zakupy u KIKI'ego

valnek

New member
ja też się przypomnę w sprawie cen na te telewizorki :)
Toshiba 46XV635
Sharp 40LE700E
Samsung 46B650
pozdrawiam :wink:
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Witam stałych i nowych bywalców.:) Proszę o uwagi, krytyczne też, na temat pokazów organizowanych przez pana Kikiego i jego sklep. Z tego co czytałem paru ludzi zostało już przez niego uszczęśliwionych, ale nikt nie podaje szczegółów transakcji.
Interesują mnie - i innych forumowiczów mam nadzieję też- szczególy: legalność sprzetu, pochodzenie dystrybutora, warunki gwarncji (czy honorowana jest w naszym smutnym kraju ), dowody zakupu- paragony, czy faktury, czy wystawiane w dniu zakupu itd. Będę wdzięczny za wszystkie szczegóły. Zamierzam zaprosić Kikiego do siebie, ale chcę być absolutnie pewny, szkoda byłoby fatygować faceta. pozdrawiam:bober:

Jeżeli uważasz, że Polska to smutny kraj to przez takich ludzi jak Ty. Myślisz, że ktoś do Ciebie przyjedzie i pokaże tv, podłączy zrobi super cenę, albo nie odda za darmo...... Każda usługa kosztuje! Czy tTy pracujesz za darmo?
 

pkomp

New member
sławko zamiast się mądrzyć to zainwestuj w okulary....ostatni post z lutego tego roku a ten na który odpisałeś sprzed paru ładnych lat....pomijam że wogóle nie zrozumiałeś treści pytania ale od tego jest szkoła...podstawowa

gość miał rację zadając takie pytania i jak ktoś tego nie potrafi zrozumieć to ma poważny problem - potem się dopisuje w watkach że został oszukany czy coś
Każda firma ma dbać o własną wiarygodność i nie widzę w tych pytaniach nic co nie jest na miejscu
 

pkomp

New member
miał to miał i miał do tego prawo a tobie nic do tego tak naprawdę

nikt tu nikogo od oszustów i złodzieji nie wyzywa byś mógł o oczernianiu mówić(a tak było w paru wątkach gdzie paru szczyli nie pojmuje zasad działania gospodarki)
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Ja również kilka lat temu nabyłem pierwszy LCDek u Kikego. Byłem upierdliwy, bo mędziłem, żeby wybrana Bravia na pewno nie buczała, nie miała wadliwych pikseli, miała rownomierne podswietlenie, itd. Przyjechała cała i zdrowa i gra do dziś. Ceny w okolicach najniższych internetowych, na pewno mniejsze niż oficjalne ceny w sklepie LOCO. 4 lata temu chyba nazywał się inaczej, a na pewno stron internetowa była inna, ale grunt, ze jestem zadowolonym klientem. Niedługo kolejne zakupy
 

infi

New member
ja 3 lata temu tez mialem takie przeboje kupujac sharpa, prosilem o sprawdzenie pod katem bad pixeli, rodzaju matrycy (bo byla wtedy jazda z 2 typami jedna ok druga juz mniej:)
wszystkie moje wymysli byly zrealizowane, cena tez byla ok wiec ja jestem zadowolony:)
chociaz ostatnio chyba z braku czasu kiki nie odpisywal mi na pw i jeden tv zamiast u niego kupilem ze sklepu z ceneo...
 

misterpawel

New member
Zobaczymy

Witam, po pół roku przeglądania forum i czytania i uczenia się i zbierania informacji podjąlem decyzję
wczoraj stałem się posiadaczem 50VT20 , zakupiony od Kikiego . Wysłałem najpierw PW z opisem co by mnie interesowalo jaki budżet,warunki etc. i dostalem konketne modele do wyboru.
POpatrzyłem,połaziłem po znajomych i zdecydowałem sie na w/w model z tych czy innych powodów.
O cenę tez pytałe najpierw na PW potem telefonicznie doprecyzowałem.
Zadzwoniwszy jeszcze raz do Kikiego dowiedziałem sie że akurat jada następnego dnia do Warszawy no to poprosiłem aby mi w/w dostarczyli. Podałem nr telefonu, namiary itd. W tej rozmowie był mały zgrzycik z cena bo ustalone było 200 zł wyższe od poprzedniego, ale pogadaliśmy i co tam - 100 zł więcej profesjonalnie obsłużony będę itd. Nie ma co się spierać i skalibrowany i podrzuca i wniosa jak to Krzysiu powiedział "wszystko na maxa" :) - i o mi tak pasuje!
Umówiłem się na wieczór - około 20 bo jestem z tych co późno konczą pracę. Oczywiście cały dzień byłem podekscytowany co to bedzie za wydarzenie. I - pan Jacek do mnie przyjechał , najpierw zadzwonił przed 20-emocje sięgają zenitu-i powiedział że jest sam (?) Zdziwiłem się troche bo jak taka 50-tke samemu wnieść do domu ale co tam zaraz dojeżdzam to pomogę.I byłem tak 20:05 , pan Jacek już TV wniósł i nawet zamontował na podstawce (żona była w domu). Nie wiem jak to zrobił bo nawet w instrukcji stoi że co najmiej 2 osoby i na tym forum tez ale dobra, jedziemy dalej.
TV zimny więc pan Jacek poczekał ze mną te 30 min odpalił wszystko już było wgrane wsztystkie kanały etc. no dobra po kalibracji czy jak nie wiem :) Też się zdziwiłem - wujaszek miesiąc wcześniej kupił tv i tam wszystko trzeba było ustawiać od zera. Dobra. Cześć pieniędzy zapłaciłem do ręki , część przelewem dziś puściłem (nie było faktury trochę się bałem-ale dobra dzwoniłem dzień wcześniej może nie zdążyli...).Potem jak dzieci się pospały obejrzeliśmy sobie Avatara i było fajnie, poszperaliśmy po kanałach troche tez fajnie wyłączyliśmy i poszliśmy spać.
Dziś koniec pracy wcześnie (gorączka przedświąteczna) ale koniecznie chciałem sprawdzić ile ten tv "chodził" I sprawdziłem - i co się okazało???

291 godzin i 95x był wyłączany :) TO taka nówka na MAXA :)
Czyli licząc nawet 5h/dzień to chodził powiedzmy 58 dni - czyli 2 miesiące........
Ja takiego nie chcę (jak dla mnie to jest niezgodność towaru z umową):evil:I kropka.
Teraz próbuję się dodzwonić do KIkIego i zobaczę co ma w tej sprawie do powiedzenia i jak rozwiąże ten problem.
 

Attachments

  • DSCN6292.jpg
    DSCN6292.jpg
    593,9 KB · Wyś: 110

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
sprawdziłem.
Telewizor był skalibrowany i dotarty na życzenie klienta .
Odstawiony .
Ponieważ jest spory ruch i koledzy wyjeżdżający zabierają sporą ilość towarów . Zabrali telewizor odłożony i dotarty dla klienta.

Pretensje że obsługa wniosła gratis, zamontawała gratis, dowiozła z Olsztyna do Warszawy gratis - są dla mnie przynajmniej dziwne.

Jeśli sprzedajemy telewizory z półki - informujemy o tym klienta. To żadna sensacja bo wiele osób woli kupić telewizor już dotarty.

Proszę spakować i odesłać na nasz koszt. Wystarczyło zgłosić przywieźlibyśmy drugi nie docierany.
Przepraszamy za pomyłkę.

Nie da rady niestety oddzwonić na telefon "Ukryty".
 

misterpawel

New member
"sprawdziłem.Telewizor był skalibrowany i dotarty na życzenie klienta .
Odstawiony ."

Rozumiem, że innego klienta,a nie mnie.


"Ponieważ jest spory ruch i koledzy wyjeżdżający zabierają sporą ilość towarów . Zabrali telewizor odłożony i dotarty dla klienta"

Kiki,przerwałeś na chwilę rozmowę ze mną żeby dopakowali TV - czyli, że wzięto TV odłożony dla kogoś innego i ten TV dostał się mnie, czy dobrze zrozumiałem?
Nie poinformowano mnie że tv będzie używany,czy tam dotarty - słyszę o tym dopiero w Twoim poście, bo taki został wzięty ze wzgędu na zamieszanie świąteczne i stąd wynikł problem?


"Pretensje że obsługa wniosła gratis, zamontawała gratis, dowiozła z Olsztyna do Warszawy gratis - są dla mnie przynajmniej dziwne"

1.zaznacz gdzie w moim poprzednim poście są pretensje o dowóz gratis z Olsztyna, montaż i wniesienie - starałem się napisać rzeczową ocenę pozbawiona emocji mam nadzieję - jeśli odbierasz inaczej to mi przykro lub być może mnie nie zrozumiałeś - ale prowadzisz profesjonalny sklep z TV, ja oczekuję obsługi na tym poziomie - nie ma się czemu dziwić- chciałbym abyś rzeczowo odniósł się do poprzedniego postu, i nieco z dystansem.

Np-faktycznie zaszła pomyłka zamiast nowego wzieliśmy dotarty/używany.



2.Wszak zapłaciłem za dowóz i wniesienie : 6500 Tv + 100 zł kalibracja + 200 zł dostawa i montaż - tak wynikało z naszych ustaleń - toteż to co mi odpisałeś jest jakby nie na miejscu - nie rozmawiajmy w ten sposób. Mnie zależy na rzeczowym podejściu do tematu.
Obsługa klienta - o tym rozmawiamy.
Ot konkurencja: oleole 6288+70(pobranie)+70 transport+dostawa przed świętami :) 2bis - 6289+89+50 wniesienie i rozpakowanie ; electro 6280+140 wniesienie z rozpakowaniem - jadą z Rzeszowa nie ma gratisów :) 10 dni na zwrot, bez podawania przyczyn. A gratisów nie ma nigdzie.

Ja wybrałem Twój sklep:)


Z Olsztyna specjalnie do mnie jechał pan Jacek i że gratis ? Och, mieliście 4 prezentacje w tym dniu ; u mnie tylko była dostawa, i nie gratis, nie mam pretensji o dostawę, a pan Jacek był sam.

Wystarczyło napisać-faktycznie pan Jacek był sam.


"Jeśli sprzedajemy telewizory z półki - informujemy o tym klienta. To żadna sensacja bo wiele osób woli kupić telewizor już dotarty."

- Nie pisałem nigdzie o sensacji, Napisałem o tym że nie zostałem poinformowany iż mój tv ma 290 h za sobą i jest z półki. Mnie nie powiedziałeś/powiedziano .
Pan Jacek być może nie wiedział.
Wiele osób wolących kupić taki dotarty TV nie są przedmiotem rozmowy

(nawet na tym forum serwisanci piszą że docieranie jest zbędne - kto chce kupuje dotarty i o tym wie kto nie chce kupuje skalibrowany niedotarty)

MOJE ZAMÓWIENIE BYŁO NA NOWY, SKALIBROWANY TV!
Zamawiałem skalibrowany nowy/niedotarty a nie inny.

Wystarczy napisać: faktycznie zaszła pomyłka zamiast nowego wzieliśmy dotarty/używany.

Dręczą mnie teraz np.takie pytania :) : czy używany to docierany? Czy docierane plazmy są w tej samej cenie czy droższe?Czy też są to tańsze powystawowe? W jakich warunkach był mój tv dopieszczany?Co to znaczy z półki - stał tam 30,60,180 dni ? Ile "chodził" , w jakich warunkach? 2h,5h,10h dziennie? Dlaczego "chodził" 290 a nie 29 ,lub 50 h ? Ja chcę wiedzieć i mam do tego prawo, jestem lękliwy, mam bujną wyobraźnię i chcę wiedzieć. To telewizor mam używany...czy nie?

NIe złość się tylko dobrze zrozum co chciałem przekazać!:)



"Proszę spakować i odesłać na nasz koszt. Wystarczyło zgłosić przywieźlibyśmy drugi nie docierany. Przepraszamy za pomyłkę."

Nie chcę rozmawiać z takiej pozycji i na takich zasadach - my zrobiliśmy wszystko jak trzeba klientowi sie nie podoba, marudzi, ma pretensje to przepraszam za pomyłkę + proszę spakować i odesłać na nasz koszt ......( niedobry ten klient :) ) My jesteśmy fajni,a klient mniej , ale niech tam ma,

a wogóle to

"Nie da rady niestety oddzwonić na telefon "Ukryty".

O NIE! Ja wiem - nie da się oddzwonić na Ukryty :) Ale Pan Jacek ma mój telefon i na dokumentach które podpisałem i na kartce I nawet maila na wysłanie faktury. .......
Nawet jeśli się ten telefon i te kartki zgubiły - nIe można wszystkiego zwalać na przedświąteczny zament.

Mogłeś poprostu odpisac Misterpawel zadzwoń wyjaśnimy sprawę bo nie mam telefonu do ciebie.
Czy ja oczekuję czegoś niestosownego?

No to ja zadzwonię rano bo szczerze zależy mi na rozwiązaniu.


p.s.

Pan Jacek był bardzo miły,Ty też, rozmawiamy o standardzie usługi - rzeczowo starałem się opisac moje odczucia, i oczekiwania zarówno w rozmowie telefonicznej jak i w postach. Mam nadzieję,że nie sugerowałeś że wymyślam sensacje i mam pretensje nie wiadomo jakie

Najpierw sprawdziłem stan faktyczny, potem dzwoniłem, potem napisałem posta, próbowałem nawet żartować żeby nie było tak poważnie, ale się chyba obruszyłeś ale zupełnie nie wiem dlaczego.......
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Zabrany został ( dopakowany) nie Twój telewizor tylko skalibrowany klienta. Nie mogłem Cię uprzedzić bo dowiedziałem się z Twojego wpisu że inną sztukę dostałeś.
Za to przepraszam.
Jak dzwoniłeś to nie wiedziałem jeszcze kto i po co - bo tel jest zastrzeżony. Więc nie mogłem zadzwonić bo nie znałem jeszcze sprawy.

Moja oferta jest aktualna.
Możemy odebrać telewizor i zwrócić pieniądze , zamienić na drugi - ale między świętami , bo do świąt nie zdążymy.
 

misterpawel

New member
Zabrany został ( dopakowany) nie Twój telewizor tylko skalibrowany klienta. Nie mogłem Cię uprzedzić bo dowiedziałem się z Twojego wpisu że inną sztukę dostałeś.
Za to przepraszam.
Jak dzwoniłeś to nie wiedziałem jeszcze kto i po co - bo tel jest zastrzeżony. Więc nie mogłem zadzwonić bo nie znałem jeszcze sprawy.

Moja oferta jest aktualna.
Możemy odebrać telewizor i zwrócić pieniądze , zamienić na drugi - ale między świętami , bo do świąt nie zdążymy.

Nic dodać nic ująć:D Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem
 
Ostatnia edycja:

misterpawel

New member
Krzysztof czy ja mam się zdenerwować ? :blagam:
Teściówka czekała dziś do 17.00, ja od 17.30 czekam cierpliwie...
Wczoraj pisałeś że prawdopodobnie dziś odbierzecie tv i dasz mi znać :kom:
Wysłałem sms z zapytaniem czy będziecie dziś . Cisza.
Pogoda kiepska, ale trzeba mówić czy dacie radę dziś czy nie.
Jutro mam was oczekiwać ?
 

jgx

New member
Bez reklam
i jak bo jestem ciekaw - dobrze wiedzieć bo w przyszłym roku będe zmieniał swojego 52z5500 (kupiony u kikiego ale przez pierwszego właściciela) na jakiegoś wypasionego Panasa PDP coś ok 60" i nie chiał bym mieć problemów, więc jeśli sprawa nie załatwiona pozytywnie trza będzie ryzykować gdzie indziej
 

misterpawel

New member
Ocena końcowa :)

Oto końcowa ocena (skala 1-6):

Komunikacja 5.5*
Jakość obsługi 6
Cierpliwość Krzysztofa 10 :)
Stosunek cena/jakość : 5.99
Ocena ogólna : :eek:k: 5.99 (szóstek nie stawiam :razz: )


Słownie :
wszystko załatwione w należytym porządku, tak jak chciałem, jestem bardzo zadowolony.
LOCO/Krzysztof to bardzo porządna firma. Oby wszystkie firmy tak podchodziły do klienta.
Jeżeli chcesz kupić TV ciut lepszy niż tzw."budżetówka" wręcz zalecam zakup u Krzysztofa.
(Mój następny egzemplarz kupię tylko w LOCO)

Serdecznie pozdrawiam i bardzo dziękuję za wyrozumiałość.

Paweł.

UWAGI:
*ja niestety muszę mieć wszystko zaplanowane co do godziny i z tymi ustaleniami miałem ciutkę kłopot ale to ja tak muszę
(inaczej byłoby 6)

P.S.
polecam zakupy u KIKI'ego !!!
 
Ostatnia edycja:

neptyk

New member
Wiec opisze swoja historie :bober: zakupu u Kikiego

Do zakupu nowego TV nakręcił mnie kumpel [ byłem z nim w RTV EURO AGD i brał jakiegoś samsunga 37cali ] kiedyś sobie założyłem ze kupie sobie rzutnik multimedialny pod PC ale po co bawić się w rzutniki gdzie lampa ma jakaś tam żywotność jak można tv htmi - PC

wiec zacząłem przekopywać :szukaj: pod katem TV, opinie,strony typu ceneo-skąpiec itp. coś mnie nie przekonywały te opinie klientów. zacząłem szukać jakiś for dyskusyjnych, portali na temat telewizorów. i na szczęście trafilem na stronę hdtv.com.pl. Po kilku dniach czytania forum, zauważyłem ze użytkownik kiki dużo się udziela i zna się na sprawie... więc napisałem do niego ;] od razu doradził jakie tv będą dobre w moim przypadku.
Mijały kolejne dni gdzie zdecydować się nie moglem... była to ciężki wybór ponieważ do tej pory tv używałem bardzo sporadycznie i był to tv o bardzo małych wymiarach... :p za każde pytanie dostawałem bardzo szybko odpowiedz... 8)

Ostatecznie wybór padł na TOSHIBA 42SL738G ale okazało się że to nowy model i jest ciężko dostępny. w 2 sklepach był ale z tego co kiki mówił sklepy nie dawały gwarancji Toshiba POLSKA...:-|
Zaproponował zakup w swoim sklepie audiovideo . com . pl [ na początku nie wiedziałem ze to jego sklep, myślałem ze jest tam pracownikiem itp. :p ] , wielki + że zaproponował mniejszą cenę niż była na stronie ;]

Gdy się zdecydowałem na 100% że ten model wezmę, pisałem na pw kikiego jak będzie wyglądać zakup+płatność. minęły chyba 2 dni i nie dostawałem odpowiedzi. pod wieczór 2 dnia miałem tel z nieznanego numeru... okazało się że to Pani ze sklepu audiovideo.com.pl w sprawie mojego zamówienia, przyjęła zamówienie i na drugi dzień tv był już drodze.
telewizorek dotarł chyba po 5 dniach, [ firma kurierska miała jakiś zastój w magazynie ]

+ :
* bardzo fachowa pomoc, za każde pytanie-zagadnienie dostawałem odpowiedz ;]
* bardzo dobry i miły kontakt: pw forum, SMS, itp.,
* rzetelność co do tv i gwarancji,
* jak tak na mały sklep internetowy bardzo dobre ceny!,


- :
* BRAK!


POLECAM KAŻDEMU TEN SKLEP!!! :blagam:
 
Do góry