Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

djrzz

Member
Nie, nie informowałem. Z tego, co wiem takie nagranie jak najbardziej może być uwzględnione przez sąd, jeśli ma istotne znaczenie dla sprawy. A w tym wypadku tak własnie jest. Wszystko zależy od sądu.


Zdaje mi się że w sprawie sądowej jako dowód może zostać wykorzystane te nagranie, nie możesz tylko rozpowszechniać tego nagrania.

Dowiedziałeś się czy tak jak pisałem, czy rękojmia i reklamacja z gwarancji to dwie różne sprawy i czy wobec tego sklep ma prawo powołać się na decyzję serwisu dotycząca zgłoszenia reklamacyjnego?
 

walker214

New member
Zdaje mi się że w sprawie sądowej jako dowód może zostać wykorzystane te nagranie, nie możesz tylko rozpowszechniać tego nagrania.

Dowiedziałeś się czy tak jak pisałem, czy rękojmia i reklamacja z gwarancji to dwie różne sprawy i czy wobec tego sklep ma prawo powołać się na decyzję serwisu dotycząca zgłoszenia reklamacyjnego?

Z tego co wyczytałem, sklep ma takie prawo. Tutaj jednak sytuacja jest taka, że diagnoza odbyła się na innych egzemplarzach w trakcie zgłoszenia z tytułu rękojmi. I na jej podstawie powstała ekspertyza.
 

djrzz

Member
Z tego co wyczytałem, sklep ma takie prawo. Tutaj jednak sytuacja jest taka, że diagnoza odbyła się na innych egzemplarzach w trakcie zgłoszenia z tytułu rękojmi. I na jej podstawie powstała ekspertyza.


Coś mi tu nie gra. Sprawa dotyczy twojego tv, skoro diagnoza odbyła się na innych egzemplarzach to jak stwierdzili że na twoim jest IDENTYCZNY problem? To tak jakby tłumaczyli że u innych tak jest więc jest to normalne ale nie zbadamy Pana sprzętu bo nam się nie chce i nie zawracaj nam pan du... Jeśli diagnoza odbyła się w taki sposób to dla mnie niezbadanie konkretnego modelu jest olaniem sprawy i pokazaniem za kogo mają klienta...
 

legaar

Member
Mam ten sam TV i nie mam takich problemów - obraz b. dobry, trochę mi zajęła zabawa ustawieniami ale teraz jestem zadowolony. Za te pieniądze (zapłaciłem 3200 za 70 cali) ciężko znaleźć coś porównywalnego ;)
 

walker214

New member
Witam po dłuższym czasie moi drodzy. Moja walka dobiegła końca. Po złożeniu pozwu przeciwko sieci EURO-net, odezwała się do mnie pełnomocnik tejże firmy z propozycją ugody przedsądowej i w związku z tym zaproponowała mi zwrot gotówki. Oczywiście przystałem na propozycję. Telewizora już nie mam, serwis odebrał go ode mnie 2 dni temu. Procedura zwrotu pieniędzy już jest w toku, powinienem go otrzymać na początku tygodnia.
Morał z tego taki, że trzeba walczyć, nawet jak szanowny serwis się na nas wykpi, jak widać sieci nie chcą ponosić kosztów sądowych i wolą zwrócić kasę. Potrzebna tylko wytrwałość w tej walce i spora cierpliwość.
Dzięki wszystkim na forum za przydatne podpowiedzi i słowa wsparcia :)
Aktualnie jestem na etapie poszukiwania kolejnego telewizora, ale nigdy więcej Philipsa. Zastanawiam się aktualnie nad Qledem TCL 75C815. Niestety póki co, brak go w naszych sklepach a chciałbym zdążyć do końca miesiąca, póki trwa akcja TCL cash back..
 

bielikk

New member
Bez reklam
walker214 - to wymyśliłeś - TCL to największy "chłam" na rynku - soft niedopracowany w każdym modelu - będziesz tylko płakał i machał rekami ze złości - poczytaj różne wątki o TV TCL to zrozumiesz o co chodzi ...
 

ALFina

New member
Ja mam problem z ruchomym obrazem wyświetlanym w ciemniejszych scenach, pojawia się spory problem "ghostingu", tzn. obraz rozjaśnia się do wartości 100 (widać to szczególnie na krawędziach wyświetlanych elementów), następuje spadek jakości/szczegółowości wyświetlanego obrazu. Zanim zgłosiłem reklamację, rozmawiałem z "tutejszym" Markiem, który sprawdzał specjalnie ten sam model i nie stwierdził występującego problemu. Pierwszy raz reklamowałem bezpośrednio u Philipsa na gwarancję producenta, drugi raz reklamowałem już w sklepie - rękojmia. W obu przypadkach serwis z Radomia (bo tam był wysyłany tv) odrzucił reklamacje uważając, że nie widzą problemu. Dzisiaj przekazałem całą dokumentację, filmy, zdjęcia, Rzecznikowi Praw Konsumenta i od teraz to On w moim imieniu zajmie się sprawą. Zobaczymy, co z tego wyjdzie i chętnie podzielę się informacjami.
Natomiast sam problem wyświetlanego w ruchu obrazu zabiera całą radość z użytkowania tego telewizora, nie da się grać (bo to w tym przypadku jest najbardziej to widoczne) jak i oglądać filmów (a że lubię horrory, to scen ciemnych jest tam dużo).
 

TomaszTok

New member
Wszystkie nowe Philipsy z matrycą VA czyli 58 i 70 tak mają. Taka specyfika tych matryc. Kiepska jakość w ciemnych scenach.
Zastanawiam się, czy problem dotyczy też IPSów.
 

konrad1984

New member
Witam, odświeżę trochę temat bo wczoraj zauważyłem podobny problem na swoim philipsie 8303. Problem pojawił się po około godzinie gdy oglądałem film na netflixie. Zaczęło jakby smużyć i to tylko przy ciemnych scenach. Film ultrahd i włączony HDR. Wcześniej występowały pojedyncze migające punkty. Miał ktoś podobny problem? Dodam jeszcze że ten efekt sam zniknął.
 

Attachments

  • IMG_20210210_202103.jpg
    IMG_20210210_202103.jpg
    392,3 KB · Wyś: 76
Ostatnia edycja:
Do góry