Philips Fidelio B97

Ahmaret

Member
Posiadałem b97 dwukrotnie reklamowałem w związku z psującymi się odłączanymi głośnikami. No i zwrot pieniędzy nie chce mi się co 6 miesięcy jeździć i reklamowac. Generalnie równo co 6 miesięcy awaria. Fakt za każdym razem mogłem wymienić na nowe
 
Posiadałem b97 dwukrotnie reklamowałem w związku z psującymi się odłączanymi głośnikami. No i zwrot pieniędzy nie chce mi się co 6 miesięcy jeździć i reklamowac. Generalnie równo co 6 miesięcy awaria. Fakt za każdym razem mogłem wymienić na nowe
Czyli te tylne tak? No ja posiadam b95 nie ma tylnych więc nie ma problemu, hehe ;-) Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Świetnie się filmy ogląda.
 

Gregory668

Member
Jeśli chodzi o b97 , to teraz testuje ale nawet po aktualizacji jakby ten przy ten subwoofer hałasuje wydaje dziwne dźwięki, więc nie jestem przekonany że sprzęt za 4800 powinien tak grac . Będę reklamować i spróbuję samsunga q990b i JBL 800 albo teufel :)
 

arek92

New member
Witam. Posiada ktoś ten SB? Mam taki problem. Co jakiś czas oglądając netflixa albo coś z usb soundbar przestaje przesyłać audio. Podłączony jest kablem hdmi z TV. Na wyświetlaczu zaczyna migać Earc i wtedy nie ma dźwięku. Muszę włączyć i wyłączyć soundbar i wraca do normy.
Odświeżę trochę temat. Mam dokładnie ten sam problem co autor posta. Co prawda w większości przypadków, E-ARC zaczyna migać i po kilku sekundach dźwięk załącza się z powrotem. Restart soundbara jest rzadkością. Soundbar zakupiony w listopadzie ub. roku. Podłączony do tv Philips OLED806/12 kablem HDMI SpeedLink ultra high speed 8K. Dzisiaj (05.04.2023) przyszła najnowsza aktualizacja firmware'u ale problem dalej występuje. Najczęściej przy odtwarzaniu z aplikacji Polsat Box GO i YouTube. W innych aplikacjach nie odnotowałem problemów. Czy jest jakiekolwiek sensowne rozwiązanie tej przypadłości? Czy to może być wina samego kabla HDMI? Czy zostaje wyłącznie reklamacja i serwis/wymiana? Z góry dzięki!
 

Gregory668

Member
Ja oddałem swój egzemplarz, bo miałem problem z subwooferem , ja bym oddał
I ewentualnie spróbował z innym egzemplarzem bo nie wszyscy mają ten problem
 

Faktorek

New member
U mnie świeżo co kupiony. Gra dobrze i z TV i z aplikacji DTS. Problem natomiast jest taki, że kompletnie nie reaguje na pilota. Sprawdzałem kamerą IR i dioda na pilocie świeci jak się coś przyciska. Nigdzie w Internecie nie potrafię znaleźć sposobu na jakieś parowanie pilota z soundbarem. Ktoś coś pomoże?
 

Pi3cyk91

Member
Odświeżę trochę temat. Mam dokładnie ten sam problem co autor posta. Co prawda w większości przypadków, E-ARC zaczyna migać i po kilku sekundach dźwięk załącza się z powrotem. Restart soundbara jest rzadkością. Soundbar zakupiony w listopadzie ub. roku. Podłączony do tv Philips OLED806/12 kablem HDMI SpeedLink ultra high speed 8K. Dzisiaj (05.04.2023) przyszła najnowsza aktualizacja firmware'u ale problem dalej występuje. Najczęściej przy odtwarzaniu z aplikacji Polsat Box GO i YouTube. W innych aplikacjach nie odnotowałem problemów. Czy jest jakiekolwiek sensowne rozwiązanie tej przypadłości? Czy to może być wina samego kabla HDMI? Czy zostaje wyłącznie reklamacja i serwis/wymiana? Z góry dzięki!
Ja w sumie nie oddawałem i po aktualizacji nie naprawiono tego. Kiedy oglądam coś że smarta bądź usb włączam dts playfi. Dużo lepszy dźwięk 🙂
 

Ninjai

New member
Witam. Mam pytanie o szumy z głośnika. Czy wszystkie egzemplarze mają ten problem? bo nie wiem, czy zwrócić sprzęt czy wymieniać na nowy ?
Jak vol powyżej 5 i pauza na filmie to pojawia się buczenie z suba. Czy ktoś NIE ma takiego problemu ?
 

ewoky

New member
Witam. Posiada ktoś ten SB? Mam taki problem. Co jakiś czas oglądając netflixa albo coś z usb soundbar przestaje przesyłać audio. Podłączony jest kablem hdmi z TV. Na wyświetlaczu zaczyna migać Earc i wtedy nie ma dźwięku. Muszę włączyć i wyłączyć soundbar i wraca do normy.
Właśnie kupiłem ten soundbar, podłączyłem żeby przetestować i też się wyłącza w trakcie oglądania filmu. Ktoś wie co może być przyczyną?
 

ewoky

New member
Wyłącza się tylko w aplikacjach smart czy przez dekoder/kablówkę tez ?
Wyłącza się, gdy film puszczam z komputera przez HDMI (windows 10, program VLC, probowalem tez allplayer). Wydaje mi się, że problem nie występował gdy puściłem obraz przez chromecasta. Testowałem tez gre na xbox360 i tez soundbar sie wylaczyl.
 

Pi3cyk91

Member
Tez tak mam ale tylko w aplikacjach smart i tylko dźwięk, ekran jest ok. Żadna aktualizacja tego nie naprawiła niestety. W smart używam dts playfi injest ok
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
U mnie po zmianie pomogło na zaniki dźwięku. Co prawda nie mam B97 tylko tab8905 ale objaw ten sam był...
 
Do góry