Terminator Genisys wrażenia i opinie...

Piramida

Well-known member
Bez reklam
To w t4 ja nie widze żadnej różnicy niż w t5,

T4 ma bardziej "przykurzone/filmowe" kolory.
Podobnie jest chociażby w "Death Race" ;)

co innego t1 bo kręcony 30 lat temu :razz:

Nie jest najgorzej (a będzie jeszcze lepiej :D) :

7549_9_1080p.jpg

7549_8_1080p.jpg
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Piramida a może to jest kwestia technologii jeśli chodzi o obraz - nie znam się na tym - kolory są inne niż te w starych Termisiach ale dla mnie typowo cukierkowe kolory to miał np tv od samsunga i to te od 2013 roku wstecz , bo od 2014 roku zostało to poprawione.. choć pewnie sama kolorystyka też zależy od reżysera jak widzi dany film..
 

Piramida

Well-known member
Bez reklam
Dokładnie,bardzo często kolorystyka jest specjalnie zmieniana,np :
[youtube]ent02yItm60[/youtube]
 

Piramida

Well-known member
Bez reklam
Nie ma to jak klasyki :)

[youtube]515uRnrc0fQ[/youtube]
[youtube]yjH6rZmqjOA[/youtube]
[youtube]_iwfZnw-F0Q[/youtube]
 

[Raccoon]

New member
Bez reklam
Przecież nie chodzi o jakość koloru, tylko wizję artystyczną reżysera....

Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka
 

Caparzo

New member
Bez reklam
Ja to rozumiem, tylko tutaj ktoś jest w stanie wymienić tv żeby mieć szreka zielonego bardziej niż zielonego nie bardziej ;P a to jest dla mnie nie zrozumiałe ;) a to że mad max jest filmem żółtym do bólu, marsjanin czerwonym, a szeregowiec szarym to zamysł twórcy żeby film był bardziej realny ;) Ja to rozumiem, a zwykły terminator ? to zwykły terminator ;)
 

bubafat

Active member
Bez reklam
Caparzo.
Czyli jednak rozpoznajesz jakies kolory.
A widziales Monachium Spilberga? ;)
 
Ostatnia edycja:

bubafat

Active member
Bez reklam
No pytam, bo to jest doskonaly przyklad zmieniajacej sie kolorystyki, temperatury i ostrosci obrazu.