@krzkop
Słuchaj, musiałeś być bardzo podjarany zakupem, jeżeli wziąłeś tv bez gwarancji. Na Sharpa wg prawa jest 2 lata (w Niemczech 3 - i to mnie wkurza). Trudno ci nie wierzyć, ale myślę, że sprawa jest do odkręcenia. Zabrakło, Sharp nie dostarczył?
Tv przede wszystkim nie spełnia "obietnicy handlowej" jaką jest opis działania OPC - wyłączenie jej nie jest sposobem rozwiązania problemu.
Ktoś wspominał jednak o wzmiance w instrukcji - o dziwnych warunkach oświetlenia - zacytuj to może tutaj.
Tak samo wg mnie Philips nie akceptujący sygnału 1080p kwalifikuje się do wymiany nawet jeżeli jest całkowicie sprawny i sie komuś znudził - nie robi tego co ma w opisie handlowym - to może być nieuczciwa konkurencja.
Sklep niechętnie przyjmuje zwroty, dużo papierologii, nie zawsze może uznawanej przez producenta, bo w umowie brakuje kropki nad 'i'. Zwykle jednak koszty ponosi producent, ale sklep musi stosować procedury, które kosztują czas, a zmniejszają obrót a nie go zwiększają.
MM Okęcie czy inny nie ma znaczenia, rozumiem twoje rozgoryczenie, ale nie daj się zagadać, poproś managera, potem dyr. hali, wreszcie o uzasadnienie na piśmie. MM na pewno zwróci się do Sharpa o stanowisko.
Nie robiłbym afery, ale rzeczowo przygotował się do sprawy, napisał po wizycie w sklepie do Rzecznika. Tylko spokój, to jest bardziej wkurzające dla sprzedawcy, jak robisz awanturę to robią wszystko, żeby nie pomóc. Tzw.>smart ass< to najgorsza zakała.
Sharp przyznał już, że jest problem, czekamy na odpowiedź, ale nie wiadomo jak długo, nawet jeżeli to wg nich nic poważnego, to wymiana TV lub gotówka po 14 dniach, jeżeli nie mają odpowiedzi z Japoniii, to ich problem, więc zaczynając sprawę i nadając jej bieg zmuszasz MM i Sharpa do terminu 14 dniowego.
Resztę jak podłączenia komputerowe zostaw na boku, widziały gały...., chyba, że ktoś ci coś obiecał.
Pozdr.