wymiana gwarancyjna TX-L50ET60E na TX-50cs630E POMOŻECIE ??

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Niestety Kolego z tv dzieje się bardzo źle i z roku na rok jest gorzej pod względem awaryjności... i naprawdę głęboko trzeba się zastanowić czy warto jest dać za tv powiedzmy 15 -18 tys za 65 cali skoro tv za 10 tyś w 65 calach będzie naprawdę bardzo bardzo porównywalny w większości wypadków... a w razie czego i tak będzie się bardziej do przodu po wymianie niż w przypadku tego droższego tv. Na drzewo niech spadają jak nic się nie zmieni w tej kwestii. Pamiętajmy że to nie my tylko Oni z tego żyją.. a tv jak pokazują słupki nie jest pierwszą potrzebą w gospodarstwie domowym.. co pokazała ewidentnie w tamtym roku sprzedaż rtv patrząc rok do roku.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Zgadza się i to w całości, że jakość produktów spada , szczególnie w ostatnim roku. Na przykład z modeli 32" z matrycą natywną 100Hz zostały już tylko Philips i Loewe. Kiedyś nawet Funai miał 100Hz w modelach 32".
A inne firmy obowiązkowo i to po kilka modeli.

To raczej nie możliwe aby Pani informowała Cię że decyzje podejmuje w takiej sprawie Zarząd. Zarząd naprawdę ma zupełnie inne problemy na głowie. Te decyzje podejmują pracownicy etatowi.
Ale przeciąganie ponad miarę to naprawdę nie jest w stylu dawnego Panasonic.
Widać zmieniają się czasy i obyczaje...

Przyjdzie przywyknąć- jak mawiał Kargul, tylko po co ?
Na szczęście inne firmy starają się skuteczniej działać w takich sprawach, które przecież mogą się zdarzać.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Na szczęście inne firmy starają się skuteczniej działać w takich sprawach, które przecież mogą się zdarzać.
Jakie firmy z Twojego doświadczenia mają najlepszą z punktu widzenia klienta obsługę gwarancyjną?
Bo z tego co czytaliśmy na forum totalnie olewa klienta Sony, mieliśmy przykłady nieuczciwych praktyk Samsunga, czytaliśmy jakie są problemy z Philipsem, teraz widzimy jak działa Panas.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
D

Deleted member 121090

Guest
Masz tu na forum tematy o wymianie gwarancyjnej firmy Sony. Opisz tam swoje doświadczenia przy realizacji gwarancji. Będzie to cenna informacja dla kolegów forumowiczów.
 

PAKO720

New member
Dzwoniłem znów dziś i Pani (po głosie inna niż wcześniej) stwierdziła że tv mam zakwalifikowany do wymiany heheeh, jak jej powiedziałem że na wymiane się nie godziłem i czekam na voucher to stwierdziła że serwisant będzie się zemną kontaktował i pewno niedługo będzie.

Co do serwisów to czytałem na jakimś forum dobrą opinie o sharpie gdzie gościowi za popsuty tv wartości 8k dali tv za ponad 10. Mojemu koledze zepsuł się sharp i wymienili mu na nowy dużo wyższy model, ten nowy też teraz zaczyna mu szwankować i będzie zgłaszał reklamacje zobaczymy jak go teraz potraktują.

Ja osobiście jestem bardzo pamiętliwy i obraźliwy i wiem że już Panasa nie kupię tak dla zasady. Wczoraj córce kupiłem 40" LG panasa na wstępie odrzuciłem. Niech sobie tak dalej traktują klientów. Jeśli otrzymam vouchera i będe miał wybór to Panasonic dla zasady odpada.
 
D

Deleted member 121090

Guest
kiki
Dlaczego nie potrafisz/nie chcesz chociaż raz odpowiedzieć na zadane Ci pytanie?
Słabo wygląda dyskusja w temacie jak ktoś wygłasza tylko swoje tezy i nie potrafi odpowiedzieć na żadne pytanie.
 

PAKO720

New member
tv zabrali 4 września
dziś znów dzwoniłem i znów ta sama śpiewka że serwisant będzie się kontaktował
to jest matrix jakiś kur....mać
 
D

Deleted member 121090

Guest
Szkoda słów.
To jakaś parodia podejścia do klienta.
W gwarancji nie masz zapisu w jakim terminie powinni się uwinąć?
 

pantomima

Banned
Jakie firmy z Twojego doświadczenia mają najlepszą z punktu widzenia klienta obsługę gwarancyjną?
Bo z tego co czytaliśmy na forum totalnie olewa klienta Sony, mieliśmy przykłady nieuczciwych praktyk Samsunga, czytaliśmy jakie są problemy z Philipsem, teraz widzimy jak działa Panas.

Oj nie zgadzam sie co do Panasonika .
W moim przypadku naprawa gwarancyjna przebiegla prawidlowo a juz 2x oddawalem tv do serwisu, dwa rozne'modele i w przypadku kazdego z nich nie bylo zadnych przykrych niespodzianek .
Moze banalnie to zabrzmi ale duzo zalezy od indywidualnego podejscia komsumenta zglaszajacego problem .
 
Ostatnia edycja:

pantomima

Banned
Szkoda słów.
To jakaś parodia podejścia do klienta.
W gwarancji nie masz zapisu w jakim terminie powinni się uwinąć?

Dwa tygodnie na naprawe od chwili przejecia przez serwis tv z wydluzeniem do trzech w przypadku gdy czesci musza byc sprowadzone z zagranicy .
W przypadku juz 3 awarii tego samego produktu lub przedluzeniu sie czasu deklarowanego na naprawe juz nie bawimy sie w serwis a domagamy zwrotu kwitow,ewentualnie wymiany na nowy lub inny model.
O ile nic nie pomylilem to w takiej kolejnosci wszystko leci .
 
Ostatnia edycja:

PAKO720

New member
Panasonic ma fajny zapis
9. Usterka zgłoszona w okresie gwarancji, o którym mowa w pkt. 5 zostanie usunięta przez Serwis w możliwie krótkim czasie.

czytałem nieco fora internetowe i jednym się udaje i jest to załatwione szybko i sprawnie innym nie. Ja nie miałem chyba szczęscia no i pewno nieco się odgrywają za dwukrotną odmowę na proponowane modele :).
powiem wam szczerze że można by się załamać, nie każdy ma w domu dwa tv żeby mieć na podmiankę. Teraz zabierają kutafony tv i mają cię w d.... radz sobie sam
 

pantomima

Banned
Posluchaj - zareaguj prawiodlowo i zglos sprawe wyzej , nic Cie to nie kosztuje.
Nie widzisz ze z jakisch niewiadomych powodow jestes pompowany olewany ;(
Od 4 wrzesnia do dzis sprawa naprawy,wymiany ewentualnie zwrotu pieniedzy juz dawno powina byc zamknieta .

W moim przypadku oddania tv do serwisu spr wygladala nastepujaco - czesci byly sprowadzane, czas reakcji ,naprawy i zwrotu nie przekroczyl 14 dni .
Dwunastego dnia zadzwonil do mnie gosc z serwisu z inf ze tv jest juz ready i ze dnia nast w godzinach popoludniowych bd u mnie . W tym okresie tak sie zlozylo ze bylem po za adresem pod ktory mial zost dostarczony naprawiony tv wiec poprosilem o zmiane terminu ,przelozenie o 3 dni . W odpwiedzi dost info ze jest to niemozliwe iz w tym przypadku Panasonic poniosl by konsekwencje z racji nie wywiazania sie z deklaracji ktora gwarantuje dostarczenie juz sprawnego sprzetu w okresie nie dluzszym jak 2 tygodnie od dnia zabrania go odemnie.
To chyba cos znaczy , ten nacisk na probe dostarczenia tv w terminie.
Jednak jakis kodeks ich obowiazuje .
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Tak jak pisze Kolega wal wyżej i niech coś z tym zrobią - ile można czekać ??? dziadostwo i tyle... i pomyśleć że to firma która lubię... ale co się dziwić tak traktują jak nas widzą - taka prawda..
Pako nie będzie to żadne pocieszenie ale to nie tylko panas ma taki lub podobny zapis - praktycznie wszyscy nie piszą o terminie naprawy. Dzwoniłem już w tej sprawie do odpowiedniego Urzędu Pani powiedziała że trzeba pisać do nich to może ktoś kiedyś weźmie się za to i zrobią coś w tym kierunku żeby był konkretny zapis odnośnie trwania naprawy..
 
Ostatnia edycja:

pantomima

Banned
OKi tylko co znaczy "wyżej" mam tylko nr na infolinie Panasonica i nic więcej.
Jutro dzwonie do rzecznika może uzyskam jakieś info

Juz dawno powinienes to zrobic . Skonsultuj to wszystko z nim a jak sie juz upewnisz co mozesz to automatycznie telefon do Panasonica a tam z nimi juz krociutko - bez pytan wnikan jak dlugo masz jeszcze czekac,co to dalej bedzie itp itd - krotka imformacja dla nich typu - z racji przeciagania sie naprawy,wymiany ewentulnie zwrotu wartosci uszkodzonego sprzetu czas negocjacji uwazasz za zamkniety , sprawe zglaszasz do rzecznika praw konsumemta . Koniec kropka ;)nie daj sie znow pompowac i nie wchodz w dluzsze dyskusje ;)



Naprawa,wymiana przedłuża się - co robić ?
Bardzo dużo osób ma problem z nieprzestrzeganiem zapisów umów gwarancyjnych przez gwaranta. Dotyczy to często terminów zapisanych w gwarancji.
Co wtedy robić, gdy gwarant wciąż odwleka i przesuwa termin naprawy ?

Czy tłumaczenia, że czeka na części,
nie dają konsumentowi szans na naprawę w terminie ?

W takim przypadku należy wystąpić z pisemnym wnioskiem "o wydanie naprawionego sprzętu w terminie 7 dni lub wydania nowego sprzętu w tym samym terminie lub zwrotu gotówki".

Trzeba pamiętać, że taki wniosek, jeżeli konsument składa go osobiście musi mieć adnotację na kopii - "przyjęto dnia ......." wraz z pieczątką i podpisem firmy. Można wysłać też wniosek zwykłym listem poleconym na najbliższej poczcie
 
Ostatnia edycja:
Do góry