Telewizor LG50PA6500

hellhammer

New member
pkt.5 ogólnych warunków gwarancji LG mówi:
"Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie, w możliwie krótkim terminie, nie przekraczającym 14 dni, licząc od daty przyjęcia sprzętu do naprawy."

.... czyli masz odpowiedź co dalej robić :) .... domagaj się wymiany na "gancenówke" z powodu nie dotrzymania warunków gwarancji przez LG (na piśmie) :)

ale w takich pismach chodzi o 14 dni robocze :D liczone od zabrania tv przez serwisanta.
Panowie a to relane kino to macie wlaczone czy nie? Ja osobisci ten filtr mamw ylaczony. A jest on tylko aktywyny i moge go włączyć w trybie kino. Widzicie jakąś różnice np w oglądaniu sportu czy filmów akcji hd właczone relane kino vs wył?

Może ktoś posiada urzadzenie do kalibracji TV w Lublinie?
 
Ostatnia edycja:

Piomakusz

New member
Niech będzie 14 dni robocze od chwili zabrania tv. A jeżeli - tak jak u mnie - nie zabrali tv to co wtedy od kiedy liczyć dni, ile czekać. Najbardziej wkurza mnie sytuacja: kupiłeś nasz tv jesteś super - wyskoczyła jakaś wada (nie awaria) mamy cię w d.... i czekaj aż będziemy mieli natchnienie to do ciebie przyjedziemy...
poczekam jesze do piątku i będę się domagał jakiejś reakcji z ich strony.
 

lm648

Banned
...ale w takich pismach chodzi o 14 dni robocze :D...

"chooopie" :) .... a nie zauważyłeś, że jest to pełny cytat tego punktu i nic tu nie pisze o "roboczych" .... więc nie cwaniakuj ... a przeczytaj/zinterpretuj ze zrozumieniem :) ... ale to jest też mało istotne .. lecz dla porządku warto o tym pamiętać.

pkt.5 ogólnych warunków gwarancji LG mówi:
"Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie, w możliwie krótkim terminie, nie przekraczającym 14 dni, licząc od daty przyjęcia sprzętu do naprawy."

....Panowie a to relane kino to macie wlaczone czy nie? .... Widzicie jakąś różnice np w oglądaniu sportu czy filmów akcji hd właczone relane kino vs wył?........

...podobnie jak ty :) ..... ni chu, chu ...... :D .... więc wszystko :eek:k:

.....
Może ktoś posiada urzadzenie do kalibracji TV w Lublinie?

qźwa :) ... .. w lubelskim klęska żywiołowa z powodu zimy .... a ty do kalibracji TV chcesz zasiadać? :fool: .... nie łaska udać się do hipermarketu po łopatę i natychmiast przystąpić do odśnieżania zasypanych, odciętych od Świata wsi, naprawiać linie energtyczne i udzielać wszelakiej pomocy poszkodowanym? (odsyłam do TVN24) :bober: .... no chyba, że zasiadasz w rządzie ewentualnie we władzach samorządowych ... noooo to wówczas sprawa jest zrozumiała ....przygotowujesz się o konferencji :D
 
Ostatnia edycja:

hellhammer

New member
"chooopie" :) .... a nie zauważyłeś, że jest to pełny cytat tego punktu i nic tu nie pisze o "roboczych" .... więc nie cwaniakuj ... a przeczytaj/zinterpretuj ze zrozumieniem :) ... ale to jest też mało istotne .. lecz dla porządku warto o tym pamiętać.

pkt.5 ogólnych warunków gwarancji LG mówi:
"Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie, w możliwie krótkim terminie, nie przekraczającym 14 dni, licząc od daty przyjęcia sprzętu do naprawy."



...podobnie jak ty :) ..... ni chu, chu ...... :D .... więc wszystko :eek:k:



qźwa :) ... .. w lubelskim klęska żywiołowa z powodu zimy .... a ty do kalibracji TV chcesz zasiadać? :fool: .... nie łaska udać się do hipermarketu po łopatę i natychmiast przystąpić do odśnieżania zasypanych, odciętych od Świata wsi, naprawiać linie energtyczne i udzielać wszelakiej pomocy poszkodowanym? (odsyłam do TVN24) :bober: .... no chyba, że zasiadasz w rządzie ewentualnie we władzach samorządowych ... noooo to wówczas sprawa jest zrozumiała ....przygotowujesz się o konferencji :D

Podbno TVN24 w rekomensacie za swoje logo ma odsnierzyc lubelszczyzne :D ma sie dołaczyc tez ochydne czerwone logo puls2 i cala mafia media :D
 

Piomakusz

New member
Fajne te ustawienia "teiwaza". Zastąpiłem nimi swoje, zmniejszyłem tylko jasność panela na 65, kontrast też koło 60, kontrasty poz. i pion. tak jak podał "im648". Naprawdę parametry godne polecenia, z mojej strony dzięki.
 

hellhammer

New member
@teiwaza znakomitya robota, zastosowałem ten schemat do mojego LG 42PN450B I tez idelanie pasuja :D dzis zmniejsze tylko jasnosc panela z 90na 75 i kontrast na 70 i bedzie idelanie.
niesetety ustawienia cytowane @teiwaza od @lm648 to na moim tv tragedia, jak u Ciebie wygfladały tak samo lub podobnie to pytanie gdzie Ty miales oczy :D?
 

Piomakusz

New member
Oczy mam na miejscu i chyba w porządku:roll:. Od Im648 wziąłem tylko kontrasty poz. i pion.(25) reszta od teiwaza. Osobiście jeszcze w tych ustawieniach zmieniłem temp. barw z ciepłej1 na średnią - mi to bardziej odpowiada:D.
Sprubuję dziś zastosować te ustawienia na plaźmie rodziców. co prawda jest to starszy model (3 lata już ma) ale może podejdą.
 

hellhammer

New member
Oczy mam na miejscu i chyba w porządku:roll:. Od Im648 wziąłem tylko kontrasty poz. i pion.(25) reszta od teiwaza. Osobiście jeszcze w tych ustawieniach zmieniłem temp. barw z ciepłej1 na średnią - mi to bardziej odpowiada:D.
Sprubuję dziś zastosować te ustawienia na plaźmie rodziców. co prawda jest to starszy model (3 lata już ma) ale może podejdą.

Mowilem do LM :D i zobacz @teiwaz cytuje post lm i jego ustawienia i podaje swoje. zastosowalem te cytowane i obraz tragedia. a Te @teiwaz sa idelane, chociaz lekko dla mnie za oczojebnie, mimo ze ciemny obraz jakos daje ostrosc za bardzo.
 

lm648

Banned
Szanowni Koledzy, te moje cytowane ustawienia to jakieś starawe z lekka są, "z przed lat" na model PA, którego notabene już nie mam z powodu "bezpowrotnego zepsucia", więc szczególnie "nie podniecajcie się" nimi :)
 
Ostatnia edycja:

Piomakusz

New member
wprowadziłem z ciekawości ustawienia do plazmy rodziców LG42PJ350 i nie było dobrze. model PN ma bardziej rozbudowane parametry do ustawiania.
 

Piomakusz

New member
Wczoraj wkońcu byłu mnie serwisant:D Wymienił mi ten filtr (zewnętrzna szyba tv) - 60min roboty bo dwa razy musiał go rozkręcać, po pierwszym razie paproch stał na środku ekranu i drażnił trzeba było wytrzeć. Teraz można niby powiedzieć, że mam pełnowartoścowy towar (+ 1 naprawa):lol:
Zobaczymy na jak dlugo:blagam: bo kontakt z serwisem troszkę nerwów kosztuje.
 

lm648

Banned
Congratulations! :) .... no nareszcie .... witaj w klubie sprawnych TV :)
"kontakt z serwisem troszkę nerwów kosztuje" ... wszystkie to do siebie mają, ten nie jest też jakimś tam "wyjątkowym" wyjątkiem .. ale w terminie się wyrobili:)
 

Piomakusz

New member
Miałem jeszcze jeden tel. z serwisu - jaki los jest przewrotny... Serwis prosił mnie tak, tak prosił abym znów dziś zgłosił usterkę "plamy na ekranie" bo niby tamto zgłoszenie odhaczyli i za wczorajszą naprawę im nie zapłacą jeśli nie zgłoszę.
Czyli co ja zgłaszam na infolinię oni przyjmują, naprawiają tak na niby bez ruszania się z miejsca i LG im płaci. O co tu kurde chodzi bo już zgłupiałem....
Może teraz ja ich troszkę przetrzymam... tak gwarancyjnie jak najszybciej z 14 dni.
A tak z drugiej strony to chyba nie mój problem...
Nie mam w sumie podstaw do zgłoszenia usterki a kłamstwo ma krótkie nogi i później mogą wyjść dla mnie problemy...
co o tym fakcie myślicie?
 
Do góry