wymiana gwarancyjna TX-L50ET60E na TX-50cs630E POMOŻECIE ??

Stanley

Member
Bez reklam
W gwarancji nie masz zapisu w jakim terminie powinni się uwinąć?
Dwa tygodnie na naprawe od chwili przejecia przez serwis tv z wydluzeniem do trzech w przypadku gdy czesci musza byc sprowadzone z zagranicy .
W przypadku juz 3 awarii tego samego produktu lub przedluzeniu sie czasu deklarowanego na naprawe juz nie bawimy sie w serwis a domagamy zwrotu kwitow,ewentualnie wymiany na nowy lub inny model.
O ile nic nie pomylilem to w takiej kolejnosci wszystko leci .
@pantonima, skąd to wytrzasnąłeś? W zapisie gwarancji Panasonica, sprzętu nabytego do 24.12.2014 (czyli zdaje się przypadek w tym topicu) nie ma żadnych zapisów co do ścisłego, nieprzekraczalnego czasu wykonania naprawy. Jest tylko ogólnikowo "w możliwie krótkim czasie", o czym była już mowa (gdyby był nabyty po 24.12.2014 - 30 dni). Zaś prawo do wymiany wg. zapisów gwarancji przysługuje po 5 nieudanych naprawach, lub braku możliwości. Nie ma też mowy o zwrocie pieniędzy.
Ludzie, czy Wam Google nie działają? Wszystkie zapisy gwarancji Panasa są na jego stronach:
Gwarancja - Panasonic Polska
Zwracam uwagę na dwie wersje dokumentu : dla sprzętu nabytego do 24.12.2014 i od 25.12.2014r.
Zwracam uwagę na p. 9, 11 i 12.

Pozdrawiam.
 

pantomima

Banned
@pantonima, skąd to wytrzasnąłeś? W zapisie gwarancji Panasonica, sprzętu nabytego do 24.12.2014 (czyli zdaje się przypadek w tym topicu) nie ma żadnych zapisów co do ścisłego, nieprzekraczalnego czasu wykonania naprawy. Jest tylko ogólnikowo "w możliwie krótkim czasie", o czym była już mowa (gdyby był nabyty po 24.12.2014 - 30 dni). Zaś prawo do wymiany wg. zapisów gwarancji przysługuje po 5 nieudanych naprawach, lub braku możliwości. Nie ma też mowy o zwrocie pieniędzy.
Ludzie, czy Wam Google nie działają? Wszystkie zapisy gwarancji Panasa są na jego stronach:
Gwarancja - Panasonic Polska
Zwracam uwagę na dwie wersje dokumentu : dla sprzętu nabytego do 24.12.2014 i od 25.12.2014r.
Zwracam uwagę na p. 9, 11 i 12.

Pozdrawiam.


Z pamieci ;) . Kilka lat temu oddalem plazme do serwisu i tak sie zainteresowalem tematem .Wlazlem na jakas str poswiecona nam , konsumemtom i poczytalem troche .
Info odnosilo sie do sprzetu rtv ale oczywistym jest ze kazda marka ma swoja indywidualna polityke gwarancyjna.
I nie powiedzialem ze tak jest napewno a ze tak chyba to by wygladalo ;)
Malo tego bo calkiem niedawno kolejny raz oddawalem plazme Panasonica do serwisu i w odpowiedzi na pytanie - jak dlugo? od pani z infolinii uslyszalem -naprawa nie powinma przekroczyc dwoch tygodni i raczej to nie bylo takie sobie slowne zalozenie przyblizonego okresu naprawy przez nia .
Glebiej nie wnikalem , nie znalem tej pani a z jej glosu niewiele moglem wywniskowac czy warto by bylo ;)
Co do zwrotu pieniedzy to raczej o to jedynie ubiegac sie chyba mozemy w sklepie w ktorym dokonalismy tego zakupu.


W kazdym badz razie w przypadku kolegi to mega przegiecie.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
OKi tylko co znaczy "wyżej" mam tylko nr na infolinie Panasonica i nic więcej.
Jutro dzwonie do rzecznika może uzyskam jakieś info
Zadzwoń i umów się na rozmowę i oni napiszą w Twoim imieniu pismo do Panasonic Polska.. a na takie pismo już ktoś musi konkretnie odpowiedzieć..
 

PAKO720

New member
Cały dzisiejszy ranek wisiałem na tel usiłując się skontaktować z rzecznikiem. Zacząłem od mojego miejscowo urzędu oraz pobliskich i nic ;) głuche telefony, hehe jakoś mnie to nie zdziwiło. Następnie zadzwoniłem na ogólnopolską infolinię gdzie miła pani objaśniła mi jak i co napisać. Potem zadzwoniłem ponownie do panasonica i dziś pani już dość chłodno i nieprzyjemnie (pewno ma mnie dość) stwierdziła iż ma informację że na tv będzie wystawiony voucher "W MOŻLIWIE NAJKRÓTSZYM CZASIE" i się goń człowieku. Ręce mi opadły jak do tej pory gadali że albo będzie do piątku albo już powinien być to teraz podparli się zapisem gwarancji o możliwie najkrótszym czasie.
Przez weekend wyjścia nie będzie trzeba poświęcić trochę wolnego czasu i spłodzić jakieś pismo wzywające do zapłaty za sprzęt. Nie bardzo wiem jak to napisać ale jakoś sobię poradzę a jeśli nie to za tydzień wizyta u rzecznika.
Panowie ja panasa już nie kupię NIGDY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A jak sobie pomyśle że jeszcze kumpla i szwagra namówiłem na tv tej firmy to aż mnie skręca
 
D

Deleted member 121090

Guest
PAKO720
Wyślij im linka do naszej o nich rozmowie. Pokaż im , że już ponad 5500 razy ktoś sobie o ich podejściu do nas klientów przeczytał. A ilość wciąż rośnie. Załóż podobny temat na konkurencyjnym forum.
 

arss

New member
Pako720 - też się z nimi użerałem niedawno. Podejście do klienta lipne. Ja walczyłem z modelem TV as650 i nic nie załatwiłem. Co prawda temat inny ale rozmowa z tymi samymi ludźmi. Oby w innych markach było lepiej.
 

arss

New member
W temacie gdzie jest test as650 są opisane moje przygody. Od wizyty pierwszego serwisanta po kolejnego aż po odwołania do centrali w Warszawie. U mnie chodziło o jakość dostarczonego produktu, jego obraz clouding,bending.DSE wszystko biło po oczach okropnie. Niestety był to mój pierwszy TV kupiony po ładnych kilku latach więc wady dopiero dostrzegłem po czasie no i się zaczęło ubieganie o wymianę gwarancyjną z uwagi że minęło przysługujące 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. Wyszło na to że moje wady są cechami tych telewizorów i powinienem być dumny z takiego sprzętu :) TV nawet trafił do nich na miesiąc i wrócił a takim samym stanie. Także z firmą panasonic nie zamierzam mieć już nic wspólnego.
 

PAKO720

New member
Temat się rozwiną, może jakaś zmiana tytułu co by zainteresowani z problemami z panasonickiem mogli łatwiej wyszukać.
Takie problemy trzeba jak najbardziej nagłaśniać żeby te chamy nie czuły się bezkarne.
Ja sobie obecnie 40" LG córki powiesiłem w salonie więc bardzo mnie nie ciśnie, a odpuścić im nie odpuszczę.
 

PAKO720

New member
Panowie nie wiem czy to zasługa rzecznika u którego byłem we wtorek i miał wysłać pismo do panasonica czy po prostu nadszedł już czas ale otrzymałem dziś voucher. Zaraz zasuwam do Media i jeśli będzie się dało to będe chciał zwrot kasy ale jeśli się nie będzie dało to inny tv wezmę.
Teraz moje pytanie co polecacie
Jedna opcja którą rozważam to zakup 50" tańszego tv tak 2500-3000
druga opcja to jakaś 55 do 4000 może być z lekkim haczykiem.

Narazie jestem za opcją tańszej 50 bo jak ma mi się znów zje...ć to nie chce się denerwować że dałem 4 za tv i trzeba wyrzucić a 50 mi wystarczała

preferencje tak w skrócie
salon 50m kanapa 3m od tv
wifi oczywiście, 3d niekoniecznie, dobry obraz pod DVB-t i obsługa usb filmy
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Z matrycą natywną 100Hz masz :
- Philips 55PFH6510
- Sony 55W809
- Panasonic 55as740
- PHILIPS 55pfh6550
- Toshiba 55L7453
 

PAKO720

New member
dobra jade do media czy oddają kase czy muszę u nich brać i wtedy będe myślał. No i douczę się o co chodzi z tą matrycą bo wstyd ale nie wiem :)
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam kolego PAKO720 dobrze moim zdaniem myślisz moje typy do wyboru:LG 55LF652V, matryca 120Hz, typ IPS
Samsung UE55J6200, matryca 120Hz , typ VA
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To poproś aby podłączyli zwykłą antenę to wtedy zobaczysz o co chodzi w skalowaniu. Pewnie się nie zgodzą....
 

PAKO720

New member
a któryś z w/w ma słabe skalowanie ??
córce kupiłem lg40LF630V w auchanie za 1350zł i powiem szczerze działa bdb, sygnał z anteny dvbt fajny usb czyta chyba wszystko smart działa, sam myślę nad tym tv bo w auchanie 50" kosztuje (o ile jeszcze jest) 2000zł.
Kurde chciał bym kupić fajny tv teraz nawet za 5-6 tysi ale po przygodzie z panasonikiem mam obawy że za 2 albo 3 lata wywale go na śmietnik a dając 2-3 śpię spokojnie i mam go gdzieś.

Ten samsung h6400 jest do kupienia tylko przez internet niestety
 
Do góry