TV HD w polskiej TK Multimedia

DaLa

New member
Eurosport

Jak poszpera się w internecie, to można poczytać o przyczynach rezygnacji MM z Eurosportu. Krótko mówiąc chodzi o monopolistyczne zapędy i wygórowane żądania cenowe. Podobno inni operatorzy też rozważają wyłączenie tego kanału. Może to jest prawda - problem w tym, że dzwoniąc na infolinię MM można usłyszeć wyłącznie, że chodzi o wygaśnięcie umowy, i że TVP Sport oferuje co najmniej taki sam poziom oferty (!). Gdzie w takim razie oglądać puchary alpejskie, snooker, tenis i wiele innych światowych imprez, tego pani z infolinii nie była w stanie powiedzieć, ale rozmowę ze mną skwitowała słowami: "Ja też jestem kibicem sportowym i nie widzę żadnej różnicy" No comments..
 

Debuger

New member
Tamat rozwiązania umowy MM z Eurosportem był poruszony w innym wątku - TUTAJ

Odpowiedź jaką otrzymałem na maila :
"Wszelkie uwagi proszę zgłaszać na naszą infolinię 0 801 706 801"
 

Novac

New member
Witam.

Chciałem się z wami podzielić moją historią na temat obsługi i traktowania klienta przez BOK.
W piątek wieczorem przestała mi działać usługa cyfrowa wiec z rana w sobote zadzwoniłem do biura. Pan odnotował, że jest usterka. Powiedział, że w ciągu 2 godzin zostanie sprawdzone i naprawione ponieważ trzeba AKTYWOWAC od nowa usługę. Czekam 2-3 godziny i nic. Dzwonie więc drugi razi się pytam co się dzieje. Pani oznajmiła mi żebym jeszcze chwile poczekał ponieważ administrator jeszcze nie miał czasu aby to sprawdzić. Mówie ok byle dzisiaj działało. Jest sobota więc będę miał chwile aby wieczorkiem coś obejrzeć.
Po 17 jednak nie wytrzymałem bo chwila przedłużyła się w następne 2 godzinne oczekiwanie na jakąś reakcję.
Trzeci telefon. Pytam się co jest. Miało być, a ni ma. Pan łaskawie mi oznajmił, że administrator niestety dzisiaj nie miał dla mnie czasu. W dodatku nie pracuje już dzisiaj ponieważ jest już 17 i właśnie idzie sobie oglądać swoją TV cyfrową (to już od siebie dodałem;)) Moim problemem zajmie się jutro w godzina od 9 do 17. Jestem ciekaw ile trwa proces aktywacji takiej usługi.
Możliwe, że administrator musi wnieść odpowiednie podania do KRRIT. Podanie takie również powinno zostać zaakceptowanie przez samego prezydenta i zawierać dwa zdjęcia.

Zaraz z nudów wykręce czwarty telefon. Jestem ciekawy co mi powiedzą kolejnym razem.

Pozdrawiam i życzę miłego oglądania obrazu w cyfrowej jakości. Jak narazie sam mogę patrzeć w cyfrową planszę z napisem "Konto zablokowane. Zadzwoń do biura obsługi..."
 

xolzok

New member
Bez reklam
Dtv

Kilka dni po instalacji DTV miałem ten sam problem. Włączam DTV a tam komunikat o blokadzie!
W moim przypadku trwało to kika godzin. Co jakiś czas po prostu wyłączałem i włączałem modem i dekoder. Nigdzie nie dzwoniłem.

Tak naprawdę to nie masz na co czekać. Ta cyfrowa jakość bardzo często niewiele odbiega od analogowej. Zazdroszczę swoim rodzicom bo mają N i u nich wszystko śmiga i wygląda porządnie.
 

Wieslav

New member
Ja w Multimedia mam cały pakiet (TV analog+cyfra;internet;telefon) i za to w grudniu 2007 r. zapłaciłem 167 zł. Natomiast za styczeń 2008 r. wystawili mi rachunek na ok. 270 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Natomist jakość i przerwy w nadawaniu wybranych programów TV oraz jakość łaczy internetowych to wielkie "nieporozumienie" !!!!!!!!!!!!!!
Dlatego zastanawiam się nad zaamontowaniem talerza do odbioru programów satelitarnych.
Jeśli na tym FORUM jest miejsce gdzie mógłbym dowiedzieć się o jakości, cenach i takich programów to wdzięczny byłbym za wskazanie tego miejsca.
Intersuję się głównie programami sportowymi oraz muzycznymi. Jeśli ktoś mógłby mi w tym temacie podpowiedzieć to byłbym wdzięczny.
 

xolzok

New member
Bez reklam
Wieslav napisał:
Ja w Multimedia mam cały pakiet (TV analog+cyfra;internet;telefon) i za to w grudniu 2007 r. zapłaciłem 167 zł. Natomiast za styczeń 2008 r. wystawili mi rachunek na ok. 270 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Natomist jakość i przerwy w nadawaniu wybranych programów TV oraz jakość łaczy internetowych to wielkie "nieporozumienie" !!!!!!!!!!!!!!
Dlatego zastanawiam się nad zaamontowaniem talerza do odbioru programów satelitarnych.
Jeśli na tym FORUM jest miejsce gdzie mógłbym dowiedzieć się o jakości, cenach i takich programów to wdzięczny byłbym za wskazanie tego miejsca.
Intersuję się głównie programami sportowymi oraz muzycznymi. Jeśli ktoś mógłby mi w tym temacie podpowiedzieć to byłbym wdzięczny.

Pewnie skończyła ci się któraś z promocji i nie zadzwoniłeś po nową. Pewnie płacisz za internet po cennikowych cenach.
 

Debuger

New member
Niestety xolzok ma rację - nie dopilnowałeś terminu końca umowy. Trzeba tego pilnować i min. tydzień przed końcem dzwonić do BOK dopytując o nowe warunki.

Pytanie do potencjalnych użytkowników Non Stop Kino HD w MM Polska - jak wygląda jego jakość w DTV ? Stogdy - liczę szczególnie na Ciebie, bo chyba już ci aktywowali paczkę NSK ?
 

stogdy

New member
Debuger napisał:
... Non Stop Kino HD w MM Polska - jak wygląda jego jakość w DTV ? Stogdy - liczę szczególnie na Ciebie, bo chyba już ci aktywowali paczkę NSK ?
OK
Aktywowali - gdzieś w okolicach 5 lutego.
Jakość wyśmienita. Trzyma standard NGHD. Nawet, od dwóch dni jest EPG. Dźwięk 5.1.
Niestety!!! ale tylko polski lektor (więc ten dżwięk 5.1 to wiecie jaki jest), brak oryginalnej wersji i napisów. Może tak jak EPG - dorobią. Liczę na to.
Natomiast inna sprawa to jakość sygnału - tak myślę - mi obraz przycina co parę minut, jak mam szczęście to co kilkanaście. Dodatkowo potrafią być w tych momentach efekty dżwiękowe w postaci denerwujących pisków.
-----
Za szybko pochwaliłem.
Dzisiaj jest skopany dźwięk na NSKHD. Nie można tego słuchać.
Bez przekonania (aby mieć czyste sumienie) postanowiłem zadzwonić na BOK. Na razie bez widocznego skutku.:x
 
Ostatnia edycja:

PanMik

New member
Jakość sygnału?

Jak to właściwie jest z tą jakością sygnału w cyfrowej Multimedii? Pomijając wszystkie problemy z obsługą Klienta, jak oceniacie samą jakość obrazu? Dlaczego właściwie n-ka ma lepszy obraz - jak twierdzi większość na tym forum. Nie mówię o kanałach HD, bo to jakby inna liga, ale o całej reszcie.

Pozdrawiam
 

Debuger

New member
NSK Pack

Zamówiłem dzisiaj paczkę NSK. Jestem szalenie ciekaw efektu. Czas aktywacji podano mi równe 7 dni - swoją drogą strasznie długo. Potwierdzam też że rezygnacja z usługi - pisemnie, trwa równy okres rozliczeniowy czyli 30 dni.

Najbardziej jednak zaskoczyło mnie stworzenie osobnej linii ( wybierz 1 ) dot. zmian programowych w tym, jak mnie poinformował przemiły damski głos automatu w słuchawce :zniesienia kanału Eurosportu.

.... Czyżby stworzyli specjalny sztab odpierający lawinę skarg ;) ?
 

thomash

New member
PanMik napisał:
Dlaczego właściwie n-ka ma lepszy obraz

Słyszałem, że MM kupiła jakieś stare barachło do uruchomienia DTV. Podobno pluja sobie w brodę, bo sprzęt jest wysoce do d...
Pewnie dlatego jakość słabsza, a i firma chce się teraz odkuć np. oszczędząjąc na Eurosporcie ;)
Chytry dwa razy traci.
 

ss1973

New member
Cyfrowa Multimedia Łódź

Uruchomiłem usługe cyfrowej telewizji w MM, chce mi sie poprostu wyć,jedyny program z pakietu 30 stacji do ktorego nie mam zastrzezen co do jakosci to NG HD,reszta koszmar,piksele na zmiane z zamrożonym obrazem.Interwencja w BOK nic nie dała,serwisant stwierdził że jakość obrazu nie odbiega od normy i sobie poszedł.No coż 15 złotych miesiecznie psu w dupe,pozdrowienia.
PS.:pani w BOK-u zaproponowała mi za nastepne 15zł wykupienie Nonstop Kino HD podziękowłem.
 

xolzok

New member
Bez reklam
Dtv

ss1973 napisał:
Uruchomiłem usługe cyfrowej telewizji w MM, chce mi sie poprostu wyć,jedyny program z pakietu 30 stacji do ktorego nie mam zastrzezen co do jakosci to NG HD,reszta koszmar,piksele na zmiane z zamrożonym obrazem.Interwencja w BOK nic nie dała,serwisant stwierdził że jakość obrazu nie odbiega od normy i sobie poszedł.No coż 15 złotych miesiecznie psu w dupe,pozdrowienia.
PS.:pani w BOK-u zaproponowała mi za nastepne 15zł wykupienie Nonstop Kino HD podziękowłem.

Witaj w klubie posiadaczy DTV Multimedia :(
 

Wieslav

New member
Witam i Pozdrawiam

Dzięki wszystkim za wyjaśnienia jakie w mojej "sprawie" zostasły napisane.
Zgadza się - takie same wyjaśnienia otrzymałem po wizycie w salinie MULTIMEDIA.
Taka sprawa wymagała 3 godziny pobytu (ze względu na kolejkę) i po podpisaniu nowych umów za te same usługi w lutym 2008 r. otrzymałem rachunek na około 150 zł.
Niestety przez to że te zobowiązania podpisałem jestem złączony z MUTLIMADIA do stycznia 2009 r. Wcześniej bo we wrześniu 2008 r. mogę zrezygnować z cyfrowej TV.
Dla mnie jako odbiorcy firmy MULTIMEDIA jest to nabijanie w butelkę.
Za ta same usługi przez kolejne trzy miesiąca zapłaciłem po około: 170,- 270,- 150,-
Dla mnie jest to nadużycie pozycji monopolisty w stosuknu do odbiorców MULTIMEDIA!!
Inne wyjście jakie mam to skorzystać z osiedlowej kablówki lub z talerza.
Mam trochę czasu - muszę to przemyśleć.
 

Debuger

New member
Wieslav - wybacz, ale pretensje możesz mieć tylko sam do siebie. Żaden operator czy to kablowy, czy platformy nie ma obowiązku informować swoich klientów o zbliżającym się końcowym terminie umowy.

Swoją drogą mogłeś się trochę "potargować" o ostateczny koszt lub formę pakietu. Ja też mam od nich TriPaka+DTV i przy ostatniej kontynuacji umowy poprosiłem o dodatkowy rabat - dostałem do wyboru albo -10PLN albo abo. na telefon o pakiet wyższy w cenie dotychczasowego.

Pozdrawiam.
 

apples

New member
ultiva napisał:
Mam podłączony LCD Toshiba 37R3500 przez hdmi do tunera cyfrowego multimedii ale przy jego włączaniu, tzn tunera, nie przełącza automatycznie obrazu- pokazuje błąd htcp. Gdy ręcznie przełączę w tv źródło sygnału na hdmi1 to wszystko jest w porządku. Czy ktoś wie o co chodzi i co zrobić aby tv się automatycznie przełączał?
A co do jakości to wczoraj przesiadłem się ze starego crt 21" sony na regze toshiby i nie jestem zachwycony i nie wiem czy to wina kiepskiej jakości kablówki/ róznica między sygnałem analogowym a cyfrowym dla mnie niezauważalna poza NG HD/ czy to też obraz na LCD ma to do siebie, że jest jakiś taki rozmyty.

Mam podobny problem do Ciebie. Sony kdl-40w3000.
Po kablu HDMI nie widzi dekodera jako źródła HDMI. Po kablu EURO było wszystko OK (poza obrazem:)). Gdy właczyłem dekoder TV odrazu sie też przelaczał na dekoder, a po HDMI nie dziala i nadodatek niedziala również funkcja PAP.
A co do obrazu to faktycznie czasami rozmyty, ale to chyba nie wina mojego TV?
Zadzwoniłem więc do MM i powiedzieli ze to wina softu i ze w najblizszym czasie bedzie upgrade. Wiec pozostaje tylko czekac.
 
Ostatnia edycja:

cola79

New member
Mam podobny problem, po kablu HDMI TV Panasonic nie widzi sygnału z dekodera. Dopiero jak przełacze w dekoderze w tryb pracy DVI to mam obraz ale nie ma dzwieku. Kupiłem nie tani (jak dla mnie) kabel HDMI i lezy sobie na półce:twisted:, a oglądam po euro.
Możesz napisać coś więcej o tej zmiania softu, kiedy miało by to nastapić, zadzwonił bym sobie sam na infolinie ale jak pomyslę że przez ~20 min mam słuchać tej samej muzyki i być trzy razy przełączany od konsultanta do konsultanta to mnie skręca.
 

apples

New member
Jak przełączysz na DVI to musisz podpiąć dodatkowo kabel optyczny (patrz w instrukcji do DTV).
Pan z działu technicznego nie mógł określić kiedy, podobno firma pracuje nad tym (N ma ten sam problem). Mowi ze dowiaduja sie ostatni.

Przekazał ze niebawem zwieksza oferte programowa i od nowego roku przymierzać sie beda do przerzucenia analogu na dekoder cyfrowy.
 
Ostatnia edycja:
Do góry