zakupy u KIKI'ego

xrobcio

New member
Jestem kolejnym zadowolonym klientem. Telefon od milej Pani przed wysylka w celu potwierdzenia wysylki, blyskawiczna wysylka. W 100% polecam!
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Takze polecam (nie mialem wczesniej okazji oficjalnie), calkiem obiektywnie i poparte bardzo duzym doswiadczeniem w zakupach chyba juz w kazdym miejscu.
Szczegolnie polecam tym ktorzy szukaja po roznych miejscach w sieci, bladza i kupuja od anonimowych sprzedawcow, nastepnie jest placz jak sa problemy, a tu mamy pod nosem sprawdzonego pasjonata.
Moja ocena jest krotka i tresciwa, najlepsza cena z mozliwych (dzwonilem do wielu sprzedawcow), blyskawiczna dostawa, szczegolnie ze to byl ogromny tv 80" wiec transport firmowym autem.
Pani faktycznie bardzo mila. Pelne zadowolenie, szczegolnie ze tv cieszy kazdego dnia.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Ja rowniez zrobilem tu wiele zakupow i za kazdym razem pelny profesjonalizm. Zawsze prosilem o sprawdzenie na sklepie konkretnego egzemplarza, czy aby nie ma bed piksela, czy nie buczy, nierownomierne podswietlenie, itp. Wszystko za kazdym razem spradzwone i dostarczone w blyskawicznym tempie.
 

al79

New member
Witam.
Kupowałem w sklepie Kikiego u Blakninja, bo oni to chyba razem together sprzedają tylko w innym dziale.

Kupowałem amplituner.
Sprzęt nowy, pełnowartościowy. Nie tak jak na Allegro jakieś mini ryski, powystawowy i gwarancja szemrana.

Sprzęt był zapakowany w folie, biały styropian i karton oryginalny. Nowy, nieuszkodzony, stan idealny, nigdy nie otwierany, prosto od Denona.

Gwarancja od producenta na dwa lata (nie jak na Allegro dają często rok).
Instrukcja w naszym języku, papierowa niewielka, ale na płytce elektroniczna obszerna, zgodnie z polityką ochrony lasów. Wszystko w niej jest, każdy kto przeczyta, będzie wiedział co i jak, wystarczy by rozumiał nasz język. Do tego są obrazki itd.
Słowem, jeśli chodzi o towar, to wszystko tak jak należy.

Dodam, że miałem swój typ co kupić, ale Blakninja mi doradził coś nowszego i lepszego. Przekroczyło to mój początkowy budżet, ale nie żałuję. Nie stać mnie na tanie - te słowa najlepiej tłumaczą wszystko. Dobrze mi doradził, wcześniej dowiedziawszy się co mi jest potrzebne, chodziło o funkcje sieciowe. Denon ma wszystko, cieszę się z decyzji, że nie kupiłem starszego modelu, bo bym dzisiaj żałował. Zastanawiałem się nad Pioneerem, więc otrzymałem propozycję Pioneera i Denona, których ceny były konkurencyjne. Wybrałem Denona. Zatem Warto posłuchać ich doświadczenia, oni testują, więc mają więcej spostrzeżeń, których my nie mamy.

Podsumowując powiem tak:
Słucham dziś muzyki, oprócz tej co dotychczas, dodatkowo takiej której nigdy nie słuchałem, a to dlatego, że sprzęt gra dźwięki których wcześniej nie dostrzegałem, nie słyszałem. Wiadomo, że wieże czy boomboxy to nie to samo, co większy sprzęt, ale to przerosło moje oczekiwania.

Jest coś takiego, że od konkretnej marki można oczekiwać danego poziomu, poniżej którego ona "nie schodzi", stąd warto posłuchać rad i nie oszczędzać na wszystkim. W danym przedziale cenowym mamy daną jakość i jak dowiemy się co nas "czeka", wtedy podejmujmy decyzje. Dlatego kup raz, a dobrze.
Ich sklep tutaj gra fair.
W ramach budżetu jaki im podasz i Twoich preferencji - przedstawią Ci konkurencyjną ofertę, konkretne stanowisko, sprzęt legalny, z gwarancją, nowy, działający i pełnowartościowy.

Zamawiasz, otrzymujesz, musisz podłączyć i wtedy doświadczasz doznań w świątyni swoich zmysłów.
Pozdrawiam.
 

robirem

New member
sharp le 830

Witam,

W zeszły czwartek zamówiłem u Kiki telewizor sharp le 830 w wersji 60" . W piątek telewizor był już u mnie - za to plus. Dodam że zakup był poprzedzony korespondencją prywatną i był obwarowany głównie 2 kryteriami : 1: brak cloudingu - testowanie w ciemni itp. oraz 2 : kalibracja ( choć jej brak to już nie taki problem abstrahując od tego że kosztowało mnie to 100 zł )

Telewizor cechuje się ogromnym cloudingiem - przebarwienia biało szare na praktycznie całej matrycy , oraz prawdopodobnie nie był skalibrowany . Sprawę opisałem i przesłałem na prywatną skrzynkę Kiki.

Czekałem przez święta - to zrozumiałe że to nie okres na takie sprawy.

W wtorek wieczorem sprawdzając skrzynkę zauważyłem że moja wiadomość do Kiki nie istnieje - została wykasowana ?!

No cóż pozostawiam to do oceny własnej ale chyba takie działanie dalekie jest od profesjonalizmu sprzedawcy.

Dalej czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji

pzdr

RS
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wow.
Cieszę się że odczytałem wiadowość której nie dostałem na skrzynkę.
Wykasowywanie wiadomosci której nie otrzymałem to raczej nie zasłuzona opinia po ilosci rozmów które odbyliśmy.
Jeszcze raz - nie dostałem żadnej informacji.
Dwa osobiscie sprawdzałem telewizor . Clouding pojawia się tylko przy oczekiwaniu na materiał i to jest zgodne z działaniem tego telewizora.
BackLight załącza się wówczas gdy podaje sie obraz na ekran.
Ale żeby nie bić piany.
Mogłeś zadzwonić ( jak to robiłeś kilkanascie razy wcześniej) i nie byłoby żadnej sprawy.
Ponieważ chcesz na forum poblicznym - ok.
Koleżanaka jutro oddzwoni i poda Ci co trzeba zrobić, prześlesz telewizor na nasz koszt i dostaniesz zwrot pieniędzy.
Pozdrawiam
Krzysztof
600059615 tel. - to na wypadek gdybyś zgubił nr telefonu do mnie.
 
Do góry