Ja mam problem z ruchomym obrazem wyświetlanym w ciemniejszych scenach, pojawia się spory problem "ghostingu", tzn. obraz rozjaśnia się do wartości 100 (widać to szczególnie na krawędziach wyświetlanych elementów), następuje spadek jakości/szczegółowości wyświetlanego obrazu. Zanim zgłosiłem reklamację, rozmawiałem z "tutejszym" Markiem, który sprawdzał specjalnie ten sam model i nie stwierdził występującego problemu. Pierwszy raz reklamowałem bezpośrednio u Philipsa na gwarancję producenta, drugi raz reklamowałem już w sklepie - rękojmia. W obu przypadkach serwis z Radomia (bo tam był wysyłany tv) odrzucił reklamacje uważając, że nie widzą problemu. Dzisiaj przekazałem całą dokumentację, filmy, zdjęcia, Rzecznikowi Praw Konsumenta i od teraz to On w moim imieniu zajmie się sprawą. Zobaczymy, co z tego wyjdzie i chętnie podzielę się informacjami.
Natomiast sam problem wyświetlanego w ruchu obrazu zabiera całą radość z użytkowania tego telewizora, nie da się grać (bo to w tym przypadku jest najbardziej to widoczne) jak i oglądać filmów (a że lubię horrory, to scen ciemnych jest tam dużo).