W gwarancji nie masz zapisu w jakim terminie powinni się uwinąć?
@pantonima, skąd to wytrzasnąłeś? W zapisie gwarancji Panasonica, sprzętu nabytego do 24.12.2014 (czyli zdaje się przypadek w tym topicu) nie ma żadnych zapisów co do ścisłego, nieprzekraczalnego czasu wykonania naprawy. Jest tylko ogólnikowo "w możliwie krótkim czasie", o czym była już mowa (gdyby był nabyty po 24.12.2014 - 30 dni). Zaś prawo do wymiany wg. zapisów gwarancji przysługuje po 5 nieudanych naprawach, lub braku możliwości. Nie ma też mowy o zwrocie pieniędzy.Dwa tygodnie na naprawe od chwili przejecia przez serwis tv z wydluzeniem do trzech w przypadku gdy czesci musza byc sprowadzone z zagranicy .
W przypadku juz 3 awarii tego samego produktu lub przedluzeniu sie czasu deklarowanego na naprawe juz nie bawimy sie w serwis a domagamy zwrotu kwitow,ewentualnie wymiany na nowy lub inny model.
O ile nic nie pomylilem to w takiej kolejnosci wszystko leci .
Ludzie, czy Wam Google nie działają? Wszystkie zapisy gwarancji Panasa są na jego stronach:
Gwarancja - Panasonic Polska
Zwracam uwagę na dwie wersje dokumentu : dla sprzętu nabytego do 24.12.2014 i od 25.12.2014r.
Zwracam uwagę na p. 9, 11 i 12.
Pozdrawiam.