoniłem na infolinię Działu Obsługi Klienta, żeby zgłosić ww. problemy telefonicznie. Pan podziękował za uwagi i przyjął zgłoszenie. Potwierdził zarazem, że coraz więcej osób zgłasza na infolinię tego rodzaju problemy, a Philips już nad tym pracuje. Ponoć z 3D powinien zostać szybciej rozwiązany, natomiast jeśli chodzi o YouTube to aplikacja ta jest własnością Google i w tym zakresie Philips ma ograniczone możliwości, aczkolwiek uzyskałem zapewnienie, że oczywiście podejmą ze swojej strony starania, aby przy współpracy ze specami z Google usunąć w możliwie najkrótszym terminie problem.

No i bardzo ładnie kolega zadziałał może ruszy ich to wreszcie trochę bo to irytujące czekam na soft poprawiający jak na zbawienie bo co mi z 3D na yt skoro normalnie nie działa
 

Bravolot

New member
No i bardzo ładnie kolega zadziałał może ruszy ich to wreszcie trochę bo to irytujące czekam na soft poprawiający jak na zbawienie bo co mi z 3D na yt skoro normalnie nie działa

Chciałbym, żeby coś ruszyło bo mój syn jest wielce niezadowolony z powodu braku możliwości oglądania filmów w 3D w akceptowalnej jakości.

A tak z innej beczki, poszperałem trochę na naszym forum i znalazłem taki oto wpis posiadacza telewizora LG i sposób "rozwiązania" problemu złej jakości wyświetlania obrazu 3D ;-) :

"
1.Występuje bardzo duży cross talk obrazu przy odtw. filmów3D – widoczne rozdzielenie obrazu dla lewego i prawego oka. Poświata(rozdwojenie obrazu) obejmuje 1/3 obrazu od lewej strony ekranu w kierunku jegośrodka.
Wspomnianą wadę potwierdził również test na obrazie testowym przeznaczonym dosprawdzania cross talk-u (jeśli będzie potrzeba to odnajdę i podam link doniego na youtube) - test zrobiłem i porównałem na innych telewizorach LG 3D,które posiadam.

Zauważyłem, że zjawisko znika jeśli odchyli się telewizor w pionie (góratelewizora odchylona o około 45 stopni do tyłu "


Niezłe jaja :) Może się znajdzie jakiś ochotnik ;-)
 

maroani

New member
Hahaha niezłe jaja 45 stopni :) generalnie coś w tym jest bo jak wstałem to jakoś lepszy ten obraz 3D jednak to są jakieś jaja... musza to usprawnić, naprawić youtuba i dla mnie telewizor będzie sprawny w 100%. Ja generalnie nie zauważyłem problemu z zapamiętywaniem ustawień...
 

mik61

New member
Hahaha niezłe jaja 45 stopni :) generalnie coś w tym jest bo jak wstałem to jakoś lepszy ten obraz 3D jednak to są jakieś jaja... musza to usprawnić, naprawić youtuba i dla mnie telewizor będzie sprawny w 100%. Ja generalnie nie zauważyłem problemu z zapamiętywaniem ustawień...

Moja ciotka ma LG 50"652V i powiem wam tak jest pasywny 3D ale obraz jest perfekcyjny bez żadnego kalibrowanie itp.
 

maroani

New member
Moja ciotka ma LG 50"652V i powiem wam tak jest pasywny 3D ale obraz jest perfekcyjny bez żadnego kalibrowanie itp.

Mój szwagier ma LG55LB700V i to samo obraz żyleta... Skoro KIKI mówi coś o kalibracji niech może wskaże jak to zrobić i czy się da domowym sposobem chociaż efekt cross talk chyba nie wyeliminuje się kalibracją... trzeba czekać na poprawki.
 
Ostatnia edycja:

mik61

New member
Mój szwagier ma LG55LB700V i to samo. Skoro KIKI mówi coś o kalibracji niech może wskaże jak to zrobić i czy się da domowym sposobem chociaż efekty cross talk chyba nie wyeliminuje się kalibracją... trzeba czekać poprawki.

Spoko nie ma to jak kupić tv za 3000zł i jeszcze zapraszać kolesi za $ żeby mi skalibrowali tv to tak jakby producent samochodu sprzedał auto w salonie i zalecał regulację zaworów :D u mechanika
 

Bravolot

New member
Ja generalnie nie zauważyłem problemu z zapamiętywaniem ustawień...

Wczoraj specjalnie po Waszych wpisach zwrócałem na to uwagę, ale mnie jest OK jeśli chodzi o te ustawienia, z tym, że ja mam model PFH6510 i aktualizację oprogramowania z września 2015 r.

Tak jeszcze trochę w temacie ustawień (mam nadzieję, że nie pokręcę bo nie mam aktualnie dostępu do telewizora, ale z tego co kojarzę z wczorajszego zagłębiania się w funkcje TV) to zauważyłem taką oto rzecz:


Ustawień obrazu, dźwięku itp. można dokonywać dwutorowo:
1) Wchodząc do ustawień poprzez wciśnięcie "gwiazdki" na pilocie,
2) Wciskając przycisk o symbolu podobnego do "domku", który jest poniżej kursorów na awersie pilota czyli przycisk, który nas prowadzi do YouTube, aplikacji i innych takich rzeczy (następnie schodzimy na sam dół tej strony i tam jest pasek z ustawieniami obrazu, dźwięku itp. - z tym, że te ustawienia nijak się mają do tych, które się ustawia po wciśnięciu "gwiazdki" na pilocie) - zwróciliście na to uwagę ?
 

Bravolot

New member
Spoko nie ma to jak kupić tv za 3000zł i jeszcze zapraszać kolesi za $ żeby mi skalibrowali tv to tak jakby producent samochodu sprzedał auto w salonie i zalecał regulację zaworów :D u mechanika

Też jestem tej myśli. Nie dajmy się zwariować. Telewizor ma działać prawidłowo bez jakiejś tam kalibracji.

Jeśli by się natomiast okazało, że do poprawnego wyświetlania obrazu w formacie 3D wymagana jest kalibracja to na bank jest to podstawa do reklamowania towarzu z tytułu niezgodności towaru z umową.
 

mik61

New member
Zwróciłem kolego na to uwagę coś tam kombinowałem ale nie specjalnie chce mi sie tym bawić bo jakoś nie mam porównania, a po drugie NIE WIEM jak to zrobić odpowiednio żeby to jakieś rezultaty przeniosło i nie widzę też kogoś bardziej zaawansowanego w tym temacie żeby nam pomógł bo wiadomość "NIE ZAPOMNIJ O KALIBRACJI" specjalnie nic nie wnosi wszyscy o tym mówią ale nikt nawet nie podpowie jak to zrobić od czego zacząć
 

dark c

New member
Zwróciłem kolego na to uwagę coś tam kombinowałem ale nie specjalnie chce mi sie tym bawić bo jakoś nie mam porównania, a po drugie NIE WIEM jak to zrobić odpowiednio żeby to jakieś rezultaty przeniosło i nie widzę też kogoś bardziej zaawansowanego w tym temacie żeby nam pomógł bo wiadomość "NIE ZAPOMNIJ O KALIBRACJI" specjalnie nic nie wnosi wszyscy o tym mówią ale nikt nawet nie podpowie jak to zrobić od czego zacząć

Sam kolego nie skalibrujesz dokładnie, gdyż potrzebna jest wiedza i przede wszystkim odpowiedni sprzęt. Także jeśli chcesz kalibrować, to trzeba zapłacić $ :D Oczywiście na rynku jak to w życiu bywa są prawdziwi specjaliści od kalibracji i partacze, więc i tutaj można się przejechać jak na Philipsowym oprogramowaniu :D
 

maroani

New member
Sam kolego nie skalibrujesz dokładnie, gdyż potrzebna jest wiedza i przede wszystkim odpowiedni sprzęt. Także jeśli chcesz kalibrować, to trzeba zapłacić $ :D Oczywiście na rynku jak to w życiu bywa są prawdziwi specjaliści od kalibracji i partacze, więc i tutaj można się przejechać jak na Philipsowym oprogramowaniu :D

Zwróćcie uwagę ze specjaliści jedynie co ustawiają to zaawansowane opcje w ustawieniach obrazu TV tyle że używają odpowiednich mierników i oprogramowania więc i my sami możemy sobie obraz poprawić w taki sposób że zauważymy lepszą jakoś. Wszystko jest subiektywne i zależy do nas samych... cudów nie ma... a youtube i 3D musi dostać aktualkę :)

Pozdrawiam,
 
Ostatnia edycja:

mik61

New member
Sam kolego nie skalibrujesz dokładnie, gdyż potrzebna jest wiedza i przede wszystkim odpowiedni sprzęt. Także jeśli chcesz kalibrować, to trzeba zapłacić $ :D Oczywiście na rynku jak to w życiu bywa są prawdziwi specjaliści od kalibracji i partacze, więc i tutaj można się przejechać jak na Philipsowym oprogramowaniu :D

No i kolega Dark C rzucił światła na problem i po sprawie, Kwestia kalibracji odpada... Jak kolega wyżej pisał jeśli do tv potrzeba kalibracji to philips za free przysyła swoich robotników albo zabierają sprzęt...

a znalazłem takiego coś

http://www.pcworld.pl/news/359285/Kalibracja.telewizora.dla.kazdego.tylko.w.PC.World.Extra.HDTV.html
 
Ostatnia edycja:

dark c

New member
No i kolega Dark C rzucił światła na problem i po sprawie, Kwestia kalibracji odpada... Jak kolega wyżej pisał jeśli do tv potrzeba kalibracji to philips za free przysyła swoich robotników albo zabierają sprzęt...

Kalibracja jest potrzebna praktycznie przy każdym modelu TV, jeśli oczywiście chcesz mieć odwzorowanie kolorów bliskie ideałowi, w sensie bliskie rzeczywistości. Mało tego, dwa te same modele telewizora mogą mieć różne ustawienia po kalibracji. Także z tego akurat względu bym nie psioczył na Philipsa, gdyż do obrazu nawet po swoich ustawieniach nie ma się co przyczepić. Nie licząc oczywiście tego crosstalku o którym od kilku postów jest mowa.

Podsumowując, kalibrować można, ale wcale nie trzeba, chyba, że ktoś chce mieć idealnie i dysponuje wolnymi środkami na takie rzeczy ;)
 

Bravolot

New member
Kalibracja jest potrzebna praktycznie przy każdym modelu TV, jeśli oczywiście chcesz mieć odwzorowanie kolorów bliskie ideałowi, w sensie bliskie rzeczywistości. Mało tego, dwa te same modele telewizora mogą mieć różne ustawienia po kalibracji. Także z tego akurat względu bym nie psioczył na Philipsa, gdyż do obrazu nawet po swoich ustawieniach nie ma się co przyczepić. Nie licząc oczywiście tego crosstalku o którym od kilku postów jest mowa.

Podsumowując, kalibrować można, ale wcale nie trzeba, chyba, że ktoś chce mieć idealnie i dysponuje wolnymi środkami na takie rzeczy ;)

No właśnie w przypadku kalibracji w zasadzie się rozchodzi wyłącznie o jak najlepsze odwzorowanie kolorów zgodnie z przyjętym wzorcem palety barw - paradoksalnie może się okazać, że jakość obrazu po kalibracji (pomimo że będzie idealnie odzworowywać kolory), nie będzie spełniała naszych oczekiwań pod względem wizualnym (ja np. wolę nieznacznie podkręcone kolory i ostrzejszy obraz, kosztem "zniekształcenia" jego naturalności). Nie każdy jest purystą i 99% posiadaczy telewizorów woli dostosować obraz do własnych preferencji, a kwestia idealnego odzworowania kolorów schodzi na dalszy plan.
 
Do góry