OKi tylko co znaczy "wyżej" mam tylko nr na infolinie Panasonica i nic więcej.
Jutro dzwonie do rzecznika może uzyskam jakieś info
Juz dawno powinienes to zrobic . Skonsultuj to wszystko z nim a jak sie juz upewnisz co mozesz to automatycznie telefon do Panasonica a tam z nimi juz krociutko - bez pytan wnikan jak dlugo masz jeszcze czekac,co to dalej bedzie itp itd - krotka imformacja dla nich typu - z racji przeciagania sie naprawy,wymiany ewentulnie zwrotu wartosci uszkodzonego sprzetu czas negocjacji uwazasz za zamkniety , sprawe zglaszasz do rzecznika praw konsumemta . Koniec kropka
nie daj sie znow pompowac i nie wchodz w dluzsze dyskusje
Naprawa,wymiana przedłuża się - co robić ?
Bardzo dużo osób ma problem z nieprzestrzeganiem zapisów umów gwarancyjnych przez gwaranta. Dotyczy to często terminów zapisanych w gwarancji.
Co wtedy robić, gdy gwarant wciąż odwleka i przesuwa termin naprawy ?
Czy tłumaczenia, że czeka na części,
nie dają konsumentowi szans na naprawę w terminie ?
W takim przypadku należy wystąpić z pisemnym wnioskiem "o wydanie naprawionego sprzętu w terminie 7 dni lub wydania nowego sprzętu w tym samym terminie lub zwrotu gotówki".
Trzeba pamiętać, że taki wniosek, jeżeli konsument składa go osobiście musi mieć adnotację na kopii - "przyjęto dnia ......." wraz z pieczątką i podpisem firmy. Można wysłać też wniosek zwykłym listem poleconym na najbliższej poczcie