Telewizor Philips 65PUS7601 - firma TP Vision prezentuje go w Berlinie .

D

Deleted member 121090

Guest
barburian
No wiesz...
Chyba mamy inne spojrzenie na rzeczywistość.
Jak dla mnie to , że ktoś coś powiedział nie oznacza że tak jest.
Na razie ani firma Philips nie potwierdziła tego co napisał kiki, a konkurencyjne forum kategorycznie zaprzeczyło tym informacjom. A to właśnie oni a nie kiki testowali ten egzemplarz. Więc chyba wiedzą lepiej skoro ten test robili a nie osoba której tam nie było.
A Philips tak jak napisałem, gdyby tylko mieli wątpliwość, że wysłali do testów zepsuty egzemplarz i z tego powodu test wyszedł źle, to NATYCHMIAST by wszem i wobec o tym powiedzieli, przeprosili i poprosili o test ponowny.
Dodatkowo skoro wierzysz, że testy były robione na zepsutych egzemplarzach to dlaczego teraz piszesz, że dodatkowe testy nie są już potrzebne?!
No albo , albo. Weź się zastanów nad logiką takiego rozumowania.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

barburian

New member
Bez reklam
7601

barburian
No wiesz...
Chyba mamy inne spojrzenie na rzeczywistość.
Jak dla mnie to , że ktoś coś powiedział nie oznacza że tak jest.
Na razie ani firma Philips nie potwierdziła tego co napisał kiki, a konkurencyjne forum kategorycznie zaprzeczyło tym informacjom. A to właśnie oni a nie kiki testowali ten egzemplarz. Więc chyba wiedzą lepiej skoro ten test robili a nie osoba której tam nie było.
A Philips tak jak napisałem, gdyby tylko mieli wątpliwość, że wysłali do testów zepsuty egzemplarz i z tego powodu test wyszedł źle, to NATYCHMIAST by wszem i wobec o tym powiedzieli, przeprosili i poprosili o test ponowny.
Dodatkowo skoro wierzysz, że testy były robione na zepsutych egzemplarzach to dlaczego teraz piszesz, że dodatkowe testy nie są już potrzebne?!
No albo , albo. Weź się zastanów nad logiką takiego rozumowania.


Mamy rzeczywistość jedną i słuszną oj tam żarciki takie , idę dalej oglądać wiadomości na TVP bo tam tylko sama prawda prosto w oczy.
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Recenzent Vincent Teoh z brytyjskiego portalu fachowego HDTVtest przeprowadził test telewizora Philips 65PUS7601/12 .
Telewizor otrzymał wyróżnienie : HIGHLY RECOMMENDED . :neutral:
Czyli , jak już wcześniej napisałem , wart jest bliższego zainteresowania i ewentualnego zakupu , gdy cena będzie niższa . :neutral:

Philips 65PUS7601 (7601) 4K TV Review

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

accu

New member
Bez reklam

Witam uprzejmie,

Przecież , ten test już jest "stary" . :| Cofnij się do strony 30 -->post nr#208.
Przeglądasz ten wątek wybiórczo ...
Raczej oczekiwałbym od pierwszego użytkownika tego telewizora na tym forum , nowych spostrzeżeń
dotyczących użytkowania tego telewizora . Upłynął już bowiem odpowiedni okres , aby plusy i minusy zaobserwować . :neutral:

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
Może i wybiórczo ... ale mam ten TV .. i generalnie chciałem się podzielić ustawieniami dla niego a test wstawiłem przy okazji :)

Witam uprzejmie,

Ustawienia są w tym teście , wystarczy kliknąć w zdjęcie .
:neutral:
Ale to są ustawienia niekoniecznie najlepsze . Mogą "podpasować" , lecz również wcale nie muszą .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

Stepik

New member
Trochę narzekaliście na brak opinii użytkowników tego TV. Tak więc dodam parę groszy bo kupiłem ten TV ponad tydzień temu od KIKI'ego. Przyjechał już skalibrowany z wydrukowanym opisem kalibracji. Szczerze kompletnie się na tym nie znam ale TV gra pięknie.

Na początku byłem lekko zaniepokojony bo na dekoderze NC + telewizja jakoś nie powalała. Potem uruchomiłem Netflixa i film w 4K wbił mnie w fotel . Wieczorem TV z Ambilight wiszący na ścianie to jest dla mnie poezja, czerń jest doskonała naprawdę coś wspaniałego. Do oglądania TV i Netflixa świetny telewizor, obsługa pilotem również wygodna chodź na początku trzeba się trochę przyzwyczaić. Od tygodnia testuje też TV z modułem CAM NC+ - obraz to samo jak na dekoderze no może ciut lepiej , na pewno wygodniej bo jeden pilot ale są i minusy tej opcji (dla mnie przede wszystkim brak HBO GO na Android TV). Podobno brak możliwości nagrywania kanałów z NC+ przy module CAM NC+ na dodatkowy dysk podłączony do TV, nie wiem czy to prawda jeszcze nie sprawdziłem (brak wolnego dysku).

Ja z telewizora jestem bardzo zadowolony (również obsługi KIKI’ego) trochę mam ostatnio mało czasu żeby się z nim dobrze zapoznać ale w najbliższym czasie postaram się to nadrobić. Pytanie co kto lubi dla mnie TV z Ambilight to świetna sprawa – i chyba już bym nie kupił TV bez tej usługi. No i żona zadowolona z dodatkowego oświetlenia w pokoju ;).

Jak macie jakieś pytania piszcie w wolnej chwili postaram się odpowiedzieć.
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Gratuluję @Stepik udanego zakupu telewizora Philips 65PUS7601/12 . Najważniejsze , że jesteście zadowoleni z wyświetlanego na jego ekranie
obrazu i efektu funkcji oświetleniowej Ambilight . :neutral:
Mam pytanie , czy masz możliwość oglądania w aplikacji Netflix serialu takiego jak "Marco Polo "(sezon 1 czy sezon 2)
w 4K i kodowaniu HDR . Nie wiem , czy korzystasz z wersji 30 dniowej bezpłatnej , czy już z wersji płatnej
Premium , gdzie niektóre seriale powinny być już wyświetlane w 4K HDR .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

Kolu

New member
Witam,

mam pytanie czy w warunkach domowych, po kalibracji można w tym TV wyeliminować bądź chociaż zminimalizować artefakty pojawiające się wokół szybko poruszających się obiektów. To, co widać na prezentacji sklepowej (paradoksalnie materiale producenta) jest nie do zaakceptowania. Chodzi np. o biegnącą panią z aureolą artefaktów.
 

accu

New member
Bez reklam
Witam,

mam pytanie czy w warunkach domowych, po kalibracji można w tym TV wyeliminować bądź chociaż zminimalizować artefakty pojawiające się wokół szybko poruszających się obiektów. To, co widać na prezentacji sklepowej (paradoksalnie materiale producenta) jest nie do zaakceptowania. Chodzi np. o biegnącą panią z aureolą artefaktów.

Witam uprzejmie,

Da się w warunkach domowych zminimalizować artefakty pojawiające się wokół szybko poruszających się obiektów do minimum . :-|Do ustawień sklepowych należy podchodzić "z dystansem" tj. nie przywiązywać żadnej
wagi . :neutral:
W ustawieniach powinno się zwrócić szczególną uwagę między innymi na funkcję : Perfect Natural Motion . Ustawić ją w pozycji : Wyłącz , ewentualnie : Minimum . Natomiast funkcję : Clear LCD ustawić w pozycji : Włącz . :neutral:

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

Stepik

New member
Tak mam taką możliwość na Netflix (wersja Premium). Własnie włączyłem sezon 2 Marco Polo i działa. Pytanie czy od działa w 4K z kodowaniem HDR czy bez niego tego nie wiem , jeżeli z automatu tak się uruchamia to TAK.

pozdrawiam
 

accu

New member
Bez reklam
Tak mam taką możliwość na Netflix (wersja Premium). Własnie włączyłem sezon 2 Marco Polo i działa. Pytanie czy od działa w 4K z kodowaniem HDR czy bez niego tego nie wiem , jeżeli z automatu tak się uruchamia to TAK.

pozdrawiam

Witam uprzejmie,

Jak wybierasz dany odcinek serialu "Marco Polo" powinien być między innymi zapis , że jest w 4K HDR(czyli jest kodowany w HDR) lub tylko w 4K .(czyli nie jest kodowany w HDR)
Ja nie pytam , czy kodowanie HDR można włączyć lub wyłączyć . To można zrobić w telewizorze między innymi
firmy Sony KD-65ZD9 .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

Stepik

New member
Witam uprzejmie,

Jak wybierasz dany odcinek serialu "Marco Polo" powinien być między innymi zapis , że jest w 4K HDR(czyli jest kodowany w HDR) lub tylko w 4K .(czyli nie jest kodowany w HDR)
Ja nie pytam , czy kodowanie HDR można włączyć lub wyłączyć . To można zrobić w telewizorze między innymi
firmy Sony KD-65ZD9 .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:

Jak wybieram dany odcinek oprócz informacji o tytule filmy pojawia mi się informacja ULTRA HD 4K nie ma nic o HDR.
 

accu

New member
Bez reklam
Jak wybieram dany odcinek oprócz informacji o tytule filmy pojawia mi się informacja ULTRA HD 4K nie ma nic o HDR.

Witam uprzejmie,
Teraz dzięki Twojej odpowiedzi wiem , że Philips nie porozumiał się jeszcze z właścicielami Netflixa ,
w sprawie możliwości kodowania seriali 4K również w HDR , o ile te są tak również kodowane . Jeżeli się porozumie , pojawi się wówczas znaczek HDR . Trzeba więc czekać , aż to nastąpi . Zapewne nad tym pracuje ...

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

barburian

New member
Bez reklam
Philips-y

Witam uprzejmie,
Teraz dzięki Twojej odpowiedzi wiem , że Philips nie porozumiał się jeszcze z właścicielami Netflixa ,
w sprawie możliwości kodowania seriali 4K również w HDR , o ile te są tak również kodowane . Jeżeli się porozumie , pojawi się wówczas znaczek HDR . Trzeba więc czekać , aż to nastąpi . Zapewne nad tym pracuje ...

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:


A Wiesz może co z aktualizacją modelu 8601 bo HDR-a nadal nie ma, a telewizor jest na rynku od roku
oby nie było podobnie z modelem 7601 i okaże się że producent nie dogadał się z Netflixem i nie będzie
wspierał HDR w filmach na Netfilx.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Sam szef od spraw technicznych Philipsa na Europę - Dany Tack - jak go zapytałem o HDR powiedział że w PUS8601 będzie w czwartym kwartale.
Więc trzeba czekać.
 
Do góry