Uwaga na LCD SHARP seri P50E

TOmeKK

New member
Nieśmiało, teraz, powinien to wyjaśniać kolega z Sharpa.
Chodzi o podświetlenie, które normalnie składa sie z nieb., ziel. i czerwonego, nowe Sharpy mają dodatkowo diody podświetlające składową karmazynową ( crimson, karminrot ), ta częstotliwość jest na granicy podczerwieni - więc pytanie czy zakłóca pracę pilota.

Stosuje się ją po to aby czerwień miała głębię, a nie była plamą. Reklamy Sharpa z kielichem wina.

Pozdr.
 

funatic

New member
TOmeKK napisał:
Ortax, nie denerwuj się, czytałem dokładnie. Twojego Sharpa nie ma już na rynku. Chodzi mi o GD1, GA6 i GD7, które są w sklepach.

quote]

ad TOmeKK

To, że dany model przestał być produkowany, nie oznacza, że jest nieosiagalny na rynku. GA4 podobnie jak GD1 przestał już być produkowany, ale jest jeszcze możliwy do zakupienia w conajmniej kilku sklepach internetowych polskich i niemieckich (co osobiscie sprawdziłem). Miesiąc temu sam zakupilem ten model w sieci EURO AGD.

Starajmy się może wiedzieć co piszemy a nie pisać co wiemy ...
w takiej ogólnej trosce, żeby zamieszczane tu posty nie były kolejną werbalną masturbacją ...

Pozdrawiam

Funatic
 

TOmeKK

New member
GD1 jest produkowany, lub jest oficjalnym produktem w wersji 45 i 65 cali.

Nie chodzi o wyeliminowanie nikogo, ale firma w pierwszej kolejności powinna zadbać o nowe niesprzedane produkty, żeby ograniczyć problem, a nie go poszerzać.
OK są jeszcze małe ilości - jest np.GA5 w Euro.
Dlatego moja propozycja ogłoszenia w prasie - poczytaj.

Twoja ostatnia uwaga jest nie na miejscu.

Problem jest inny - zobacz kilka oczek wyżej, Sharp rozpoznaje problem tylko w P50.


Pozdr.
 

krzkop

New member
SHARP kolejna odsłona.
Po zakupie LCD w MM, zgodnie z zapewnieniami Pana, że gwarancje mogę podbić w każdej chwili po okazaniu paragonu, zapakowałem zakup do auta i pojechałem do domu cieszyć się nową technologią. Po tym jak wystąpiły problemy z obsługą pilotem LCD, w panice zacząłem przeszukiwać wszystkie papiery w poszukiwaniu gwarancji, niestety nadaremnie. Posypawszy głowę popiołem udałem się do MM z nadzieją, że za okazaniem paragonu dostanę duplikat. Okazało się jednak, że to nie ja zgubiłem gwarancję tylko sławetna firma SHARP NIE DOŁĄCZA JEJ DO SWOICH PRODUKTÓW (przynajmniej tak jest w MM Warszawa Okęcie).

Paranoja zostałem z paragonem, który za chwilę wyblaknie bo nawet nie ma go gdzie trzymać, bo właśnie dziś walnęła mi lodówka po roku użytkowania, kolejnego producenta markowych produktów ARDO (mogą sobie podać ręce z SHARP).

Zastanawiam się właśnie czy przypadkiem odpowiedź Pana Serwis Sharpa, po uzgodnieniu z centralą nie będzie brzmiała „przykro nam ale towaru bez ważnej gwarancji nie naprawiamy”.

Reasumując kupiłem sobie telewizor który okazał się do D… a teraz dzwonię i jeżdżę z nadzieją, że ktoś mi pomoże, niestety jak się okazało „MediaMarkt nie dla idiotów” – kupiłeś sobie SHARP - okazałeś się idiotą, radź sobie sam.
Myślę, że doświadczenia z tą firmą i marką uprawniają mnie do wydania ostatecznej recenzji SHARP – POLECAM NIE KUPOWAĆ !!!!!!!!!!
 

bankroot

New member
nie wierzę, że nie załączają gwarancji.
prędzej "przedsiębiorczy" sprzedawcy pomagaja zniknąć gwarancjom i sprzedają je na lewo (bez obrazy)
 

krzkop

New member
bankroot napisał:
nie wierzę, że nie załączają gwarancji.
prędzej "przedsiębiorczy" sprzedawcy pomagaja zniknąć gwarancjom i sprzedają je na lewo (bez obrazy)

nic prostszego jak zadzwonić, jako właściciel LCD SHARP do MM Warszawa Okęcie i się upewnić, ja za moje niedowiarstwo straciłem parę litrów paliwa
 

bankroot

New member
OK, ale po co dzwonic do MM ?
tam to tylko powinienes oddac wadliwy sprzęt.

Sprawa dołączania gwarancji to sprawa SHARP-a i tam powinieneś zadzwonić
 

TOmeKK

New member
@krzkop

Słuchaj, musiałeś być bardzo podjarany zakupem, jeżeli wziąłeś tv bez gwarancji. Na Sharpa wg prawa jest 2 lata (w Niemczech 3 - i to mnie wkurza). Trudno ci nie wierzyć, ale myślę, że sprawa jest do odkręcenia. Zabrakło, Sharp nie dostarczył?

Tv przede wszystkim nie spełnia "obietnicy handlowej" jaką jest opis działania OPC - wyłączenie jej nie jest sposobem rozwiązania problemu.

Ktoś wspominał jednak o wzmiance w instrukcji - o dziwnych warunkach oświetlenia - zacytuj to może tutaj.

Tak samo wg mnie Philips nie akceptujący sygnału 1080p kwalifikuje się do wymiany nawet jeżeli jest całkowicie sprawny i sie komuś znudził - nie robi tego co ma w opisie handlowym - to może być nieuczciwa konkurencja.

Sklep niechętnie przyjmuje zwroty, dużo papierologii, nie zawsze może uznawanej przez producenta, bo w umowie brakuje kropki nad 'i'. Zwykle jednak koszty ponosi producent, ale sklep musi stosować procedury, które kosztują czas, a zmniejszają obrót a nie go zwiększają.

MM Okęcie czy inny nie ma znaczenia, rozumiem twoje rozgoryczenie, ale nie daj się zagadać, poproś managera, potem dyr. hali, wreszcie o uzasadnienie na piśmie. MM na pewno zwróci się do Sharpa o stanowisko.

Nie robiłbym afery, ale rzeczowo przygotował się do sprawy, napisał po wizycie w sklepie do Rzecznika. Tylko spokój, to jest bardziej wkurzające dla sprzedawcy, jak robisz awanturę to robią wszystko, żeby nie pomóc. Tzw.>smart ass< to najgorsza zakała.

Sharp przyznał już, że jest problem, czekamy na odpowiedź, ale nie wiadomo jak długo, nawet jeżeli to wg nich nic poważnego, to wymiana TV lub gotówka po 14 dniach, jeżeli nie mają odpowiedzi z Japoniii, to ich problem, więc zaczynając sprawę i nadając jej bieg zmuszasz MM i Sharpa do terminu 14 dniowego.

Resztę jak podłączenia komputerowe zostaw na boku, widziały gały...., chyba, że ktoś ci coś obiecał.


Pozdr.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
paragon jest dowodem zakupu - korzystaj z rękojmi i żądaj naprawy od sklepu.

przypomnij się na gg 29\868228 w środę - zadzwonimy do Sharpa i wszystko wyjaśnimy. Tymczasem usmiechnij :) :) się
pozdrawiam
 

helper

New member
krzkop

Moim skromnym zdaniem, przy zakupie sprawdza się, czy wszystko jest zapakowane (między innymi gwarancja, skoro o niej rozmawiałeś ze sprzedawcą). Nie zrobiłeś tego i generalizujesz, że producent nie dostarcza druku gwarancji.
Po drugie - jak Ci nie pasuje tv, to masz prawo go zwrócić w stanie nienaruszonym właśnie na podstawie paragonu/faktury.
Po trzecie - sugerujesz w swojej wypowiedzi, że kto kupił Sharpa, to jest idiotą. Tak się składa, że posiadam 32P50 oraz 37GD7 i z obu jestem zadowolony.
Po czwarte - Twój problem polega na tym, że kupiłeś w MM. Być może, gdybyś dokonał zakupu u bardziej zaangażowanego sprzedawcy, to miałbyś podstemplowany druk gwarancyjny. Również, gdyby sprzęt nie spełniał Twoich oczekiwań, bez szemrania przyjołby od Ciebie zwrot i zaproponował alternatywę.
 

krzkop

New member
Witam,

Na wstępie pragnę podziękować wszystkim za super rady i trafne spostrzeżenia (szkoda, że nie urodziłem się taki bystry jak Kolega helper).

Przykro mi, że za moją przyczyną posiadacze sprzętu RTV marki Sharp zmuszeni zostali do zweryfikowania swojego poglądu co do trafności zakupu. Zastanawiam się teraz nad sensem upublicznienia przypadłości tego LCD. Sprawę mogłem zachować i wyjaśnić tylko i wyłącznie dla siebie, wówczas ominęłyby mnie uszczypliwe komentarze.

Jeśli chodzi o gwarancję nie zdarzyło mi się w moich dotychczasowych zakupach aby towar, nawet bezimienny, takowej nie posiadał. Natomiast znana jest praktyka MM zgodnie z którą informują klientów i polecają podbicie gwarancji w późniejszym terminie tak aby w razie uszkodzonego towaru można go było wymienić w ciągu 7 dni na nowy. Dlatego też nie zwracałem szczególnej uwagi na gwarancję a jedynie na sprawdzenie czy LCD nie posiada uszkodzeń mechanicznych. Jak się okazało nie tylko ja okazałem się mało rozgarniętym nabywcą produktów marki Sharp w MM. Gwarancję mam otrzymać pocztą w ciągu 7 dni.
No i sprawa załatwiona (niestety zmarnowanego czasu związanego z wyjaśnianiem sprawy nikt mi nie zwróci, a mam ciekawsze zajęcia niż wyjaśnianie sprawy tajemniczej gwarancji, której producent nie raczył dołączyć do sprzedawanego, jak się okazało wadliwego towaru)

Jeśli chodzi o brak podstawowych złączy na przednim panelu, akurat ja byłem świadom ich braku, ale może inni nie i zamiast zachwalać super produkt warto również ich poinformować o tym fakcie, gdyż dużo tańsza konkurencja takowe posiada. Ponadto gdzie te informacje można uzyskać bo na stronach Sharp Polska ich brak (cała zakładka LCD jest w trakcie budowy już od dłuższego czasu).

Kolego helper nie ma żadnego prawa do zwrotu towaru w ciągu jakiegoś tam czasu jest to tylko i wyłącznie dobra wola sprzedawców.

Reasumując kończę przygodę z tym forum, gdyż jak widzę uważany jestem za dziwaka, który nie doczytał, nie sprawdził, czepia się szczegółów co do jakości towaru kupionego za ciężko zarobione pieniądze. Żebym nie został uznany za jakiegoś szpiega z krainy LG lub Samsunga jutro jedynie załączę skan paragonu jako dowód posiadania cudu techniki marki Sharp.

Pozdrawiam,
Krzysiek
 

helper

New member
Cześć krzkop,

nie mieszajmy do tematu czyjejś bystrości czy jej braku.

Dalej twierdzę, że sprawa druku gwarancyjnego i możliwości zwrotu towaru to kwestia obsługi w MM (chociaż pewnie bardziej konkretnych ludzi tam zatrudnionych).

Jeśli chciałeś tv lcd z gniazdami z przodu tv, to trzeba było szukać odpowiedniego modelu (chociaż ja takich nie widziałem)

Nie ma się co obrażać! Miałeś prawo się wkurzyć, bo jesteś niezadowolony z wydanych pieniędzy i zmarnowanego czasu.

Wyobraź sobie, że kupujesz np. Samsunga i coś też będzie szwankowało, to napiszesz od razu "LUDZIE NIE KUPUJCIE SAMSUNGA!!", pomimo, że firma ma masę super produktów i zadowolonych klientów?

Proszę Cię tylko o nie generalizowanie sytuacji, pomimo Twojego zrozumiałego dyskomfortu przy tym zakupie. Warto zadać sobie pytanie: Czy to wina tego tv (np. stwierdzona usterka), wina sprzedawcy (np. nie zależy mu na Twoim zadowoleniu) czy to wina FIRMY X (wszystko, co produkuje, to szmelc)?

Ps. Nie uważam, że brak Ci bystrości.
 

ela

New member
Ja jestem zadowolona z Sharpa 37P50 , gdyby nie problemy z pilotem , to wszystko jest ok. Zobaczymy co firma Sharp odpowie na powstały problem ?

Pozdrawiam
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
nerwy są złym doradcą.
Można każdy problem, załatwić spokojnie.
Sharp jak każdy producent zaczepia gwarancje do swoich produktów.
Ale Sharp jak każdy producent ma pracowników w magazynach którzy doczepieją gwarancje. Widocznie pracownik miał zły dzień.
Braki kart gwarancyjnych i instrukcji zdarzają się bez wyjątku we wszystkich firmach. Są to rzeczy sporadyczne ale są . Nie znam firmy , której się to nie zdarzyło.
Ale ,że nie zauważyłeś braku gwarancji - jest to wyłącznie Twoja wina. Mogłeś wyrazić zgodę na jej dostarczenie lub dosłanie. Ale o to możesz mieć pratensje tylko do siebie. I nie stanowi to żadnej sensacji. Tym bardziej ,że ją otrzymałeś . W mniejszych molochach nie jesteś bezimiennym klientem - ale Panem. Tam masz inne mozliwości i o nic nie musisz błagać.

Nie bardzo rozumiem tego wątku z wejściami z przodu. Przecież kupowałeś sprzęt osobiście - więc raczej nietaktem jest mieć o to pretensje do .......... no właśnie do kogo. Przecież jeśli sprzedawca jest nawet lekko kumaty - to jesli prosisz o sprzęt z wejściami z przodu to zapewne taki powinien Ci pokazać. Twoja akceptacja wzrokowa jest najważniejsza.

Jeśli tego nie zauważyłeś albo nie zapytałeś - to pretensje trzeba kierować do siebie.
Nie tylko Sharp ale również Sony ,Samsung, JVC, Loewe - nie ma złącz z przodu. Nie dyskwalifikuje to tego sprzętu.
Mało tego większości właśnie takie rozwiązania podobają się bardziej.
Ponieważ LCD charakteryzuje się małą wagą, to podłączenie dowolnych przewodów z boku ekranu nie stanowi żadnego problemu nawet dla słabej płci.

Podzielam też ,że pretensje kierować w pierwszej kolejności do sprzedwcy. Jeśli są braki - nie kupować .Czekać na kompletny sprzęt.
Ten telewizor - gra znakomicie a ja nie mam żadnych problemów z pilotem.
A 37 GD7 gra jeszcze lepiej.
pozdrawiam
 

ela

New member
kiki

bardzo sie ciesze , ze nie masz problemow z pilotem w Sharpie, ale niestety ten problem wystepuje w tym modelu u innych.
Czekamy na odpowiedz Panów z firmy Sharp.

Pozdrawiam
 

simont

New member
Witam.
Także jeszcze jestem posiadaczem sharpa 26p50e
U mnie ten problem pojawił sie praktycznie na drugi dzień po zakupie (wrzesień). Po tygodniu doszedłem do wniosku że pilot przestaje działać tylko po włączeniu OPC. Nieraz także przełancza programy co 2 kanały. gdy sie to stanie nieraz można to obejść obracając pilot z włączonym jakimś przyciskiem.
Oczywiście skontaktowałem sie z serwisem i kazali przysłać kurierem do Wawy. Uczyniłem to ok 3 tygodni temu. Tak jak pisaliście pisali do fabryki do Japoni, ale nadal nie mają odpowiedzi.
Ponieważ minął termin rozpatrzenia reklamacji mają mi przysłać dokumenty (króre defakto miały dotrzeć do mnie dzisiaj :( ) na podstawie których dostanę zwrot gotówki ze sklepu - nie wymieniają na inny telewizor.
Wybierając ten telwizor kierowałem się miejscem produkcji, niestety nawet w Japoni produkują buble - zawiodłem się na SHARPIE.
PROPONUJE WSZYSTKIM REKLAMOWAĆ WADLIWE EGZEMPLARZE

Zastanwiam się teraz nad kupnem Samsunga LE 26R51B LUB LE26M51B, LG 26LX1 LUB LG 26LX2.
MOŻE KTOŚ POTRAFI WYRAŻIĆ OPINIE O TYCH MODELACH
DZIEKI
 

tuptus55

New member
D-SUB czy COMPONENT?

Kilka dni temu szwagierka kupiła Sharpa LC32P50 i efekt niedziałającego pilota u niej nie występuje ani jak jest włączone OPC ani jak jest wyłączone. Może się za krótko bawiłem ale prosiłem ją aby zwróciła na to uwagę. Nie wiem czy ma farta czy Sharp poprawił coś.
 

simont

New member
W serwisie mnie poinformowali, ze sprzedali bardzo dużo tych modeli, a problem pojawia się tylko w nielicznych - są bardziej czułe (jednak we wszystkich przekątnych serii ...P50E)
Nie mogą tego naprawić więc będą zwracać kase.
Może więc ma szczęście i trafiła na dobry model.

Poza tą wadą bardzo mi się podobał - ekstra obraz, tylko jakby zbyt mała siła głosu.
Teraz problem na jaki zmnienić, za podobną kase (ok4000) ?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
Nie mielismy żadnych problemów z Lcd Sharpa serii P 50 . Jednak Sharp wycofał sprzedaż tych telewizorów z Europy.
Za 4000 zł masz duży wybór 26 LCD
zgłoś się na gg 2868228 - dostaniesz pomoc
pozdrawiam
 

ela

New member
simont

Czy to jest na 100% pewne , że nie mogą naprawić tej usterki i będą wymieniać TV lub zwracać kasę ? , nie chcę poprostu oddawać telewizora do serwisu na 2 tygodnie po to by dostać odpowiedź.

Może Pan z firmy Sharp sie odezwie i rozwieje wszelkie wątpliwości na ten temat.

A swoją drogą to szkoda bo to dobry telewizor i teraz dopiero będę miała problem z wyborem innego :?

Pozdrawiam
 
Do góry