Witam,
Ja mam podobny problem. Po zakupie tv w domu stwierdziłem zielony sub-piksel. Drażni wieczorem na ciemnym tle. Najpierw próbowałem interweniować w euro rtv w Łodzi gdzie kupowałem sprzęt ale bez skutku. Zbyli mnie norma ISO dopuszczająca ilość sub-pikseli. Przewertowałem całą dokumentacje TOSHIBY dołączoną do TV i jakoś nie znalazłem żadnej wzmianki o żadnej normie wiec próbowałem się kontaktować z Nimi bezpośrednio. Zacytuje 2 emaile które napisałem ale na drugi nie otrzymałem już odpowiedzi :
"
Witam,
To dlaczego te normy nie sa nigdzie zamieszczone w dokumentacji sprzętu? Zebym wiedział ze dopuszczaja Panstwo taką usterkę na pewno bym sie nie zdecydował na ten telwizor ani firme. Pozatym niektorzy producenci tworzą nawet akcje"zero martwych pikseli" i zapewniaja o braku wady a jezeli takowa wystepuje sprzet jest wymieniany.
Czyli moja reklamacja zostanie przez Państwa odrzucona?
----- Original Message -----
From: biuro
To:
smiechunet@interia.pl
Sent: Thursday, November 03, 2011 9:47 AM
Subject: RE: Toshiba 40TL838
Witam,
jest to „świeżo” zakupiony telewizor, tak więc uszkodzony piksel najprawdopodobniej musiał zostać stwierdzony w procesie produkcyjnym i skoro odbiornik został dopuszczono do sprzedaży to spełnia on wymagania normalizacyjne dla tej grupy sprzętu.
Pozdrawiam,
TOSHIBA Television Central Europe
Message Text:
Witam!
W sobotę 29.10.2011 roku zakupiłem wyżej wymieniony telewizor. Po podłączeniu zauważyłem zielony subpiksel po prawej stronie.
Mam pytanie czy mogę to reklamować? Nie znalazłem w żadnych dokumentach informacji na temat błędów matrycy ani też informacji na temat normy dopuszczającej ten defekt. O dziwo dzwoniłem do 3 punktów serwisowych w 2 powiedziano mi ze mogę reklamować w 1 że jest to dopuszczalne. Szczerze powiedziawszy w dzisiejszych już czasach i przy tak rozwiniętej kontroli jakości( wiem bo pracuje w podobnym przemyśle) nie powinny mieć miejsca takie błędy zaraz po uruchomieniu. Tym bardziej ze to mój drugi LCD w domu i pierwszy gra już 4 lata bez żadnych uwag.
Pozdrawiam
Please contact me by: Email "
Na czerwono 2 moje emaile a pośrodku jedyna odpowiedz Toshiby na mój pierwszy mail.
Po tej ciszy na początku roku kontaktowałem się z 2 serwisami autoryzowanymi wskazanymi przez Toshibę w Łodzi i w jednym powiedziano mi ze sub-piksel nie podlega gwarancji i jest dopuszczalny, zaś w drugim technik powiedział ze może przyjechać i zabrać telewizor. Tak naprawdę do teraz nie wiem co mam robić. Zastanawiałem się czy nie reklamować do euro rtv tv powołując sie na ustawę konsumencka i jest na to ponoć 6 miesięcy do daty zakupu.
Jeżeli ktoś jest w stanie pomóc to niech napisze jak najlepiej załatwić sprawę bo denerwujące jest kupić tv za 2700 i w tak krótkim czasie mieć wadę. Mam sharpa 46 xl2e ...gra 5 rok i powiem szczerze...żyleta. I do euro jechałem właśnie po model 40 cali 630..ale posłuchałem gościa ze sklepu i teraz już sam nie wiem czy powinienem żałować czy nie.
Podsumowując...jeżeli ktoś ma pomysł jak mogę pozbyć się wady...to z chęcią wysłucham.
Pozdrawiam