Toshiba Z3030 wszystko o serii z, wszystkie wielkości ( 37Z3030D 42Z3030D 47Z3030D)

NATE

New member
Chłopaki, a jak się sprawa ma z bad-pixelami lub hot-pixelami w Toshibce? Biorę ją pod uwagę oraz sharpa xl2e, i to co ostatnio czytam o tej przypadłości szarpa bardzo mnie przeraża :eek:
 

Prospero

New member
Pixelek :(

Cześć wszystkim! To pierwszy mój post i właśnie dziś stałem się "szczęśliwy" posiadaczem "cuda" 42z3030D dlaczego w cudzysłowiu? Właśnie odkryłem mały pixel świecący za niebiesko, który widoczny jest na czerni. Poradzcie coś co można z tym zrobić? Jechać i oddać TV? W sklepie niby niczego nie zauważyłem a tu w domu.... masz Ci los :(
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli przeszkadza w oglądaniu to oczywiście zgłoś.
Bo jeśli jest tylko na podświetleniu to zero problemów.
 

Prospero

New member
Pixel :(

Widać go tylko na czerni zy normalnym oglądaniu z odległości 1,5 m trzeba się zastanawiać gdzie jest i to pod warunkiem, że obraz jest ciemny ale sam fakt, że jest już mnie wkurza! Widać go tylko w czerni tak ok. 5 cm od dolnej krawędzi i ok 30 cm od lewej.

PS. Czym ryzykuję używają killedapixel.com? :confused: Mogę się bać?
 

nolimit

New member
jak mozesz to oddaj. I wez sobie bez 'usterek'

kumpel kupil tv bravie z MM i po 2och dniach jego matka potracila TV i spadl uszkodzila sie matryca. Wymienili TV - powiedzial ze juz tak bylo. I wymienili na nowy... bez problemow. Sproboj moze u Ciebie tez wymienia. Tylko zebys nie wymienil na gorszy ;)
 

OlekTomek

New member
Zakup TV

Witem Szanownych forumowiczów :)
Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu LCD moi faworyci to Toshiba 42z3030 i Sharp 42XL2E i tu pojawia się problem :confused: mam totalny mętlik i nie wiem który wybrać. W sharpie dość często narzekają na piksele :confused: i problemy z kolorami. Natomiast w Toshibie nie widziałem tylu negatywnych komentarzy zwizanych z tymi tematami, co więcej nie widziałem za bardzo żeby ktoś narzekał na piksele. Jednak jak idę do obojętnie jakiego sklepu RTV to polecają mi sharpa, ale nie mam pojęcia czym to jest spowodowane :???: (może to tylko efekt tego że Sharp jest bardziej znany od Toshiby) Dlatego tutaj moja prośba jeśli możecie to podzielcie się swoimi uwagami na temat tych dwóch modeli :) Może Wasze sugestie pomogą mi w wyborze ;)
Tak z innej beczki to Wybieram TV dla rodziców dlatego zależy mi na tym żebym nie musiał potem wysłuchiwać ich narzekań, że nie wybrałem tego co sprzedawca polecał :) a niestety wydaj mi się że duża ilość sprzedawców jest nie kompetentna i często sama nie wie o czym mówi :roll:
Oczywiście mam nadzieje że nikogo nie uraziłem moją wypowiedzią. Za wszelką pomoc bardzo dziękuję
Pozdrawiam
 

Prospero

New member
Pixel w Tośce...

Postaram się aby sklep jednak wymienił mi ten TV na wolny od wad. Co do prośby OlkaTomka :) to miałem podobny dylemat i wybrałem Tośkę i zonk pierwszego dnia 1 świecący pixel!! A coś mi się obiło o uszy, że Sharp ma swoje japońskie panele a Toshiba ...chińskie!? Prawda to? Bo cała moja przyjemność z FullHD 100Hz zatrzymała się na tym aktualnie zielonym zapalonym pixelu a TV ma 24h! Aż strach mysleć co bedzie się dzialo później... a jeżeli chodzi o obraz :grin: kolory dużo lepsze niż w Sharpie (porównianie mam z 46x20E) Mnie osobiście sprzedawca powiedział "To najlepszy TV w tym przedziale cenowym". Ciekawe czy jak bym kupił Sharpa to też bym miał takie kiepskie odczucia?
 

Prospero

New member
Pixele w Tośce.

Właśnie jestem po rozmowie z szefem sklepu, gdzie kupiłem moją Tośkę. Sklep nie przyjmie mi zwrotu towaru a jednynie może zareklamować ten jeden pixel oczywiście wszyscy wiemy, że to nie ma najmniejszego sensu bo Toshiba raczej nie uznaje reklamacji przy pojedyńczym pixelu. Człowiek zasłania :confused: się bzdurnymi przepisami o braku możliwości zwrotu. Usłyszałem, gdybym wiedział, że Toshiba mi taki sprzęt wymieni na nowy to ja już teraz wymienię Panu ten TV na wolny od uszkodzonych pixeli ale oni tego nie zrobią więc ja także. Co Wy na to? Człowiek twierdzi, że wie co mówi bo sprzedaje tv już 14 lat. A może to powinno brzemieć naciąga ludzi 14 lat!? Tak czy inaczej nie polecam sklepu RTV-MAX przy al. Włókniarzy 234A w Łodzi mimo iż ceny nie są wygórowane. Tekst, który mi się najbardziej spodobał to.... Markety sprzedają TV średnio o 1000 zł drożej przez co mogą sobie pozowlić na zwroty a ja co mam zrobić? Sprzedać ten TV innemu klientowi? Zaraz zadzwonię do rzecznika praw konsumenta i zapytam co On o tym sądzi.
 

nolimit

New member
Hmm... Z tego co wiem to mozesz oddac towar do sklepu w ciagu 5 dni od zakupu bez podania przyczyny. Oddaj go poprostu nie mow ze chcesz wymienic. Oddaj i jedz kupic TV gdzies indziej. Ja kupowalem Tv w necie 37z3030 za 4950 i wszystko w najlepszym porzadku. Obraz naprawde piekny. Wzialem ustawienia obrazu te ktore ktos podawal w tym temacie (podobno najlepsze) i faktycznie ladnie to wyglada. A filmy w full HD juz w ogole bajka. Wczesniej mialem samsunga le32r82b i widze duza roznice.

No ale co sie dziwic tu jest 100hz
 

studius

New member
Nolimit nie wprowadzaj innych w błąd.

Zwrot towaru (odstąpienie od umowy) bez podania przyczyny przysługuje tylko w dwóch przypadkach regulowanych ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
Art. 2. 1. (1) Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Art. 7. 1. (5) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Tak więc w przypadku gdy kupujemy towar bezpośrednio ze sklepu sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru. Fakt, że niektóre sklepy przyjmują to ich dobra wola.

Oczywiście inną kwestia jest reklamacja z tytułu gwarancji lub niezgodności towaru z umową. Ale to już inne przepisy.
 
Ostatnia edycja:

nolimit

New member
no ja mowie z doswiadczenia. Oddawalem juz w normalnych sklepach i nigdy nie bylo problemu jesli oczywiscie bylo wszystko jak one itd.

No ale moze jest tak jak mowisz. Myslalem ze jest ze zwyklego skelpu 5 dni na oddanie a z netu 10 dni. Czyli jak widac oplaca sie kupowac w sklepie netowym - masz taniej masz dowoz pod dom i do tego mozesz zwrocic towar jak ci cos nie pasi.
 

Prospero

New member
Mój sprzedawca tej właśnie dobrej woli nie ma... a sprzęt znalazłem w necie nawet aukcje na allegro były (są)... a było trzeba zamówić przez net i odebrać osobiście miał bym te 10 dni... a tak mam fajowy TV z przepięknym obrazem i świadomość, że z bardzo bliskiej odległości widzę to tycie świństwo świecące na zielono czy jakoś tak... mam nadzieję, że pierwszy i ostatni!
 

OlekTomek

New member
Ja właśnie zamówiłem tv w EURO RTV przez internet :) a w regulaminie strony mam napisane :
"Klient może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty wydania produktu, zgodnie z "Ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny". Zwracany produkt nie może nosić znamion używania, musi mieć oryginalne i nieuszkodzone opakowanie, kompletne wyposażenie i akcesoria oraz dokumenty sprzedaży i produktu" więc to chyba bardzo dobrze :) Jak coś będzie nie tak to myk do sklepu oddam i po sprawie :D Przynajmniej tak to wygląda. Aktualnie to czekam tylko na potwierdzenie zamówienia :) i mam nadzieję że wszystko pójdzie gładko.
Pozdrawiam!!!
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
ale przeczytaj interpretację tego co napisałeś :
Zwracany produkt nie może nosić znamion używania, musi mieć oryginalne i nieuszkodzone opakowanie, kompletne wyposażenie i akcesoria oraz dokumenty sprzedaży i produktu"
 

RheeTCT

New member
Więc trzeba go delikatnie,a jakżeby inaczej ,wyjąc z opakowania ,a bacząc by
onego nie uszkodzic(opakowania).Dobrze jest strzelic sobie fotki,żeby wiedziec potem jak zapakowac wszystko na swoje miejsca.Nie rozszarpywac torebek z akcesoriami tylko elegancko rozciąc.I nie powinno byc problemów ze zwrotem.
 

klata69

New member
Nie jestem pewnien, ale nawet jesli zamowimy TV przez interent i nawet kiedy przelejemy kasę via internet, ALE odbierzemy TV osobiście ze sklepu to i tak nie przysługuje nam 10 dni na zwrot TV :-(
 
Do góry