TV OLED Philips 55OLED803/12 - recenzja | test | opinie

Malediwyps

New member
Czyli ta bajeczka idzie widzę już seryjnie... Może powinniśmy pomyśleć o jakimś pozwie zbiorowym?
Mail, który ja dzisiaj dostałem od tej samej osoby:

W ramach uzupełnienia, po przekazaniu szczegółowych informacji przez fabrykę informuję, że wskazywane przez Państwo zjawisko, poziomych cienkich linii wynika z konstrukcji i technologii produkcji ekranu OLED i nie jest traktowane jako wada produktu. Zjawisko to występuje w mniejszym lub większym stopniu w każdym ekranie OLED, może być zauważalne w większym stopniu po nagrzaniu odbiornika. W miejscu występowania tych linii matryca jest przyklejona, za pomocą dwustronnej taśmy do obudowy ekranu. Takie samo zjawisko zostało udokumentowane przypadkowo w ekranie, który został zamontowany w Państwa odbiorniku w trakcie jego produkcji, co udało się potwierdzić dokumentacją fotograficzną wykonaną przez technika u Państwa w domu, w trakcie realizacji zlecenia RMA1418982 w maju 2020r. W załączniku przesyłam plik przedstawiający taki stan rzeczy. Zjawisko to jest niezauważalne w trakcie standardowego użytkowania odbiornika.

Występowanie tych poziomych, cienkich cieni jest zgodny z kryteriami inspekcji ekranów, która obowiązuje dostawcę ekranów (Firmę LG), producenta odbiornika i serwis. W załączniku przesyłam również kryteria inspekcji ekranu OLED. Żeby uznać odbiornik/ekran za niesprawny, występujące zjawiska musiałyby być widoczne w określonych warunkach, przez filtr ND2%. W przypadku Państwa odbiornika wskazywane zjawisko jest ledwo zauważalne w trakcie odtwarzania obrazów kontrolnych i równocześnie jest niezauważalne przez filtr ND2%. Nie istnieją żadne inne normy, które regulowałyby jakość emitowanego obrazu w odbiornikach konsumenckich (BTC). Takie same kryteria inspekcji stosują wszyscy producenci odbiorników OLED.

Pozdrawiam/Best Regards
Adam Spólny
Flat TV Section Manager
Senior Technician
Centrum Serwisowe MIK
 

Kulunis

Member
Zobaczymy co mi jutro powiedzą z Gorzowa Wielkopolskiego ja nie wytrzymałem i zadzwoniłem do serwisu mik Radom i poprosiłem o rozmowę ztym Panem rozmowa była taka jak by czytał z kartki więc mu powiedziałem że na 1 matrycy nie było tego efektu dobiero po 20 mc a tu już od nowości wspomialem też że za darmo go nie dostałem więc wymagam poprawnej matrycy to znowu czytał z kartki masakra aby tylko od siebie
 

Kulunis

Member
Zobaczymy co mi jutro powiedzą z Gorzowa Wielkopolskiego ja nie wytrzymałem i zadzwoniłem do serwisu mik Radom i poprosiłem o rozmowę ztym Panem rozmowa była taka jak by czytał z kartki więc mu powiedziałem że na 1 matrycy nie było tego efektu dobiero po 20 mc a tu już od nowości wspomialem też że za darmo go nie dostałem więc wymagam poprawnej matrycy to znowu czytał z kartki masakra aby tylko od siebie
Zabrali na testy mówią że 1 raz się spotkali z takim czymś widać tylko na białym tle przy okazji pokazałem e-maila od automatu mik Radom Adam s bardzo mocno się głowił o jakich taśmach 2 stronnych mu chodzilo może kiki zaja by się to sprawą sprzęt kupiony od niego
 

Kulunis

Member
Zabrali na testy mówią że 1 raz się spotkali z takim czymś widać tylko na białym tle przy okazji pokazałem e-maila od automatu mik Radom Adam s bardzo mocno się głowił o jakich taśmach 2 stronnych mu chodzilo może kiki zaja by się to sprawą sprzęt kupiony od niego
Dzwonił do mnie serwis z Gorzowa Wielkopolskiego niestety nowa matryca mieści się w normach, tv w poniedziałek w domu pozostało dzwonić do Philips Polska "Kiki możesz pomóc"
 

Malediwyps

New member
Mnie też ciągle odpowiadają, że wszystko mieści się w normach... Mam nierównomierny kolor testowy na całym ekranie, poprzeczne ciągłe paski a Ci mi w kółko powtarzają ze ekran mieści się w normach... No kur..ca mnie bierze :-(
 

Domely

New member
W Sony czy Samsungu nie pozwalają sobie na takie skurwysyństwo, wręcz przeciwnie mam z tymi serwisami tylko pozytywne doświadczenia.
Jaki z tego morał? Pozostawiam Wam.
 

Malediwyps

New member
Morał z tego jet oczywisty. Ale nie nam go pozostawiać bo nie sądzę, żebyśmy my, pokrzywdzeni, rozpatrywali kiedyś w przyszłości zakup sprzętu tej firmy. To ja raczej przestroga dla tych, którzy dopiero się nad tą kwestią zastanawiają.
 

ziomekdjpl

New member
Ja już jestem przed końcem gwarancji i niestety zaczynają się problemy. Problem z modułem RF pilota. Pilot szalaje i tv odczytuje jedno wciśnięcie pilota jako długie i zamiast np. zrobić głośniej o 1 to leci na full, z każdym przyciskiem się to dzieje. Reset do fabryki i zmiana pilota nie pomogła. Problem wrócił.
Dodatkowo w tym tygodniu dwukrotnie zdarzyło się że nie wyświetlał się obraz. Z tv naziemnej ciemno brak obrazu i głosu, z kodów kręci się kółko, z you tube kręci się kółko, z USB czarny obraz i nic się nie dzieje.
Ktoś ma takie problemy? Jest to przypadłość ogólnie Philipsa? Obraz brzytwa ale software zaczyna kuleć. Zobaczymy co na to serwis - przeraża mnie zabranie tv do serwisu bo dmucham i chucham na niego i jest w stanie idealnym :/
 

ziomekdjpl

New member
Mam 3 piloty. Dwa od tego modelu i jeden ze starego modelu. Po restarcie do ustawień sklepowych parę dni działa ok i potem znowu to samo.
 

Mikos79

New member
Witam,
czy model 803 dekoduje nowego testowego muxa DVB-t2/hevc. Jakoś nie mogę znaleźć w specyfikacji tego modelu i nie wiem czy nie dostroili mi anteny zbiorczej na nowy mux czy ten oled go nie dekoduje, bo dalej nie znajduje mi nowych kanałów.
 

kuki4

New member
Witam,
czy model 803 dekoduje nowego testowego muxa DVB-t2/hevc. Jakoś nie mogę znaleźć w specyfikacji tego modelu i nie wiem czy nie dostroili mi anteny zbiorczej na nowy mux czy ten oled go nie dekoduje, bo dalej nie znajduje mi nowych kanałów.

Tak obsługuje, na stronie Philipsa masz wszystkie informacje, u mnie odbiera wszystko, sam zaktualizował kanały. Anteny raczej też nie trzeba dostrajać, ewentualnie mogą być założone jakieś tłumiki.

Tu masz info: https://www.google.com/amp/s/www.ph...ndroid-4k-uhd-z-3-stronnym-systemem-ambilight
 

Attachments

  • Screenshot_20210524-191819_Chrome.jpg
    Screenshot_20210524-191819_Chrome.jpg
    235,7 KB · Wyś: 53
Do góry