Toshiba seria ZF

zbycho72

New member
Toshiba Zf 40

WITAM
czy są jakieś moduły do wsadzenia w telewizor
aby przerobiły sygnał mpeg2 na mpeg4
dziekuje za odpowiedz
 

sztraps

New member
czerwona kreska na LG lcd

co ja biedna mam zrobic?? telewizor ma pół roku a tu dzis po lewej stronie czerwona kreska!! pionowa szerokosci 1 piksela... RATUNKU!!!!!!!!!!!!:( :(
 

tim33

New member
U mnie była najpierw jedna, później druga, trzecia i czwarta. Reklamować moja droga, bądź skorzystać z rękojmi. Pozdrawiam.
 

MaxPayne

New member
zbycho72 napisał:
WITAM
czy są jakieś moduły do wsadzenia w telewizor
aby przerobiły sygnał mpeg2 na mpeg4
dziekuje za odpowiedz

oczywiście:

np: moduł viaccesc z mpeg4 , moduł neotion mpeg4
np linki:
http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=10&id=735
http://www.hdtv.com.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=199
http://images.google.pl/imgres?imgu...%C5%82+mpeg4+do+tv&hl=pl&lr=lang_pl&sa=N&um=1
http://www.allegro.pl/item585458295_modul_viaccess_extra_np4_dvb_t_mpeg_4_poznan.html

odwiedź strone wszystko o dvb t mapy,zasięg,forum.- http://www.emitel.pl
 

tim33

New member
Awaryjność 52ZF355DG

Jak wygląda sytuacja z awaryjnością modelu o przekątnej 52 cale. Czy ktoś ma jakieś informacje na ten temat? Pozdrawiam!
 

pzm

New member
tim33 napisał:
Jak wygląda sytuacja z awaryjnością modelu o przekątnej 52 cale. Czy ktoś ma jakieś informacje na ten temat? Pozdrawiam!
Mam ten model od prawie roku i tfu tfu przez lewe ramię ... odpukać w nie malowane (puk puk) :) wszystko OK.

Może to zasługa dobrej matrycy samsunga która jest w modelach powyżej 46 cali .
 

oppiz

New member
tim33 napisał:
Jak wygląda sytuacja z awaryjnością modelu o przekątnej 52 cale. Czy ktoś ma jakieś informacje na ten temat? Pozdrawiam!
Mam od grudnia'08, kupiony w Digitalo... na razie bezproblemowo, jestem baaardzo zadowolony :).
 

tim33

New member
Wreszcie po pewnych przejściach związanych z zamianą z 46, stoi ta moja nowa 52 ZF. Obraz chyba nie gorszy niż w 46-tce (cały czas bawię się ustawieniami). W moim przypadku na pewno zdecydowanie mniejsze kąty boczne w 52 w porównaniu z 46. Na razie tyle. Pozdrawiam.
 

mahe

New member
Mnie niestety też nawiedziły pasy. Na razie czerwony po lewej, żółty po prawej. Po nagrzaniu jest OK. Na razie czekam na rozwój sytuacji. TV mam z Reichu także z reklamacja nie będzie tak różowo!
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Gwarancja jest gwarancja .
Tyle że koszty dostawy to już poważny problem.
Kurier kosztuje majątek do Niemiec w jedną stronę - a co mówić o dwóch.
Ale ja bym to załatwiał inaczej :D
 

mariusz_nowak

New member
kiki napisał:
Gwarancja jest gwarancja .
Tyle że koszty dostawy to już poważny problem.
Kurier kosztuje majątek do Niemiec w jedną stronę - a co mówić o dwóch.
Ale ja bym to załatwiał inaczej :D

Kiki dał byś znać nam biedakom jak się takie sprawy załatwia, żeby było bez większego bólu.

Pozdrawiam
MN
 

wmwjas

New member
Kochani ... i po Digitalo.pl!!!

Wysłałem do nich moją pokreskowaną ZF-kę i telewizor wrócił dzisiaj z adnotacją odmowa przyjęcia przesyłki. Bez otwierania. Nawet list przewodni nie był przeczytany. Ich telefony są już głuche.

Z tego jest tylko jeden wniosek. Przekręt finansowy wg mnie za pełną wiedzą i cichą akceptacją Toshiby właśnie się skończył, czyli nastąpiło zamknięcie "pralni" wadliwych telewizorów.

Pozostaje tylko droga prawna. Ale do kogo???!!!

Co zdziwiło mojego prawnika, to fakt, iż on nie rozumie jak możliwe jest takie działanie w tej sprawie producenta, czyli:
1. TV kupiony w polskim sklepie z polską fakturą i... kartą gwarancyjną.
2. Telewizor jest wyprodukowany w Wielkiej Brytanii, czyli w UE, sprzedany na obszarze UE i nagle jest bez gwarancji?!

Oczywiście mam obiecaną jego pomoc, ale sam Pan Bóg wie ile to potrwa.

Gilek, ty i tak bracie miałeś farta, poniewaz masz nowy sprzęt, a ja i Koledzy mamy raczej problem. I to spory.

Pozdrawiam
 

gilek1975

New member
Bez reklam
Witam, nie byłem tu 2 tygodnie i co widzę!!!! Ale dzisiaj rozmawiałem z Digitalo w sprawie mojej gwarancji i telefony odbierali, wczoraj poszło do nich wezwanie boo i owszem mam TV (z polskiej dystrybucji), ale nie mam podbiotej od nich gwarancji - i to też nie jest zgodne z prawem. Mam tylko od nich pismo o dostarczeniu fabryccznie nowego TV. I czy teraz ktoś może powiedzieć czy serwis TTCE w razie wpadki uzna mi gwarancję i przyjmie TV do ewentualnej naprawy?
Jeśli ktoś chce pomocy w sprawie przeciw Digitalo to walić do mnie na priv. Mam zebranego przeciw nim baaaaaardzo dużo materiału (w 100% wszystko co mam działa przciw nim). Zresztą tego jest tak dużo że chyba będzie dobrze jak będziecie mi podawać adresy to będę wysyłał pocztą.
PS. Musze zrobić tylko ksero kopię bo wszystko ma prawnik, a odbitkę Rzecznik praw konsumenta.
Pozdrawiam
 
Do góry