TV OLED Philips 55OLED803/12 - recenzja | test | opinie

philipstv

New member
Mam pytanie bo mój egzemplarz łapie zwiechy w menu, raz działa płynnie raz myśli po ok 10 sek i bardzo powoli przełącza kanały na naziemnej, też tak macie może
Mam 45 dni na testy jak coś to wymienię. TV z lipca 2019 najnowsze oprogramowanie
 

janunio

New member
Bez reklam
Sprawdziłem: OLED 803 nie ma obsługi HDR 10+ (demo z pena).
Natomiast wszystkie modele 2019 ( od serii 6xx4) mają Dolby Vision i HDR 10+.
 

FanKosmosu

New member
Dzień dobry, witam na forum. Jako nowy posiadacz tego TV mam trzy pytania do jego obecnych użytkowników:
- Czy wprowadzono w koncu aktualizacje do HDR10+?
- Czy ktoś słyszał o aktualizacji do Dolby Vision? Skoro jest w nowszych modelach, to w teorii może i 803 mogłoby dostać aktualizacje.
-Czy w końcu działa HDR na Youtube?

NIE dostaniesz Dolby Vision. Philips, Samsung i Panasonic zostawią klientów na lodzie w tej kwestii. Jeśli możesz to oddaj ten TV do sklepu.

Jeśli chodzi o HDR na YouTube to mamy z tym cyrk z winy Google. YouTube HDR autorstwa Google działa na WebOS, Tizen TV czy Saphi TV, ale często i gęsto nie działa na bardzo drogich telewizorach z Android TV też autorstwa Google. Niepojętym jest, że firma Google skasowała klientów za system Android TV nie upewniając się co do kompatybilności platformy Mediateka z usługą Youtube.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
= świetna jakość, najlepsze multimedia, niski input lag, ambilight, obsługa głosem, Nagroda Eisa
 

elmagico_pl

New member
Panowie, może mieliście już taki problem
Wyłączyłem tv z pilota rano, włączam wieczorem - nie reaguje. Wyłączyłem z prądu i po chwili podłączyłem. Mryga dioda. Mryga cały czas z dwoma przerwami i znowu cały czas i znowu dwie przerwy i tak ciągle.

Odłączyłem wszystko, odczekałem kilka minut, podłączyłem tylko prąd. Nie reaguje na włączenie przyciskiem, jak naciskam cokolwiek z pilota to dioda reaguje ale Tv nie włącza się.

TV sprawdzany zarówno przez listwę jak i prosto w gniazdku, sprawdzany w innym gniazdku, inne urządzenia w tym samym gniazdku zachowują się prawidłowo.

Sprawdziłem też z innym kablem zasilającym - bez poprawy.
 

mr_roba

Member
Panowie, może mieliście już taki problem
Wyłączyłem tv z pilota rano, włączam wieczorem - nie reaguje. Wyłączyłem z prądu i po chwili podłączyłem. Mryga dioda. Mryga cały czas z dwoma przerwami i znowu cały czas i znowu dwie przerwy i tak ciągle.

Odłączyłem wszystko, odczekałem kilka minut, podłączyłem tylko prąd. Nie reaguje na włączenie przyciskiem, jak naciskam cokolwiek z pilota to dioda reaguje ale Tv nie włącza się.

TV sprawdzany zarówno przez listwę jak i prosto w gniazdku, sprawdzany w innym gniazdku, inne urządzenia w tym samym gniazdku zachowują się prawidłowo.

Sprawdziłem też z innym kablem zasilającym - bez poprawy.



Na jak długo wyłączyłeś TV?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

elmagico_pl

New member
U mnie nie pomaga. Mam dwa piloty, starszy i nowszy. Próbowałem obydwoma, baterie wyjmowałem wkładałem do obydwu. TV znajdował się też zupełnie poza zasięgiem pilota (kilka pięter) i nadal mrugał. Też mi przyszło do głowy, że zachowuje się jakby cały czas odbierał sygnał od pilota, jakby coś się zawiesiło.
 

godeath

New member
U mnie nie pomaga. Mam dwa piloty, starszy i nowszy. Próbowałem obydwoma, baterie wyjmowałem wkładałem do obydwu. TV znajdował się też zupełnie poza zasięgiem pilota (kilka pięter) i nadal mrugał. Też mi przyszło do głowy, że zachowuje się jakby cały czas odbierał sygnał od pilota, jakby coś się zawiesiło.




a przypadkiem nie puścił Ci się proces czyszczenia albo nie przerwałeś jakiejś aktualizacji?
 

elmagico_pl

New member
Nie, na telewizorze w tym czasie nic się nie działo, oglądałem materiał ze źródła hdmi, żadnych komunikatów nic. Jestem osobą techniczną z zawodu więc dosyć świadomym użytkownikiem.

Sprawdzałem też czy da się z pendrive wrzucić od nowa soft ale samo podpięcie usb i włączenie tv w tym wypadku nic nie daje. Z tego co już poczytałem, to nie ma chyba procedury typu factory reset, bez działającego tv którą mógłbym zrobić bez obrazu.
 

mr_roba

Member
Nie, na telewizorze w tym czasie nic się nie działo, oglądałem materiał ze źródła hdmi, żadnych komunikatów nic. Jestem osobą techniczną z zawodu więc dosyć świadomym użytkownikiem.

Sprawdzałem też czy da się z pendrive wrzucić od nowa soft ale samo podpięcie usb i włączenie tv w tym wypadku nic nie daje. Z tego co już poczytałem, to nie ma chyba procedury typu factory reset, bez działającego tv którą mógłbym zrobić bez obrazu.


Wygląda na to, że miganie diody oznacza wejście TV w jakiś bezpieczny tryb - coś się schrzaniło podczas poprzedniego wyłączenia/rozłączenia TV. Wg wskazówek Philipsa, jeśli trzykrotne wyjęcie kabla z TV i odczekanie conajmniej 60 sekund nie pomoże to pozostaje telefon do Philipsa...



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

elmagico_pl

New member
Dzięki za wskazówki
Zgłoszę to już do philipsa
Napisałem najpierw do Was bo jesteście najbardziej merytorycznym miejscem jeśli chodzi o tv w polskim internecie i chciałem wykluczyć jakąś prostą sprawę :)

Pozdrawiam
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Migająca z przerwami dioda to kod usterki, który należy podać zgłaszając ją. Np jeśli miga 9x i przerwa, to usterka matrycy. Im mniej mrugnięć, tym lżejszy kaliber usterki.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wszystko działa poprawnie, nie ma lagowania, Kodi działa poprawnie.Tylko seria już się skończyła. Wjeżdżają już nowe modele i masz specjalny program pilotażowy na nowe modele.
Sam wybierasz swoją cenę.
 
Do góry